1. #1
    DroomSter

    Reacties
    2.511
    04-04-2005

    Aankomen voor zomer!!!!

    Jellah mensen wie doet er mee!!!!!

    aankomen voor het zomervakantie is en we naar marokko gaan

    ajemaaaaaaa ik haat de zomer eigenlijk, je trekt dunne kleren aan en je ziet er dan echt dun uit ik willll aankomen!!!!!!!!!!!!!!

    en je kent tog die mensen daaro i n marokko?! een beetje vet op de juiste plaats is no problemo

    ewa wie meld zich??????????

    Een traan laten vallen
    Voor het vrezen van Allaah swt
    Kan een hele oceaan van vuur doven


  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    415
    25-11-2005

    Citaat Geplaatst door riffialady17
    Jellah mensen wie doet er mee!!!!!

    aankomen voor het zomervakantie is en we naar marokko gaan

    ajemaaaaaaa ik haat de zomer eigenlijk, je trekt dunne kleren aan en je ziet er dan echt dun uit ik willll aankomen!!!!!!!!!!!!!!

    en je kent tog die mensen daaro i n marokko?! een beetje vet op de juiste plaats is no problemo

    ewa wie meld zich??????????

    heb je een idee hoe we dat gaan doen?

    ik wil ook aankomen, maar het lukt me niet

  3. #3
    DroomSter

    Reacties
    2.511
    04-04-2005

    Citaat Geplaatst door 2911
    heb je een idee hoe we dat gaan doen?

    ik wil ook aankomen, maar het lukt me niet
    bijv om de twee uur eten! en drie maaltijden ertussen natuurlijk. Veeeeeeeeeeel tussendoortjes.... is wel moeilijk

    'Maar ik wil echt zooooooooo graaag aankomen en inshaAllah lukt het ons

    Een traan laten vallen
    Voor het vrezen van Allaah swt
    Kan een hele oceaan van vuur doven


  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    117
    11-12-2005

    Aaaaaaaaaaaaaaah mensen willen aankomen!!!
    Ik wil juist afvallen man!!! Jullie mogen blij zijn me jullie dunne lichaam

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    415
    25-11-2005

    Citaat Geplaatst door riffialady17
    bijv om de twee uur eten! en drie maaltijden ertussen natuurlijk. Veeeeeeeeeeel tussendoortjes.... is wel moeilijk

    'Maar ik wil echt zooooooooo graaag aankomen en inshaAllah lukt het ons

    ik heb geen eetlust, ben al blij als ik 2 keer per dag goed eet.

    maar om de 2uur eten...ik denk dat het me niet gaat lukken

  6. #6
    Bijna Lid

    Reacties
    175
    13-05-2004

    kwil oookk

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    415
    25-11-2005

    Citaat Geplaatst door sanae1982
    Koop een middel om je eetust op te wekken. Ik weet uit ervaring dat je dan echt gaat vreten en kilo's aankomt.

    oeh, hoe heet het middel dan en waar kan je het kopen?

  8. #8
    Alhamdoelilah!

    Reacties
    907
    02-02-2006

    Ik ook !!

  9. #9
    Oujdia

    Reacties
    981
    08-11-2004

    Citaat Geplaatst door 2911
    oeh, hoe heet het middel dan en waar kan je het kopen?

    Ga naar je HUISARTS en vraag naar Periactine... je krijgt het GRATIS op recept. Het is een middel dat de eetlust opwekt en waardoor je meer gaat eten dan voorheen ===> aankomen. Ik heb het ook gebruikt dus weet uit ervaring dat het helpt. De eerste 2/3 dagen wordt je er een beetje slaperig van maar daarna niet meer, dus als je slim bent begin je met het nemen op de dagen dat je vrij bent (weekend). Ooh en als ene NASRIN van marokko.nl je zehma een beter middel probeert aan te smeren, geheten nuravit of pernabol...
    DON'T BUY IT (letterlijk&figuurlijk). Al die medicijnen bevatten nl. hetzelfde bestandsdeel op wat ervoor zorgt dat je eetlust toeneemt. Dit weet ik zowel van mijn huisarts als van de apotheker in marokko. Conclusie: waarom betalen voor iets als je het gratis kan krijgen .


    PS: Nasrin, no hard feelings girl.... maar dit is immers een forum waar we mekaar adviezen enz. kunnen geven
    * Niets is wat het lijkt *

  10. #10
    Oujdia

    Reacties
    981
    08-11-2004

    Citaat Geplaatst door sanae1982
    Dat klopt, periactine is inderdaad het middel dat ik bedoelde. Maar niet iedere dokter wil het voorschrijven, want het is eigenlijk voor een bepaalde allergie.

    Als je het niet van je dokter kan krijgen, kan je het beter wel kopen.

    Klopt, het is idd in eerste instantie bedoeld voor een allergie (net zoals nuravit, pernabol enz) maar het staat bekend om de BIJwerking toename van de eetlust en wordt dus dikwijls daarvoor voorgeschreven.

    Kopen? Volgens mij is het niet zonder recept te krijgen in Nederland. Maar in de apotheken in marokko is het er volop voor een kleine prijs... +-4euro of zo.
    * Niets is wat het lijkt *

  11. #11
    ..

    Reacties
    441
    17-07-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Ik wou dat ik dit 1 keer in mn leven kon vragen/zeggen.

  12. #12

    Reacties
    19.258
    21-02-2006

    hoelang zijn jullie en wat is jullie gewicht,, krijg je niet snel eetlust ,, ik weet een manier , veel kauwgum kauwen dat helpt echt ,, krijg je sneller honger ,,dus meiden veel succes,, ohh ja en nie van die troep eten zoals chips enzo dat helpt niet ,, veel brood eten helpt wel

    xxx
    diamond_princes
    I don`t care if your black, white, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you`re nice to me, all be nice to you, simple as that...

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    3.179
    24-03-2006

    count me in !

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    415
    25-11-2005

    Citaat Geplaatst door sparkles
    Ga naar je HUISARTS en vraag naar Periactine... je krijgt het GRATIS op recept. Het is een middel dat de eetlust opwekt en waardoor je meer gaat eten dan voorheen ===> aankomen. Ik heb het ook gebruikt dus weet uit ervaring dat het helpt. De eerste 2/3 dagen wordt je er een beetje slaperig van maar daarna niet meer, dus als je slim bent begin je met het nemen op de dagen dat je vrij bent (weekend). Ooh en als ene NASRIN van marokko.nl je zehma een beter middel probeert aan te smeren, geheten nuravit of pernabol...
    DON'T BUY IT (letterlijk&figuurlijk). Al die medicijnen bevatten nl. hetzelfde bestandsdeel op wat ervoor zorgt dat je eetlust toeneemt. Dit weet ik zowel van mijn huisarts als van de apotheker in marokko. Conclusie: waarom betalen voor iets als je het gratis kan krijgen .


    PS: Nasrin, no hard feelings girl.... maar dit is immers een forum waar we mekaar adviezen enz. kunnen geven

    ik ken het middel periactine, maar ik hoor allemaal rare verhalen er over

    - je hersenen gaan er van slapen, veminderd denk vermogen
    - je hart wordt er hard van
    - verslavend ect.

    dus heb hem heel even gebruikt, het was echt heerlijk ik kon gewoon lekker eten, slapen en werd niet steeds moe en zo.

    maar toen ik de boven genoemde verhalen hoorde ben ik meteen ermee gestopt.
    toen ging mijn eetlust helaas weer weg

  15. #15
    Oujdia

    Reacties
    981
    08-11-2004

    Citaat Geplaatst door 2911
    ik ken het middel periactine, maar ik hoor allemaal rare verhalen er over

    - je hersenen gaan er van slapen, veminderd denk vermogen
    - je hart wordt er hard van
    - verslavend ect.

    dus heb hem heel even gebruikt, het was echt heerlijk ik kon gewoon lekker eten, slapen en werd niet steeds moe en zo.

    maar toen ik de boven genoemde verhalen hoorde ben ik meteen ermee gestopt.
    toen ging mijn eetlust helaas weer weg
    Dat van je hersenen is geloof ik van toepassing op kinderen (meen me te herinneren dat ik dat ergens heb gelezen).

    De andere bijwerking (snellere hartslag) die je noemt staat idd in de bijsluiter maar bij elk medicijn staan er altijd een hoop eventuele bijwerkingen. Het kopje begint ook met... ''zoals elk geneesmiddel kunnen er bij gebruik van periactin onbedoelde of ongewenste effecten, zogenaamde bijwerkingen, optreden.''

    De laatste bijwerking (verslavend) kan ik niet terugvinden in de bijsluiter en ik denk dat mijn huisarts dat anders wel vermeld zou hebben bij het voorschrijven.

    Ik persoonlijk denk dat je het ''niet zo nauw'' moet nemen met die bijwerkingen want elk geneesmiddel heeft eventuele bijwerkingen en dat zijn dingen die KUNNEN optreden en als je dat risico niet wilt lopen zal je denk ik never medicijnen kunnen nemen (bij wijze van). Ik bedoel zelfs ibuprofen of paracetemol kunnen bijwerkingen hebben . En of dat wel of niet van toepassing is op je kan je alleen te weten komen doordat je het geslikt hebt en idd merkt dat je de bijwerkingen ook krijgt. Maar misschien moet je het anders aan je huisarts vragen, die kan het een en ander vast wel ophelderen.
    * Niets is wat het lijkt *