1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    7
    26-02-2003

    Question Positie Marokkaanse Man

    Hallo Allemaal,

    Al een tijd staat het onderwerp: de postitie van de Marokkaanse vrouw hier op deze site ter discussie. Waarom moet het altijd maar van 1 kant bekeken worden?. Het lijkt alsof de vrouwen het probleem zijn/ problemen hebben, maar in werkelijkheid is er meer op de positie van de marokkaanse man aan te merken (denk aan probleemjongeren - toch vaak Marokkaanse jongens- en de niet geintegreerde oudere Marokkaanse mannen die de hele dag in de moskee zitten etc.) . Mijn voorstel is dus een onderwerp te lanceren waarin de positie van de Marokaanse man aan de kaak wordt gesteld.

    Met de vriendelijke groeten,

    Vredesduif

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    313
    16-04-2003

    Ik ben het met je eens, goed initiatief. Ik hoop dat er naar geluisterd word.

  3. #3
    geen

    Reacties
    1.415
    11-10-2002

    Re: Positie Marokkaanse Man

    Origineel gepost door Vredesduif
    Hallo Allemaal,

    Al een tijd staat het onderwerp: de postitie van de Marokkaanse vrouw hier op deze site ter discussie. Waarom moet het altijd maar van 1 kant bekeken worden?. Het lijkt alsof de vrouwen het probleem zijn/ problemen hebben, maar in werkelijkheid is er meer op de positie van de marokkaanse man aan te merken (denk aan probleemjongeren - toch vaak Marokkaanse jongens- en de niet geintegreerde oudere Marokkaanse mannen die de hele dag in de moskee zitten etc.) . Mijn voorstel is dus een onderwerp te lanceren waarin de positie van de Marokaanse man aan de kaak wordt gesteld.

    Met de vriendelijke groeten,

    Vredesduif
    Dit heb ik ook al 1000 keer aangekaart, denk maar niet dat mannen hier op ingaan..

    Maar meid je hebt helemaal gelijk..

    De groeten,

    Salaama
    Als een moslim ben ik geboren
    Tot de moslim-gemeenschap zal ik behoren
    en als een moslim wil ik dood gaan
    en inshaAllah naar de hemel gaan?

  4. #4
    geen

    Reacties
    1.415
    11-10-2002

    Re: Re: Re: Positie Marokkaanse Man

    Origineel gepost door papa
    Nee, inderdaad. Die gasten zijn veels te bang dat ze dan worden afgeschilderd als een stel lanterfanters die alleen maar voor overlast zorgen in de Nederlandse en Belgische straten...Met andere woorden: een hoop jongens zouden voor schut staan. Want zeg nou eerlijk: wat moet een boer die uit Marokko komt of een jongen die hier aan het ontsporen is nou zeggen tegen een meisje dat wel haar best doet op school en niemand tot last is?
    Maar dat zijn meestal wel jongens die de meiden zwart aan het maken zijn.

    Ik vind als je zelf ontspoord bent, praat dan niet over anderen.
    Als een moslim ben ik geboren
    Tot de moslim-gemeenschap zal ik behoren
    en als een moslim wil ik dood gaan
    en inshaAllah naar de hemel gaan?

  5. #5
    Offline

    Reacties
    1.968
    29-11-2002

    MVC Premium MVC Premium
    die jongens hier..(niet allemaal) maar de meeste gaan niet liever niet in discussie hierover
    Hazel Eyes
    Hazelnoot komt het meest voor in Zuid- en Oost-Europa alsook in het noorden van het Arabisch schiereiland en het Midden-Oosten, maar zelden in Oost-Aziƫ. Het is niet eenvoudig hazelnoot te constateren. Soms wordt het voor bruin aangezien en soms voor groen, ofwel als lichtbruin en geel-bruin. Vooral de lichtbruine variant komt voor in het Midden-Oosten.

  6. #6
    geen

    Reacties
    1.415
    11-10-2002

    Toen was het stil..Dammm, als het over vrouwen zou gaan..Geloof me, dan komen ze als honing op bijen..

    Sommige mannen..Jeetje miena
    Als een moslim ben ik geboren
    Tot de moslim-gemeenschap zal ik behoren
    en als een moslim wil ik dood gaan
    en inshaAllah naar de hemel gaan?

  7. #7
    Ere Lid

    Reacties
    88
    31-10-2002

    Re: Re: Re: Positie Marokkaanse Man

    zeg dan ff concreet waar je mee wilt beginnen over de positie van de man zodat we een normale discussie met je kunnen aangaan

  8. #8
    Angel with a dirty face..

    Reacties
    1.094
    06-03-2003

    Re: Positie Marokkaanse Man

    Origineel gepost door Vredesduif
    Hallo Allemaal,

    Al een tijd staat het onderwerp: de postitie van de Marokkaanse vrouw hier op deze site ter discussie. Waarom moet het altijd maar van 1 kant bekeken worden?. Het lijkt alsof de vrouwen het probleem zijn/ problemen hebben, maar in werkelijkheid is er meer op de positie van de marokkaanse man aan te merken (denk aan probleemjongeren - toch vaak Marokkaanse jongens- en de niet geintegreerde oudere Marokkaanse mannen die de hele dag in de moskee zitten etc.) . Mijn voorstel is dus een onderwerp te lanceren waarin de positie van de Marokaanse man aan de kaak wordt gesteld.

    Met de vriendelijke groeten,

    Vredesduif
    Klik hier voor meer info[IMG]http://images.google.nl/images?q=tbn:f5FugklzM7oJ:www.mwsb.de/postcard/kinder/piercing.jpg

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    212
    24-05-2003

    vrouwen zijn inderdaad niet het enige probleem sterker nog ze zijn tegenwoordig als je naar de werkelijkheid wel het minste waar je je druk om moet maken aangezien de vrouwen (elhamdoelileh) nu mondig genoeg zijn we kennen ons rechten waar ik me meer zorgen om maak is om mijn broeders die niet echt het rechte pad op gaan (natuurlijk zijn daar ook dames tussen maar je merkt het over het algemeen meer bij jongens) (en natuurlijk zijn niet alle jongens zo elhamdoelileh zijn er ook heel wt jongens die het wel goed doen) maar anyway wat ik dus wilde zeggen: ik geloof dat de rollen nu zijn omgedraaid wat dat onderwerp betreft ik bid voor mijn broeders (en zusters) dat ze zich voorbereiden op de toekoms (in dit en het volgede leven) en het rechte pad op gaan amien...
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  10. #10
    aspiring_sociopath

    Reacties
    90
    19-04-2009

    Volgens mij is er geen behoefte aan