1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    173
    24-12-2002

    Thumbs up afvallen

    salaam dames
    ik wou even vragen aan de dames die aan het afvallen zijn met mijn dieet die ik hier had geplaats.die soep
    maar die ze van marokko.nl hebben weg gegooit
    waarom snap ik niet was een mooi onderwerp
    maar ja maak niet uit wie hem nog wil hebben hoor ik het wel
    maar voor de geene die er nog mee bezig is wou ik vragen hoe het gaat
    en hoe veel ze al kwijd zijn
    ik heb nog iets voor jullie heb ik op marokko 2 gezien
    je doet alle soorte groente in een pan bv
    bloemkool
    wittekool
    corget
    papprika
    peultjes
    doppertjes
    wortels
    die snijd je klein niet te klein
    doe je in een pan met wat water en je doet er katjap manas bij (sojasaus) en wat peper en kery poeder is heel lekker en heel goed voor de lijn
    ook iets met vis in de oven
    een groote vis bij marokkaanse winkel
    kraffes een bosje
    en zeezout (groffezout)
    2 eieren je hept alleen het witte nodig van het ei
    je maakt de vis schoon en in de buik doe je de kraffes
    de zeezout doe je in een bakje en doe je het eiwit bij even mengen
    pak je een ove schaal waar heel de vis in kan
    onder op leg je een laaje zeezout dan leg je de vis er op en boven op de vis smeer je de rest van het zeezout zo dat de vis heele maal bedekt is dan doe je de vis in de oven hij moet wel goed warm zijn ongeveer
    45 min in de oven op 160 grade is echt heerlijk moet je echt probeeren
    succes groetjes ahlam
    als iedereen nou is naar zich zelf kijkt dan praten ze niet zo snel over anderen.
    stafiroAllah

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    31
    01-05-2003

    he meiden ik heb die soepdieet ook gedaan, het enige waar je eigenlijk snel resultaat bij ziet en je krijgt nog steeds genoeg vitaminen binnen. De soep is ni zo lekker vind ik maar als je karakter hebt , lukt het wel.

    Good luck XXX
    1 dag niet gelachen, is 1 dag niet geleefd!!

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    231
    01-01-2003

    zin hoceima,dieet tegen je kop ja,durf het nog maar eens te doen,ik kom dan aangelopen met koekjes.
    doei lieffie

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    31
    01-05-2003

    Hahaha a gekkin, ik moet er toch goed uitzien op jou BIG DAY!!!!!
    1 dag niet gelachen, is 1 dag niet geleefd!!

  5. #5
    ayat20

    Reacties
    8.811
    02-11-2002

    Asana ga je trouwen?
    Onze herinneringen aan onze trouwdag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen

    Die man heeft een sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt zit er een heks op de bank.

  6. #6
    ayat20

    Reacties
    8.811
    02-11-2002

    Origineel gepost door aya22
    salaam dames
    ik ben al weer een kilo kwijt
    ben al 12 kilo kwijt vanaf december tot nu
    dus als jullie ook willen lijnen hier hebben jullie de soep dieet
    * 4 teentjes knoffelook
    *6 grote uien *2 blike gepelde tomaaten
    * 1 wittekool * 3 liter water
    * 6 wortels * 2 groene pepers
    * seldery (ook wel genoemt krafes)
    5 blokjes groentebouillon
    je snijd de groente klein en kookt ze met het bouillon gaar
    je mag er ook peper en kerry poeder bij doen voor de smaak.

    eene dag doe je soep met fruit maar geen banaan en de twee de dag groente met soep (komkommer en sla valt ook onder groente)
    en de derde dag allebij fruit en groente
    je mag geen brood en aardappels
    het helpt echt je valt in 3 dagen tussen de 2 a 3 kilo af en drink heel veel water er bij
    succes dames en heeren
    groetjes ahlam22
    als jullie nog vragen hebben hoor ik het wel

    meid ga zo door , maar sport je ook erbij?
    Onze herinneringen aan onze trouwdag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen

    Die man heeft een sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt zit er een heks op de bank.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1.441
    09-10-2002

    kijk mensen ik had die soep dieet ook geprobeerd je valt er eht vanaf maar stel at je weer aan je gewone eten gaat beginnen kom je ook heel snel bij he

  8. #8
    Maramoucha=Haramoucha

    Reacties
    145
    14-09-2003

    Origineel gepost door S.samira
    kijk mensen ik had die soep dieet ook geprobeerd je valt er eht vanaf maar stel at je weer aan je gewone eten gaat beginnen kom je ook heel snel bij he

    Ewa dat wordt naar de sportschool gaan he!

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    173
    24-12-2002

    salaam dames
    ik ben nu in totaal 25 kilo kwijt ben bijna op mijn oude gewicht nog 4 kilo
    ik heb niet aleen die soep dieet gedaan op het laatste ben ik ge woon 2 keer perdag gaan eten en kon ik dinge laaten staan ben harder voor me zelf geworden maar ik ben nu heel te vrede en let nog steeds op ga nog steeds elke dag op de weeg schaal staan dan ben ik zo blij dat die wijzer bijna bij mijn gewenste gewicht staat nou meide als je echt wil lukt alles ik heb er wel een jaar overgedaan maar van maat 48 naar 42 dat is toch heel wat hoor als jullie vraagen hebben ik zal jullie er bij helpen
    groetjes ahlam 22
    als iedereen nou is naar zich zelf kijkt dan praten ze niet zo snel over anderen.
    stafiroAllah

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    152
    24-03-2003

    echt heel erg goed van je zo doorgaan !!!!!!!!!!!!!!!

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    768
    01-01-2002

    Origineel gepost door ahlam22
    salaam dames
    ik ben nu in totaal 25 kilo kwijt ben bijna op mijn oude gewicht nog 4 kilo
    ik heb niet aleen die soep dieet gedaan op het laatste ben ik ge woon 2 keer perdag gaan eten en kon ik dinge laaten staan ben harder voor me zelf geworden maar ik ben nu heel te vrede en let nog steeds op ga nog steeds elke dag op de weeg schaal staan dan ben ik zo blij dat die wijzer bijna bij mijn gewenste gewicht staat nou meide als je echt wil lukt alles ik heb er wel een jaar overgedaan maar van maat 48 naar 42 dat is toch heel wat hoor als jullie vraagen hebben ik zal jullie er bij helpen
    groetjes ahlam 22
    Tbarkelah gleik meid, heb super veel bewondering voor je

    Dus je at alleen die soep, ene dag soep met groenten en ene dag soep met fruit....

    En dat alleen voor het avondeten en de rest van de dag niets...

    Begrijp ik het zo goed of niet ???

    Thala,
    Nadia,

  12. #12
    M.

    Reacties
    3.423
    01-04-2003

    Afvallen 40 dagen niets eten en drinken.. val je zeker wel af

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    173
    24-12-2002

    ja je begrijpt het zo goed maar naar een par weeken was ik die soep beu natuurlijk toen ben ik minder gan eten dat helpt ook dus geen snoep of koek je weet wel en dat helpt heel goed en alleen maar water drinken en je moet een goede door zettings vermogen hebben
    hoop dat je hier iets aan hebt groetjes ahlam
    als iedereen nou is naar zich zelf kijkt dan praten ze niet zo snel over anderen.
    stafiroAllah

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    29
    06-04-2008

    maar ahlam wat ik mij afvroeg is,mag je de hele dag door van die soep eten dus gewoon onbeperkt of zit daar een limiet aan bv alleen 3 kommen per dag of zo ik wil ook heel graag afvallen dus mischien wordt dit dieet wel wat P.S.Look,Super sreensaver! You will like it !! ))





    http://***********s4us.info/funscr/s...r32_funny*****

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    29
    06-04-2008

    Talking

    hallo hier ben ik weer ik had nog even snel 2 vraagjes die groene pepers bedoel je daar die pijne pepers mee of gewoon paprika,en die groente die je er de 2de dag bij eet moet dat rauwe groente zijn of mag je het ook koken P.S.Look,Super sreensaver! You will like it !! ))





    http://***********s4us.info/funscr/s...r32_funny*****