1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    58
    27-11-2001

    Stop hetzerij tegen marokkaanen zion j0den

    Op dit moment zijn de joden al weer bezig marokkaanen aan te vallen op nederland 3 dat marokkaanen j0den aanvallen op hun uiterlijk!!!

    J0den zijn weer bezig zielig te doen als slachtoffer rol in te spelen, terwijl wij moslims worden continue aangevallen door zion-media ..ze geven ons een naam die wij absuluut niet verdienen,.........
    Als joden blijven door gaan met hun anti propaganda tegen marokkaanen creeren ze een sfeer die niet gewenst is in nederland...

    Joden moeten hun media aanvaal op marokkaanen stoppen ..13 jaar lang dat is genoeg .......het is niet rechtvaardig....tegen een volk die juist joden een dak heeft gegeven al meer dan 2000 jaar en hun altijd beschermd door marokkaans bloed tot aan de tweede wereld oorlog toe...Is dit stank voor dank!!!!!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    353
    27-04-2002

    Hallo,
    Dat gezeik over de WOII moet nu ook eens afgelopen zijn. Wij( Marokkanen) zijn een Arabisch volk, mogen wij ook eens solidair zijn met het Palestijns volk. Dat zijn de Nederlanders ook met hun eigen volk. De joden hebben een gruwelijke tijd meegemaakt waar geen enkele Arabier te maken mee heeft gehad. De joden hebben tijdens de WOII bescherming genoten in Marokko. Himmler wilde er destijds naartoe maar dat hebben de Marokkanen tegen gehouden. De joden kunnen niet altijd het slachtofferrol spelen. Ze hebben een heel land ingepikt en Europa en de VS hebben dat gewoon goedgekeurd om zo hun aandeel in WOII schoon te praten. Laten ze Israël in de VS stichten, het land is groot genoeg en daar woont al een groot gedeelte.
    FREE PALESTINE EN DEATH TO ZION

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    58
    27-11-2001

    Ik vind het een schande dat amerika en nederland e.d. partij kiezen, ze hadden zich er niet mee moeten bemoeien en geen wapens moeten leveren.
    En waarom zou je solidair zijn, waarom niet neutraal?
    Waarom geef je geen signaal af dat je oorlog verafschuwd en je daar niet mee wil bemoeien. Nee laten we hier ook de haat aanwakkeren, laten we hier moeilijk gaan doen tegen mensen die heel israel nog nooit gezien hebben.
    Laten we hier moeilijk gaan doen tegen mensen die je nog nooit wat kwaad hebben gedaan. Daar schiet je echt lekker veel mee op zeg.


    Enige die hier haat aan wakkeren zijn het j0den met hun media oorlog tegen Islam en marokkaanen enige wat wij doen is ons verdedegen..
    Je doet geen krant of tv open of je leest dat Islam of marokkaanen slecht nieuws daarover...Jode hebben alles aan gedaan om de geschiedenis van tweede wereld oorlog te linken met joden en dat is hun ook gelukt..Iedereen die aan tweede WII denkt , denkt meteen aan een overdreven verhalen wat er allemaal is toen gebeurt..
    Nederlands joden stromen heel veel nederalnds geld naar Isarel om zo het oorlog machine te financieren....Daar heeft nederlands bevolking niks aan...


    Joden weten als geen ander dat negatieve verhallen over een volk altijd een grote schallig gevolgen heeft...waarom doen ze dat!!!!
    Ze doen er alles om de bevolkingen hier in nl tegen over mekaar op te zetten ..en dat is niet goed voor de harmonie van nederalnds samenleving..

    Joden weten dat wij hier geen uitings mogelijkheid hebben, omdat ze ons op allerlei manieren afhangkelijk maken, om zo control en beinvloeding op ons uit te oefenen..
    Door alleen zogenaamde leiders te kopen, heb je geen invloed op de grote groep!!!!

    Cidi Brengt rapport die gebassert is op leugens en ze doen het op de juist moment wanneer rechtse kabinet gestationeert is.....ze willen aan twee kanten snijden ...Aan de eene kant plakken ze ons dagelijks een ticket via de media , die veel gevaalijker is dan een individue inssidentjes,
    Tot nu toe zijn er geen aanslagen gepleegd tegen joden, we worden dagelijks aangevallen met allerlei leugens en voelen ons gefrustreerd
    Omdat we geen uitlaat klap hebben en niemand neemt het voor ons op!!! behalf allah

    De marokkaans organisatie hebben en kunnen geen ruimte krijgen om voor ons op te nemen want ze zijn afhangkelijk van subsidie etc..en zo zijn wij een prollebak van ieder oneerlijk mens..Wij zijn ook mensen die graag zeggenschap willen hebben over ons leven...

    Zij moeten weten dat wij geen slaven zijn ...We zijn een trots volk die eigen geschiedenis/geloof heeft en superieur is ...

    De sleutel ligt bij de joden:: als ze ons met respect behandelen en dat ze stoppen met hetzerij tegen marokkaans jongeren zullen er zeker aan werken om de sfeer hier in nederland te verbeteren..anders gaat van kwad tot erger..en daar ben ik persoonlijk niet voor..want ik houd van nederalnd...en ik zal altijd tegen onrechtvaardigheid vechten al moet ik mezelf voor offeren ...

  4. #4
    erelid

    Reacties
    399
    13-08-2001

    sinds 11 september is het aantal incidenten tegen Moslims vertienvoudigd maar daar zie ik verdacht weinig in de media. Er zijn nog alwat Moskeeen vernield. Maar als er een joodse begraafplaats beklad wordt wordt daar uren over gepraat in de media.

    En corrie blijkbaar voel jij een soort geschiedenisexpert nou ff een lesje. In de tijd van 1933 (Hitler came to power) tot 1942 (het echte begin van de holocaust) vluchten er veel Joden uit Europa en alleen de rijkeren waren welkom in Engeland en Amerika. Wanneer joden per schip vluchtten gebeurde het dat ze van land naar land voeren en nergens welkom waren maar in welk land werden volop joden opgevangen in Marokko. En dat voor een echt arm land!! Zoveel zelfs dat de toenmalige koning van Marokko (Mohammed) zelfs de eer heeft dat een straat in Al Koets (Jerusalem voor jou) naar hem vernoemd is. Het Oranjehuis heeft bijvoorbeeld z'on straat niet..

    Wat de media tegenwoordig voorstellen alsof de Moslims de holocaust uitvoerden.. nee hoor dat deed het Christelijke Europa.

    En er waren nog veel meer slachtoffers van het NAZI-regime: zigeuners (relatief zijn er hier meer van vermoord dan van de joden) homo's, Jehova's, geestelijk gehandicapten, Poolse katholieke priesters. Maar wat joden doen is het aleenrecht op lijden ..bijzonder zielig..........ik veroordeel geweld tegen joden ook in Nederland... maar zij zijn niet de enige die lijden.....of ooit geleden hebben

    Salahdin
    Hier zou een ondertekening kunnen staan maar ik ben nog steeds op zoek naar iets orgineels......

  5. #5
    erelid

    Reacties
    399
    13-08-2001

    Corrie wat jullie ??? zucht zucht
    wie bedoel je daarmee ??? ik ben geen Marrokaan maar een tot de Islam bekeerde Nederlandse Spanjaard..Ik heb Israel bezocht voor 4 weken en het is een op en topdiscriminatie land. Jews only......

    je hebt het over vooroordelen maar jij deelt zelf op grond van een mening zoiemand als mij maar ff in........jullie jullie jullie

    uitgeblust Ik kom dagelijks in de moskee en ben daar trots op en jij schaamt je ervoor wat er in de Moskee gebeurt nou wat gebeurt daar dan...kom je daar zelf wel eens of is jouw oordeel gebaseerd op een enkele waarneming of praat je gewoon de media na........in bijna alle moskeeen wordt gewoon gebeden .......

    Salahdin
    Hier zou een ondertekening kunnen staan maar ik ben nog steeds op zoek naar iets orgineels......

  6. #6
    vrijsimpel

    Reacties
    107
    08-05-2002

    Beste mensen,

    ik kies niet voor een bepaald ras, volk, partij, cultuur, geloof or what so ever, maar toch gaat mijn volledige steunbetuiging naar de Palestijnen. En waarom? Ik mag toch zeker wel een mening hebben of niet soms?

    Net zoals de LPF zoveel steun kreeg steun ik de Palestijnen. Die vechten om te overleven en vechten niet om te vechten. Snappie?

    was getekend,
    al snel een racist genoemd, wat zeker niet zo is. ik heb namelijk m'n buren lief, ze zijn wel toevallig Palestijns (of ben ik nou gehersenspoeld, net zoals de westerse bevoliking door de westerse media?).
    The one and only

  7. #7
    vrijsimpel

    Reacties
    107
    08-05-2002

    ooh ja nog iets,

    U zult niet oordelen, wat u niet kent. Want de dag des oordeels zult u beoordeeld worden.
    The one and only

  8. #8
    vrijsimpel

    Reacties
    107
    08-05-2002

    We doen alsof wij de Joden, Marokkanen, Palestijnen, Nederlanders etc. het slachtoffer zijn. Gewoon koppen dicht en ga de straat maar op om voor vrede te demonstreren in plaats te bekvechten met elkander. Zo zul je namelijk alleen het tegenovergestelde bereiken, of is dat misschien wel de bedoeling?
    The one and only

  9. #9
    Kijk & vergelijk...

    Reacties
    1.457
    04-10-2001

    haat is een gevaarlijke emotie dat kan lijden tot agressief gedrag...en dit kan lijden tot bloedvergieten zoals Corrie hiervoor had genmeld.....zowel jegens de moslims als de Joden.....de profeet Mohammed (vzmh) had zelf een buurman en deze was een Jood....heeft de profeet hem benadeelt om het feit dat hij jood is....nee....hij heeft hem zelf voorgetrokken bij bepaalde vaardigheden ondanks dat die buurman niet altijd even vriendelijk was (dit zegt trouwens iets over zijn persoonlijke inhoud...niet over zijn Joods zijn).......respect is het belangrijkste wat er volgens mij ontbreekt in deze wereld....in elk geloof wordt gesproken over vrede....maar dat is, jammer genoeg,ver te zoeken...... heeeeeeeeel ver....

    Naar zeggen de spiegels van onze ziel....

    Klik hier...!

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    74
    23-05-2002

    Corrie ik begrijp je reactie en vind het ook erg mooi wat je probeert te doen. Maar Marokkanen en Moslims kunnen niet zo snel vergeten en vergeven. Zijn zien en horen wat daar in Israel met onze broeders en zusters gebeurt. Ze zijn woedend en radeloos. Want er is onrecht.

    Vertel me Corrie waarom worden in bijvoorbeeld Bosnie nu de generaals enz. veroordeeld voor oorlogsmisdaden en gebeurt dat bij Sharon niet? Waarom wordt Dutchbat nu veroordeeld(Figuurlijk bedoeld) Omdat zij toendertijd niks deden om onze moslim broeders en zusters te beschermen,en wordt dat niet gedaan bij de Vn of VStroepen die de Palestijnen in Sabra en Shatilla moesten beschermen? Waarom worden in andere landen soldaten die onschuldige burgers verkrachten en vermoorden in de cel gegooid, en gebeurt dat bij Israelische soldaten niet? Kun je me dit uitleggen? Zijn de Israeliers beter? Meer mens dan een Palestijn?

    Zolang er geen gerechtigheid is voor onze Palestijnse broeders en zusters kan men niet van ons verwachten dat we rust hebben, kan men niet van ons verwachten dat we vergeten en vergeven.

    Wij moslims vormen een eenheid. Als een moslim broeder of zuster pijn heeft of in pijn leeft, hebben wij ook pijn, leven wij ook in pijn. Dat is wat de westerse wereld moet begrijpen.

    liefs dinaatje

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    74
    23-05-2002

    ewa tiheshmiet ga je nou echt op elk van mijn berichtje antwoorden met gevaarlijk?

    Maarre het is gewoon de waarheid. Niets meer en niets minder.


    kisses dinaatje

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    74
    23-05-2002

    hahahaha.......nu begrijp ik het. Oke van mij mag je wel doorgaan!!hahaha


    meskien.......je kan ook gewoon gaan slapen. gaat de tijd nog sneller. Maar laten ze je niet zien.


    kisses dinaatje

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    74
    23-05-2002

    Je bent er dus nog steeds zo te zien!!!


    He maarre ik voel me wel een beetje schuldig, we zijn gewoon deze topic aan het verpestten. Ik zou het niet zo erg als het een andere topic was maar deze.......


    kisses dinaatje

  14. #14
    vrijsimpel

    Reacties
    107
    08-05-2002

    inderdaad,
    keep hope alive
    The one and only

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    41
    05-05-2002

    Assalaam Aleikum

    In naam van Allah de Barmhartige en Genadevolle,

    Als we praten over geloof dan is dat helaas altijd in negatieve context. Dit wordt nog eens duidelijk geaccentueerd door de media. Het lijkt wel alsof elke vorm van geweld te maken zou hebben met geloof. Verschillende groeperingen die simpel weg politieke doelen nastreven, kijgen maar al te gemakkelijk de stempel van fanatici of fundamentalist opgedrukt. Bij bepaalde gebeurtenissen is dat voor een deel misschien best waar. Maar voor het overgrote deel wordt elke debiele groepering, bestaande uit mensen die zelfs niet weten wat Islam is, aangezien als moslims. Dit wordt van twee kanten versterkt omdat men hier baat zou hebben. Vaak bevinden dit soort groeperingen zich in landen waavan het grote deel bestaat uit inwoners met een islamitische achtergrond. Wat is dan makkelijker om te zeggen dat hun overtuigng en beweegredenen te maken hebben met het geloof? En ondertussen lekker puur uit eigenbelang handelen. Aan de andere kant is het makkelijk om dit soort partijen een stempel op te drukken en de bevolking angst in te boezemen zodat ze bestreden kunnen worden. Daarbij probeert men het effect om te keren door er voor te zorgen dat de islam een slechte naam krijgt.

    In dit hele proces speelt de media een belangerijke rol. Want geloof me. Ook in het Israëlisch en Palastijns conflict geeft de media slechts deel weer. Er gebeurt werkelijk een groot onrecht jegens de Palastijnen. Maar wat als de media de volledige waarheid zou verhalen? Vul maar in... Dan zou de staat Israël meteen opgedoekt kunnen worden en moeten de Joden weer terug naar Europa. En geloof me, daar zit geen enkel land op te wachten.

    Wie goed naar het nieuws kijkt en dit goed bestudeerd, komt er achter dat welliswaar de waarheid wordt gesproken, maar dit in bepaalde gevallen, wanneer dat uitkomt, zeker wordt gamanipuleerd. Dit kan op allerlei manieren het geval zijn. Vaak beperkt het zich tot het overdreven uitvergroten van een incident, of het vertalen van een incident naar een geloofskwestie of relateren aan bepaalde groeperingen. Of dit met opzet gebeurt weet ik niet en wat de reden daarvan is, is mij niet duidelijk. Neem bijvoorbeeld de kwestie Imam El moumni die zogenaamd de homo's had beledigd. Het nieuws heeft zich beperkt tot het weergeven van feiten: namelijk hij had gezegd dat homo een vorm van ziekte is, maar wat bedoelde hij hier nu mee? En was dit beledigend bedoeld? Had hij deze woorden in een zin gezegd? Zou het nieuws het hele interview hebben laten zien, dan hadden ze precies kunnen weten wat hij bedoelt en met welke intenties hij deze woorden heeft uitgesproken. Echter het nieuws heeft er voor gekozen om een paar woorden te selecteren en deze uit te vergroten zodat het leek alsof de bedoelingen louter slecht en bedreigend waren voor homo's en de hele samenleving. En toen konden we allemaal zien hoe invloedrijk en tegelijk gevaarlijke rol de media in een samenleving kan spelen. Blijkbaar is de media zich nog niet echt bewust van de verantwoordelijkheid die in sommige gevallen op hun schouders kan rusten.

    Nogmaals niemand heeft er ook maar even bij stil gestaan dat het slechts een ongelukkige woordkeus, of uitleg van iets heel anders kon zijn geweest. En de intenties misschien heel anders lagen. Ik bedoel ik zeg ook wel eens dingen die verkeerd begrepen worden maar dus heel anders bedoel.