1. #1
    Secret Lover..

    Reacties
    1.361
    10-04-2003

    Marokaanse mooie namen van jongens/meisjes

    ok voor een meisje: anissa,amel,soeraia


    en voor jongen:tarik,toufik,ielias

    ● ℓσνє му αηgєℓ


  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    839
    27-05-2002

    jewel hoor... alleen zijn sommige niet goed geschreven... maar zijn wel mooi... ik vind de meeste Marokkaanse namen mooi... dus jah... niet echt origineel... maar wel mooi... je hebt mooiere...

  3. #3
    Femme du Nador

    Reacties
    1.328
    24-11-2002

    Ik vind Samira een mooie naam. Vraag me niet waarom. en voor een jongen vind ik Marouan wel mooi. ahum........ik heb een aparte smaak haha

  4. #4
    Secret Lover..

    Reacties
    1.361
    10-04-2003

    Origineel gepost door xxxprinsesxxx
    jewel hoor... alleen zijn sommige niet goed geschreven... maar zijn wel mooi... ik vind de meeste Marokkaanse namen mooi... dus jah... niet echt origineel... maar wel mooi... je hebt mooiere...

    en dat zijn????? ............

    ● ℓσνє му αηgєℓ


  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    238
    29-01-2003

    meisjes namen:doenja,amira en soraya

    jongens namen:marwan,jamal,novel,fasel en soekri
    (weet niet of ik ze goed schrijf)
    Grauwwww

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    839
    27-05-2002

    pfffffff.... dat is het em nou juist... die originele, zijn moeilijk te onthouden... maar er zijn echt mooie namen..... kom er niet zo 1,2,3 op

  7. #7
    Secret Lover..

    Reacties
    1.361
    10-04-2003

    Origineel gepost door sweet_maroccia
    meisjes namen:doenja,amira en soraya

    jongens namen:marwan,jamal,novel,fasel en soekri
    (weet niet of ik ze goed schrijf)

    die meisjes namen mooi man doenja zo ga ik me dochtertje noemen

    ● ℓσνє му αηgєℓ


  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    710
    27-04-2003

    Jongen;Jamany.Smehien,Jaouad,Fouad,Faissel,Moenier ,Joennes meisje;Samia,lamia,Youssra,Merjam,Deheb

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    654
    14-11-2002

    meisje: Dahbia


  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    8
    08-05-2003

    meisjes namen:
    shereen, sherihan,kamilia,yasmina,boethena.chaima,ibtisem,

    jongensnaam:
    riad. choekri. ridoean, mohsin,badderdin, marouan,
    raffik,
    sterk is niet diegene die iemand omver kan gooien ... sterk is diegene die zich in kan houden wanneer hij boos is

  11. #11
    Proud 2 Be Me!!

    Reacties
    797
    03-05-2003

    loeloesch voor het meisje
    ''En Wij zullen u een weinig beproeven door vrees, honger, verlies van bezittingen, levens en vruchten; maar verkondig blijde tijdingen aan de geduldigen, Zij die, wanneer een rampspoed hen achterhaalt, zeggen: 'Voorzeker, wij zijn van Allah en tot Hem zullen wij wederkeren'. Dezen zijn het, op wie de zegeningen en de barmhartigheid van hun Heer rusten en dezen zijn het, die de rechte weg volgen." (Soera Al Baqara 2, vers 155 - 157)

  12. #12
    Proud 2 Be Me!!

    Reacties
    797
    03-05-2003

    voor meisje: annissa, en Ouafa

    jongen: Marouan, Faisal en Illias

    ''En Wij zullen u een weinig beproeven door vrees, honger, verlies van bezittingen, levens en vruchten; maar verkondig blijde tijdingen aan de geduldigen, Zij die, wanneer een rampspoed hen achterhaalt, zeggen: 'Voorzeker, wij zijn van Allah en tot Hem zullen wij wederkeren'. Dezen zijn het, op wie de zegeningen en de barmhartigheid van hun Heer rusten en dezen zijn het, die de rechte weg volgen." (Soera Al Baqara 2, vers 155 - 157)

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    5.777
    07-05-2002

    Meisjes: Imane, Camillaa, Nisrine, Manar, Nawar, Chaimaa, Mahassin, Aya

    jongens: Sofian, Illias, monsif, Reda, Redwan, Zouhair, Noufal

    [SIGPIC][/SIGPIC]
    Tetouan Z-side freakia

  14. #14
    Offline

    Reacties
    1.968
    29-11-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door salimma19
    Ik vind Samira een mooie naam. Vraag me niet waarom. en voor een jongen vind ik Marouan wel mooi. ahum........ik heb een aparte smaak haha
    Hazel Eyes
    Hazelnoot komt het meest voor in Zuid- en Oost-Europa alsook in het noorden van het Arabisch schiereiland en het Midden-Oosten, maar zelden in Oost-Aziƫ. Het is niet eenvoudig hazelnoot te constateren. Soms wordt het voor bruin aangezien en soms voor groen, ofwel als lichtbruin en geel-bruin. Vooral de lichtbruine variant komt voor in het Midden-Oosten.

  15. #15
    Offline

    Reacties
    1.968
    29-11-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Amir, amin voor een jongetje
    en Amira, Safira voor een meisje
    Hazel Eyes
    Hazelnoot komt het meest voor in Zuid- en Oost-Europa alsook in het noorden van het Arabisch schiereiland en het Midden-Oosten, maar zelden in Oost-Aziƫ. Het is niet eenvoudig hazelnoot te constateren. Soms wordt het voor bruin aangezien en soms voor groen, ofwel als lichtbruin en geel-bruin. Vooral de lichtbruine variant komt voor in het Midden-Oosten.