1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    10
    19-12-2001

    Zion j0den gebruiken leugen als wapen

    Het is opvallend en angstig te zien hoe er klaag muren van leugens om Palestijnen en om het Moslim volk worden gebouwd. West-Europa/USA is hard op weg naar gettoïsering van Moslim landgenoten. Wereldwijd zien we hoe de naties worden gehersenspoeld voor de laatste oorlogen tegen Moslims. De eenzijdige berichtgeving van de media, de pro-Israel en EU Amerika, dit alles werkt mee aan het web van leugens dat rondom Moslims wordt geweven. Met grote schrik moeten we constateren dat de wereld met een sneltreinvaart naar de afgrond van één van de eindtijdoorlogen of zelfs naar de eindtijdrampen dendert en de Islam zal overwinnen.

    Leugens als wapen
    Tegen leugens en manipulaties kan niemand op. Halve waarheden zijn nog moeilijker te bestrijden. Er staat immers: “De woorden van de lasteraar zijn als lekkernijen; zij glijden immers af naar de schuilhoeken van het hart” . Er zit altijd wel een element van waarheid in de laster van de leugensprekers. Zo glijdt de leugen de harten van de mensen binnen. Daar schiet het wortel op de zondige voedingsbodem van het antiislamieten. Dat zien we vandaag gebeuren. Laat j0den eens Probeert maar iets vriendelijks over Moslims te zeggen in hun familie of kennissenkring...


    De anti-Palestijnen propaganda strooit over Palestijns termen als ‘terroristen’‘gruwelijkheden’, misdaden tegen onschuldig mensen’ terwijl Palestijnen met een op de Koran gegronde voorzichtigheid aanslagen voert tegen de bezetter. Al meer dan 50 jaar smeken Palestijnen om vrede. Het enige antwoord dat kwam was oorlog, terreur en nog meer onderdrukkung: EU/Amerika Daarbij komt nog dat het Israelischstaats terrorisme niet alleen door de Rijkj0den in europa, maar ook door Amerika wordt betaald.

    De toestand is zeer ernstig. De Koran, maakt ons heel duidelijk dat dit antiislam en de strijd tegen Moslims de toorn van de Allah opwekken. De leugens, die als een vloek over Moslims gejaagd worden, zullen op henzelf terecht komen. ‘Wie u vervloeken, vervloekt!’.. Het is schokkend te moeten constateren dat de toestand nu al erger is dan in de jaren 80']90'. Veel Moslim-Nederlanders voelen de schrik in de benen en voelen zich niet meer veilig.sinds 11 september en de dood van pim. De machten (j0den0 van de duisternis bereiden met hun leugencampagne de laatste strijd tegen Moslims goed voor. Waar blijft imam el majhoul of 2de-salahdien el Ayoubi?

    De sayidina Mohamed vmh Zelf noemt de duivel “een leugenaar en de vader der leugen” . Satan zit achter deze leugencampagnes tegen Moslims .
    De strijd om het Koninkrijk wordt gevoerd door enorme Rabbijns machten. De VN zoekt de macht over de wereld, samen met de EU, G8 en amerika . Daar zitten Rabbijns machten achter die rabbijnen de ‘wereldbeheersers van deze duisternis’ noemt.
    Laatst gewijzigd door Othman: 23-09-2009 om 12:21 Reden: Bericht bevatte discriminerende uitingen

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.769
    22-05-2002

    Origineel gepost door IDF




    Soms kan ik de arabische logica niet helemaal volgen. En dat te bedenken dat de wiskunde toch uit arabie komt...
    Dan begrijp je zeker ook niets van wiskunde!

    [glow=black]

    Gatar fel Matar...

    Want ik ga naar QATAR!

    [/glow]


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.769
    22-05-2002

    Maar aan de andere kant kan ik misschien best begrijpen dat je de logica van arabieren niet WILT begrijpen. Tenminste... als ik dan van jouw nickname uitga!

    [glow=black]

    Gatar fel Matar...

    Want ik ga naar QATAR!

    [/glow]


  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    4.861
    24-12-2004

    Citaat Geplaatst door najim4justice2
    http://forums.marokko.nl/showpost.ph...&postcount=536


    Je zou je moeten schamen en wel om dit :


    en dat terwijl je dit toelaat .

    http://forums.marokko.nl/showpost.ph...&postcount=188



    Het bekende stereotype van racisme wat je ondermeer terug vind bij de sinterklaas uit spanje met zijn domme sukkelige zwarte pieten ( die marokkanen moeten voorstellen)

    ONDANKS HERHAALD VERZOEK ZEG JE HIER NIETS OVER . Het is een belediging voor gekleurde mensen van o.a. marokkaanse afkomst. Je beweert moslima te zijn al ben je een hijab loze zonder koran en ben je getrouwd met een ongelovige wat tegen de regels van de islam in is . Maar kom dan in iedergeval op voor je broeders zusters in de islam . Mohammed Ali is er voor gebanned om hier een punt van te maken .

    MohammedAli komt pas weer terug als rechtvaardigheid geschied is want hij is inmiddels 2 keer gebanned terwijl scottie en zijn nicks racisme en gal kunnen blijven spuien .

    Bovendien wil MohammedAli hier niet posten met een onrechtvaardige KAFIRA als moderater die zich geroepen voelt om het katholicisme te verdedigen . Passen bij haar nick overigens , dat wel ...

    Aan alle broeders en zusters in de Islam . Het was een genoegen hier met jullie te discucieren . MohammedAli gaat een forum opzoeken waar rechtvaardigheid heerst.
    Dit forum is o.lv. Rita maria gestolen door extreem rechtse , kafirs en homosexuelen .Die niets positiefs met moslims of marokko hebben.

    Aan enkele andere wil ik ook mijn dank geven voor intressante discussie . In het bijzonder patrick. , theStef en dutchbart. Het was een genoegen met jullie in discusssie te gaan

    ook dank ik de gast vrijheid van de overige moderaters.

    ma'a salama

    Je bent mijn schatje.