1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    804
    10-12-2003

    Een vraagje kunnnen de Djinn's ons altijd zien of niet.
    wassalaam alaaykoum

  2. #17
    ***TE***

    Reacties
    8.661
    03-10-2006

    Citaat Geplaatst door elboubsi Bekijk reactie
    Een vraagje kunnnen de Djinn's ons altijd zien of niet.
    ja altijd, wij kunnen dat niet

  3. #18
    MVC Premium

    Reacties
    321
    28-11-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Luister naar de Koran. Laat een imam over jou koran lezen. Zet dagelijks Koran op. Het liefst soerat bakara

  4. #19
    Senior Lid

    Reacties
    1.152
    06-01-2002

    Citaat Geplaatst door taourirtboy18 Bekijk reactie
    ik vroeg me af wie heeft weleens een djinn ervaring gehad zou graag er meer over weten want heb zelf eens een zwarte kip in mijn kamer zien lopen en als ik licht aandeed was het weg en als ik het uitdeed verscheen het weer ik ben toen ashadoe gaan lezen tot ik sliep en het heeft geholpen geen last meer van gehad sindsdien
    Stel je vraag hier:

    Klik hier



    Jij vraagt, *********.nl antwoordt
    Islam City Eid Mubarak e-cards

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    595
    13-12-2003

    Citaat Geplaatst door hansie Bekijk reactie
    selem,
    ik heb zeker ervaring met djinns gehad. hij heeft ook een naam "bokabes'ik weet niet of je er ooit van hebt gehoord maar oulah ik kan je met zekerheid zeggen het is echt ****ed up eng.
    vroeger kwam hij echt veel bij me. hij komt meestal s'nachts als je gaat slapen. ze zeggen dat hij op een kat lijkt met een hoed en als je zijn hoed afpakt en hem recht in de ogen aan kijkt en dan zegt wil je me met rust laten dan zal hij je ook met rust laten. ik hoefde hem echt niet te zien oulah ik was in het begin echt bang maar ik kwam erachter dat het in de familie zat een paar familie leden van mij die hadden ook vaak een 'bezoekje'van meneer 'bokabes'. ik schrok me rot man.
    maar als ik hem tegen kwam dan dan las ik altijd verzen uit de koran en dan ging hij ook weg. gelukkig maar
    weet je hoe dat aanvoelt als hij bij je is, je valt bijna in slaap of je bent slaperig en dan wil je opeens opstaan ofzo of iets zeggen en dan voel je een hand op je mond of armen die je stevig vast pakken oulah het is echt eng en ik heb het zo vaak meegemaakt. ik wens het zelfs mijn ergste vijand niet.
    ik kwam erachter toen ik ongeveer 15 was . ik ging slapen want ik had morgen school maar ik sliep toen met de deur open en het licht van de gang was nog aan ik viel bijna in slaap maar ik had mijn ogen nog een klein beetje open ik kon gewoon alles zien toen zag ik mijn moeder naar boven komen en ik wou wat tegen haar zeggen, toen ik mond open deed om wat te zeggen toen voelde ik een hand op m'n mond oulah ik schrok me dood ik dacht wat is dit dus ik probeerde op te staan en naar mijn moeder te gaan maar nee hoor het lukte niet ik werd stevig vastgehouden mijn armen en mijn benen. ik zal die dag nooit vergeten. ik begon van alles te zeggen allah akbar en verzen steeds maar weer en eindelijjk ging het weg. toen ik het mijn moeder vertelde zei ze dat ik had gedroomd maar dat zei ze om mij niet bang te maken en later kwam ik erachter dat het 'bokabes'was.
    weet je hoe het voelt je bent eigenlijk in diepe slaap maar het lijkt net als of je helemaal niet slaapt alles ziet er hetzelfde uit precies hetzelfde heel vreemd hoor . een keer was het zo erg bij mij dat als of het mijn laatste nacht was die nacht ik hoorde niks maar het leek alsof iemand tegen me zei dit is je laatste nacht hier op aarde en ik ging recht op een tunneltje af heel vreemd en ik huilen en schreeuwen toen begon ik verzen op te zeggen heel lang en eindelijk ging het weg en werd ik wakker. na een tijdje als hij kwam kon ik mijn tenen bewegen en mijn ogen open te houden maar ik kon me niet bewegen maar goed dit was mijn verhaal ik weet het het is een lang verhaal maar je vroeg erom nou veel leesplezier
    ik heb nog veel meer verhalen hoor
    thalla
    Ik dacht echt niet dat het nog gekker kon, maar dit......
    Mensen jullie moeten niet alles gaan geloven wat anderen zeggen, maar baseer het eerst op de qoraan en sounna.... Zoals abuHafs al zei lees de adkaar van de ochtend en avond en wees er niet al te veel mee bezig.
    "De goede daden wissen de slechte daden uit. Dat is een onderricht voor degenen die zich laten onderrichten"
    Soerat Hoed:114.

  6. #21
    Inactief

    Reacties
    67
    09-02-2007

    Beluister deze lezing; dit zal een hoop verduidelijken omtrent dit onderwerp
    http://www.al-yaqeen.com/mediatheek/...aiel/assihr.rm
    Ibn Hibbaan heeft gezegd:
    Het is voor de intelligente persoon verplicht om zijn oren twee keer zo vaak te gebruiken als zijn tong en zich te realiseren dat hij twee oren gekregen heeft en slechts één mond zodat hij meer gaat luisteren dan hij spreekt''

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    10
    09-01-2003

    Sallam wa 3lajkaum wa rahmatoelahie wa baraktoe,

    Als eerst zou ik willen zeggen dat al 3ain en a sihr enzo allemaal bestaat, maar zoals oegt mutawakila zegt, er is een hadith dat zegt houdt je er niet mee bezig. Reciteer elke morgen bij de fadjr gebed ayat el koersi , 3 maal soerat al iglaas, 3 maal soerat al falaq en 3 maal soerat a nas. Dan wordt je heel de dag beschermd door de engelen (bie idnie allah natuurlijk). En voor het slapen gaan doe dit nogmaals dan wordt je heel de nacht beschermd door de engelen (bie idnie allah).

    Voor de bezetenen, en voor de mensen die hier op deze forum hebben aangegeven dingen te zien of bang zijn of wat dan ook, kent de islam de ROQIA. Dit is een hele goede middel om sihr bie idnie allah te laten verwijderen. ROQIA a sari3a wordt door imam's uitgevoerd. Dit is het reciteren van bepaalde ayat's en ad3ia. Deze roqia kan je waarschijnlijk ook wel op internet vinden. Vraag hier naar. Dit is trouwens goed voor iedereen om te doen. Al 3ain en shir kan niet anders bestreden worden dan alleen volgens de sari3a. Dus aub geen geld, waarzeggers enzo enzo dat is allemaal sirk bie allah.

    Moge ALLAH swt jullie allen behoeden tegen het kwaad van de mensen en de dijns.

    Allahoema atina fie doenia hasana wa fiel agira hasana wa kina 3adab a naar!


    Sallam wa 3aljakum wa rahamatoelahie wa barkatoe

    Fie amani allah!

    Asmae

  8. #23
    Salafia Insha Allah

    Reacties
    894
    26-04-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Bismi Allahi elrahmaanie elrahieem,
    Salaam Allaykoem.


    Over dit onderwerp is al een uitgebreide topic geopend. Voor mensen die in aanraking zijn gekomen met de Djin, kunnen op die topic nummers vinden van mensen die Rokiyah verrichten. Voor mensen die zich zelf willen beschermen op die topic staan allerlei bewijzen en artikelen hoe jij je het beste kunt beschermen van de Djins.

    Moge allah subhannawata3la ons beschermen tegen het kwade. AMIN

    Wa Salaam allaykoem
    ****OeM OuMaYya****



  9. #24
    voorgoed weg

    Reacties
    3.012
    17-12-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Salaam alikoum wa rahmatoellilah

    wat een uitspraken hier zeg let op jullie tongen als jullie allah swt vrezen!! ook tegen over jullie broeder en zusters!

    verder wil ik zeggen het kan ook gewoon saytaan zijn die bang wilt maken
    of het is een djien die aanwezig is

    zoals iemand al zei voor het slapen wat eigenlijk iedereen moet doen
    is kleine woedoe verrichten en dan soerat ayat el koersie en kafiroen en koelwa ahad en falaq en annaas dan wordt je beschermt door 2 engelen tot fadjr maaaaaaar geen foto's in huis want dan betreden de engelen de huis niet in en dan kunnen ze je niet beschermen.

    walikoum salaam wa rahmatoellilah
    2:44. Indien Wij deze Koran in een vreemde taal hadden gegeven, zouden zij zeker hebben gezegd: "Waarom zijn zijn verzen niet duidelijk gemaakt? Is Arabisch en niet-Arabisch gelijk?" Zeg: "Het is een leiding en een genezing voor de gelovigen." Maar de ongelovigen hebben doofheid in hun oren en het is duister voor hen. Zij worden aangeroepen vanaf een verre plaats.

    MOGE ALLAH ME VERGEVEN VOOR DE FOUTEN DIE IK HEB GEMAAKT AMIEN!

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    1.972
    05-02-2006

    Citaat Geplaatst door yamina1 Bekijk reactie
    Salem ou raleikom wa rahmatoellah MUSTAPFA A,

    Dit slaat dan ook op jouw..."aub geen domme uitsprake doen" een citaat van jouw...

    Djinns kunnen wel degelijk meer schade aanrichten.
    Sjaitans kunnen alleen waswas doen. Djinns kunnen je slaan, bezitten en meenemen..ik zal insha'allah snel ahadith's hier neerplaatsen wat jij eigenlijk ook had moeten doen voordat je wat neerzette wat niet klopt.

    Waraleikom salem wa rahmatoellah
    yamina

    ze kunnen bezit van je nemen en de redenen zijn verschillend, sommige djins worden gestuurd door sihr, maar kan ook zijn dat je heet water hebt gegooid zonder bismillah en als je ze dan raakt kunnen ze al bezit van je nemen.
    Verder is het ook zo dat ze alleen bezit van je nemen als allah dat wil

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    1.972
    05-02-2006

    Ik heb gemerkt dat sommige mensen niet het verschil weten tussen waswas en bezetenheid

    waswas zijn influisteringen van de satan en je moet je daar niet aan overgeven

    maar iemand die bezeten is door een djin kan daar niks aan doen behalve roqiaa en duaa dat allah hem geneest, zoiets kan je nooit naspelen of bedenken.

    Een djin kan elk moment je lichaam in en weer uit wanneer je bezeten bent, je kan wel veel doen aan islam maar als allah wil dat je door een djin getroffen wordt dan gebeurt dit ook.....

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    231
    02-02-2007

    slm,broeders en zusters
    ik ben getroffen door dijns!!!!
    het bestaat echt!!!!!!!
    die kunnen een mens heel erg doen lijden.die bezorgen mij verschrikkelijke nachten.tot nu toe heb ik geen oplossing gevonden voor mijn ziekte.
    kan iemand mij vertellen of een mens door verschillende dijns getroffen kan worden?ik hoop dat Allahmij ooit een oplossing zal geven Incha allah.

  13. #28
    Salafia Insha Allah

    Reacties
    894
    26-04-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door dienares80 Bekijk reactie
    slm,broeders en zusters
    ik ben getroffen door dijns!!!!
    het bestaat echt!!!!!!!
    die kunnen een mens heel erg doen lijden.die bezorgen mij verschrikkelijke nachten.tot nu toe heb ik geen oplossing gevonden voor mijn ziekte.
    kan iemand mij vertellen of een mens door verschillende dijns getroffen kan worden?ik hoop dat Allahmij ooit een oplossing zal geven Incha allah.

    N3aam je hebt verschillende soorten djins.

    1 De djin zelf
    2 de shaytaan
    3 de el3arfreet ( deze zijn sterker en kunnen best tegen een stootje)


    Het beste voor jou is om rokiyah te verrichten. Je te onthouden van muziek en tv. Je salaat op tijd bidden. Na elke bezoek in de wc je zelf te reinigen. Je huis schoon te maken van foto's en afbeeldingen. En veel koran te luisteren de hele dag door het liefst. En nogmaals rokiyah te verrichten.
    ****OeM OuMaYya****



  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    231
    02-02-2007

    N3aam je hebt verschillende soorten djins.

    1 De djin zelf
    2 de shaytaan
    3 de el3arfreet ( deze zijn sterker en kunnen best tegen een stootje)


    Het beste voor jou is om rokiyah te verrichten. Je te onthouden van muziek en tv. Je salaat op tijd bidden. Na elke bezoek in de wc je zelf te reinigen. Je huis schoon te maken van foto's en afbeeldingen. En veel koran te luisteren de hele dag door het liefst. En nogmaals rokiyah te verrichten.



    slm alaykoum zuster,
    Bedankt voor de informatie.Ik beluister nooit muziek(anasheed wel).
    Ik bid al jaren op tijd.En ik heb altijd woedoe,zelfs voor het slapen gaan heb ik woedoe.Ik beluister wel qoraan maar niet de hele dag door.
    Alleen wat betreft de foto's,ik heb ze in de kast steken,dus er hangen geen foto's aan de muur.Ik denk dat ik echt hulp nodig heb van een lfqi.
    Maar ik ken niemand.Ik wacht alleen op een teken van Allah,safi.

    wa slm alaykoum.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    8
    13-03-2007

    salam aliekoum,

    er zijn veel mensen die door djins bezeten zijn,zoals een zuster,ze werd ongelovig ,nadat ze gelovig was,maar verder was ze normaal,maar ze zegt iets in mijn hart ging weg,en ze geloofde weer.vindt ik echt raar,maar ja ghair inshallah.