1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    39
    05-02-2002

    niet in een bruidsjurk trouwen.....

    Salaam dames,

    wat vinden jullie ervan om niet in een bruidjurk te trouwen, maar in een mooie speciale witte marokaanse taksita te trouwen met de mooiste sluier.


    hebben jullie dat wel eens gezien.......zo ja, wat vonden jullie ervan?

    tenslotte is de bruidsjurk niet van ons maar meer voor het westen, en de profeet heeft ons duidelijk kenbaar gemaakt dat wij niet hetzelfde kleding moeten dragen als kafirs.


    graag jullie reactie, ik ben benieuwd.


    groetjes,

  2. #2
    *Marrakchia*

    Reacties
    976
    05-06-2002

    Assalaam 3aleikoem a gti
    Ik vind het een prachtig idee om in een witte tashita met een lange sluier te trouwen! Helaas heb ik het nog nooit gezien, maar zoiets kun je toch laten maken?!
    El moehiem, ik vind het een fantastisch idee! Ik zal er zeker ook voor kiezen als ik ga trouwen!
    Enne laat het weten als je iets hebt gevonden!
    Succes.............groetjes Bahjaouia

    *...Marrakech Bladi...*


  3. #3
    A SWEETHEART

    Reacties
    29
    14-04-2002

    JE HEBT HELEMAAL GELIJK

    bedankt voor de tip schat,
    he ik fantaseerde altijd al hoe mijn bruidjurk eruit zou zien.
    maar nu ga ik fantaseren over mijn bruidstaksita

    thank you so much.
    love you all
    **anissa**
    laat je hart spreken, dan spreek je de waarheid........:boogie:

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    39
    05-02-2002

    Salaam dames,

    Bedankt voor jullie reactie, het is inderdaad echt heel mooi. Jammer dat jullie dat nooit hebben gezien, want toen ik het zag dat ik dat is het.

    je kan het laten maken hoe jij dat wil , en de stof mag jij bepalen ik heb het in tijdschriften gezien. (zijn niet van hier maar van marokko) maar je kan het hier laten maken, alles kan tegenwoordig hamdoulileh.

    16 juni is er marokaanse modeshow in Nieuwegein alleen voor vrouwen, en raad is wat er als laatste komt? de marokaanse bruids jurk.(is mij beloofd tenmiste ze vonden het een goed idee)

    als jullie intresse hebben zal ik het adres doorgeven.

    ps ik heb gevraagd of ze bij marrakech mode ook zoiets konden publiceren(reclame) ik hoor nog wel van ze. ik hou jullie op de hoogte inshallah.

    groetjes, :duim:

  5. #5
    ALLAHOE AKBAR

    Reacties
    533
    13-04-2002

    salaam


    Ik heb het nog nooit gezien maar het moet wel heel mooi zijn denk ik en bovendien is het weer wat anders dan het witte bruidsjurk.

    Het is een goed idee voor degene die op islamitische wijze willen trouwen want het bruidsjurk is van het westen.



    wa salaaaaam


    [glow=darkblue]"Niemand van jullie gelooft echt totdat hij voor zijn buur of broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst".[/glow]

    Niets is wat het lijkt....ons verhaaltje

  6. #6
    never give up

    Reacties
    350
    28-11-2001

    MVC Premium MVC Premium
    vind ik ook mooi, hoor. Waarom moeten we alleen de westerse mode volgen
    Don't forget me

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    5.376
    21-03-2002

    Dat lijkt me wel mooi...Het is heel erg simpel en neutraal.Dat is echt mooi..minder is mooier dan meer !!!!!!

    Als ik dan zoiets zou doen dan zal ik het wel zelf ontwerpen


    Ciao Baby

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.077
    15-03-2002

    Heet je Rhiezlen of Ghizlan?

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    39
    05-02-2002

    Salaam iedereen,

    Ik vindt het echt jammer dat nog niemand is die het gezien heeft ,
    ogmaals ik heb er geen woorden voor.

    moslima het is inderdaad goed voor degene die op een islamitische wijze willen trouwen en tenslotte staat een hoofdoek er ook prachtig bij.

    klopt sarahsalima je zegt Ghizlan maar ze schrijven Rhiezlen altijd al.

    bedankt voor jullie reactie.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    11
    15-07-2001

    Nou ik geloof dat de witte taksitabruidjurk die je noemttoch eerder het Marokkaans symboliseert dan het islamitisch.
    When I examine myself and my methods of thought, I come to the conclusion that the gift of fantasy had meant more to me than my talent for absorbing positive knowledge

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    11
    15-07-2001

    Bovenstaande reactie is niet van soussigirl, maar van haar vriendin.
    When I examine myself and my methods of thought, I come to the conclusion that the gift of fantasy had meant more to me than my talent for absorbing positive knowledge

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    39
    05-02-2002

    Salaam Mientje,

    Leuk om te lezen dat je op die manier bent getrouwd, ik had nog een vraag voor je, is je man gewoon in een pak gegaan of in zo een maarokaanse zelaba?

    sousigirl, je moet het als een islamitische jurk zien omdat het overal bedekt is en wijd, en dat is het vaak niet bij een bruidsjurk.
    een voorbeeldje hollanders dragen geen taksita zo zie ik het,het is van ons cultuur.En de meeste marokanen zijn hamdouileh moslims.

    groetjes,

  13. #13
    Bijna Lid

    Reacties
    11
    29-03-2002

    Ik heb prachtige bruidstakschieta's gezien, met sluier of selham, het zijn echt droomjurken!!
    Kan je mij het adres geven van die modeshow geven in nieuwegein en het telnr. Ik ben gek op marokkaanse kleding!!

    Groetjes,
    Noortje

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    39
    05-02-2002

    Salaam Noortje22,

    Het spijt me meid, ik was gisteren niet op internet en dacht dat ook niemand intresse had in die modeshow. die folders heb ik op het werk met adres en al, ik weet het adres niet uit m'n hoofd.

    het enigste wat ik weet is:
    modeshow heet, Kaftan Fashion in Nieuwegein(in een buurthuis) zondag 16 juni.

    groetjes,

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    1.435
    22-05-2004

    ja zeker dat het mooi is,ik ben zelf in een prachtige witte bruids esserhem getrouwd.x