1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    belangerijk

    Citaat Geplaatst door addawahri
    essalam,
    IK ben 12 jaar, Ik kijk soms naar jonge gasten van 16,17jaar ze hebben allemaal een vriendin,op een dag was ik aan het staapen met zo en gast,hij versierde een meiske, ik keek naar hem en zei mij :je moet altijd zo zijn dan ga je later sneller kunnen trouwen,en nu ben ik ben een meiske ,een ander meiske vraag mij da om aan te maken,die meiske dat ik er al nu mee bezig ben zeg mij altijd als je met haar begin ga ik UIT!!! maar zij is mooiwat moe ik doen
    .

  2. #2
    mijn lid

    Reacties
    333
    05-03-2002

    he addawahri, kijk eens op www.sesamstraat.nl ik denk dat je daar wat meer informatie kan vinden.

    groetjes

  3. #3
    mijn lid

    Reacties
    333
    05-03-2002

    he, ik heb je verhaaltje nu al zo'n 5 keer gelezen, en ik begrijp 't volgens mij nog steeds nie.

    weet iemand misschien wat ze bedoelt....................?

  4. #4
    sallaam moealaikoem

    Reacties
    1.641
    19-04-2002

    hoi allemaal
    pannekoek ik vindt dat je gelijk het ik snap er ook niets van
    Volume 7, Book 71, Number 582:
    Narrated Abu Huraira: The Prophet said, "There is no disease that Allah has created, except that He also has created its treatment."

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.769
    22-05-2002

    Whuahahahahahahahahahahahahahahahah!!!!!!!!!!!!!!! !!

    Ik snap er ook de b.allen niet van! Hahaha, maar de reacties zijn wel grappig!

    [glow=black]

    Gatar fel Matar...

    Want ik ga naar QATAR!

    [/glow]


  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    13.262
    26-05-2002

    weet je zeker dat je 12 jaar bent want toen ik twaalf was kon ik heel wat beter nederlands


  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    13.262
    26-05-2002

    Re: belangerijk

    Origineel gepost door addawahri
    essalam,
    IK ben 12 jaar, Ik kijk soms naar jonge gasten van 16,17jaar ze hebben allemaal een vriendin,op een dag was ik aan het staapen met zo en gast,hij versierde een meiske, ik keek naar hem en zei mij :je moet altijd zo zijn dan ga je later sneller kunnen trouwen,en nu ben ik ben een meiske ,een ander meiske vraag mij da om aan te maken,die meiske dat ik er al nu mee bezig ben zeg mij altijd als je met haar begin ga ik UIT!!! maar zij is mooiwat moe ik doen


    dan ga je later sneller kunnen trouwen

    als jij zo praten jij niet snel trouwen

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.769
    22-05-2002

    Ze komt misschien wel iemand tegen hier die ookzo praat en die haar VOLLEDIG begrijpt!!! Hahahahaha, this is SOOOOOOO funny!!

    [glow=black]

    Gatar fel Matar...

    Want ik ga naar QATAR!

    [/glow]


  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    13.262
    26-05-2002

    is het een zij ik dacht dat het een hij was


  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.769
    22-05-2002

    Ik zei toch dat ik er de b.allen niet van snapte!!!

    [glow=black]

    Gatar fel Matar...

    Want ik ga naar QATAR!

    [/glow]


  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    13.262
    26-05-2002

    hahahahahahahahahahahhhah


  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    122
    01-03-2002

    het enige wat ik me afvraag is of het niet in het Nederlands kon..of anders een ondertiteling erbij aub...
    wa aleikoem salaam wa rahmatoe Alah wa Barakatoe.....

    Voor de zusters..Klik hieronder:
    http://communities.msn.nl/ONLYFORMOSLIMMEISJES

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    744
    20-02-2002

    Re: belangerijk

    Origineel gepost door addawahri
    essalam,
    IK ben 12 jaar, Ik kijk soms naar jonge gasten van 16,17jaar ze hebben allemaal een vriendin,op een dag was ik aan het staapen met zo en gast,hij versierde een meiske, ik keek naar hem en zei mij :je moet altijd zo zijn dan ga je later sneller kunnen trouwen,en nu ben ik ben een meiske ,een ander meiske vraag mij da om aan te maken,die meiske dat ik er al nu mee bezig ben zeg mij altijd als je met haar begin ga ik UIT!!! maar zij is mooiwat moe ik doen

    salaam,
    Ik ben 12 jaar, Als ik soms kijk naar jonge gasten...van 16 a 17 jaar, ze hebben tegenwoordig allemaal een vriend of vriendin. Op een dag was ik aan het stappen met zo een gast. Hij versierde een meisje. Ik keek toe...Hij zei toen tegen mij..."Je moet altijd zo zijn, dan ga je later sneller trouwen" Voor zover begrijp ik dat hij een jongen is die met een ander jongen op stap gaat..en hem laat zien hoe hij een meisje versiert..en hoe eerder hij dat leert..hoe sneller hij gaat trouwen ofzo..

    meer begrijp ik er niet van...volgens mij is hij een jongen die moet kiezen tussen 2 meisjes ..hij heeft met een meisje..maar een ander wilt eigenlijk met hem..en zij is heel mooi...Nu is zijn vraag aan jullie wat moet hij??
    Stop de bezetting. www.freepalestina.nl

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    122
    01-03-2002

    hahaha....Joh Go Girl...je moet later in vertalingsbureaus gaan werken..je zult het goed oen daar...

    wa salaam wr wb
    wa aleikoem salaam wa rahmatoe Alah wa Barakatoe.....

    Voor de zusters..Klik hieronder:
    http://communities.msn.nl/ONLYFORMOSLIMMEISJES

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    744
    20-02-2002

    Origineel gepost door moslima_17
    hahaha....Joh Go Girl...je moet later in vertalingsbureaus gaan werken..je zult het goed oen daar...

    wa salaam wr wb

    Goed he....Hmmm...moderators..wat schuift het?? Ik vertaal teksten die onbegrijpelijk zijn?? Neem me aan..en ik zeg mijn baantje op!!
    Stop de bezetting. www.freepalestina.nl