1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    524
    16-05-2005

    Citaat Geplaatst door Berber4life
    k heb wat boeken gelezen over huwelijksnacht en zo maar ik ben nergens tegen gekomen met bewijs of overleveringen dat het zo moet zoals jij zegt met die serda of zo. dus met islamitisch bewijs komen aub geen westerse onzin. alvast bedankt.
    hallo

    teneerste westerse onzin gaan niet maagd het huwelijk in en ten tweede ik heb over cultuur ok ik heb het niet over hoe het in de koran staat of hadith ik heb al aangegeven dat het vanaf mijn of onze voorouders dat zo hebben gezegt en ik heb het volgens mijn cultuur gedaan ik kan me haast niet voorstellen dat een meisje gelijk er tegen aan wilt want dan is ze van staal ik spreek uit ervaring ik ben getrouwd, prikken is meer dan genoeg op zo een dag.

    En als jij islamtische bewijs wilt zul je dat aan een imam moeten vragen en niet hier die jongen vraagt het alleen of dat waar is en ik heb daar een antwoord op gegeven omdat het ook zo gaat.

    Kijk en als jij volgens dat boekje wilt doen wie laat je.

    En serda betekend dat je altijd nat blijft jij als meisje zijnde blijft voortdurend lekken begrijp is niet fijn voor jouw tenzij jij de hele dag met een inleg kruisje wilt lopen is dat jouw probleem.

    Of een optie als een vrouw verder wilt moet de man gewoon een condoom om.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    320
    19-04-2004

    ik heb een vraagje .......wat is nou serda?

  3. #18
    MVC Premium

    Reacties
    1.938
    25-01-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Yao
    Die slimmerik bedoelde eigenlijk te zeggen dat het 'ontmaagden' is en geen 'ontmagen'. Hij beperkte zich echter tot het afzeikgedeelte en liet het educatieve deel achterwege...
    Flauw, hè?

    Maar alle informatie was al gegeven, daar was echt niets meer aan toe te voegen.

    (En ik had inderdaad niet verwacht dat niet iedereen meteen zou begrijpen wat ik bedoelde.)

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    524
    16-05-2005

    Citaat Geplaatst door meryem1987
    ik heb een vraagje .......wat is nou serda?
    serda is dat je altijd nat blijft of dat je lekt beneden begrijp doordat je man in je spuit begrijp je.

    als hij van dag 1 in je spuit zal de vrouw daar last van blijven hebben ik weet niet voor hoe lang maar je blijft dan continu nat.

  5. #20
    Ongeloveloos

    Reacties
    350
    12-02-2006

    Citaat Geplaatst door DaanA
    Flauw, hè?

    Maar alle informatie was al gegeven, daar was echt niets meer aan toe te voegen.

    (En ik had inderdaad niet verwacht dat niet iedereen meteen zou begrijpen wat ik bedoelde.)
    Tja...moet wel toegeven dat het me verbaasde dat het nodig was, die uitleg...
    Definition of ethnicity: "A group of people united by a common error about their ancestry and a common dislike of their neighbours" - J.E. Brown

    www.blowkick.com

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    320
    19-04-2004

    thans voor de uitleg moi28......

  7. #22
    Ongeloveloos

    Reacties
    350
    12-02-2006

    Citaat Geplaatst door moi28
    serda is dat je altijd nat blijft of dat je lekt beneden begrijp doordat je man in je spuit begrijp je.

    als hij van dag 1 in je spuit zal de vrouw daar last van blijven hebben ik weet niet voor hoe lang maar je blijft dan continu nat.
    Riiiight....en waar heb je dat verhaal vandaan als ik vragen mag? Lijkt een beetje op het verhaal dat je van masturberen blind wordt.
    Definition of ethnicity: "A group of people united by a common error about their ancestry and a common dislike of their neighbours" - J.E. Brown

    www.blowkick.com

  8. #23
    Changed girl

    Reacties
    886
    16-02-2006

    Chokran voor de uitleg.

    En ja, wie haar verhaal niet gelooft..Wat kan je mis doen met gewoon haar raad op te volgen??Liever dat en mij nog één dagje inhouden, dan heel mijn leven lekken hoor

    boussa kar

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    61
    10-12-2004

    he ik zou zeggen geniet er van en zoals al eerder vermeld neem de tijd en geniet van elkaar tegen de tijd dat je er klaar voor bent is zij al helemaal relext en ontspannen en dan gat het vanzelf probeer rustig in haar te gaan dan voelt ze dat en zal ze zich relaxen en dan zal het ook niet echt veel pijn doen

    enjoy dat komt na een paar weken als ze helemaal gewend is aan jou en jj aan haar de seks wordt dan vanzelf leuk en spannend
    Salaam alajkoem wa rahmatallahi wa barakatoe


  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    45
    06-06-2005

    Citaat Geplaatst door kriempoes
    ik heb gehoord dat als je man klaarkomt in je en je bloedt dan verpest het de bloed,dan wordt het zehma roze en marokkanen willen ROOD bloed zien.gestoorde marokkanen.
    hahahahahahhaahahahahahahah die is goed

  11. #26
    MOCRO FOR LIVE

    Reacties
    21
    23-08-2005

    Thumbs down

    Deze topics maken me gek. Als het zo doorgaat sluit ik mezelf nog eens op van de buitenwereld

  12. #27
    bling bling

    Reacties
    852
    09-11-2005

    serda?

    Kijk, als ie in je klaarkomt, of het nu de eerste of tiende keer is...gaat het tog een beetje nat blijven, maar niet voor altijd!!!!!

    oefff.....die overleveringen van onze oma's en opa's...je zou nu tog wel beter moeten weten!!

    Enne, als vrouw zijnde wor je zoiezo goed nat, als je opgewonden bent, en naar mijn mening is dat helemaal niet vies, maar juist goed ...kan ie er ook makkelijker in...beter dan tegen een droge kut aan stoten...sorry voor me taalgebruik....

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    524
    16-05-2005

    Citaat Geplaatst door Diamonds82
    serda?

    Kijk, als ie in je klaarkomt, of het nu de eerste of tiende keer is...gaat het tog een beetje nat blijven, maar niet voor altijd!!!!!

    oefff.....die overleveringen van onze oma's en opa's...je zou nu tog wel beter moeten weten!!

    Enne, als vrouw zijnde wor je zoiezo goed nat, als je opgewonden bent, en naar mijn mening is dat helemaal niet vies, maar juist goed ...kan ie er ook makkelijker in...beter dan tegen een droge kut aan stoten...sorry voor me taalgebruik....
    ooit van rotte vies gehoord zo gaat het op naar ruiken dat hebben ze niet voor niets zo genoemd en de oorzaak ervan is meerendeel daardoor of door verschillende sexpartners. ik zeg niet dat je niet gelijk mag genieten van je man of vrouw maar dan is het verstandig om een cd om te doen snap je. als je de vrouw gelijk pakt en je komt gelijk ook klaar dan blijft ze dus lekken de hele dag door en ga me niet vertellen dat jij dat lekker vindt ruiken.
    dan is het beter om glijmiddel te gebruiken schat. beter als die natte gore troep.
    dus hou de boel daar schoon zal je man ook nooit met een ander vandoor gaan.

    nadafa men iman.

    en over opa's en oma's gesproken zoiets zullen ze niet zomaar verzinnen.
    maar ja bij sommige ontbreekt communicatie thuis en alles is taboe wat betreft sex nou sorry zo ben ik niet opgevoed alhamdoelilah.
    en dat heeft ook niets met westers te maken is gewoon een kwestie van wijzende les of dat nou van je ouders is of van je oma of opa.

    mohiem of je mijn raad volgt of niet daar lig ik niet wakker van.

    grt moi

  14. #29
    Ongeloveloos

    Reacties
    350
    12-02-2006

    ^^Hier dachten ze vroeger dat je zwanger kon raken van handjes vasthouden. Ook verteld door onze opa's en oma's...
    Definition of ethnicity: "A group of people united by a common error about their ancestry and a common dislike of their neighbours" - J.E. Brown

    www.blowkick.com

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    524
    16-05-2005

    Citaat Geplaatst door Yao
    ^^Hier dachten ze vroeger dat je zwanger kon raken van handjes vasthouden. Ook verteld door onze opa's en oma's...
    dat zal dan wel door jouw opa en oma verteld zijn maar niet in mijn omgeving.