1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    36
    04-04-2003

    Wat doe je als je eigen dochter ontmaagd is.

    Hallo mensen,

    Ik zie constant de topics van maagd/geen maagd en de heftige reacties daarop zoals bv ja het moet afgelopen zijn met die cultuur, traditie etc etc.

    Mijn vraag aan hun is of ze nog hetzelfde denken als je dochter je komt vertellen dat ze net met een jongen in de fietsenstalling is ontmaagd. Ben je dan ook nog zo ruimdenkend, of kom je dan terug op je eigen ruimdenkendheid?

    Ik hoop dat ik jullie heb kunnen laten nadenken voordat je gaat schreeuwen dat het achterlijk en achterhaald is om als maagd het huwlijk in te treden.

    Groet,

  2. #2
    Kort en bondig

    Reacties
    4.953
    19-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    ik weet 200% zeker dat ik mijn dochters niet zo ga opvoeden

    "You will never be happy if you continue to search for what happiness consists of. You will never live if you are looking for the meaning of life."

    Albert Camus


  3. #3
    Offline

    Reacties
    1.968
    29-11-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Ik zou er helemaal kapot slaan..serieus, mijn dochter hoeft daar nee mee aan te komen..als ze zoiets doet heb ik geen dochter meer
    Hazel Eyes
    Hazelnoot komt het meest voor in Zuid- en Oost-Europa alsook in het noorden van het Arabisch schiereiland en het Midden-Oosten, maar zelden in Oost-Aziƫ. Het is niet eenvoudig hazelnoot te constateren. Soms wordt het voor bruin aangezien en soms voor groen, ofwel als lichtbruin en geel-bruin. Vooral de lichtbruine variant komt voor in het Midden-Oosten.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    17.647
    28-08-2002

    ik vermoord haar maar als ze er spijt van heeft waga ik vergeef haar maar dan REAL SPIJT ook tegenover allah swt
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.033
    23-01-2003

    Re: Wat doe je als je eigen dochter ontmaagd is.

    Origineel gepost door leilla001
    Hallo mensen,

    Ik zie constant de topics van maagd/geen maagd en de heftige reacties daarop zoals bv ja het moet afgelopen zijn met die cultuur, traditie etc etc.

    Mijn vraag aan hun is of ze nog hetzelfde denken als je dochter je komt vertellen dat ze net met een jongen in de fietsenstalling is ontmaagd. Ben je dan ook nog zo ruimdenkend, of kom je dan terug op je eigen ruimdenkendheid?

    Ik hoop dat ik jullie heb kunnen laten nadenken voordat je gaat schreeuwen dat het achterlijk en achterhaald is om als maagd het huwlijk in te treden.

    Groet,
    kzou mijn dochter


    that's it

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    17.647
    28-08-2002

    Origineel gepost door Alicia_girl
    ik weet 200% zeker dat ik mijn dochters niet zo ga opvoeden
    zegt elk ouder liefje
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    21
    08-03-2003

    ik hoop dat mijn dochter net als ik word (dus) goed nadenken voor dat ze wat doet

  8. #8
    Berbertje00 & Ik

    Reacties
    183
    17-10-2002

    zouden jullie hetzelfde doen met jullie zoon als hij ontmaagd zou worden? (voor die mensen die hun dochter zouden doodslaan enz enz)




    (en geloof me, over de maagdelijkheid van je dochter hoef je je lang niet zo druk te maken als over die van je zoon)
    Yahdikumallah wa yuslih balakum


  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    36
    04-04-2003

    Ik ook maar ik bedoel de mensen die zeggen dat we er geen punt moeten maken over die maagdelijkheid, maar ik wil weten of hun reactie hetzelfde is als het hun eigen dochter betreft.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    17.647
    28-08-2002

    nee wacht kzou ze nie slaan ik zou gewoon heeeel erg kwaad zijn en daaaaaaaagen niet spreken tegen mn zoon of dochter zodat ze beseffen wat ze misdaan hebben die zullen er dan wel achter komen dat ze fout zijn geweest en zoniet iwa dan maar lichamelijk geweld
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  11. #11
    Kort en bondig

    Reacties
    4.953
    19-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door lady_moi
    zegt elk ouder liefje
    hey zijt gij nog altijd moeite aan het doen om meer berichten te posten?

    als da zo is ga dan zien bij kletshoekje bij die topic van die khalid (moderator)

    "You will never be happy if you continue to search for what happiness consists of. You will never live if you are looking for the meaning of life."

    Albert Camus


  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    710
    27-04-2003

    Wat doe je als je eigen dochter ontmaagd is?Wat valt er dan nog te doen?

  13. #13
    HELLO,IT'S ME!

    Reacties
    708
    24-07-2002

    met haar praten en zeggen hoe het komt dat het zo ver is gekomen en ook me zoon zou ik het heeeeeeel erg vinden en zeggen dat ik het echt heel erg vind en dat ik hun niet zo heb opgevoed
    mar inchallah zal het niet gebeuren, want maagd blijven voor zowel de jongen als meisje vind ik heel belangrijk!
    I'm not your enemy, I'm not your friend but I 'm just somebody

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    17.647
    28-08-2002

    nene tis nie voor te poste tis voor de lol da ik hier reageer alhoewel soms zijnt echt zinvolle topics jong enne in verband met die moderator die dief hij heeft onze berichtjes gepiekt ma bon das nie erg
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    2.085
    16-09-2002

    ...:schok:....ik zou zamitaaa van dr maken.......
    ~***"Verlaat je moeder niet, opdat het paradijs onder haar voeten ligt." ***~