1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    djinn ervaring

    Citaat Geplaatst door taourirtboy18
    ik vroeg me af wie heeft weleens een djinn ervaring gehad zou graag er meer over weten want heb zelf eens een zwarte kip in mijn kamer zien lopen en als ik licht aandeed was het weg en als ik het uitdeed verscheen het weer ik ben toen ashadoe gaan lezen tot ik sliep en het heeft geholpen geen last meer van gehad sindsdien
    .

  2. #2
    DarBouka

    Reacties
    209
    08-02-2002

    Dag Jongen
    Ik heb je topic gelezen, dit soort ervaringen heb ik ook meegemaakt. En dit soort dingen moet je aan je ouders vertellen, die weten er altijd raad mee.
    In Nederland heb ik nooit wat meegemaakt (hamdoelah) maar in marokko heb ik er altijd last van.Ik weet niet hoe dat komt,het enge er van is als je zo iets meemaakt, je nooit weet hoe je moet handelen omdat je je in een ruimte bevind die je helemaalniet kent. JE hebt dan totaal geen macht over jezelf.

    Wat je altijd moet zeggen als je gaat slapen Tawkathalallah wala hawalakoewatajla billahilah lahdim. Dan weet je zeker dat je goed gaat slapen en zal er ook niks met je gebeuren.

    DIngen die ik heb meegemaakt, kan ik gewoon niet vertellen, omdat ik bang ben van slapeloze nachten. Ik heb het aan me moeder verteld en die geloofd me gelukkig
    Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    74
    15-02-2002

    ahm bonita aub geen domme uitsprake doen. je ouiders zijn meestal boeren uit marokka die alles baseren op bi'dah(let op!! meestal)
    je hoeft niks te vrezen van djinns want ze kunnen alleen waswas
    als je een sterke imaan hebt ben je helemaal inorde

  4. #4
    DarBouka

    Reacties
    209
    08-02-2002

    he luister jongen,
    wat weet jij nou over mijn ouders, hoe weet jij nou of ze boeren zijn! en volgens mij ben jij dege die DOMME lees je dat goed uitspraken doet.
    ALs je toch niks te doen heb dan mensen vervelen. ga dan naar www.ihavenolife.com of download a life.com
    Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.857
    23-02-2002

    hai hai mensen

    ik heb laats gehoort dat wanneer je ze vreest juist naar je toe zullen komen!!! nou suuc6 allemaal

    xxxjuzzzz

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    65
    27-02-2002

    ik zie van kleins af aan al iemand met eengewaad aan en een beil die hij boven m`n hoofd houd.
    ik durf nooit te slapen zonder een lichtje aan

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    35
    19-05-2002

    Hallo allemaal,

    Allemaal wat jullie zeggen kan echt gebeuren, maar als je voor het slapen AYAT KOERSIE en NESS en FALAQ leest dan gebeurt er niets maar je moet er wel in geloven.

    xxjes moi

    _________________________

    Shakira16 has left the building

  8. #8
    Sweet Angel

    Reacties
    1.327
    13-07-2002

    what the f*ck is dit.Praten we over een serieus onderwerp komen deze idioten ff dit verstoren door aandacht te vragen
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    69
    06-05-2002

    salaam alaykoem,

    Heel af en toe heb ik last tijdens het slapen van een djinn. We noemen die Boe Abbas en komt veel voor bij mensen.

    Hij komt 's nachts als ik aan het slapen ben en drukt op mijn lichaam.
    ik kan wel ademen en mijn mond open doen maar er komt dan geen geluid uit.

    Ik heb hem één keer horen praten toen hij op mijn lichaam aan het drukken was. Ik weet niet of die tegen mij bezig was maar dat taal dat hij sprak is geen menselijke taal. Je kan hem normaal niet zien ik heb hem één keer heel effe gezien dat geen duidelijke beeld is.

    Ik zou zeggen ik heb dat dikwijls voor als ik zonder wassing ga slapen en geen surats opzeg voor het slapen.

    Soms probeer ik surats te zeggen terwijl hij mij vast heeft maar dan slaag ik door en zeg ik de surats allemaal door elkaar en is dat alsof ik die surat niet meer keer. Hij brengt me in verwarring, daarmee dat ik denk dat hij effe het lichaam half overneemt.

    Ik hoop dat allah ons beschermt tegen Satans.
    Sterk zijn betekent niet dat je iemand vloert. Waarlijk je bent pas sterk als je jezelf kunt bedwingen in een woede aanval

  10. #10
    Lalanadia

    Reacties
    45
    11-07-2002

    salaam


    aboe abbas ja die kennen we wel hoor!!

    meestal kan je die ni zien maar geloof mij veel mensen hebben hem wel gezien hoor!!hij is kaal en heel breed .

    ik heb ooit gehoord van een paar mensen dat hij op hun is komen zitten terwijl ze tv ant kijken waren.

    wow ik ga zwijgen over al die djins dingen wolah ik begin rare dingen te horen thuis

    layiehawen allemaal en aub jullie moeten er niet veel over praten het is echt ni goed wolah want dan gaan jullie zeker niet kunnen slapen


    mensen vandg gaan we allemaal onze boek van koran lezen ,
    en we lezen ze voor mekaar oké! dus dat betekent walloe muziek voor het slapen gaan het is koran

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    58
    03-08-2001

    As salaam alaikoem broeders en zusters,

    over de Djinns gesproken, wat kun je hier het beste tegen doen, het is het beste aya-t-oel Koersie te reciteren, dit wordt ook in de hadith vermeld. ik zal het hier plaatsen, maar eerst een transliteratie geven van de aya

    Bismillah Ar-Rahmân Ar-Rahiem
    (In de naam van Allah, de Barmhartige, de Genadevolle)

    Allahoe La ilaha illahoe, al hayyoel kayyoem la ta’ ghoe-zoe-hoe sinatoe wa la nauwm. Lahoema fis-samawati wa ma fil ard. Manzal-lazie yasjfa’oe inda-hoe illa bi iz-nih. Yaglamoe ma bayna aidi-hiem wa ma ghal-fa-hoem

    wa la yoehi-toena bi sjai-ien min-ilmihi illa bi ma sjaah. Wasia koer-si-yoehoes-sama-watie wal ard. Wa la ya’oe-doe-hoe hifzoe-hoema wa hoe-wal aliy-yoel aziem.



    Vertaling

    Allah, er is geen God dan Hij, de Levende, de Zelfstandige, sluimer, noch slaap kan Hem treffen. Aan Hem behoort toe wat er in de hemelen en wat er op de aarde is.
    Wie is degene die voorspraak doet bij Hem zonder Zijn verlof?
    Hij kent wat er voor hen is en wat achter hen is. En zij kunnen niets van Zijn kennis omvatten, behalve wat Hij wil. En Zijn Zetel (1) strekt zich uit over Hemelen
    en de Aarde en het waken over beide vermoeit Hem niet; Hij is de Verhevene, de Almachtige. (Soerah Al-Baqarah 2 aya 255)

    (1) “Koersie”: wordt letterlijk als Zetel vertaald

    Aya-t-oel Koersi betekent het troonvers en is daarmee de hoogste vers van de Qor'aan. De beloning voor de recitatie van dit vers is heel groot. In de traditie van de profeet is het gebruikelijk om dit vers na iedere verplichte gebed te reciteren. Het mag daarbuiten ook ten alle tijden worden gereciteerd.

    Hoewel men met dit vers bescherming bij Allah kan zoeken tegen de invloed van Satan, is het ook heel belangrijk dat het begrepen wordt. Hoe goed we ons best ook doen om het te begrijpen, we zullen de ware inhoud van de goddelijke verzen nooit 100% begrijpen, simpelweg omdat Allah in Aya-t-oel Koersie zegt: "En zij kunnen niets van Zijn kennis omvatten dan wat Hij wil."

    ik geef hier maar een korte uitleg van Aya-t-oel Koersie, daar het trachten naar de volledige uitleg een bibliotheek vol met boeken zou vullen.

    Zegeningen van Aya-t-oel Koersie

    De profeet heeft ons aanbevolen om Aya-t-oel Koersie na iedere fard (verplicht) gebed te reciteren. De waarde hiervan heeft hij als volgt beschreven:

    "Niets behalve de dood kan diegene weerhouden van het Paradijs die na iedere fard gebed Aya-t-oel Koersie reciteert"

    En

    " Als de dood er niet was, zou een ieder die Aya-t-oel Koersie reciteert na iedere fard gebed, rechtstreeks naar het Paradijs gaan"

    De profeet heeft ons ook aanbevolen om Aya-t-oel Koersie te reciteren voor het slapen gaan.

    "Als je gaat slapen, reciteer Aya-t-oel Koersie , dan zal Allah voor jou een engel in dienst stellen en je zult tot in de ochtend beschermd worden tegen de Shaytân (duivel). Evenals voor het slapen, kan het troonvers ook gereciteerd worden wanneer men wakker wordt. Ieder dienaar van Allah die Aya-t-oel Koersie met een oprechte hart reciteert met de bedoeling om bescherming krijgen."

    "Er was een handelaar die in de maand Ramadan in Basra dadels wilde verkopen. Hij moest tijdens zijn verblijf een onderdak hebben en vond een huis, waarvan de eigenaar hem vertelde dat het behuisd werd door een Ifriet ¹* genaamde Djinn. De man vertelde verder dat iedereen die in het huis woonde door hem werd gedood of weggejaagd.
    De handelaar zei dat hij alleen vrees had voor Allah en niet bang was voor de Djinn.

    ¹* Ifriet, een bepaalde soort (ongelovige) Djinn met erg veel kracht.

    De man huurde het huis, gelijk de eerste nacht toen hij in bed lag kwam de Djinn in een zwarte gedaante op hem af. De man begon gelijk Aya-t-oel Koersie te reciteren, maar tot zijn verbazing reciteerde de Djinn iedere regel mee
    tot de laatste regel:

    “Wa la ya’oe-doe-hoe hifzoe-hoema wa hoe-wal aliy-yoel aziem."

    De Dijnn kon deze regel niet uitspreken, de man had zijn zwakke punt ontdekt en bleef de zin achterelkaar herhalen totdat de zwarte gedaante verdween.

    Toen de man de volgende ochtend wakker werd zag hij op de plek waar de Djinn was as op de grond liggen, waarschijnlijk was de Djinn door Aya-t-oel Koersie verbrand."



    Oegtikoem fie dien Selima el Adel
    "Wa-Alaikoem salaam Wa Rahmatoelahi Wa Barakatoeh".

    website- Islam en Meer
    http://groups.msn.com/IslamenMeer

  12. #12
    BORN TO BE A MUSLIM

    Reacties
    275
    12-06-2002

    Origineel gepost door Vegeta
    hallo yamina,

    Sjaitans zijn djins he. Maar slechte Djinns noemt men Sjaitans.

    beste vegeta zou je je avatar weg willen doen anders wil je aub niet hier op de islam topic komen heb schaamte man hoe durf jij over de islam te praten als jij geen schaamte kan tonen tegenover je broeders en zusters

    taqqi allah man taqqi allah
    la hawla kowatie billah
    waar gaat dit heen waar gaat dit naartoe,
    ja 3la bassher. geen vrees voor allah swt

    De profeet (vzmh) heeft gezegd:
    "Houdt u niet bezich met veel gepraat zonder Allah te gedenken, want veel praten zonder de herinnering aan Allah verhardt het hart en de persoon die zich het verst van Allah bevindt, is degene met een hart van steen."

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    342
    28-07-2002

    Re: djinn ervaring

    Origineel gepost door taourirtboy18
    ik vroeg me af wie heeft weleens een djinn ervaring gehad zou graag er meer over weten want heb zelf eens een zwarte kip in mijn kamer zien lopen en als ik licht aandeed was het weg en als ik het uitdeed verscheen het weer ik ben toen ashadoe gaan lezen tot ik sliep en het heeft geholpen geen last meer van gehad sindsdien
    selem,
    ik heb zeker ervaring met djinns gehad. hij heeft ook een naam "bokabes'ik weet niet of je er ooit van hebt gehoord maar oulah ik kan je met zekerheid zeggen het is echt ****ed up eng.
    vroeger kwam hij echt veel bij me. hij komt meestal s'nachts als je gaat slapen. ze zeggen dat hij op een kat lijkt met een hoed en als je zijn hoed afpakt en hem recht in de ogen aan kijkt en dan zegt wil je me met rust laten dan zal hij je ook met rust laten. ik hoefde hem echt niet te zien oulah ik was in het begin echt bang maar ik kwam erachter dat het in de familie zat een paar familie leden van mij die hadden ook vaak een 'bezoekje'van meneer 'bokabes'. ik schrok me rot man.
    maar als ik hem tegen kwam dan dan las ik altijd verzen uit de koran en dan ging hij ook weg. gelukkig maar
    weet je hoe dat aanvoelt als hij bij je is, je valt bijna in slaap of je bent slaperig en dan wil je opeens opstaan ofzo of iets zeggen en dan voel je een hand op je mond of armen die je stevig vast pakken oulah het is echt eng en ik heb het zo vaak meegemaakt. ik wens het zelfs mijn ergste vijand niet.
    ik kwam erachter toen ik ongeveer 15 was . ik ging slapen want ik had morgen school maar ik sliep toen met de deur open en het licht van de gang was nog aan ik viel bijna in slaap maar ik had mijn ogen nog een klein beetje open ik kon gewoon alles zien toen zag ik mijn moeder naar boven komen en ik wou wat tegen haar zeggen, toen ik mond open deed om wat te zeggen toen voelde ik een hand op m'n mond oulah ik schrok me dood ik dacht wat is dit dus ik probeerde op te staan en naar mijn moeder te gaan maar nee hoor het lukte niet ik werd stevig vastgehouden mijn armen en mijn benen. ik zal die dag nooit vergeten. ik begon van alles te zeggen allah akbar en verzen steeds maar weer en eindelijjk ging het weg. toen ik het mijn moeder vertelde zei ze dat ik had gedroomd maar dat zei ze om mij niet bang te maken en later kwam ik erachter dat het 'bokabes'was.
    weet je hoe het voelt je bent eigenlijk in diepe slaap maar het lijkt net als of je helemaal niet slaapt alles ziet er hetzelfde uit precies hetzelfde heel vreemd hoor . een keer was het zo erg bij mij dat als of het mijn laatste nacht was die nacht ik hoorde niks maar het leek alsof iemand tegen me zei dit is je laatste nacht hier op aarde en ik ging recht op een tunneltje af heel vreemd en ik huilen en schreeuwen toen begon ik verzen op te zeggen heel lang en eindelijk ging het weg en werd ik wakker. na een tijdje als hij kwam kon ik mijn tenen bewegen en mijn ogen open te houden maar ik kon me niet bewegen maar goed dit was mijn verhaal ik weet het het is een lang verhaal maar je vroeg erom nou veel leesplezier
    ik heb nog veel meer verhalen hoor
    thalla
    bismileharahmen arahiem

  14. #14
    BORN TO BE A MUSLIM

    Reacties
    275
    12-06-2002

    Origineel gepost door AbuHafs
    Salam oe aleikoem wr wb wm,

    Beste broeders en zusters,

    Ik weet niet oe al die mensen aan die namen komen, Boe Abbas, Aisha Qandisha enz.

    Beste broeders en zusters geloof niet in die onzin, heel vaak is het alleen waswas. Een paar dagen geleden waren we met een paar broeders op bezoek in een dorp en toen kwam een jonge naar ons toe en vertelde dat de vrouw van zijn broer door een jin was geraakt.

    We zijn naar desbetreffende zuster geweest en een broeder heeft koran over haar gelezen, ze begon wel te trillen en zo, maar het is allemaal waswas. Zolang je in zulke dingen gelooft en blijft geloven zul je er op een dag ziek van worden. Desbetreffende zuster deed haar salat niet eens.

    Als men adhkaar a sabah wal masa doet dan raakt geen een jin hem en moet zijn gebeden verrichten. Veel mensen denken dat een fqih moet komen om je beter te maken, maar JIJ bent degene die jezlef moet genezen met de Wil van Allah.

    Misschien zullen sommigen van jullie het placebo effect wel kennen. Stel je voor jij en je zusje zijn ziek en de dokter geeft jullie beiden iets wat op een pilletje lijkt alleen die van jou is gewoon een snoepje. Thuis aangekomen slikken jullie de pilletjes en gaan jullie slapen. De volgende dag zijn jullie allebei beter, jouw zusje door de pilletjes en jij omdat je erin geloofde dat dat zogenaamde pilletje je beter zou maken. En zo is het ook met Jin, heel vaak zit het allemaal tussen de oortjes.

    Salam oe aleikoem wr wb wm,


    Abu Hafs



    juiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiist mashallaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

    oem rabi3ah
    De profeet (vzmh) heeft gezegd:
    "Houdt u niet bezich met veel gepraat zonder Allah te gedenken, want veel praten zonder de herinnering aan Allah verhardt het hart en de persoon die zich het verst van Allah bevindt, is degene met een hart van steen."

  15. #15
    BORN TO BE A MUSLIM

    Reacties
    275
    12-06-2002

    en geloof me allah heeft goede djins geschapen en slechte djins, met als zelfde doel als wij hier op aarde geloof ik
    De profeet (vzmh) heeft gezegd:
    "Houdt u niet bezich met veel gepraat zonder Allah te gedenken, want veel praten zonder de herinnering aan Allah verhardt het hart en de persoon die zich het verst van Allah bevindt, is degene met een hart van steen."