1. #91
    MVC Lid

    Reacties
    166
    15-05-2002

    Ik geloofde niet wat ik zag. Neeeee, ik draaide me om en reed weg. Karim riep me nog na, wacht , laailaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! IKwas boos om wat ik gezien had. Ik kon niet geloven dat mijn broer hierheen was gekomen en mij niet eens was komen opzoeken. Het ergste was dat hij niet alleen zat, maar hij was met.....ze3ma mijn vriendin die snel naar huis moest!!!


    Yallatif, wat rij je hard, mijn broer kwam rennend achter mij aan en karim en naima ook!....allah had mij alle kracht in mijn armen gegeven, dus ik reed razend snel. Laila, ik kan het uitleggen , zei mijn broer. Ik was net binnen en kwam toevallig naima tegen...en ze wou me de weg laten zien, maar ineens kwam er wat tussen....WAT!?!?!?!?! aagh man ga toch weg! Laila, ik was me doodgeschrokken en naima vertelde me wat er was gebeurd en hoe het nu gaat. OOOO jaaa??? wat een schattig meisje is dat toch...ze zei alleen een uur geleden dat ze naar huis zou gaan!! Naima keek naar de grond.

    Laila waarom doe je gemeen?? vroeg broer. Gemeen...jij bent gemeen dat je niet meteen bent gekomen.....!!! Heeft mama niet verteld dat ik niet kon komen vanwege mijn stage?? Jawel..maar luister je komt net binnen en het eerste wat je gaat doen is in een kamer zitten en niet mij opzoeken.

    Lailaaa, zei karim. Stttttttttt, karim, jij bent noch mijn broer noch mijn man.....

    Karim keek mij geschrokken aan.

    En toch was jij erg bezorgd om mij....je kwam net bij en je stuurde je moeder naar mij om mij te zien of het goed gaat...enne hij..hij is mijn broer en kijk wat ie me aandoet!

  2. #92
    mar7aba

    Reacties
    124
    20-02-2002

    ja ja ga door met je verhaal!!!!!!!!!!!!!

  3. #93
    Lekkerste Lid

    Reacties
    1.622
    01-03-2002

    OVERGETYPT?? JA EEE HIHIHI IK DENK HET OOK HOOR
    Love Don't Love Me

  4. #94
    MVC Lid

    Reacties
    166
    15-05-2002

    ehhhhhhhhhh, mag ik weten waar je het over hebt??? Overgetypt??? Van waar??? IK heb dit ter plekke geschreven en niet over geypt!!!!



  5. #95
    MVC Lid

    Reacties
    166
    15-05-2002

    En voor mijn trouwe readers, die mijn schrijfstijl nu wel een beetje in de gaten hebben>>>>


    IK BEN NU BEZIG MET TENTAMENS>>>EHHH IK BEN HEEL LAAT KLAAR, DUS HET VERVOLG ZULLEN JULLIE MORGEN TE LEZEN KRIJGEN, OKEEEEEEEEE MEIDEN ..................EN BOYFRIEND!!!!!


    KOESSSSIES VAN NAWAL!!!

  6. #96
    MVC Lid

    Reacties
    195
    24-11-2001

    damnzz zag je online en zat net te wachten kizz...jammeeeeer


    Ciaaaaokes

  7. #97
    MVC Lid

    Reacties
    166
    15-05-2002

    JEE HEEL FF MAAR HOOR SELMAATJE...WE HEBBEN TIEN MINUTEN PAUZE...DAAROM BEN IK HIER FF...EN DAT IS NIET GENOEG OM EEN VERHAAL TE SCHRIJVEN!!! BEGRIJP JE MEEEEEEEEEE???


    GROETJES,

    JUST ME AGAIN!

  8. #98
    Lekkerste Lid

    Reacties
    1.622
    01-03-2002

    BEGINT NU NIET WEER EEN VERHAAL TE SCHRIJVEN OF TE KNIPPEN EN TE PLAKKEN

    AGHRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR !!!!!!!
    Love Don't Love Me

  9. #99
    MVC Lid

    Reacties
    195
    24-11-2001

    Origineel gepost door Nawal19
    JEE HEEL FF MAAR HOOR SELMAATJE...WE HEBBEN TIEN MINUTEN PAUZE...DAAROM BEN IK HIER FF...EN DAT IS NIET GENOEG OM EEN VERHAAL TE SCHRIJVEN!!! BEGRIJP JE MEEEEEEEEEE???


    GROETJES,

    JUST ME AGAIN!
    Okiss meid zeker begrijp ik jeeeee....Succes met je tentamenssss...

    Ciaaaaokes

  10. #100
    MVC Lid

    Reacties
    166
    15-05-2002

    Talking This is voor my boyfriend......

    o o o o ohhhhhhhhhhh boyfriend, je moet zekers gaan lezen zoo, en ik beloof je dat ik je niet belachelijk zal maken!! Echt niet!!! Vertrouw nawal maar op haar woord, okee??


    groetjes,

  11. #101
    MVC Lid

    Reacties
    166
    15-05-2002

    ik voelde me niet lekker. Ik ging mijn kamer in zonder iets tegen iemand te zeggen. MIjn broer ging boos weg en Naima wist niet wat ze moest doen....en ging ook maar naar huis. Karim volgde me naar mijn kamertje.

    "laila", zei hij. "trek het je niet zo aan, okee??" Yallah ik wil een lachje zien!! IK wou niet lachen, omdat ik kwaad was. Ewaaaa, kom op. ben je niet bij dat we allebei nog leven. Karim, je weet dat ik zielsblij ben! Ik glimlachte. KOm mee, we gaan ff naar de cantine beneden. Ik had eigenlijk wel honger, maar geen zin om naar beneden te gaan. KOm OP!!! okee, vooruit. We reden de kamertje uit. We stonden voor de lift te wachten, in een keer bing bong, de lift was er, enne ALLATIF!

    ER kwam miskien wahad kneus eruit, nog erger dan karim en ik. Hij keek me aan en ging me omhelzen en kussen. GADVERDAMME< karim help me.....in een keer kwam er een zuster......kom mee. Sorry mevr, hij is van de inrichting ontsnapt. Jeetje, wat een kneus, nog erger dan urkel. Karim lachte zich dood. Die venmt keek me aan en zei: maarre ik ben jou BOYFRIEND!! Karim begon nog harder te lachen. Zied, karim snel naar beneden. En hou op met lachen.

  12. #102
    Bijna Lid

    Reacties
    266
    03-05-2002

    whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa this is really soooooooo funy!!!!!!!!!!!!!!!

    Nawal veel succes met je tentamens, doe je best dan komt het wel goed!!!!!!!!!!!!!

    EN het vervolg komt wel, zodra je je tentamens met succes hebt doorlopen.

    Nou meid beslema en veel geluk bij het schijven van je vervolggggggggggggg.


    doei doei

    camillia_3

  13. #103
    MVC Lid

    Reacties
    166
    15-05-2002

    THis is to you: CAmillia

    soekran yaa oeghtie!!!

  14. #104
    MVC Lid

    Reacties
    166
    15-05-2002

    We kwamen aan in de kantine. Ik bestelde een broodje kaas en Karim wou liever een patatje met. nou we zaten daar een beetje te eten. In een keer zat ik te denken aan wat de zuster zei. Ik moest lachen. Wat???? Wat is er vroeg Karim. Nee , niets. Je zit me uit te lachen hoe ik eet zeker!!! Nee helemaal niet, hoe kom je daar nou weer bij??? Zeg dan wat er is. Walloe, alleen ik zat te denken aan de zuster die tegen mij zei dat ik er slecht aan toe was en dat ik in mijn kamer moest blijven zitten. En nu kijk mij hier in de kantine. Hij ging ook lachen. Dat is ook wat ik te horen kreeg. Maar je weet marokanen, zijn nou eenmaal gezonder dan die hollandien!!!Jaa, dat is zoo. Hoe komt dat dan?? WAt dacht je van tagine.???zei hij. Waahahahah, dat is inderdaad zo! Maarre nawal...hij werd ineens serieus, Laila??

    Jaaa, ik at en las een krantje dat voor mij lag zonder naar hem op te kijken. Lailaa?? Jaa, ik keek hem aan en zag dat hij heel serieus keek. Laila, denk jij nog aan trouwen. Ik weet het, het is een beetje een debiele opmerking, vooral nu wij in het ziekenhuis zitten, maar ik zat te denken.....je ouders weten toch dat je bij mij in de auto zat toen we verongelukten?? jaa. VInden ze dat niet erg dan?? Nee karim,zij weten toch dat jij mijn verloofde bent!! OKee, want mijn moeder was nogal pissed-off omdat ik jou heb meegenomen, zonder met jou ouders daarover te overleggen. Ze zei het niet tegen mij ofsoo, want ze was onwijs bezorgd om me, maar ik hoorde haar praten met mijn vader daarover. HAd hij maar bent a nas gelaten, zei mijn moeder.

    OOO karim, wat je al tegen mij had gezegd. Wat gebeurd is, is nou eenmaal mektaab. Enne ik heb jou moeder ontmoet. Jou moeder is een lieve vrouw. Heel bezorgd meskiena.

    Ewa tuurlijk zal ze bezorgd zijn!!! Ze heeft maar een knappe zoon. Eh eh eh, kapsones, nod nod we gaan. ik ben al klaar. Ik ook. We reden met onze wagentjes naar de lift. In de lift keek hij me aan, en hij hield mijn hand vast.

    Laila, ik hou van je. NOrmaal gesproken haat ik die worden....Ik hou van je , ik hou van jee....als die hollandien dat zeggen, maar hoe karim het zei.....die woorden waren zoo goed om mijn hart stil te krijgen. Hij zei het in het marokaans>>>>dan is het nog veel mooier dan in het Nederlands. IK ook van jou....zei ik omdat ik zag dat hij een antwoord terug wou hebben...hahah.

  15. #105
    MVC Lid

    Reacties
    166
    15-05-2002

    correctie mensen......nawal>>>>moet lailaa zijn...ikwas teveel verdiept in laila's rol!!!