1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    50
    10-05-2003

    Wat Is Jullie Lievelings Gerecht?????

    WAT EET JIJ NOU HEEL ERG GRAAG???


    Mag van alles zijn!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    210
    13-04-2002

    De riffies onder ons zullen t wel kennen.............gestoomde bonenstaken met aharhour (soort couscous-achtige korreltjes die zelf met de hand worden gemaakt) Met een flinke scheut ECHTE olijfolie en zout........................en dan natuurlijk met je handen eten!!!!!

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    34
    31-01-2003

    ik ben gek op swa barbequi dus jammie moet salades friet en nanah thee zwaar lekker en voor de kenners omgeving tetouan.

    AIN LAHSSIN, T3REK TANGER WEET JE WEL WAAR JE KAN BARBEQUIEN.
    ZWAAR LEKKER TOCH?

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    17.647
    28-08-2002

    friete me mayonaise


    haha nee

    ik eet zowat alles graag behalve vis en gerechten met bloemkool

    marmita
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    297
    25-03-2003

    dat gerecht heet zemita, is een soorte tarwe die fijngemalen wordt en bereidt wordt met olijfolie en zout, is wel lekker hoor. weet je wat ook lekker is takenta, meel wordt geroosterd en wordt daarna bereidt met olie en suiker . Laten afkoelen en daarna eten met dadels. wordt gegeten op een kraamfeest en ken je selou, meel met allerlei soorten noten ..................heerlijk......................
    ik ben blij dat ik een moslim ben!!!
    ALLAH oe akbar....

  6. #6
    In de ochtend

    Reacties
    474
    11-06-2003

    Origineel gepost door najiba05
    dat gerecht heet zemita, is een soorte tarwe die fijngemalen wordt en bereidt wordt met olijfolie en zout, is wel lekker hoor. weet je wat ook lekker is takenta, meel wordt geroosterd en wordt daarna bereidt met olie en suiker . Laten afkoelen en daarna eten met dadels. wordt gegeten op een kraamfeest en ken je selou, meel met allerlei soorten noten ..................heerlijk......................

    hahahahahah ik wacht altijd op een kraamfeest voor zemita en saloe

    '' Leef En Laat Leven ''


  7. #7
    ....

    Reacties
    2.054
    05-06-2002

    Berkoekes...
    CousCous
    Selloe