1. #31
    Verbannen

    Reacties
    7.182
    03-11-2005

    Citaat Geplaatst door DaanA
    Ontmagen? Haar maag verwijderen dus! Tering, dat is nogal iets anders dan besnijden!

    wollahila, moi28. Sommige mensen kunnen maar beter hun mond dichthouden. Als je niks boeiends te zeggen hebt, zeg dan gewoon niks. Dat sloeg werkelijk NERGENS op. Als je zulke opmerkingen hebt, kun je maar beter naar een andere site gaan, waar ze zulk soort opmerkingen wel tolereren. DAMN!

  2. #32
    Ongeloveloos

    Reacties
    350
    12-02-2006

    Citaat Geplaatst door moi28
    dat zal dan wel door jouw opa en oma verteld zijn maar niet in mijn omgeving.
    Kan zijn, verschilt vast wel per regio :d
    Definition of ethnicity: "A group of people united by a common error about their ancestry and a common dislike of their neighbours" - J.E. Brown

    www.blowkick.com

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    132
    19-02-2005

    Citaat Geplaatst door moi28
    serda is dat je altijd nat blijft of dat je lekt beneden begrijp doordat je man in je spuit begrijp je.

    als hij van dag 1 in je spuit zal de vrouw daar last van blijven hebben ik weet niet voor hoe lang maar je blijft dan continu nat.
    WAT EEN BROODJE AAP VERHAAL IS DAT ZEG!!!DAT JE VOOR ALTIJD NAT BLIJFT ???ALS IE IN JE IS KLAARGEKOMEN DE EERSTE KEER???
    HAHAAHHAHAH IK ZWEER HET WAAR GAAT DIT TOCH ALLEMAAL NAARTOE...HEY WEET JE IK GEEF JE EEN TIP:LEES DE GEBROEDERS GRIMM MAAR ALS JE ZO VAN SPROOKJES HOUDT ..HAAHHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHHAH WOLLAH IK LIG IN EEN DEUK HIERO

  4. #34
    Ongeloveloos

    Reacties
    350
    12-02-2006

    zonder caps lock snappen ze 't ook wel
    Definition of ethnicity: "A group of people united by a common error about their ancestry and a common dislike of their neighbours" - J.E. Brown

    www.blowkick.com

  5. #35
    The Classy One..

    Reacties
    1.366
    18-08-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Yao
    ^^Hier dachten ze vroeger dat je zwanger kon raken van handjes vasthouden. Ook verteld door onze opa's en oma's...

    Dat zijn afschrikverhaaltjes!
    Net zoals je van zoenen zwanger wordt

    It's sad, when people you know become people you knew.
    When you can walk right past something
    as if they were never a big part of your life.
    How you used to be able to talk for hours..
    and now you can barely even look at them.
    It's just sad how things change.


  6. #36
    MVC Premium

    Reacties
    325
    19-03-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door kriempoes
    ik heb gehoord dat als je man klaarkomt in je en je bloedt dan verpest het de bloed,dan wordt het zehma roze en marokkanen willen ROOD bloed zien.gestoorde marokkanen.

    wahahahahahahahahahahahahahahahahaahhahahaha...ik ga egt stuk hieroo!! van wie heb je dat gehoord..??

  7. #37
    nice guy

    Reacties
    51
    16-12-2005

    Citaat Geplaatst door moi28
    hallo

    Wat je hierboven verteld klopt helemaal en ik zal je vertellen uit ervaring en wat onze voorouders ons mee hebben gegeven.

    Zodra je dus je vrouw gaat ontmaagden moet je haar als het waren alleen prikken maar, er hoeft dus geen bloed uit te komen heren even voor de duidelijkheid.

    het ontmaagden moet dus geleidelijk gaan niet gelijk bang die zit ik ben klaar nee want dat is gewoon verkrachting waardoor veel vrouwen van bloeden.

    het niet klaarkomen bij je vrouw is omdat de vrouw inderdaad last van krijgt in haar sexleven erna wij noemen het dan dat ze altijd serda blijft ze altijd nat is en blijft. Is vies voor haar maar ook voor de man.

    begrijp je ik weet niet hoe duidelijker ik het je kan uitleggen maar het is verstandig om dus niet klaar te komen in haar op de eerste dag.

    tip.

    om de huwelijksnacht zo confortabel mogelijk te maken voor beide partijen neem de tijd ga niet denken van het moet nu het is HET huwelijksnacht nee met die gedachte moet je je vrouw niet tot je nemen.
    ga lekker relaxen praat na over de bruiloft ondertussen wat strelen, kussen haar jurk uit doen haar spelden die het in haar eruit doen bij wijze van neem elkaar in de armen zeg lieve dingentjes tegen je vrouw wat de man hoop wederzijds ook te horen krijgt lekker muziekje opzetten en als er mensen voor de deur staan zeggen dat ze oprotten want het is jouw dag en niet die van hun en als ze dat niet doen zeggen dat het haram is waar ze mee bezig zijn wat dat is iets tussen jouw en je vrouw.

    lekker douchen en ga lekker dan samen in bed liggen en volg dan de bovengenoemde nogmaals.

    als een vrouw gespannen is is het ook niet lekker voor de man dan lijkt het alsof hij tegen een stuk beton aan loopt.

    praat erover is heel belangrijk.

    dus relaxen.


    nou dat was voor vandaag hihihi

    wens alle mannen en dames veel succes met het huwelijksnacht.


    OOOOOo de belangrijkste was ik bijna vergeten te vertellen omdat het eigenlijk vanzelf spreekt

    bid beiden 2 rok3aat voor het echte werk begint en zeg dou3a:

    alhamdoeililah
    zjaniebie chaytana wa zjaniebie chaytana ma razaktana.
    vertaling: laat dus de satan niet tussen jullie beiden komen.

    groetjes moi
    oh, dat wist ik niet dat je niet eens mocht klaarkomen in haar bij de eerste keer
    --------

  8. #38
    GETROUWD+ZWANGER..!!

    Reacties
    256
    11-03-2006

    Citaat Geplaatst door kriempoes
    ik heb gehoord dat als je man klaarkomt in je en je bloedt dan verpest het de bloed,dan wordt het zehma roze en marokkanen willen ROOD bloed zien.gestoorde marokkanen.
    yep klopt!!
    I LOVE MY HUSBAND!!!! EN BEN EINDELIJK ZWANGERRRRRRRRRRR!!!!!

  9. #39
    GETROUWD+ZWANGER..!!

    Reacties
    256
    11-03-2006

    dat serda is gewoon een fabeltje hoor, is niks van waar. Ik heb het zelf meegemaakt.. en ik heb er ook van gehoord toen, maar ik dacht hij weet wat ie moet doen.. en ik durfde niets te zeggen.. tja..Maar ja..geen problemen verder hoor..
    I LOVE MY HUSBAND!!!! EN BEN EINDELIJK ZWANGERRRRRRRRRRR!!!!!

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    36
    10-09-2005

    jullie zijn allemaal ziek, die joden leiden jullie te veel af, moet je zien waar we nu al zijn;;;;; vriendinnetjes,, muziek van a tot z, weten jullie niet meer wat de ISLAM betekent, dat is pure schoonheid en respect, als je ontdekt wat er allemaal gebeurt als je het goede pad volgt, dan kun je alleen maar blij zijn van vreugde. Die onzin over bloed laten zien bij ontmaagding, dat jullie er nog over praten, waar in de Koran staat vermeldt dat je bloed moet tonen aan je man of aan je familie,((al helemaal schandalig)), weet jullie hoe men zo een verschijnsel noemt,::::BIJGELOOF, ja snappen jullie dat niet, pure bijgeloof zoals vele dingen,...Moge Allah ons vergeven en beschermen tegen de verkeerde mensen.

  11. #41
    GETROUWD+ZWANGER..!!

    Reacties
    256
    11-03-2006

    Citaat Geplaatst door wateenmoslims
    jullie zijn allemaal ziek, die joden leiden jullie te veel af, moet je zien waar we nu al zijn;;;;; vriendinnetjes,, muziek van a tot z, weten jullie niet meer wat de ISLAM betekent, dat is pure schoonheid en respect, als je ontdekt wat er allemaal gebeurt als je het goede pad volgt, dan kun je alleen maar blij zijn van vreugde. Die onzin over bloed laten zien bij ontmaagding, dat jullie er nog over praten, waar in de Koran staat vermeldt dat je bloed moet tonen aan je man of aan je familie,((al helemaal schandalig)), weet jullie hoe men zo een verschijnsel noemt,::::BIJGELOOF, ja snappen jullie dat niet, pure bijgeloof zoals vele dingen,...Moge Allah ons vergeven en beschermen tegen de verkeerde mensen.
    ben ik 100% met je eens.. maar ons cultuurtje weegt zo te zien zwaarder..
    I LOVE MY HUSBAND!!!! EN BEN EINDELIJK ZWANGERRRRRRRRRRR!!!!!

  12. #42
    Taki Allah Ya Nafsi!

    Reacties
    3.962
    18-03-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door KaoutarZina
    Dat zijn afschrikverhaaltjes!
    Net zoals je van zoenen zwanger wordt
    of van lhamam

    Imam al-Awzaa'ie heeft gezegd: Houdt jullie vast aan de overleveringen van de Selef zelfs wanneer de mensen je niet accepteren en wees gewaarschuwd voor de meningen van personen zelfs wanneer zij hun praatjes schoonschijnend maken. (Overgeleverd door al-Aadjoerrie in Ash-Sharie'ah nr. 63)


  13. #43
    toes3iet100%

    Reacties
    477
    17-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    salaam wa3alekom warahmatie Allah
    beste broeder, als je gaat trouwen en het gene gaat gebeuren op die nacht mag je inderdaat niet in haar klaarkomen, kijk je moet haar wel ontmaagden, zeg maar alleen het vliesje schuren en dan gelijk stoppen dus als je voelt dat die vliesje gescheurt is moet je gelijk stoppen, daarna de volgende dag doe je het weer op die manier, dus ook niet klaarkomen pas de derder keer mag je in haar klaarkomen, want als je klaarkomt met hem bloed samen, is de kans de ze groot dat de vrouw kan ker kan krijgen of onvruchtbaar, geen kinderen kan krijgen.
    Wasalam wa3alekom.

  14. #44
    Taki Allah Ya Nafsi!

    Reacties
    3.962
    18-03-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door berbertje86
    salaam wa3alekom warahmatie Allah
    beste broeder, als je gaat trouwen en het gene gaat gebeuren op die nacht mag je inderdaat niet in haar klaarkomen, kijk je moet haar wel ontmaagden, zeg maar alleen het vliesje schuren en dan gelijk stoppen dus als je voelt dat die vliesje gescheurt is moet je gelijk stoppen, daarna de volgende dag doe je het weer op die manier, dus ook niet klaarkomen pas de derder keer mag je in haar klaarkomen, want als je klaarkomt met hem bloed samen, is de kans de ze groot dat de vrouw kan ker kan krijgen of onvruchtbaar, geen kinderen kan krijgen.
    Wasalam wa3alekom.

    oh echt ik wist niet dat het zo er was

    Imam al-Awzaa'ie heeft gezegd: Houdt jullie vast aan de overleveringen van de Selef zelfs wanneer de mensen je niet accepteren en wees gewaarschuwd voor de meningen van personen zelfs wanneer zij hun praatjes schoonschijnend maken. (Overgeleverd door al-Aadjoerrie in Ash-Sharie'ah nr. 63)


  15. #45
    toes3iet100%

    Reacties
    477
    17-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Zina_Doekalia
    oh echt ik wist niet dat het zo er was
    Ja meid het is zo, ik wist het eerst ook niet, toen ik laatste een discussie met me tante had van het mag wel en het mag niet, toen vertelde zij het aan me. Haar man is trouwens imaan en jah ik geloof het, het is heeel slecht als een man in zijn vrouw klaarkomt de eerste keer.