1. #16
    blijven lachen!

    Reacties
    928
    23-11-2001

    een grote vorm van democratie?!
    hahaha natuurlijk joh! Gooi het daar maar op.
    Als dat het geval is dat het een echt kruis is....nou dan weet ik dus echt niet waar het naar toe gaan. Islamitisch land, islamitische koning.... jezuskruis..... goed voorbeeld hoor! Wat een democratie!

    Mensen, ik heb het zelf niet gezien......diegenen die het wel hebben gezien zeggen dus dat het een + je was en niet zo'n jezuskruis.

    Nou ja... wat maakt het ook uit.
    Ieder zijn eigen mening en een ieder kan doen wat ie zelf wil.

    Ik schrok er alleen wel van toen ik het hoorde.

    maar goed, het zal wel iets anders zijn..... allah oe halam wat het was.


    ik had een keertje zo'n tasje gekocht in beverwijk: zat zo'n hangertje aan bij de rits. Was een grote plus met midden op die plus het woord "paris" gegraveerd.
    Was ermee naar marokko gegaan... KReeg meteen commentaar waarom ik daarmee liep. Mijn reactie: het is geen kruis!!
    Maar goed, heb het er toch maar afgehaald. Het leek er inderdaad wel op...dusss familie kreeg zijn zin.....

    groetjes Yasmina*

  2. #17
    Happy getrouwd!!

    Reacties
    3.048
    30-01-2002

    sorry hoor mensen maar ik geloof het niet
    denken jullie nou echt dat een koning die dima gezien word
    nou echt zo iets voor zijn moslimse volk zal dragen
    uuuuuh dat bedoel ik nou NEE man

    made by moonwalker www.abdellahdaoudi.com

  3. #18
    Marmoucha = Haramoucha

    Reacties
    952
    16-05-2002

    A mensen doe eens rustig aan man! De koning kreeg bezoek uit Italie, die blanke man was een italiaan. En het is zo dat als een koning, president of premier ergens op bezoek gaat, dat ze elkaar dan gifts geven als teken van vriendschap. Onze koning overhandigde de Italiaan iets traditioneel-Marokkaans (Met een gebaar als gevolg) en de Italiaan overhandigde onze koning een ketting. Het was niet zozeer een ketting maar een soort van lint zoals de burgemeester ze draagt. Dus mensen, het is niet zo dat hij het levenslang draagt of dat hij ineens een andere geloofsovertuiging heeft. Blader dus niet zo als je niks weet!

    BlaBla
    Leef, en laat leven...

    De sterke man is niet degene die goed is in worstelen. Maar iemand die controle over zichzelf heeft tijdens een aanval van woede.

  4. #19
    Dont mess with me

    Reacties
    991
    27-02-2002

    het leek op een kruis, maar volgens mij was het geen kruis, het had erom heen nog goud zitten dus om de "äfbeelding". ik neem aan dat het geen kruis is. toch

  5. #20
    Dont mess with me

    Reacties
    991
    27-02-2002

    Origineel gepost door MissBlaBla
    A mensen doe eens rustig aan man! De koning kreeg bezoek uit Italie, die blanke man was een italiaan. En het is zo dat als een koning, president of premier ergens op bezoek gaat, dat ze elkaar dan gifts geven als teken van vriendschap. Onze koning overhandigde de Italiaan iets traditioneel-Marokkaans (Met een gebaar als gevolg) en de Italiaan overhandigde onze koning een ketting. Het was niet zozeer een ketting maar een soort van lint zoals de burgemeester ze draagt. Dus mensen, het is niet zo dat hij het levenslang draagt of dat hij ineens een andere geloofsovertuiging heeft. Blader dus niet zo als je niks weet!

    BlaBla
    en das nou duidleijke taal, soekran ik kon het niet beter zeggen

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    1.077
    15-03-2002

    Origineel gepost door Superzaki
    Sorry mensen, dat ik dit moet zeggen, maar het was wél een kruis. Maar jullie moeten wel weten dat het een "cadeau" was van de italiaanse president, die het vlak daarvoor aan mohammed de zesde had aangeboden. En zoals het spreekwoord zegt, je moet een gegeven paard niet in de bek kijken.
    En trouwens denken jullie dat jullie koning heilig is of zo? Eén van zijn belangrijkste adviseurs is een jood, hij heet André Azilaj EN DIT IS GEEN ONZIN, JE KUNT HET ZELFS OPZOEKEN NU JE TOCH ACHTER DE COMPUTER ZIT.
    En laatst was hij nog in de VS en kreeg bezoek van talloze joodse delegaties. De joodse lobby is van levensbelang voor de koning. Zijn eigen bodyguards bestaan soms uit leden van de CIA en de Mossad.


    Zo dit moest ik even kwijt!!!!!!

    JA EN DAN BEN IK ZIJN VROUW

  7. #22
    *Tetouania*

    Reacties
    568
    06-01-2002

    Origineel gepost door ichrak
    mijn moeder heeft het ook gezien maar het zou toch niet??? ikzelf heb ook een ketting in Marokko gekregen van mijn tante en die lijkt sprekend op een kruis maar dat is het niet he igzenee die programma heet ''rabat'' een ster met een 1 erin die ontvang ook gewoon op tv
    bij de Nederlandse netten...

    juist die bedoel ik :duim:

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    974
    07-02-2002

    nou ja waar maken jullie je druk om , als het een kruis was dan had het alleen maar een symbolische bedoeling

    en bovendien , mohammed 6 was nog onlang naar bedevaart in mekaa geweest ...dus niet meteen conclussie trekken he

  9. #24
    Allah ElouatanLmalik

    Reacties
    6.842
    30-05-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Misschien was het gewoon de letter T en door de verlenging van de ketting lijkt het op een kruis

  10. #25
    Grendelina

    Reacties
    1.403
    05-12-2003

    Maxima met een hoofddoekje om op staatsbezoek in Turkije vinden we allemaal prachtig,
    maar oh wee als de koning van marokko als teken van respect een kruis accepteerd als gift


    scheef of niet?
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    740
    21-08-2004

    Origineel gepost door rebel
    Ja, inderdaad!
    En als jullie het boek van Malika Oufkir lezen, zullen jullie ook weten dat ie meer Christen is dan Moslim, en dan geldt ook voor de helft van zijn familie, aangezien er een paar in een nonnen-klooster zijn opgevoed en grootgebracht. Kerst wordt verder ook uitgebreid gevierd in het paleis, en de andere Christelijke feestdagen ook, dus het verbaast me helemaal niks dat ie een kruis om had.
    het bericht is gebaseerd op een mening en niet op een feit......dus gewoon onzin.

    Malika Oufkir heeft te veel Hash gerookt en daardoor ontspruit er alleen onzin uit dat zieke brein.

    Heb dat boek ook gelezen en dacht even aan een slechte verfilming van Rambo.
    Zonder voedsel en water dagenlang door de woestijn zwerven overleefd een ervaren woestijnbewoner zelfs niet....laat staan een of andere adelijke tutmadam.......en wie dat wel geloofd zal zich toch eens moeten laten nakijken

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    3.967
    16-03-2003

    Ik ben een nederlandse christin. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat jullie dat niet leuk vinden. Waarom draagt een moslim een kruis? Ook al krijgt hij het, dan kan hij het wel gewoon als geschenk aanvaarden en bedanken ervoor, maar omdoen vind ik ook te ver gaan. Erg jammer. Ik denk niet dat hij zo veel goodwill kweekt bij de bevolking.
    Liefde is leven, leven is liefde, laat liefde leven, leef in liefde'.

  13. #28
    koppig lid

    Reacties
    7.475
    23-12-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door Cicatrice
    Maxima met een hoofddoekje om op staatsbezoek in Turkije vinden we allemaal prachtig,
    maar oh wee als de koning van marokko als teken van respect een kruis accepteerd als gift


    scheef of niet?

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    701
    03-08-2004

    Origineel gepost door Cicatrice
    Maxima met een hoofddoekje om op staatsbezoek in Turkije vinden we allemaal prachtig,
    maar oh wee als de koning van marokko als teken van respect een kruis accepteerd als gift


    scheef of niet?
    Draagt ze een hoofddoek in Turkije? Daar is niets moois aan, dat is het toppunt van schijnheiligheid zowel van de kant van Maxima als van de kant van Turkije. Turkije wordt gedomineerd door een seculiere elite en een hoofddoek is er verboden in openbare gebouwen.

    Dit is een idee van Hirsi, kan niet anders.

    Zou me niet verbazen als ze het weer zou doen in Tunesie. Daar gelden dezelfde hoofddoekregels maar meer repressiever dan in Turkije. Vrouwen worden van hun hoofddoek ontdaan op het politiebureau en mannen geschoren met een stukje glas. In de westerse media is dit een vooruitstrevend paradijs, in werkelijkheid een vuile dictatuur.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    1.171
    01-01-2004

    Vooral doorgaan met oordelen..
    Succes is the best revenge..