1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    47
    26-05-2003

    mijn levensverhaal,moet je lezen!

    heeft er iemand zin om mijn verhaal te horen? ben al drie keer verloofd geweest,nooit ben ik getrouwd,dat komt er niet van.......
    ik wil jullie niet aan het huilen brengen maar kan niet garanderen dat het niet gebeurt ...
    dus laat maar iets weten als ik mijn verhaal mag doen
    beslama!
    lieve ,betrouwbare vrouw

  2. #2
    Berbertje00 & Ik

    Reacties
    183
    17-10-2002

    ik ben benieuwd ...
    Yahdikumallah wa yuslih balakum


  3. #3
    The Classy One..

    Reacties
    7.090
    25-02-2003

    Ja meid..Ben ook heel erg benieuwd geworden nu..

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    47
    27-05-2003

    Ja ben ook nieuwsgierig geworden, begin maar
    Bye Bye

  5. #5
    Miss Loulou

    Reacties
    16.299
    28-11-2002

    MVC Premium MVC Premium
    meskiena doe maar,vertel het

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    106
    28-04-2003

    ja doe maar ben wel geintresseerd

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    31
    28-05-2003

    ik ben wel beniewt ik wil het graag horen

  8. #8
    The Classy One..

    Reacties
    7.090
    25-02-2003

    Ja..Kom op meid....

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    47
    26-05-2003

    hier komt het 1e deel !

    salaam aan iedereen !
    het gaat dus echt over mijn belevenissen dus alles is de waarheid
    ik was op een trouwfeest aan het filmen(toen in de tijd verdiende ik wat bij met de cameravrouw te gaan spelen ) op dat trouwfeest was er een jongeman ook aan het filmen,wat ik niet doorhad was dat hij mij door zijn camera aan het bekijken was,zonder te filmen ,zo wat inzomen enz...
    ik merkte hem op,vond hem leuk en deed hetzelfde,echt wel grappig,zoveel mensen rondom ons en niemand had het door!
    dus jullie kunnen al raden zeker,het einde van het feest nadert,en hij stapt naar mij toe: hallo,alles goed? ik,verlegen,: ja! bla bla bla

    we gaan wat verder in de tijd,mijn eerste afspraak met nordin!
    ik was best zenuwachtig!
    we spraken af in een klein cafeetje,twas gezellig! maar ik moest snel weer naar huis
    toen ik doorging,op weg naar de tramhalte,overviel mij een raar gevoel!
    ik voelde iets in mij dat zei:anissa niet doen! zo een druk op mij ongelooflijk!
    niet met die man afspreken! mijn innerlijke stem dus,intuitie
    maar ik luisterde niet en ging verder met hem!
    twaren leuke maanden,6 om juist te zijn! op 14 februari (zahman valentijn)beleefde we een leuke dag,ik kreeg een cadootje,roosjes en we maakten een uitstap naar het strand!
    dan de grote dag 15 februari,ik vergeet het nooit!!
    zijn moeder wist van onze relatie en de HEL BARSTTE LOS!!!!!!!!
    ik was er van overtuigd dat hij voor mij zou doorzetten,want we zouden trouwen!
    maar nee het draaide anders uit,zijn moeder was echt erg,ze kwam bij ons thuis en zei dat ik een **** was,dat het mijn schuld was dat haar zoon haar geen geld meer gaf, bla bla bla
    en dan zei ze tegen mij; WACHT MAAR GE ZULT ZIEN IK ZAL ER ALLES AAN DOEN DAT HET NIET DOORGAAT!!!
    en toen begon het,ik had verschrikkelijke nachtmerries,werd gewurgd tijdens mijn slaap(toen geloofde ik niet in shoer) ik wist niet hoe het kwam
    ik ben de volgende dag opgestaan ,heb mijn kleren bijeen gehaald,ik wou weg weg weg....
    ik ben naar de zee gereden,daar waar we met valentijn ware,de tranen stoptten niet,ik wou zelfmoord plegen! hamdoelah heb ik niet doorgezet!
    ik ben terug naar huis gereden,de enige troost die ik van mijn moeder kreeg was EJWA SAFI ER ZIJN MANNEN GENOEG
    IK KON ECHT NIET!!! ik wou geen enkele man behalve hij!
    ik kon niet gaan werken,vermagerde enorm,bla bla bla
    het heeft mij 1,5 jaar gekost om hem wat te vergeten.......
    zo dit is deel 1 van man nr 1.....
    wordt vervolgd,en geloof me het wordt best spannend!
    lieve ,betrouwbare vrouw

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    47
    27-05-2003

    Ga snel verder meid
    Bye Bye

  11. #11
    The Classy One..

    Reacties
    7.090
    25-02-2003

    Jah joh..Ga verder meid...

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    1.256
    12-09-2002

    damn wat erg, ik ben benieuwd naar de rest. maar schrijf het in een verhaalvorm, nu vertel je ons je gebeurtenissen. in een verhaalvorm is het fijner om te lezen en dan kunnen we ons ook beter inleven.
    maar ga snel verder!
    LoVe Is LiKe A wAr;EaSy To StArT,dIfFiCuLt To EnD,iMpOsSiBlE tO fOrGeT!!!

  13. #13
    Miss Loulou

    Reacties
    16.299
    28-11-2002

    MVC Premium MVC Premium
    ech erg man, shaw shoer gaan goed verbranden in de hel
    maar vertelverder

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    47
    26-05-2003

    salaam
    dus 1,5jaar later
    ik was in het centrum van de stad aan het winkelen,plots zag ik een man in zijn auto zitten die naar mij lachtte
    ik vond hem best leuk dus lachtte ik terug en zo gebeurde mijn tweede ontmoeting
    hij was 30jaar,vriendelijk,harde werker....
    dus volgde er een afspraak, weer in een cafeetje gezellig iets gaan drinken,het was best leuk
    echt geloof het of niet,toen ik naar huis ging WEER DIE INTUITIE NIET DOEN ANISSA!! zo erg was dat gevoel en toch weer heb ik niet geluisterd!
    ik kende hem 2jaar,tijdens de 1e week zei hij mij al dat hij met mij wilde trouwen omdat hij nog nooit zo'n lieve vrouw als mij had ontmoet bla bla bla
    ik voelde mij vereerd en natuurlijk wou ik ook trouwen,ik was toen 24jaar,ja waarom niet?
    we leerden elkaar eerst kennen,ik moet eerlijk zeggen de keren dat ik hem zag waren nooit lang hoor want meneer yousef zat graag bij zijn moeder thuis,weet je ik vond het tof dat hij zoveel aandacht gaf aan zijn familie dus vond ik het goed,trouwens kwam mij goed uit want ik moest ook vroeg thuis zijn

    op een dag zat ik met hem in de auto,hij verbleekte zij mij o nneeeeee
    ik vroeg wat er was,hij zei dat een ex van hem voorbij reed ,dat het een gevaarlijke vrouw was,dat ze aan shoer deed zahman mambo jambo!
    ik zei so what! ja maar ik wil niet dat ze jou ziet en jou dingen gaat aandoen!
    dan komt de grote dag: yousef kwam mijn hand vragen!!
    groot feest thuis!! ja want anissa zou trouwen,jullie kennen het wel (tis altijd beter als een meisje trouwt om zo onder het gezag te komen van haar man!!)
    toen ik op het werk de foto's van de verloving liet zien vroeg een collega mij steeds,en hoe was het? en wanneeer trouwen jullie? en en en teveel vragen eigenlijk! het was een marokkaanse collega,ja dat zijn de marokkanen he altijd nieuwsgierig!
    na enkele weken voelde ik mij raar op het werk,iedereen had medelijden met mij maar ik wist niet waarom? toen ik het vroeg zeiden ze dat ze het erg vonden dat ik ging trouwen met een man die mij bedroog! wat!!!!!!!!!!!!!!!!!! bedroog dat kan niet!!!
    toen ik het hem vroeg zei hij dat het niet waar was,typisch KEDAB!
    dus wij planden verder onze trouw,de trouwakte zou ondertekend worden in marokko bij zijn thuis omdat hij zei dat zijn grootmoeder ziek was en zich niet kon verplaatsen en ze wou er graag bij zijn!
    ok ik met mijn goed hart stemde toe ondanks de tegenwerking van mijn ouders,wat hun volste recht was,welke ouders willen nu dat hun dochter trouwt bij de man thuis!!
    maar wacht daar zijn we nog niet he
    dus ik op het werk,komt er plots een meisje naar mij met een brief in haar hand,ben jij anissa??
    ik nam de brief,verward,aan en wat las ik
    een dreigsbrief!!!! van die zogezegde ex van hem!!
    ze schreef dat ze nog altijd met hem was,dat ze wist van mijn huwelijksplannen dat ik van hem weg moest!!!!!! en hoor nu de beste; MADAM WAS ZWANGER!!!!!! en nog een betere is; die marokkaanse collega van mij met al haar vragen was haar BESTE VRIENDIN!!! erg he
    ok nu ben ik moe met al dat getyp,straks meer inchalah!!!
    lieve ,betrouwbare vrouw

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    2.839
    19-12-2002

    ik wens je veel geluk in de toekomst lieverd......het is moeielijk om ze te vergeten maar ja...probeer het...echt erg....ik hoop dat alles goed is gekomen nu



    Casy