1. #1
    Die Eckte Lid

    Reacties
    4.208
    17-11-2001

    Exclamation M.A.T.: Mocro's Against Tatalization!!



    Wij de pure mokers zijn het zat dat er teveel mokers slachtoffers worden van het fenomeen Tatalization, wij doen daarom alles om dat tegen te houden. De MAT (Mocros Against Tatalization) staat achter het principe van Detatalisatie, en wij zijn bereid om dat koste wat het kost te kunnen voortzetten. Wij hebben geprobeerd om ons te verplaatsen in de beleveningswereld van de Gaeataliseerden, maar dat kunnen we niet accepteren, wij streven voor ons iedealen, van een Gedetataliseerd mocro gemeenschap, enkele gevallen die niet meer te redden zijn...laten we allemaal ons best doen om de schade zoveel mogelijk te beperken...

    Dit heropvoedingsproject staat onder leiding van de
    Jompoclan

    Down met MAT zijn:
    D@T KrAy-Z MoCrO (Oprichter)
    Chaimaa (Mede-Oprichtster)
    PABLO_ESCOBAR(Mede-Oprichter)
    Tetouani79
    amianis
    Dewii
    Elie
    Saidaaatje
    Hindaatje
    The_Rebel
    sup3rh4dd4
    NaamLooS
    Marocca
    lady_moi
    samiratjee
    anoniem_girl


    Dus Stop Zinloze Tatalisatie!!

    Meer volgt nog.
    "...Ik verander de zaken als maffiabazen die een wandeling maken
    Spit met een grote mond, ik ben tot de tanden bewapend
    Veel te dope voor jou om je gram te gaan halen
    Je kan kant noch wal raken, je valt net als je plan in het water..."

    - D@T KrAy-Z MoCrO, Platinum Lid

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    942
    23-12-2002

    Hmm heb geen zin om alles te lezen
    ................................ .....................................

  3. #3
    Love me or Hate me

    Reacties
    1.851
    25-12-2001

    Re: M.A.T.: Mocro's Against Tatalization!!

    Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO


    Wij de pure mokers zijn het zat dat er teveel mokers slachtoffers worden van het fenomeen Tatalization, wij doen daarom alles om dat tegen te houden. De MAT (Mocros Against Tatalization) staat achter het principe van Detatalisatie, en wij zijn bereid om dat koste wat het kost te kunnen voortzetten. Wij hebben geprobeerd om ons te verplaatsen in de beleveningswereld van de Gaeataliseerden, maar dat kunnen we niet accepteren, wij streven voor ons iedealen, van een Gedetataliseerd mocro gemeenschap, enkele gevallen die niet meer te redden zijn...laten we allemaal ons best doen om de schade zoveel mogelijk te beperken...

    Dit heropvoedingsproject staat onder leiding van de Jompohclan




    Dus Stop Zinloze Tatalisatie!!
    hell yeah fok that shit

  4. #4
    Aya, Imran en Amani

    Reacties
    3.590
    05-03-2002

    Re: M.A.T.: Mocro's Against Tatalization!!

    Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO


    Wij de pure mokers zijn het zat dat er teveel mokers slachtoffers worden van het fenomeen Tatalization, wij doen daarom alles om dat tegen te houden. De MAT (Mocros Against Tatalization) staat achter het principe van Detatalisatie, en wij zijn bereid om dat koste wat het kost te kunnen voortzetten. Wij hebben geprobeerd om ons te verplaatsen in de beleveningswereld van de Gaeataliseerden, maar dat kunnen we niet accepteren, wij streven voor ons iedealen, van een Gedetataliseerd mocro gemeenschap, enkele gevallen die niet meer te redden zijn...laten we allemaal ons best doen om de schade zoveel mogelijk te beperken...

    Dit heropvoedingsproject staat onder leiding van de Jompohclan

    Down met MAT zijn:
    Cheimaa (Mede-Oprichtster)
    PABLO_ESCOBAR(Mede-Oprichter)



    Dus Stop Zinloze Tatalisatie!!

    Meer volgt nog.

    hier hebben we lang op zitten wachten. eindelijk iemand die opstaat en spreekt.

    de grond in met de tatalisatie


    de engel is down er mee

  5. #5
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    zeker mee eens

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.662
    15-05-2002

    I'm in

  7. #7
    Die Eckte Lid

    Reacties
    4.208
    17-11-2001

    als er meer leden down met MAT zijn dan gaan we beginnen met de taakverdeling, zodat we dit nobele streven kunnen naleven.
    "...Ik verander de zaken als maffiabazen die een wandeling maken
    Spit met een grote mond, ik ben tot de tanden bewapend
    Veel te dope voor jou om je gram te gaan halen
    Je kan kant noch wal raken, je valt net als je plan in het water..."

    - D@T KrAy-Z MoCrO, Platinum Lid

  8. #8
    Love me or Hate me

    Reacties
    1.851
    25-12-2001

    Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO
    als er meer leden down met MAT zijn dan gaan we beginnen met de taakverdeling, zodat we dit nobele streven kunnen naleven.
    Ik sta aan het hoofd van het moordcommando

  9. #9
    Kortste lid

    Reacties
    695
    10-11-2002

    What the hell is tatalisatie
    Sidna Mohammed, feljenna oe 7na moerrah, Insha'Allah.

  10. #10
    Die Eckte Lid

    Reacties
    4.208
    17-11-2001

    Origineel gepost door PABLO_ESCOBAR
    Ik sta aan het hoofd van het moordcommando
    Pablo organiseert eventuele zelfmoordaanslagen op het commandocenturm van de TAM (Tatta's Against Mocrolisatie)
    "...Ik verander de zaken als maffiabazen die een wandeling maken
    Spit met een grote mond, ik ben tot de tanden bewapend
    Veel te dope voor jou om je gram te gaan halen
    Je kan kant noch wal raken, je valt net als je plan in het water..."

    - D@T KrAy-Z MoCrO, Platinum Lid

  11. #11
    Die Eckte Lid

    Reacties
    4.208
    17-11-2001

    Origineel gepost door amianis
    What the hell is tatalisatie
    tatalisatie is het te ver doorvoeren van de integratie, volgens sommige mensen ben je nog niet genoeg geintegreerd als je normaal kunt werken en communiceren. Ze willen dat je je eigen afkomst achter de rug laat en als een Tata (NL'er, belg kan ook) verder leeft. Dit wilt de MAT tegengaan.
    "...Ik verander de zaken als maffiabazen die een wandeling maken
    Spit met een grote mond, ik ben tot de tanden bewapend
    Veel te dope voor jou om je gram te gaan halen
    Je kan kant noch wal raken, je valt net als je plan in het water..."

    - D@T KrAy-Z MoCrO, Platinum Lid

  12. #12
    Kortste lid

    Reacties
    695
    10-11-2002

    Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO
    tatalisatie is het te ver doorvoeren van de integratie, volgens sommige mensen ben je nog niet genoeg geintegreerd als je normaal kunt werken en communiceren. Ze willen dat je je eigen afkomst achter de rug laat en als een Tata (NL'er, belg kan ook) verder leeft. Dit wilt de MAT tegengaan.
    ting!

    Now I get it, I' m in (als dat kan )

    ofzo..
    Sidna Mohammed, feljenna oe 7na moerrah, Insha'Allah.

  13. #13
    Die Eckte Lid

    Reacties
    4.208
    17-11-2001

    gelukkig begrijp je het. Probeer zoveel leden te werven voor de M.A.T., we zullen de AEL wegvagen, zij doen in mijn ogen te weinig. De M.A.T. zal op plaatselijk niveau opereren, de gevolgen zullen ook sneller te merken zijn. Dit kunnen wij echter alleen doen met de hulp van de yasmina leden, als ekl lid meedoet dan hebben we een beweging met de steun van rond de 20.000 mensen in Nederland & Belgiƫ. Steun de M.A.T. for Mocro's Against Tatalization. OOk niet marokkanen kunnen meedoen, zij zullen worden ingewijd en als moker gedoopt worden. ook zullen zij een Mokeristische naam krijgen.
    "...Ik verander de zaken als maffiabazen die een wandeling maken
    Spit met een grote mond, ik ben tot de tanden bewapend
    Veel te dope voor jou om je gram te gaan halen
    Je kan kant noch wal raken, je valt net als je plan in het water..."

    - D@T KrAy-Z MoCrO, Platinum Lid

  14. #14
    Getrouwd lid

    Reacties
    2.586
    22-06-2002

    Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO
    tatalisatie is het te ver doorvoeren van de integratie, volgens sommige mensen ben je nog niet genoeg geintegreerd als je normaal kunt werken en communiceren. Ze willen dat je je eigen afkomst achter de rug laat en als een Tata (NL'er, belg kan ook) verder leeft. Dit wilt de MAT tegengaan.

    Die nederlanders halen integratie en assimilatie door elkaar
    2. De Koe (el-Baqarah) ayaa 255.
    God! Er is geen God dan Hij, de Levende, de Zelfbestaande. Sluimer, noch slaap overmant Hem. Al wat in de hemelen en wat op aarde is, behoort Hem. Wie kan bij Hem bemiddelen zonder Zijn verlof? Hij kent het geen voor hen is en wat achter hen is en zij kunnen niets van Zijn kennis omvatten, dan wat Hij wil. Zijn troon strekt zich uit over hemelen en aarde en het waken over beide vermoeit Hem niet; Hij is de Verhevene, de Grote.

  15. #15
    Kortste lid

    Reacties
    695
    10-11-2002

    Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO
    gelukkig begrijp je het. Probeer zoveel leden te werven voor de M.A.T., we zullen de AEL wegvagen, zij doen in mijn ogen te weinig. De M.A.T. zal op plaatselijk niveau opereren, de gevolgen zullen ook sneller te merken zijn. Dit kunnen wij echter alleen doen met de hulp van de yasmina leden, als ekl lid meedoet dan hebben we een beweging met de steun van rond de 20.000 mensen in Nederland & Belgiƫ. Steun de M.A.T. for Mocro's Against Tatalization. OOk niet marokkanen kunnen meedoen, zij zullen worden ingewijd en als moker gedoopt worden. ook zullen zij een Mokeristische naam krijgen.
    Like the idea, alleen dat inwijden en dopen staat me neit aan, te christelijk, beter iest meer marokkaans, anders worden ook zij gelijk geconfronteerd met die tatalisatie waar we tegen zijn...

    ofzo..
    Sidna Mohammed, feljenna oe 7na moerrah, Insha'Allah.