1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    23
    23-04-2003

    welk moskee in den haag bezoeken jullie??

    salaam aleikum broeders en zusters,

    was benieuwd welke moskee jullie bezoeken in den haag???

    niet dat er concurrentie heerst, we gaan alhamdoulillah allemaal om t gebed te verrichten...

    gair inch allah

    ma3a slama

  2. #2
    la Ilaaha Ila Allah

    Reacties
    160
    24-04-2003

    Gair Inch Allah zussie, volgens mij slaapt iedereen

    groetjes Samira
    [GLOW=seagreen] Islam is niet een religie van een bepaalde etnische groep of een bepaald volk, maar het is de religie voor de gehele mensheid. [/GLOW]

    [img]http://******************/hansaa/draaiendewereldbollen/globe1.gif[/img]

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    658
    23-01-2003

    almou7shinien,
    soms al islam
    nooit assounna
    «( En al wie zich verzet tegen de boodschapper en hem tegenspreekt nadat het recht pad duidelijk aan hem is getoond, en een andere weg volgt dan die van de gelovigen, zullen Wij op het pad houden dat hij heeft gekozen, en hem in de Hel branden - wat een afschuwelijke bestemming )»
    (Soerah An-Nisa; Ayah 115)

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    38
    11-05-2003

    Altijd almousinin,mijn home base,soms als ik geen zin heb ga ik naar islam,moehim beslama

  5. #5
    el qaida lid

    Reacties
    175
    21-04-2002

    el mohsinnin
    el islam (de imam is de vriend van de vader van mn beste vriend)essounnah in den haag (kom ik het meest)
    essounnah in wateringen(de imam is de vader van mn beste vriend)

    onder de gebedstijden lijst van el islam staan de adressen van alle moskee's ik ben nog niet in allemaal geweest maar waarom niet?

    etoadou waarom zou je nooit naar essounnah willen komen?
    If I had any succes in this life,
    it is due to Allah
    and only the mistakes where mine...

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    290
    24-02-2002

    m'n broertje gaat elke vrijdag naar al sounna insaAllah...heb gehoord dat de imam (Fouaz) masaAllah is
    ÇÞíã ÕáÇÊß....ÊäÚã ÈÍíÇÊß

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    658
    23-01-2003

    Origineel gepost door muhammad
    el mohsinnin
    el islam (de imam is de vriend van de vader van mn beste vriend)essounnah in den haag (kom ik het meest)
    essounnah in wateringen(de imam is de vader van mn beste vriend)

    onder de gebedstijden lijst van el islam staan de adressen van alle moskee's ik ben nog niet in allemaal geweest maar waarom niet?

    etoadou waarom zou je nooit naar essounnah willen komen?
    de heer fawaz heeft nog steeds niet door dat hij geen geleerde is.

    hij moet eerste respecte tonen aan de geleerden. want ze hebben nu eenmaal een hoger niveau.
    «( En al wie zich verzet tegen de boodschapper en hem tegenspreekt nadat het recht pad duidelijk aan hem is getoond, en een andere weg volgt dan die van de gelovigen, zullen Wij op het pad houden dat hij heeft gekozen, en hem in de Hel branden - wat een afschuwelijke bestemming )»
    (Soerah An-Nisa; Ayah 115)

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    23
    23-04-2003

    he broeder etoadou,

    ik heb deze topic niet geplaatst om elkaar te beledigen,
    ik wilde gewoon weten welke moskee onze broeders en zusters bezoeken, er reageren geen zusters vind ik wel jammer....

    broeder laten we t gezellig houden...
    zjazak allah


    ma3a salama
    Hadith:Een moslim is de broeder van een moslim. Hij behoort hem niet te bedriegen of een leugen te vertellen of hem te vernederen. Godsvrees is een innerlijke eigenschap. (Tirmidhi)

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    13
    03-06-2003

    Salaam alajkoem mehammed alqaida lid ik ga welleens in wateringen ik ken wat jongens daar ken ajdin

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    658
    23-01-2003

    Origineel gepost door firdous22
    he broeder etoadou,

    ik heb deze topic niet geplaatst om elkaar te beledigen,
    ik wilde gewoon weten welke moskee onze broeders en zusters bezoeken, er reageren geen zusters vind ik wel jammer....

    broeder laten we t gezellig houden...
    zjazak allah


    ma3a salama
    ik heb niemand beledigd meisje.
    ik gaf een aantwoord meer niet.
    jij mag die topic ook verwijderen als jij het wilt.
    «( En al wie zich verzet tegen de boodschapper en hem tegenspreekt nadat het recht pad duidelijk aan hem is getoond, en een andere weg volgt dan die van de gelovigen, zullen Wij op het pad houden dat hij heeft gekozen, en hem in de Hel branden - wat een afschuwelijke bestemming )»
    (Soerah An-Nisa; Ayah 115)

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    23
    23-04-2003

    salaam aleikum,

    subhan allah zo weinig moskee bezoekers in den haag??? :X

    terwijl de moskeen masha allah vol zitten....

    gair

    ma3a salama
    Hadith:Een moslim is de broeder van een moslim. Hij behoort hem niet te bedriegen of een leugen te vertellen of hem te vernederen. Godsvrees is een innerlijke eigenschap. (Tirmidhi)

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    2
    02-11-2008

    dringend

    wie kent er een moskee in denhaag die heet masjid salaam of masjid moehsin. graag serieuze reacties. het is niet voor mij maar voor een vriend.
    zouden jullie ook de route kunnen opschrijven. ik hoor et wel. ciao

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    943
    29-12-2008

    salam 3laikoem

    ik ben meestal in masijd As-Soenah te vinden..maar elke moskee is het zelfde..het zijn allemaal de huizen van allah swt.soms bidt ik ook in al-islaam, en masijd an -nour

    wa 3aleikoeme salaam
    meerdere gebruikers

    De profeet (Allahs vrede en genade zij met hem) heeft gezegd: "Er is geen verschil tussen een arabier en een niet arabier, en geen verschil tussen een blanke en een zwarte behalve in vroomheid"

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    943
    29-12-2008

    Citaat Geplaatst door pitzo Bekijk reactie
    wie kent er een moskee in denhaag die heet masjid salaam of masjid moehsin. graag serieuze reacties. het is niet voor mij maar voor een vriend.
    zouden jullie ook de route kunnen opschrijven. ik hoor et wel. ciao



    agi bedoel je masijd al-islaam of echt alleen salaam?
    masijd mohsanin is dacht ik vlak bij holland spoor.

    wsl
    meerdere gebruikers

    De profeet (Allahs vrede en genade zij met hem) heeft gezegd: "Er is geen verschil tussen een arabier en een niet arabier, en geen verschil tussen een blanke en een zwarte behalve in vroomheid"