MVC Lid

Reacties
    443
    16-05-2002

OH NEE

Origineel gepost door Nawal19

Nee die BIMBO is een stevig meisje...dus die heeft die val overleefd. HAHAHAHAH!!
    Nawal, Ben je weer bezig, met je leuke verhaaltjes????

Ik kan ze namelijk niet meer aanhoren!!

Groetjes

Dat mag niet

MVC Lid

Reacties
    166
    15-05-2002

Origineel gepost door younesel18
    Het is wel een beetje standaard hoor. Elk verhaaltje dat je hier ziet gaat over een meisje die een jongen leuk vind met de bijbehorende problemen. Of andersom. Het is niet meer zo orgineel, weet je.
    Youness, dat is nou eenmaal de realiteit. Hier kan je niet omheen. Wat wij proberen te doen is een verhaal te schetsen wat een beetje bekend voorkomt bij iedereen. Als je geen ervaring hebt, heb je een empatisch denkvermogen nodig, dan kan je je natuurlijk beter inleven!!!

IKzelf heb me geprobeerd in te leven in dat verhaal vand e andere schrijfster.

doei Youness

MVC Lid

Reacties
    4.660
    22-02-2002

ff reageren zodat ik weet wanneer er een vervolg komt xxx
    S.....

MVC Lid

Reacties
    124
    14-09-2001

Ik maak het af
    ik heb toch niets te doen

MVC Lid

Reacties
    124
    14-09-2001

het was best een leuke jongen maar hij deed me niets.
    Wacht nou ff riep hij me na ik trok me vriendin mee rennen.

Snel gingen we een cafeetje binnen, we bestelde warme chocomel.
    Mijn mobiele telefoon ging over shit het was mijn moeder. Lailaaaa waar ben je ooohh neee. Ik ben ...... ikkon mijn zin niet afmaken mijn vader pakte te telefoonaf van mijn moeder. K.ahba kom nu naar uis straat meid nuuuu.
    Snel rukte ik mijn jas van me stoel. safie als ik vandaag niet dood ga zal ik nooit dood gaan. Ik heb nog nooit zo hard gerend voor de tram.
    Ik haalde hem gelukkig snel snel ieder keer al;s ik dichterbij huis kwam werd ik banger en banger . Mijn telefoontje ging over het was mijn vriendin die geschrokken was van door mijn actie van net. Ik probeerde mijn tranen intehouden maar het lukte niet. al die mensen keken me aan.

alsof ze nooit iemand hebben zien huilen.

Ik stapte uit oooh neee natuurlijk het is dinsdag de bieb is gesloten en klaaar wat moet ik doeeen????

MVC Lid

Reacties
    124
    14-09-2001

oohja mensen ik wist niet meer hoe dat meisje heette ja soorryyy en kon het ooknergens vinden

MVC Lid

Reacties
    124
    14-09-2001

ik stond voor de deur de ik kreeg pijn in mijn hoofd.
    Ik maakte de deur open en probeerde zo rustig mogelijk binnen te komen ik hoopt dat niemand me hoorde maar ja mijn vader die zat op de trap om mij te wachten.Waar was je ??? Ik zei niets terug.
    Waar was je straat meid?? nu had ik er echt genoeg van. wat straat meid ik begon te huilen. Nooit ben ik op straat nu ik ff met naima wat ging praten ben ik meteen een straat meid? ik huilde ik kon er niet meertegen nee neee. Mijn vader keek me aan. Safie dacht ik dit is mijn laatste dag. Mijn vader keek me aan en blimlachte naar me safie Laila safie. watte ?
    wat is er met hem? waarom heeft hij me niet geslagen? waarom geeft hij mij gelijk. er klopt iets niet . Ik wist gewoon dat het niet klopte.
    die gevoel ging maar niet weg. Ik kon de hele nacht niet slapen.
    Er is iets. nee er moet gewoon watzijn. zo wasmijn vader niet....

MVC Lid

Reacties
    166
    15-05-2002

nou ikke dacht dat ik verliefd was geworden. Safie, dat moest er eens bijkomen. K wou het niet. Ik keek nog een keer om en hij zwaaide. Ik bleef naar achter kijken terwijl ik liep :verliefd: . In een keer botste ik tegen iets heel groots en breeds. k keek om. Enne voor ik het wist, kreeg ik een knal van voren. k werd duizelig. K zag twee hajarat en twee.....??? SHIT, wat doet mijn broer hier. Heeft hij die vent te pakken die mij een knal had verkocht?? huh, ik au, au, !!! Weer een knal. Dit keer van mijn broer. Offe was het mijn broer die mij dernet ook een knal verkocht? Hij spuugde en zei: je verdiende loon.

Yaa rabi, het kan niet meezitten in dit leven. Maar Inna allahoe ma3a sabirien dacht ik. en ging huilend naar huis.

MVC Lid

Reacties
    166
    15-05-2002

Omairaa, mijn verhaal ging toch wel iets anders dan de jouwe.
    Maar we hebben echt rijke fantasie vind je niet!! Weet je als er veel geweld in voorkomt wordt het meer gelezen...kweet nie waarom??

Maar dus iedere stap die die laila maakt ( die jij overigens hebt verzonnen) wordt ze in elkaar geramt!! Toch wel raar eigenlijk. Maar dat allemaal om onze verhalen spannender en gevaarlijker te maken!!

MVC Lid

Reacties
    124
    14-09-2001

helemaalniet want de laatste stukej ze werd niet eens gelagen en dat vonde ze raar.
    Omdat ze gelogen had maar ze werd niet geslagen. duusszz.en dat vond leila dus raar. ik bedoel maar veel meisjes als ze gelogen heben en ze hebben eigelkijks niets verkeerds gedaan ze zouden klappe krijgen. Het is de harde waarheid.

Temsamane (L)

Reacties
    249
    05-03-2002

Hahahahah........jullie hebben echt veel fantasie........ , hahahhahah...........maar wel leuk, alhoewel ik er bijna niks meer van begrijp.......

GreetingZz,

MVC Lid

Reacties
    166
    15-05-2002

OKee omaira, jij mag het verhaal afmaken...maar dan wel met minder geweld....je begint al goed!! Haar vader slaat haar niet...wat zal de reden hiervoor zijn...k ben benieuwd!!!!

Finish your story!!

MVC Lid

Reacties
    166
    15-05-2002

kennelijk heb je geen inspiratie meer.... ik integendeel heb juist heel erg veel inspiratie gekeregen. Ik heb net zelf een heel verhaal geschreven. Ook op dit forum, alleen dan onder de titel: K wil nie!

het is een verhaal dat het waard is om te lezen!

De Lekkerste

Reacties
    1.448
    04-03-2002

nou dan weet jij misschien dat het leven van een mocro girl er zo uit ziet.....ONGEVEER

niet iedereen natuurlijk...maar ja als meisje kan je je goed plaatsen wat er af speelt!

ciao

De Lekkerste

Reacties
    1.448
    04-03-2002

hahahaah

hhhhmmm hierboven getytpte berichtje is een foutje

dus lees daar maar overheen

ciao