1. #31
    SalafiRanger

    Reacties
    4.060
    05-05-2002

    Bismillah.....ama ba3d,

    Assalam 3alaikom,


    Aanrader is het boek van Muhammed Naasir ud Din Al Albani R.A:

    "Een beschrijving van de Salah van de Profeet (vzmh)"...

    In het arabisch heet het boek "sifat as salat al nabi"......

    Het is te verktijgen bij masjid at Tauheed in A'dam...Met een gele kaft.....Deze kun je niet missen !!!!!!

    Ook de weg van moslim ( minhay al moslim ) is een echte aanrader; drie delen, eentje heeft de zuster al neergezet !!!!

    3anakomAllah
    Sura 4: 115. En hij, die zich tegen de boodschapper verzet nadat diens leiding hem duidelijk is geworden en die een andere weg dan die der gelovigen volgt, Wij zullen hem laten volgen wat hij wil en Wij zullen hem in de hel werpen. Dat is een kwade bestemming.
    http://www.troid.org/audio/speakers/

  2. #32
    maluku girl.........

    Reacties
    4.148
    06-10-2001

    Salaam alaikuum, ik ben heel blij dit te lezen....hoop dat er nog meer komen...het is moeilijk om goede boeken te vinden zeker in het nederlands.......heeft iemand misschien een adres van een uitgeverij van Islamtische boeken?

    Shoekran....beslama......Sahira....
    De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen

    Moslima

    Marokko.nl memories

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    149
    15-05-2002

    asalam aleikom zusters en broeders,


    mascha allah ik vond het zoo mooi om dit allemaal te lezen ik heb ook een aantal boeken gelezen en de meeste zijn er al op gezet en wat ik nog niet had gelezen daar heb ik de titels van op geschreven en ik ga ze zeker lezen thanks allemaal

    wasalam aleikom


  4. #34
    schattige lid

    Reacties
    2.420
    21-03-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Salaam,

    Voor diegene die nog niet getrouwd zijn of verloofd zijn en binnen kort gaat trouwen, dan raad ik jullie aan om "Bruidschat" te gaan lezen is een groen boek, uitgever is NOER.
    Er staat gewoon letterlijk wat je allemaal moet doen.

    Ma3a salama
    Layrahmek papalief 21-11-2009

  5. #35
    schattige lid

    Reacties
    2.420
    21-03-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Salaam,

    Het boek is niet Bruidschat, maar Bruidgeschenk..

    Ma3a salama
    Layrahmek papalief 21-11-2009

  6. #36
    el qaida lid

    Reacties
    175
    21-04-2002

    as salaam alaikum wa rahmathullahi wa barakathu

    het eerste boek wat ik heb gelezen over de islam is :
    Islam de natuurlijke weg van Abdul Wahid Hamid uitgeverij noer
    een ander echt goede boek is en de grootste hadith verzameiling in het nederlands ( al genoemd ) :
    Tuinen der oprechten / riyaad as saalihien uitgegeven door de iccn
    en het derde boek om te leren bidden :
    Het Gebed uitgegeven door salaam.
    er zijn in nederland ook honderden engelse boeken te koop dus voor diegene die dat makkelijker vinden dan arabisch .

    beslemaa Mohammad sharif

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    35
    23-04-2002

    een prachtig boek, wat ik iedereen zou aanraden is: de hel en het paradijs, echt een prachtig boek, je word er echt helemaal bang van, en het versterkt je imaan echt, -> een echt aanrader!
    het leven is net een examen, er is alleen een verschil, je hebt geen herexamen