1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Nederlandse racist doodt moeder van 10 kinderen

    Citaat Geplaatst door wajoooo
    Hallo,
    Ik vraag me echt af waar dit allemaal heen gaat?
    Het volgende verhaal is vorige week al gebeurd, maar blijkbaar vondt de media dit niet belangrijk genoeg!


    Dinsdag 16 mei 2002 rond 17:50 zaten er een aantal Nederlandse vrouwen van Marokkaanse komaf tezamen met hun kinderen (kleuters) in een speeltuintje voor hun huizen in de straat waar zij woonachtig zijn te kletsen over koetjes en kalfjes. Zonder overlast te veroorzaken voor overige buurtbewoners.

    even later verscheen een Nederlandse racist en deze begon zonder enige reden behalve haar racistische gedachtegoed de groepje Marokkaanse vrouwen te beledigen en te discrimineren met de volgende woorden:

    “Kankerbuitenlanders!! Rot op naar jullie eigen land!" De vrouwen negeerden deze beledigingen, maar een 18-jarige jongenman die net thuis kwam zag dat deze vrouw tegen zijn moeder en de buurvrouwen aan het schreeuwen was. Hij kreeg een woordenwisseling met de vrouw en van het een kwam het ander en ze gingen op de vuist. De man van de heks zag dit en kwam zijn huis uit om zijn vouw te helpen. Maar de jongenman bood dermate weerstand, dat de vrouw een mes haalde en de jongen probeerde te steken. De jongen weerde dit af en zo kwam het dat hij een gigantische vleeswond in zijn hand heeft opgelopen . Hij is meerdere keren gestoken in zijn hand. De moeder van de jongen ziet dit en wilde haar zoon gaan helpen tegen het racistische echtpaar. Zij loopt op de man af en deze grijpt haar bij haar hoofd(-doek) en trapt haar 2 keer in haar buik. Zij valt op de grond en is kort daarna overleden.

    het racistische echtpaar stond bekend bij de zowel de buurtbewoners als de politie als een uitgesproken racist. Nadat Pim Fortuyn was vermoord werd had zij de tekst:” buitenlanders verpesten Nederland” om haar deur geplaatst.

    De 46 jarige vrouw laat 10 kinderen achter en hun vader was ook al overleden.

    Mvg,

    Wajoooo
    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    98
    26-12-2001

    Re: Nederlandse racist doodt moeder van 10 kinderen

    assalaam aleikoum,

    dit is inderdaad een zeer ernstig voorval, maar ik hoop niet dat jouw intentie met dit bericht het scheppen van nog meer haat is!

    wa salaam.
    many people wear the title of a muslim but they don't practice Islam

  3. #3
    Happy getrouwd!!

    Reacties
    3.048
    30-01-2002

    tfoeeeeeeeeeeeee man

    eerst die belgische gezin en nu dit

    made by moonwalker www.abdellahdaoudi.com

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    993
    14-10-2001

    ongeloofelijk gewoon.waar moet dat nou allemaal heen....insha ALLAH komt het goed met de kids.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    313
    21-08-2001

    Angry

    Salaam,

    Ik werd helemaal niet goed toen ik het berichtje had gelezen, dit is echt erg waar gaat dit heen....Dit is echt erg voor de kinderen en de familie van de vrouw. En heel vreemd dat er hier totaal geen aandacht is aangeschonken in de media, ik lees ook bijna dagelijks de krant, maar daar ben ik het ook niet tegen gekomen. Blijkbaar niet interessant genoeg voor hen.

    Allah yarhamha, en sterkte toegewenst aan de nabestaanden
    Bismi Allah Rahmani Raheem 'Alle lof zij Allah, de Heer der Werelden De Barmhartige, de Genadevolle. Meester van de Dag des Oordeels. U alleen aanbidden wij en U alleen smeken wij om hulp. Leid ons op het rechte pad, Het pad dergenen, aan wie Gij gunsten hebt geschonken niet dat van hen, op wie toorn is nedergedaald, noch dat der dwalenden' (Al-fatiha, Het Begin)

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.436
    27-05-2002

    hallo allemaal ,

    alleerst wil ik zeggen dat het op hier in den-haag op teletext stond het was namelijk in honselsdijk gebeurd dat is vlakbij den-haag
    ten tweede veel dingen die hier boven staan geschreven over een mes en de vader is dood dat is allemaal bullshit en ik kan het weten dit is er gebeurd voor alle duidelijkheid:

    maandag 6 mei (de dood van pimmetje) was de overbuurvrouw van een marokaans gezin naar buiten toe gekomen om haar woede te uitte.
    de vrouw was in het bezit van een pistool en schoot daarmee op de grond waarna ze de marokanse familie bedreigde.


    dinsdag 14 mei 2002 zaten om ongeveer 18.00 een paar dames van marokaanse afkomst in de nachtegaalstraat te praten over alles en nog wat (jullie weten zo''n gesprek tussen marokaanse vrouwen) de dames waren op ''visite'' bij een vrouw deze vrouw nodigde hun uit om lekker in de tuin te zitten het was namelijk mooi weer.
    op een gegeven moment had de zoon (18) van de gastvrouw ruzie met de overbuurvrouw (deze woont precies tegenover ze vanaf de tuin) totdat de gastvrouw de moeder van de jongen dus vanuit de tuin zeg en hoorde dat haar zoon zat te bekvechten wat al gauw op vechten kwam met de overbuurvrouw de moeder van de jongen wist niks anders te doen dan naar haar zoon toe te rennen en ze uit elkaar te halen hierop zag de vrouw (van horen zeggen een pistool van de man van die racist en was ze zo geschrokken waarna ze ter plekke overleed)
    maar volgens haar dochters die een verklaring bij de politie hadden afgelegd dat de man naar buiten toe kwam en hun moeder 2 trappen haar buik gaf, de 46 jarige vrouw overleed hier dus ter plekke.

    dit is wat er gebeurd is de marokaanse jongens uit die buurt zijn geen jongens die toekijken en toelachen hoe iemand in elkaar word geslagen.
    nee ze hebben het huis van de racist totaal vernield de spullen uit het huis zijn inmiddels ook wegomdat de politie bang is voor brandstichting.

    de vrouw en haar gezin ze heeft namelijk ook 2 kinderen waarmee de kinderen van de marokaanse vrouw ook speelde en bij haar thuiskwam (raar he ja ik weet het!) zijn al 3 keer uit een gemeente verwijderd en volgens de burgemeester word dit dus de 4de keer.

    laters
    ---------------------------Meerdere gebruikers----------------------------

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    607
    12-04-2002

    ECHT BELACHELIJK!!!

    Ik als Nederlander kan het dus echt NIET vatten dat er zulke mensen zijn! TRIEST! Discrimeneren komt zeker te vaak voor, maar dit loopt echt de hand. Waar gaan we heen ?! Dit is toch niet meer normaal! Kom op mensen, echt erg! We moeten echt respect voor elkaar gaan tonen. Ik ben echt geen rascist en vooral niet tegen Marokkanen. Ik voel me het lekkerste bij Marokkanen, dus ik snap dat achterlijke gezin dus echt NIET!

    Beslama
    ¿Alo habib alby, ezzayek?

  8. #8
    DesPeratlyInLoVeWhitIslaM

    Reacties
    824
    10-03-2002

    INNA LILAHI WA INNA RAIJOEN.......
    ***"Al was de oceaan inkt voor de Woorden van mijn Heer, SobhanTa'ala zo zou de oceaan zijn uitgeput, voordat de woorden van mijn Heer, SobhanTa'ala ten einde komen''***

    ***''The Sunna is like the Ark of Noah. Whoever embarks upon it reaches salvation and whoever refuses is drowned."***

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    51
    10-04-2002

    jeetje wat erg!
    ik kan mijn ogen niet geloven en ik vind het heel raar want ik heb er niks over gehoord ofzo!
    bij ons staat het niet in de krant of op tv ofzo.
    heeel veeel sterkte en sbar toegewenst aan de familieleden

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    9
    23-05-2002

    Bismi Allah ierrahman ierrahiem,

    Wasalaam alaikoem wa rahmat allah wa barkatoeh...

    Ik heb het ook gehoord beste broeders en zusters, de vrouw die overleden is, moge Allah swt Barmhartig zijn met haar inschaAllah, mijn moeder kent deze vrouw, het is heel erg triest voor haar kinderen, SoebhanaAllah...

    Hierbij wil ik een ieder dan ook vragen om doe3a voor haar kinderen te doen, deze hebben ze echt nodig!

    Baraka Allahoe fiekoem, Wa Djazakoemoe Allah wa khairan!!

    Fie amanie allah,

    wasalaam alaikoem wa rahmat allah wa baraktoeh wa magfiratoeh...
    Yaqoeloe Rasoel: "Qatlana fie Aldjenna, Qatlakoem fie Annar" !! = De Profeet Saws heeft gezegd tegen de ongelovigen: " Onze doden zijn in de Hemel en jullie Doden in de Hel"

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    5
    12-12-2001

    Inna Illahi Oa Inna Ilahi Raji3on...

    Origineel gepost door wajoooo
    Hallo,
    Ik vraag me echt af waar dit allemaal heen gaat?
    Het volgende verhaal is vorige week al gebeurd, maar blijkbaar vondt de media dit niet belangrijk genoeg!


    Dinsdag 16 mei 2002 rond 17:50 zaten er een aantal Nederlandse vrouwen van Marokkaanse komaf tezamen met hun kinderen (kleuters) in een speeltuintje voor hun huizen in de straat waar zij woonachtig zijn te kletsen over koetjes en kalfjes. Zonder overlast te veroorzaken voor overige buurtbewoners.

    even later verscheen een Nederlandse racist en deze begon zonder enige reden behalve haar racistische gedachtegoed de groepje Marokkaanse vrouwen te beledigen en te discrimineren met de volgende woorden:

    “Kankerbuitenlanders!! Rot op naar jullie eigen land!" De vrouwen negeerden deze beledigingen, maar een 18-jarige jongenman die net thuis kwam zag dat deze vrouw tegen zijn moeder en de buurvrouwen aan het schreeuwen was. Hij kreeg een woordenwisseling met de vrouw en van het een kwam het ander en ze gingen op de vuist. De man van de heks zag dit en kwam zijn huis uit om zijn vouw te helpen. Maar de jongenman bood dermate weerstand, dat de vrouw een mes haalde en de jongen probeerde te steken. De jongen weerde dit af en zo kwam het dat hij een gigantische vleeswond in zijn hand heeft opgelopen . Hij is meerdere keren gestoken in zijn hand. De moeder van de jongen ziet dit en wilde haar zoon gaan helpen tegen het racistische echtpaar. Zij loopt op de man af en deze grijpt haar bij haar hoofd(-doek) en trapt haar 2 keer in haar buik. Zij valt op de grond en is kort daarna overleden.

    het racistische echtpaar stond bekend bij de zowel de buurtbewoners als de politie als een uitgesproken racist. Nadat Pim Fortuyn was vermoord werd had zij de tekst:” buitenlanders verpesten Nederland” om haar deur geplaatst.

    De 46 jarige vrouw laat 10 kinderen achter en hun vader was ook al overleden.

    Mvg,

    Wajoooo

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    319
    04-03-2004

    hmmmmm als het mij moeder zou zijn, zou ik ontploffen!!!! Wollah billah ik zou dat echtpaar neerschieten. Dat ik naar de hel ga jammer dan. Ik heb ook soms last van racisten. Maar ik zeg er wat van terug. Mijn vrienden en ik zijn echt niet bang voor dat soort mietjes die alleen maar vrouwen durven aan te raken. Wollah als we met een groep zijn lopen ze strak door. 1 keer liep het ook bij mij uit de hand. kwam er een kale nazi op ons af en we dachten echt van: ?????!!!!!!!!!! Hij wilde een van ons pakken en hij had een mes bij zich. We dachten echt dat hij iets ergs zou doen Maar er kwam redding want Hafid verjoeg de racist met zn echtlijkende buks. Phoeeeeeeeee echt geschrokken
    De wereld kent vier type mensen:
    Mensen die voor jouw gaan staan en je frontaal aanvallen.
    Mensen die achter jouw gaan staan en een mes in je rug steken.
    Mensen die naast jouw gaan staan en de spot met jouw drijven.
    En mensen die jouw bijstaan, hoewel dat er barweinig zijn........

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    2.252
    04-06-2003

    waar blijven die zwamel van abracadaver en zwobish met hun reacties?
    wa ma ramayta id ramayt, walakina allaha rama

  14. #14
    Bijna Lid

    Reacties
    743
    05-01-2004

    Origineel gepost door LQwaad4life
    waar blijven die zwamel van abracadaver en zwobish met hun reacties?
    Moet ik op gaan komen voor white trash ? Nee dank je, qua verstandelijke vermogens verdienen zij en de meeste moslims elkaar.

    Vraag me af wat Regrouz zijn bedoeling is met al de topics uit 2002 die hij opdiept. LPF is bij mijn weten op sterven na dood en heeft in tijden niet zoveel aandacht gekregen op dit forum.

  15. #15
    Gematigd Extremist

    Reacties
    795
    28-01-2004

    Heb je misschien 1 link of persbericht van 1 van deze voorvallen?
    "But apart from the sanitation, the medicine, education, wine, public order, irrigation, roads, the fresh-water system and public health, what have the Romans ever done for us?"