1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    987
    19-03-2003

    Origineel gepost door SadGirl2003
    Hahhaa Denk Ik Ook Sista..

    Enen Masha'allah..Lieve Oegtie..Ga ervoor..!Er zijn er echt veel interessante boeken..

    insha allah
    ~::~YoU ArE mY sWeEtHeArT dAy By DaY...
    AnD i HoPe ThAt YoU'lL nEvEr gO aWaY...
    JuSt StAy WiTh Me AlL mY lIfE...
    UnTiLl ThE deAtH hAs BeEn ArRiVeD~::~

    Lees mijn verhaal

  2. #17
    The Classy One..

    Reacties
    7.090
    25-02-2003

    Origineel gepost door Iznogoedh
    Maak je maar geen zorgen.
    Probleem is waar we straks met de rechtzinnige baardapen en de (door pervertering van de Islam) met-slavenzielen-behepte-aan-mannen-gehoorzamende vrouwen heen moeten. Zou er nog een Vinexlocatie vrij zijn bij Staphorst?

    Iznogoedh



    Groep 8 net afgerond?

  3. #18
    The Classy One..

    Reacties
    7.090
    25-02-2003

    Origineel gepost door Iznogoedh
    Ik ben bang dat je smoesjes om recht te breien wat krom is niet meer aanslaan. Er staat namelijk net iets te veel rotzooi in de Koran en laten we het over die vunzige Hadieths maar helemaal niet meer hebben.

    Iznogoedh
    Hou je kromme conlusies maar voor je..
    Kom met wat beters..

  4. #19
    The Classy One..

    Reacties
    7.090
    25-02-2003

    Origineel gepost door Iznogoedh
    Altijd tot enige verduidelijking genegen...

    Laat ik het zo kort samenvatten:

    ik vrees dat Soena4:34 het begin is van de ondergang van de orthodoxe interpretatie van de Islam in Nederland.

    Alhoewel...de SGP leeft ook nog steeds en heeft zelfs kamerzetels. Hmmm...misschien moeten we er ernstig rekening mee houden dat mensonvriendelijkheid, mits overgoten met een goddelijk sausje, nog best op sommige plekken stand kan houden. Oftwel: ook voor jou zal er plaats blijven in Nederland, waar echter Moslimmeiden goede banen kunnen krijgen in een gemengde omgeving en zonder hoofddoek en zonder begeleiding van hun man/broer over straat kunnen gaan.
    Dan zul jij nog steeds als een roepende in de woestijn overblijven met je boodschap: mannen zijn verheven boven vrouwen en vrouwen moeten hen gehoorzamen. Op de kermis zul je het leuk doen.

    Iznogoedh


    *Gaaaaap*....* Zucht*

    Zeer slaapverwekkend...Hup..op en over naar een andere onderwerp als we het te heet krijgen bij de staande onderwerp...

    Wat kan mij schelen hoe de SGP ervoor staat or whatever?

    Sorry..Dat was het enige wat ik van je teletubbie stijl tekstje kon begrijpen...

    Je neemt het me niet kwalijk he?


    PS. Ze zouden je moeten nomineren voor de "Beste Onzin UiTkramende Manntje 2003"

    Die naam zou je staan...Echt

  5. #20
    Allahoema Aghfirlana

    Reacties
    387
    06-05-2002

    Hmmmmmmmmmmmmm Mienier Jogurt...en Iznogoedh.......
    ....

    WAAR blijft jullie reactie op de mievrouw hierbovennnn....!!!!
    Of moeten jullie nog overleggen wat jullie moeten zeggen.....MAAR geef ff een GIL als julie eruit zijn..... KEEJ



    :::: De Heilige Qur'aan :: Vind hier jou favoriete recitator

    [img]http://www.******************/ella85/hpbimg/pinkglitterrose.gif[/img][img]http://www.******************/ella85/hpbimg/pinkglitterrose.gif[/img]

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    987
    19-03-2003

    Origineel gepost door SadGirl2003


    *Gaaaaap*....* Zucht*

    Zeer slaapverwekkend...Hup..op en over naar een andere onderwerp als we het te heet krijgen bij de staande onderwerp...

    Wat kan mij schelen hoe de SGP ervoor staat or whatever?

    Sorry..Dat was het enige wat ik van je teletubbie stijl tekstje kon begrijpen...

    Je neemt het me niet kwalijk he?


    PS. Ze zouden je moeten nomineren voor de "Beste Onzin UiTkramende Manntje 2003"

    Die naam zou je staan...Echt
    wuhahah go saddy...
    ~::~YoU ArE mY sWeEtHeArT dAy By DaY...
    AnD i HoPe ThAt YoU'lL nEvEr gO aWaY...
    JuSt StAy WiTh Me AlL mY lIfE...
    UnTiLl ThE deAtH hAs BeEn ArRiVeD~::~

    Lees mijn verhaal

  7. #22
    The Classy One..

    Reacties
    7.090
    25-02-2003

    Origineel gepost door Suraidah
    wuhahah go saddy...
    Hehhee Wat was het ook alweer? Inspiration zei je?

  8. #23
    Heimelijk

    Reacties
    2.330
    04-03-2003

    Origineel gepost door Iznogoedh
    Het staande onderwerp betreft de vraag of vrouwen in de islam ondergeschikt zijn aan mannen. Van dat onderwerp ben ik niet afgestapt door het vermelden van Soena4:34, want die heeft daar naar mijn mening alles mee te maken omdat hij van groot belang is voor de relatie tussen mannen en vrouwen.
    De tekst in die Soena 4:34 is overduidelijk: de man is verheven en de vrouw moet gehoorzamen.


    omdat je een nederlandse vertaling leest vandaar dat dat je verklaring is
    Moet de vrouw gehoorzaam zijn aan haar man?


    Door: Mufti (schriftgeleerde): Sheik Yusuf Estes
    Vertaald door: Team Moslima

    Wa`alykum As-Salamu Warahmatullahi Wabarakaatuh,
    In de naam van God, de Erbarmer, de Barmhartige.

    Alle lof en dank aan God en vrede en zegeningen voor Zijn Boodschapper.

    Er zijn twee dingen waar vele vijanden en zelfs enkele moslims naar verwijzen om aan te tonen dat op een bepaalde manier de islam de man bevoorrecht boven de vrouw. Dit heeft gedurende een aantal eeuwen (maar nog nooit zozeer als nu) gezorgd voor zeer ernstige problemen, dit geldt zowel voor binnen als buiten de islamitische leefgemeenschap.
    Als eerst is er de melding in de Koran dat:

    “De mannen zijn zaakwaarnemers voor de vrouwen…” – An-Nisaa’ [4:34].

    Echter, dat betekent niet in superioriteit, maar eerder in verantwoordelijkheid. De man moet voor de vrouw zorgen. Zijn moeder, zuster, echtgenote en zijn dochter zijn allen zaken die God onder hem heeft geplaatst. Hij is verantwoordelijk voor hun voedsel, onderdak, gezondheid, onderwijs, kleding en algemene welzijn. Hij moet erg zorgzaam zijn en voorzieningen treffen naar best vermogen. Er bestaat geen twijfel dat dit de betekenis is achter de boodschap dat de man ‘boven’ de vrouw zou staan.

    De tweede verwijzing is de hadith (overlevering van de Profeet, moge vrede en zegeningen met hem zijn) waarbij de Profeet, vrede zij met hem, zei dat, wanneer hij iemand kon bevelen om sadjdah te doen naar iemand anders dan God, dan zou het de echtgenote naar haar echtgenoot zijn.
    Opnieuw is de betekenis hiervan gemakkelijk te manipuleren voor degene die er naar verlangen om de ware geest van islam verkeerd te begrijpen. Vrouwen hebben een verantwoordelijkheid om hun mannen te gehoorzamen. Of dit nu hun vaders, broers, echtgenoten of volwassen zonen zijn, maar het moet benadrukt worden dat deze gehoorzaamheid gericht is naar de dien (geloof) van God en hoe zij de islam volgen.

    Het was gebruikelijk dat de Profeet, vrede en zegeningen zij met hem, zijn eigen kleren waste, eten kookte, opruimde en zorg droeg voor de dingen om zich heen zoals ieder ander. Probeer een willekeurig moment te herinneren waarbij hij zijn familie commandeerde als slaven. Deed hij dat? Natuurlijk niet. Dit is duidelijk strijdig met de leer van islam.
    Vrouwen bezitten eigendom in islam geheel buiten haar man om en zij hoeven niet één cent uit hun eigen vermogen aan te bieden, zelfs niet als haar man werkeloos is en niets heeft. Alles wat zij bijdraagt wordt opgeschreven als liefdadigheid en is niet een verplichting voor haar.
    Als ze zijn kleding wast, zijn lievelingseten klaar maakt en extra dingen doet voor hem dan wordt dit beschouwd als zeer gewaardeerde handelingen van haar kant.
    Hij zou God zeer dankbaar moeten zijn dat Hij hem zo’n geweldige vrouw heeft gegeven.

    Haar diensten zijn altijd op de eerste plaats voor God, dan voor de Profeet, vrede en zegeningen zij met hem, dan tot de “Wali `Amr” (leider in dienst geplaatst van de moslims), dan haar vader, dan haar echtgenoot en zo verder.
    Hierin is dus geen onderscheid ten opzichte van de plichten van de echtgenoot. Beide zijn gelijk in verantwoordelijkheden, plichten en intenties voor God.

    Moge God ons maken tot hen die begrijpen en het geloof van de islam volgen. Amien.

    God Almachtig weet het het beste.


    Een orthodoxe Moslim neemt die tekst letterlijkTerugkerend op de letterlijke interpretatie: een orthodoxe Moslim vindt dat vrouwen inderdaad gehoorzaam moeten zijn aan mannen en dat mannen boven vrouwen verheven zijn.
    dat doet een orthodoxe moslim niet dat doen moslims die het alfabet niet eens kennen.
    En nogmaals het is een verkeerde interpretatie.

    Dit gezichtspunt wordt door een groot deel van de moderne Moslims niet meer geaccepteerd en zij zullen de orthodoxe Moslims links en rechts inhalen en plaatsen innemen in de maatschappij waar orthodoxen niet zo gemakkelijk toegang toe krijgen. Een Nederlandse personeelschef, geconfonteerd met twee kandidaten zal natuurlijk goed kijken naar het type Moslim dat hij binnenhaalt en gezien de situatie op de werkvloer, waar mannen en vrouwen vrijelijk en zonder hoofddoek collegiaal met elkaar verkeren, wel eens tot de conclusie kunnen komen dat hij liever geen moeilijkheden wil. Exit orthodoxe Moslim.
    O is dat zo, ben jij een werknemer of zo. Ken allerlei moslims met een baard en allemaal worden ze zo aangenomen. Wel vreemd eigenlijk dat je afgerekend word op je overtuiging en niet op je capaciteiten

    Het is dus eenvoudig, lieve zusters.
    Mijn opmerking over de kermis is niet geheel van enige waarheid gespeend: orthodoxen zijn vaak het middelpunt van grappen, waar de gemiddelde Nederlander graag over mag lachen.


    iznogoedh
    Is wel grappig dat je dat zegt, de gemiddelde nederlander staat dan ook bekend als een beetje racistisch opgegroeid in een rooms-katholiek gezin, de mts afgemaakt etc. Deze gemiddelde nederlander lacht ook vaak om de belgengrappen. De realiteit is echter dat belgen veel vaker die het dictee winnen, tien voor taal trofeen oftwel de nederlanders gewoon aftroeven in taalkundigheid en intelligentiespelletjes.
    Gewoon Yups.

  9. #24
    Heimelijk

    Reacties
    2.330
    04-03-2003

    Origineel gepost door Iznogoedh
    Maar misantazaghin, je zegt het hier toch letterlijk zelf? Goed, het woord "verheven" gebruik je niet maar evenzogoed staat er:

    "Zijn moeder, zuster, echtgenote en zijn dochter zijn allen zaken die God onder hem heeft geplaatst"


    o jij kan voor mij denken, dat vind ik heel knap van je nu nog inhoudelijk mij beargumenteren.

    Verder:

    "Vrouwen hebben een verantwoordelijkheid om hun mannen te gehoorzamen. Of dit nu hun vaders, broers, echtgenoten of volwassen zonen zijn, maar het moet benadrukt worden dat deze gehoorzaamheid gericht is naar de dien (geloof) van God en hoe zij de islam volgen".

    Je mag dit alles mild interpreteren, maar hoe verkoop je deze twee citaten in Nederland? Geen enkele Christelijke of seculiere Nederlander (laten we de bij mij zo populaire SGP maar weer eens als uitzondering aanvoeren) kan hier toch mee leven? Het is vierkant tegen de grondwet.
    Sta jij nou voor objectiviteit of niet. Eerst vraag jij mij om een vers te plaatsen doe ik dat zeg je weer dat het niet goed is ik word helemaal gek van je. Zo hebben vrouwen ook een verantwoordelijkheid naar de man toe. Hij moet ook zijn plichten nakomen zoals vermeld is. Maar dat plaats je niet. Het valt mij echt op iznogoedh, dat je het gewoon niet wil zien.


    Staat of valt dus met de interpretatie.
    je hebt begrijpend lezen gehad of je hebt het niet


    Je wordt bij die gelegenheid als orthodoxe Moslim, die vindt dat de vrouw aan haar man gehoorzaam moet zijn, inderdaad afgerekend op je overtuiging omdat die de grondwet niet in acht neemt. Dat zal overigens nooit openlijk worden gezegd omdat een sollicitant bij een sollicitatiegesprek niet over zijn overtuiging mag worden ondervraagd. Maar de personeelschef zal heel goed beseffen dat de voltallige werkvloer die orthodox voor geen meter zal lusten.
    Kijk je verspreid nu gewoon leugens dat denkt een orthodoxe moslim niet. Heb ik een verhaal voor je neergezet en nog luister je niet. Is dat zo moeilijk. Wat ik niet snap dat mijn mening er toe doet. Je collega is je collega. Je doet werk om het later te verkopen. Samen werk, wat je buiten je werk doet dat noemen we prive. Zolang ik mijn werk goed doe en mijn kwalificaties nog beter is van mijn tegenstanders en ik word niet aangenomen. Dan is dat dus discriminatie niet meer en niet minder. Je mag niet geweigerd worden om je overtuiging art.1 van de grondwet. Wat zijn wij toch o zo heilig in dit land


    Wij waarderen de Belgen altijd zeer om hun Goddelijke Bier, taalkennis en hun (helaas schaarse) moppen over Nederlanders.
    Leuk voorbeeld: Hoe begint elk Hollands kookboek? Antwoord: Men lene een ei.


    Iznogoedh
    O toch wel, vond het alleen zo grappig. De gemiddelde nederlander hadden we het toch over. Want die leest namelijk nooit een kookboek. Eerder de prive,story en de telegraaf.

    Mvg
    Misantazaghin
    Gewoon Yups.

  10. #25
    The Classy One..

    Reacties
    7.090
    25-02-2003

    Origineel gepost door Iznogoedh
    Het staande onderwerp betreft de vraag of vrouwen in de islam ondergeschikt zijn aan mannen. Van dat onderwerp ben ik niet afgestapt door het vermelden van Soena4:34, want die heeft daar naar mijn mening alles mee te maken omdat hij van groot belang is voor de relatie tussen mannen en vrouwen.
    De tekst in die Soena 4:34 is overduidelijk: de man is verheven en de vrouw moet gehoorzamen.


    Een orthodoxe Moslim neemt die tekst letterlijk, net zoals de SGP de teksten uit de Bijbel ook letterlijk neemt. Vandaar dat de SGP geen vrouwen toelaat in bestuurlike functies. Daar is nog niet zo lang geleden een rel over geweest binnen die partij. De dame die in opstand kwam beet echter in het zand en werd overladen met een enorme haat die kenmerkend is voor gelovigen die niet wensen dat er aan de bestaande structuren en interpretatie van Gods wil wordt getornd.
    Terugkerend op de letterlijke interpretatie: een orthodoxe Moslim vindt dat vrouwen inderdaad gehoorzaam moeten zijn aan mannen en dat mannen boven vrouwen verheven zijn.

    Dit gezichtspunt wordt door een groot deel van de moderne Moslims niet meer geaccepteerd en zij zullen de orthodoxe Moslims links en rechts inhalen en plaatsen innemen in de maatschappij waar orthodoxen niet zo gemakkelijk toegang toe krijgen. Een Nederlandse personeelschef, geconfonteerd met twee kandidaten zal natuurlijk goed kijken naar het type Moslim dat hij binnenhaalt en gezien de situatie op de werkvloer, waar mannen en vrouwen vrijelijk en zonder hoofddoek collegiaal met elkaar verkeren, wel eens tot de conclusie kunnen komen dat hij liever geen moeilijkheden wil. Exit orthodoxe Moslim.

    Het is dus eenvoudig, lieve zusters.
    Mijn opmerking over de kermis is niet geheel van enige waarheid gespeend: orthodoxen zijn vaak het middelpunt van grappen, waar de gemiddelde Nederlander graag over mag lachen.


    iznogoedh




    Origineel gepost door Iznogoedh
    Het staande onderwerp betreft de vraag of vrouwen in de islam ondergeschikt zijn aan mannen. Van dat onderwerp ben ik niet afgestapt door het vermelden van Soena4:34, want die heeft daar naar mijn mening alles mee te maken omdat hij van groot belang is voor de relatie tussen mannen en vrouwen.
    De tekst in die Soena 4:34 is overduidelijk: de man is verheven en de vrouw moet gehoorzamen.

    Je bent wel van het onderwerp afgestapt..daar je niet op de vermelde argumten op in gaat,maar zelf onzin begint te brabbelen over ene SPG kinderpartijtje...
    Een bezoekje aan groep 3 waar je begrijpend lezen zou krijgen,zou je werkelijk goed doen...Het onderwerp staat in koeienletters geschreven...
    Maar ik waag nog even een kleine gokje in de hoop tot de overblijfselen van je verstand door te dringen;

    Het Onderwerp Is;

    Aan de stichter van de topic; "Vrouwen zijn ondergeschikt aan de mannen in de Islam""


    Maakt dat zaken een stuk verhelderend Meneer IzNoGooD?

    Verder…Je hebt het over SoeNA 4:43 steeds…Nou heb ik eens ziiten denken..Een versnelde mini cursus Basiskennis Islam zou ook wat wonderen bij jou doen…
    Want het is GEEN soeNa , maar een Soera…
    Gaat een hele wereld open nu voor je?

    Maar goed..Laten we jou bescheiden reactie opvolgen en kijken wat er staat in SoeRa An Nisa..Wat ook wel bekend staat als hoofdstuk 4, Aya (vers) 43….
    Meneer beweert dat alles zo verhelderend erbij staat en er overduidelijk staat dat de man verheven is boven de vrouw in die soerah?
    Ik citeer;
    “De Mannen zijn de TOEZICHTHOUDERS over de vrouwen…”
    Daar begint de Aya mee…Is dat het wat je dwarszit?Wat is de definitie van Toezichthouders?
    Jeetje…Als je echt gaat denken dat dat betekent dat je verheven moet zijn..dan heb je wel meer gemist van je basisschooltijd dan gedacht…
    Ik ben bewust niet verder op de aya in gegaan, omdat als je even wat meer moeite had genomen en alles had gelezen op deze topic, je dan ook geweten zou hebben dat ik deze aya al behandeld heb! What A Shame!

    We gaan verder met de zeer vermakende teksten van onze kleine circusmannetje IzNoGood..


    Origineel gepost door Iznogoedh
    Een orthodoxe Moslim neemt die tekst letterlijk, net zoals de SGP de teksten uit de Bijbel ook letterlijk neemt. Vandaar dat de SGP geen vrouwen toelaat in bestuurlike functies. Daar is nog niet zo lang geleden een rel over geweest binnen die partij. De dame die in opstand kwam beet echter in het zand en werd overladen met een enorme haat die kenmerkend is voor gelovigen die niet wensen dat er aan de bestaande structuren en interpretatie van Gods wil wordt getornd.
    Terugkerend op de letterlijke interpretatie: een orthodoxe Moslim vindt dat vrouwen inderdaad gehoorzaam moeten zijn aan mannen en dat mannen boven vrouwen verheven zijn.
    Om te beginnen bij je eerste zin…Wat een interessante vergelijking maak je daar zeg!Een orthodoxe Moslim en de SPG?
    Jeetje zeg..Die SPG zit je wel erg dwars he?Ook overal hangen ze aan je uitgezakte broek…
    Ik zal maar voor achtergestelde onder ons maar weer in herhaling vallen…Oh ja..En dit zal wel de 3 keer zijn of zoiets dat ik dit herhaal in deze topic,Maar voor jou doe ik het graag..
    “DE KORAN MOET JE BESTUDEREN…EN NIET KLAKKELOOS OVERNEMEN..”
    En als dat niet wat in je los gaat maken..Tja dan weet ikt ook niet hoe het verder met je zal moeten gaan hoor…
    Daarnaast…Interessant hoor..Je hebt dus de Achterhaalde Moslim tegenwoordig..De geëmancipeerde moslim en nog de orthodoxe moslim…
    Zeer interessant allemaal…
    Verder zal ik dat SPG Blabla’tje van je maar achterwege laten..Want dat is echt..>>
    Waar stuitten we dit keer weer op?Oooh ja de Orthoxe Moslim is het dit keer..
    Ik Citeer;

    “Terugkerend op de letterlijke interpretatie: een orthodoxe Moslim vindt dat vrouwen inderdaad gehoorzaam moeten zijn aan mannen en dat mannen boven vrouwen verheven zijn.”

    Ik zal maar zwijgen over de zogenaamde letterlijke interpretatie..Want dat zal dan de 4e zijn dat ik het weer zou moeten uitleggen…En weet je..Ik zal dan aardig mijn geduld verliezen..En dat doe ik zo een lieve onschuldige jongetje als jij liever niet aan…
    Net nog was het de SoeRa 4.43 die het deed..En nu ligt het zo opeens aan de interpretatie ervan van de orthodoxe Moslim…?
    Vaag hoor…Kom met wat zinnigs en spreek jezelf niet zo vaak tegen..Dat staat niet weet je..


    Origineel gepost door Iznogoedh
    Dit gezichtspunt wordt door een groot deel van de moderne Moslims niet meer geaccepteerd en zij zullen de orthodoxe Moslims links en rechts inhalen en plaatsen innemen in de maatschappij waar orthodoxen niet zo gemakkelijk toegang toe krijgen. Een Nederlandse personeelschef, geconfonteerd met twee kandidaten zal natuurlijk goed kijken naar het type Moslim dat hij binnenhaalt en gezien de situatie op de werkvloer, waar mannen en vrouwen vrijelijk en zonder hoofddoek collegiaal met elkaar verkeren, wel eens tot de conclusie kunnen komen dat hij liever geen moeilijkheden wil. Exit orthodoxe Moslim.
    Je doet het zo leuk!Aaah wat schattig..!!Nu zijn het de zogehete geëmancipeerde Moslim, die jij dus de moderne Moslim noemt ( Moslim2003 ) en de orthodoxe moslim die elkaar in de haren vliegen…
    Je hebt het over een gezichtspunt nu zie ik..Een interpretatie van de betreffende SoeRa mag ik hopen toch?
    Zie je nou?!Het ligt dus toG niet aan die ene Soera..zou ik bijna denken…
    Maar goed..Genoeg gegeind…Ik zie dat je nu ook al aan voorspellingen doet en het waanidee hebt dat je je bevindt op een racebaan met je “zij zullen de orthodoxe Moslims links en rechts inhalen en plaatsen innemen in de maatschappij waar orthodoxen niet zo gemakkelijk toegang toe krijgen”

    En waar bevinden we ons nu?Ooh ja..We zijn beland op het speciale “IzNoGood Arbeidsbureautje”
    Nou meen ik nergens op deze topic gelezen te hebben dat dit het onderwerp was..
    En meneer beweerde net nog niet af te wijken van het onderwerp..





    Origineel gepost door Iznogoedh
    Het is dus eenvoudig, lieve zusters.
    Mijn opmerking over de kermis is niet geheel van enige waarheid gespeend: orthodoxen zijn vaak het middelpunt van grappen, waar de gemiddelde Nederlander graag over mag lachen.


    iznogoedh
    Lieve Zusters?

    Toedeloeee Circusmannetje…

  11. #26
    The Classy One..

    Reacties
    7.090
    25-02-2003

    Misantazaghin

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    31
    02-05-2003

    Origineel gepost door Chaimaatje
    Ik vind, in deze tijd in dit land, dat niemand aan niemand onderschikt is (oke oke op je werk misschien)
    Het hangt erg van de personen af hoe je met de islam omgaat.
    Een getrouwd stel kan of heel vrij met elkaar omgaan (vrouw werkt, draagt geen hoofddoek) of juist op de "ouderwetse manier".
    ik vind persoonlijk dat de ouderwetse manier niet meer KAN gelden, kom op zeg we zijn allemaal vrij op te gaan en testaan waar wij willen!!!
    geen onderdrukte vrouwen meer...geen mannen die denken dat ze alles tezeggen hebben.
    MEIDENNNNN laat je niet koeieneren omdat het zo "moet".
    Wees je eigen persoonlijkheid...denk aan jezelf!!!!!!!

    Volgens mij ben jij de onderdrukte hier.
    In the land of the blind, the one eye king rules.

  13. #28
    The Classy One..

    Reacties
    7.090
    25-02-2003

    Origineel gepost door Jorginho
    Waarom zet je steeds denigrerende en belachelijk makende zaken neer richting Iznogood? Blijf liever bij het punt en argumenteer met feiten en niet met kleinerende opmerkingen. Het lijkt erop alsof je er niet tegen kunt dat iemand wat anders denkt dan jij. Dat zie je vaak: mensen die het niet met elkaar eens zijn en een van de twee of alletwee gaan elkaar kleienren. Slaat nergens op.
    Even ter Herringering IK bepaal wat ik neerzet..En niet jij...
    Maar op toch even een antwoord op je zeer bescheiden vraagje te geven..
    Mijn "denigrerende en belachelijk makende" uitspraken, zijn niet enkel aan IZNOGOOD gericht, maar elke individu die het tracht om zo achterlijk te spreken over zaken die ver van hem/haar staan en zonder na te denken hoe en wat onwetende uitspraken maakt.
    Soms moet je even een treedje lager gaan van niveau en je aanpassen aan een ander zodat je ZEER MISSCHIEN wel tot die persoon door kan dringen.
    In dit geval hebben we een heleboel achterlijke debielen hier op het forum rondlopen die de betekenis van discussieren op niveau niet kennen.
    Ik heb lappen tekst neergezet als reactie op boucke die haast met een soortgelijke mening als IZNOGOOD kwam...Heb alles netjes uitgelegd....NIEMAND die daar op ingaat...Why?
    En daarnaast zie ik hem (IZNOGOOD) in herhaling vallen met zijn uistpraken...Ga liever lezen wat ik neergezet heb denk ik dan...Dat is een forum toch?Lezen en reageren...En als je toch gaat reageren..Reageer dan met inhoud...Ga geen onzin lopen uitkramen..Want daar hebben ze het "kletshoekje" voor uitgevonden...

    En dan jou 2e opmerking;

    Het lijkt erop alsof je er niet tegen kunt dat iemand wat anders denkt dan jij.

    Waar het op lijkt volgens jou kan me geen ene bal schelen...
    Maar ook hier zie ik dat iemand tekort heeft geschoten aan het lezen wat er op deze topic staat...
    Zoals ik al zei...Ik heb lappen tekst neergezet met mensen die het niet met me eens zijn...Niemand die daar klachten over had dacht ik..Of wel?Of kan je ook van die teksten de conclusie trekken dat ik er niet tegen kan als iemand een andere mening dan mij heeft?
    En daarnaast...Maar een leven waar je enkel je eigen mening hebt..Is toG geen leven?
    Mijn probleem is niet dat iemand een andere mening heeft..Maar het punt is hoe je je mening naar buiten brengt..

    En tenslotte je 3e opmerking;

    Dat zie je vaak: mensen die het niet met elkaar eens zijn en een van de twee of alletwee gaan elkaar kleienren. Slaat nergens op.

    Goh...Ben het best met je eens..Wat grappig zeg...Maar laat die uitspraak ook wat meer op jou slaan..
    Want als we teruggaan naar de topic van "Missoogappeltje" dan zie ik jou zeer kleinerende opmerkingen maken daar...
    Of slaat dit niet op jou?

    Wie de bal kaatst kan de bal terugverwachten..En ik ben nogal een persoon die de bal nogal hard terug schopt...

    En nu we toch al zo op gang zijn...
    Heb jij je ook afgevraagd waarom jij met zeer "denigrerende en belachelijk makende" uitspraken komt over de Islam?
    Heb je je ook afgevraagd waarom meneer IZNOGOOD zich ook niet op een normale manier over de Islam kan uitlaten?
    Vast niet he...?
    Of telt dat dan niet allemaal?

    Zou je dan niets anders moeten verwachten van mensen dan?
    Ik had gehoopt dat je toch een stuk ruimdenkerder zou zijn..Maar helaas..Enkel datgene wat je tegenzit stop je in een hokje..Zonder jezelf af te vragen, waar het vandaan komt...

  14. #29
    The Classy One..

    Reacties
    7.090
    25-02-2003

    Re: Re: Aan de stichter van de topic; "Vrouwen zijn ondergeschikt aan de mannen in de Islam&quo

    Origineel gepost door MissOogappeltje
    Lieverd verspil je energie niet in onnozele mensen!
    Nee joh sGat...Denya hanya...Ik doe het GRAAG....

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    987
    19-03-2003

    GO SADDY!! volgens mij zijn ze een beetje geschrokken van je teksten
    ~::~YoU ArE mY sWeEtHeArT dAy By DaY...
    AnD i HoPe ThAt YoU'lL nEvEr gO aWaY...
    JuSt StAy WiTh Me AlL mY lIfE...
    UnTiLl ThE deAtH hAs BeEn ArRiVeD~::~

    Lees mijn verhaal