1. #1
    Vlissingen

    Reacties
    3.530
    22-06-2005

    Thumbs up !!Computer problemen!!

    Asalaam alikoem waramatoe Allah Broeders en Zusters,

    De meest voorkomende vragen op een rijtje, staat jou vraag er niet bij geeft het dan even door aub.

    1. Virussen & Spyware.
    Installeer nooit 2 virusscanners op 1 pc.. Dat zorgt alleen voor problemen. Dus altijd eerst de oude Antivirusscanner verwijderen en dan de nieuwe installeren.

    AVG Anti-Virus Free Edition:
    Download Hier

    Malwarebytes' Anti-Malware :
    Download Hier

    CCleaner:
    Download Hier

    2. FireFox en Internet Explorer.
    Mensen moeten gebruik maken van FireFox of Internet Explorer . Zo min mogelijk gebruik maken van Internet Explorer 6, door alle lekken die erin zitten is het makkelijk voor Spyware om zich in de computer te nestelen.

    Mozilla FireFox:

    Download Hier

    Internet Explorer:
    Download Hier

    3. Videokaart.
    Je pc is geformatteerd en je scherm flikkert de hele tijd bij het scrollen in pagina’s. Installeer de onderstaande programma en bekijk de onderstaande afbeelding.
    Geef dan de gegevens (blauwe omringt) door aan de persoon die je helpt op dat moment.

    Everest:
    Download Hier

    Afbeelding:
    Download Hier

    4. Geluid.
    Je pc is geformatteerd en je heb geen geluid meer op je pc. Installeer de onderstaande programma en bekijk de onderstaande afbeelding.
    Geef dan de gegevens (blauwe omringt) door aan de persoon die je helpt op dat moment.

    Everest:
    Download Hier

    Afbeelding:
    Download Hier

    5. Branden.
    Gebruik Nero, of CDBurnerXP (gratis programma die heel makkelijk van alles brandt, zelfs ISO’s).

    CDBurnerXP:
    Download Hier

    6. Downloaden van YouTube.
    Om te downloaden van YouTube gebruik YouTube Downloader:
    Download Hier

    Je kunt ermee downloaden en omzetten naar het gewenste formaat.

    7. Media Players.

    Media Player Classic:
    Speelt bijna alle typen video’s, je kunt ook een ondertitel aan toe voegen, als je de film en ondertitel apart download.
    Download Hier

    VLC player:
    VLC player is bekend onder velen. Hij kan alle bekende types afspelen, alleen zijn interface laat te wensen over. Maar hij hoort zeker in het rijtje thuis:
    Download Hier

    8. Problemen met drivers? Misschien is DriverPack Solution dan wat voor jou.
    Download Hier

    Met dank aan:

    Moonwalker & Tahmid.

    Laatst gewijzigd door Elhabib: 08-02-2013 om 00:40 Reden: Driverpack Solution op verzoek van Denker

    Su'ud Ibrahim As Shuraim


  2. #2
    Bijna Lid

    Reacties
    1.183
    07-01-2005

    wat lief van je! succes

  3. #3
    Vlissingen

    Reacties
    3.530
    22-06-2005

    Citaat Geplaatst door halfagadirian
    wat lief van je! succes
    Ja bedankt maar kan iik hulp gebruiken hoor iedereen is welkom dus

    Su'ud Ibrahim As Shuraim


  4. #4
    MVC Premium

    Reacties
    1.205
    29-03-2004

    MVC Premium MVC Premium
    jah .. ik zit met een probleem

    ik kan de eigenschappen van m'n beeldscherm niet meer bewerken..

    als ik op m'n bureaublad rechtermuisknop doe en eigenschappen kies dan komt er ff een zandloperke maar voor de rest nix .. dus geen reactie

    en als ik dat dan via configuratiescherm daar voor beeldscherm kies dan krijg ik weer ff dat zandloperke maar voor de rest ook nix... dus ook geen reactie

    kan er iemand van jullie mij hiermee helpen??

    Alvast bedankt

    Groetjes Hajar

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    138
    17-12-2004

    Citaat Geplaatst door WitteWijk
    Hallo Allemaal,

    Ik zie dat er af en toe mensen zijn met problemen met de computer daarom heb ik deze topic geplaats dus voor al je computer problemen software of hardware mattige problemen.

    Heyy alles goed?? Lief van je dat je hulp aanbied..
    Nouuu dan stel ik je gelijk een vraagje
    Mijn pc die deed het altijd goed maar afgelopen dagen doet ie heel vreemd.
    Ik ben dan zeg maar gewoon bezig met bijvoorbeeld msn, marokko.nl enzoo en dan op een gegeven moment loopt ie vast dan blijft ie ongeveer 2 min vastzitten en dan gaat alles weer goed maar dan weer na 2 min loopt ie weer vast en dan elke x hetzelfde liedje wordt er echt ziekk van.
    Ik heb systeemherstel gedaan toen deed ie het voor een paar uur weer goed maar nu is het weer precies hetzelfde hij loopt gewoon weer telkens vast.

    Hoop dat je me kan helpen alvast bedankt he beslama

    El Hoeb El 3adar oe Li ma3endoe Zhar J'sbar.. oe Sbar J'dbar.. Oe J'degel Lel Kbar
    Oe Li darha Be Jedieh J'foekha Be Senieh!!


  6. #6
    Vlissingen

    Reacties
    3.530
    22-06-2005

    Citaat Geplaatst door hajar_88
    jah .. ik zit met een probleem

    ik kan de eigenschappen van m'n beeldscherm niet meer bewerken..

    als ik op m'n bureaublad rechtermuisknop doe en eigenschappen kies dan komt er ff een zandloperke maar voor de rest nix .. dus geen reactie

    en als ik dat dan via configuratiescherm daar voor beeldscherm kies dan krijg ik weer ff dat zandloperke maar voor de rest ook nix... dus ook geen reactie

    kan er iemand van jullie mij hiermee helpen??

    Alvast bedankt

    Groetjes Hajar
    hallo Ik neem aan dat je windows Xp heb is het dan ook als je iets wilt veranderen dat vlakje gewoon grijs is ??

    Su'ud Ibrahim As Shuraim


  7. #7
    Vlissingen

    Reacties
    3.530
    22-06-2005

    Citaat Geplaatst door dounia188
    Heyy alles goed?? Lief van je dat je hulp aanbied..
    Nouuu dan stel ik je gelijk een vraagje
    Mijn pc die deed het altijd goed maar afgelopen dagen doet ie heel vreemd.
    Ik ben dan zeg maar gewoon bezig met bijvoorbeeld msn, marokko.nl enzoo en dan op een gegeven moment loopt ie vast dan blijft ie ongeveer 2 min vastzitten en dan gaat alles weer goed maar dan weer na 2 min loopt ie weer vast en dan elke x hetzelfde liedje wordt er echt ziekk van.
    Ik heb systeemherstel gedaan toen deed ie het voor een paar uur weer goed maar nu is het weer precies hetzelfde hij loopt gewoon weer telkens vast.

    Hoop dat je me kan helpen alvast bedankt he beslama
    he heb je ook last van pop ups enzo en spyware?

    Su'ud Ibrahim As Shuraim


  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    138
    17-12-2004

    Citaat Geplaatst door WitteWijk
    he heb je ook last van pop ups enzo en spyware?
    Ja je bedoelt toch dat je telkens die foutmeldingen te zien krijgt kleine grijze schermpjes... of niet?? Jaaa heb niet zoveel verstand van die shit haha

    El Hoeb El 3adar oe Li ma3endoe Zhar J'sbar.. oe Sbar J'dbar.. Oe J'degel Lel Kbar
    Oe Li darha Be Jedieh J'foekha Be Senieh!!


  9. #9
    Vlissingen

    Reacties
    3.530
    22-06-2005

    Citaat Geplaatst door dounia188
    Ja je bedoelt toch dat je telkens die foutmeldingen te zien krijgt kleine grijze schermpjes... of niet?? Jaaa heb niet zoveel verstand van die shit haha
    reclames van andere site weet je ga naar http://members.home.nl/mloman/hitmanpro232*****

    probeer deze eens te installeren en dan helemaal laten draaien tot dat die klaar is alleen effe installeren en voor de rest doet die alles vanzelf

    Su'ud Ibrahim As Shuraim


  10. #10
    MVC Premium

    Reacties
    1.205
    29-03-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door WitteWijk
    hallo Ik neem aan dat je windows Xp heb is het dan ook als je iets wilt veranderen dat vlakje gewoon grijs is ??
    jah ik heb windows Xp home edition

    maar het zit dus zo dat als ik op eigenschappen of zo klik er helemaal nix gebeurt
    gwn ff een zandloperke en dan nix...

  11. #11
    Vlissingen

    Reacties
    3.530
    22-06-2005

    Citaat Geplaatst door hajar_88
    jah ik heb windows Xp home edition

    maar het zit dus zo dat als ik op eigenschappen of zo klik er helemaal nix gebeurt
    gwn ff een zandloperke en dan nix...
    en heb je die bovenstaande link ook al geprobeerd die doet wonderen dus als je die heb gedaan zal het vast verholpen worden

    Su'ud Ibrahim As Shuraim


  12. #12
    MVC Premium

    Reacties
    1.205
    29-03-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door WitteWijk
    en heb je die bovenstaande link ook al geprobeerd die doet wonderen dus als je die heb gedaan zal het vast verholpen worden
    ja dat is hitman pro toch .. heb ik al op m'n pc staan, maar daarmee geraak ik niet verder met m'n probleem ...

    is wel raar hoor, heb het nooit eerder meegemaakt

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    160
    20-11-2005

    he hallo ik heb ook een probleempje. internet doet het soms wel en soms weer niet... weet jij hoe dat komt???

  14. #14
    Vlissingen

    Reacties
    3.530
    22-06-2005

    Citaat Geplaatst door benaan
    he hallo ik heb ook een probleempje. internet doet het soms wel en soms weer niet... weet jij hoe dat komt???
    Nou wat je kunt proberen is deze site

    http://www.microsoft.com/downloads/d...B-20B602228DE6

    Su'ud Ibrahim As Shuraim


  15. #15
    Vlissingen

    Reacties
    3.530
    22-06-2005

    Citaat Geplaatst door benaan
    wat houd het in??? ik weet er niet zoveel over...
    Zie je het woord downloaden staan moet je effe op klikken gaat die downloaden en openen als die klaar is met installeren moet je je computer effe opnieuwe opstarten en als het goed is probleem opgelost

    Su'ud Ibrahim As Shuraim