1. #1
    meerdere gebruikers

    Reacties
    285
    02-05-2003

    La Place

    Hallo allemaal,

    Gek vraagje misschien, maar aangezien ik en een vriendin verslaafd zijn aan de salades van La Place (echt verslaaaafd ).
    Wil ik jullie vragen of iemand daar de recepten van heeft.

    Mijn dank is verpletterend

  2. #2
    Fleurig lid

    Reacties
    577
    09-05-2006

    hahah nou je het zegt...ik en me mannetje zijn er ook he le maal gekk op

    hij nam vaak die lekkere frietjes of aardappel gekruid....ik nam de overheerlijke salade...eey meid zou je het niet aan iemand kunnen vragen daar...vaak heb je marokkaanse damess of heren....gewoon vragen..ik vraag ook vaak van HEY ZIT HIER VARKENSVLEES IN OFZO....JUST ASK....OF JE MOET GELUK HEBBEN EN IEMAND WERKT ER IN DE LA PLACE EN IS LID VAN MAROKKO.NL....NOU DAMESSS EETZEEEEEEEEEEE

    [I][Life brings tears, smiles and memories,the tears dry the smiles fade,but the memories last forever.."/I]


  3. #3
    meerdere gebruikers

    Reacties
    285
    02-05-2003

    hahaha,

    Ze hebben bij La Place een soort receptenboek waarmee ze de gerechten maken , heb het zelf gezien.
    En toen wij laatst daar aten zagen we een marokaanse jongen achter het buffet staan.
    We waren bijna naar die jongen gegaan om te vragen of we die kookboek mochten kopieren in een kwatier tijd :grotegrijns: .....tegen betaling natuurlijk.

    Maar ja, daar hadden we het lef niet voor.

    wat lekker eten met je kan doen

  4. #4
    Al hoceima

    Reacties
    7.748
    03-06-2002

    Citaat Geplaatst door blossom
    hahah nou je het zegt...ik en me mannetje zijn er ook he le maal gekk op

    hij nam vaak die lekkere frietjes of aardappel gekruid....ik nam de overheerlijke salade...eey meid zou je het niet aan iemand kunnen vragen daar...vaak heb je marokkaanse damess of heren....gewoon vragen..ik vraag ook vaak van HEY ZIT HIER VARKENSVLEES IN OFZO....JUST ASK....OF JE MOET GELUK HEBBEN EN IEMAND WERKT ER IN DE LA PLACE EN IS LID VAN MAROKKO.NL....NOU DAMESSS EETZEEEEEEEEEEE


    Kan ik je misschien helpen meid
    "Als men wist wat het gebed ons kon geven, dan ging ieder op zijn knieen door het leven"

    Inna lilahi wa inna ilayhi raji3oen.................Moge Allah swt hem een mooi plekje in el djenna schenken en hem vergeven en hem genadig zijn 09-02-2006

  5. #5
    MVC Premium

    Reacties
    3.293
    02-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door wardaroosje
    Kan ik je misschien helpen meid
    ja, ik vind die salades ook heerlijk daar... heb je de recepten dan


    Mama van 3

  6. #6
    Al hoceima

    Reacties
    7.748
    03-06-2002

    Heb ze niet thuis liggen maar weet het grotendeels van de recepten uit mijn hoofd.
    Ik zal ze deze week anders wel meenemen
    "Als men wist wat het gebed ons kon geven, dan ging ieder op zijn knieen door het leven"

    Inna lilahi wa inna ilayhi raji3oen.................Moge Allah swt hem een mooi plekje in el djenna schenken en hem vergeven en hem genadig zijn 09-02-2006

  7. #7
    Fleurig lid

    Reacties
    577
    09-05-2006

    Citaat Geplaatst door wardaroosje
    Heb ze niet thuis liggen maar weet het grotendeels van de recepten uit mijn hoofd.
    Ik zal ze deze week anders wel meenemen
    aah wat lief van je....echt een schatje...maar de topic vraagster was eigelijk opzoek naar recepten...ik eigelijk ook hooor..ik zou het wel willen weten...heb je in de V&D gewerkt

    [I][Life brings tears, smiles and memories,the tears dry the smiles fade,but the memories last forever.."/I]


  8. #8
    Fleurig lid

    Reacties
    577
    09-05-2006

    Citaat Geplaatst door Sahrazard
    hahaha,

    Ze hebben bij La Place een soort receptenboek waarmee ze de gerechten maken , heb het zelf gezien.
    En toen wij laatst daar aten zagen we een marokaanse jongen achter het buffet staan.
    We waren bijna naar die jongen gegaan om te vragen of we die kookboek mochten kopieren in een kwatier tijd :grotegrijns: .....tegen betaling natuurlijk.

    Maar ja, daar hadden we het lef niet voor.

    wat lekker eten met je kan doen

    hahah gekkie nou de volgende keer dat jullie daar zijn

    just askk it...gewoon schijt hebben en vragen

    [I][Life brings tears, smiles and memories,the tears dry the smiles fade,but the memories last forever.."/I]


  9. #9
    Al hoceima

    Reacties
    7.748
    03-06-2002

    Citaat Geplaatst door blossom
    aah wat lief van je....echt een schatje...maar de topic vraagster was eigelijk opzoek naar recepten...ik eigelijk ook hooor..ik zou het wel willen weten...heb je in de V&D gewerkt

    Ik werk er nog steeds........maar sta op een andere afdeling dan salades.
    Maar welke recepten zou je willen?
    "Als men wist wat het gebed ons kon geven, dan ging ieder op zijn knieen door het leven"

    Inna lilahi wa inna ilayhi raji3oen.................Moge Allah swt hem een mooi plekje in el djenna schenken en hem vergeven en hem genadig zijn 09-02-2006

  10. #10
    MVC Premium

    Reacties
    3.993
    18-01-2006

    MVC Premium MVC Premium
    die salades zijn echt lekker!ik hoop dat je die recepten kunt plaatsen warda
    (Soerat al-Ankaboet)“Dachten de mensen dat zij met rust gelaten worden, als zij zeggen: ,,Wij geloven”, en dat zij niet op de proef gesteld worden?”
    Idh al-Qarni:Wees niet droevig: doordat je droevig bent na een ramp, wordt het nog een grotere ramp. Wees niet droevig, maar wees verheugd dat je twee ogen, twee oren, twee lippen, twee handen en twee benen hebt, en wees verheugd dat je in het bezit bent van een tong, een hart, rust en vrede. Je geniet van een gezond lichaam.

  11. #11
    Al hoceima

    Reacties
    7.748
    03-06-2002

    Welke willen jullie hebben dames?

    ik weet dat die salades heeeeeeeeeeeeeerlijk zijn maar heb er op dit moment geen zin meer in...........te vaak gegeten
    "Als men wist wat het gebed ons kon geven, dan ging ieder op zijn knieen door het leven"

    Inna lilahi wa inna ilayhi raji3oen.................Moge Allah swt hem een mooi plekje in el djenna schenken en hem vergeven en hem genadig zijn 09-02-2006

  12. #12
    MVC Premium

    Reacties
    3.993
    18-01-2006

    MVC Premium MVC Premium
    mij maalt t niet uit,ik vind ze allemaal wel lekker
    (Soerat al-Ankaboet)“Dachten de mensen dat zij met rust gelaten worden, als zij zeggen: ,,Wij geloven”, en dat zij niet op de proef gesteld worden?”
    Idh al-Qarni:Wees niet droevig: doordat je droevig bent na een ramp, wordt het nog een grotere ramp. Wees niet droevig, maar wees verheugd dat je twee ogen, twee oren, twee lippen, twee handen en twee benen hebt, en wees verheugd dat je in het bezit bent van een tong, een hart, rust en vrede. Je geniet van een gezond lichaam.

  13. #13
    MVC Premium

    Reacties
    4.644
    23-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    bij la place heb je toch geen kant en klare salades..

    al die losse gut kan je toch zelf ook maken en dan een salade dressing over heen en klaar is miep??

  14. #14
    MVC Premium

    Reacties
    3.993
    18-01-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door yasmine1983
    bij la place heb je toch geen kant en klare salades..

    al die losse gut kan je toch zelf ook maken en dan een salade dressing over heen en klaar is miep??
    kom bij mij thuis en maak voor mij schat
    (Soerat al-Ankaboet)“Dachten de mensen dat zij met rust gelaten worden, als zij zeggen: ,,Wij geloven”, en dat zij niet op de proef gesteld worden?”
    Idh al-Qarni:Wees niet droevig: doordat je droevig bent na een ramp, wordt het nog een grotere ramp. Wees niet droevig, maar wees verheugd dat je twee ogen, twee oren, twee lippen, twee handen en twee benen hebt, en wees verheugd dat je in het bezit bent van een tong, een hart, rust en vrede. Je geniet van een gezond lichaam.

  15. #15
    MVC Premium

    Reacties
    4.644
    23-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door anisanisa
    kom bij mij thuis en maak voor mij schat
    nee liefje kom jij maar.. 3 juni ben je van harte.. dan ga ik me uitleven en mag je de proefkonijn zijn