1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Negaffaa uit omg. Eindhoven, denbosch, tilburg/ bruidsjurk gezocht

    Citaat Geplaatst door MaRoCcIaA
    salaam oualaikoem

    ik ga inshallah binnekort trouwen en ben op zoek naar een Negaffaa uit Brabant, het liefst Regio Eindhoven, tilburg of Denbosch!!!

    verder wil ik vragen of iemand Weet waar in Nederland of belgie je een leuke "marokkaanse" bruidsjurk kan kopen, het liefst met hoofdbedekking erbij

    alvast bedankt

    MaRoCcIaA
    .

  2. #2
    lid met hart en ziel

    Reacties
    297
    23-04-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Hoi , in denbosch zit een ****** die erg goed is ze heet houria, en in Tilburg zit er ook 1 die ook heel goed is ze heet gitta als je interesse hebt in hun telefoonnummers laat het met weten en dan stuur ik je ze via een prive bericht

  3. #3
    Bijna Lid

    Reacties
    81
    15-04-2002

    maryam jillal uit utecht is erg professioneel. ze heeft allerlei mooie en nieuwe spullen. ze kan vooral de ogen heel erg mooi opmaken en haar kapsels zijn prachtig.
    nadia van maastricht mag er ook wezen

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    24
    11-08-2002

    SalaaM,


    NEgaffa aicha heeft zowel vrouwekleding als mannekleding

    E creeerd dus niet alleen prinsessjes maar ook prinsjes

    mohiem veeeel geluk nog


    NEGAFFA AICHA 0118 468166
    0612183473
    Each relationship you have with another person reflects the relationship you have with yourself."

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    158
    04-03-2002

    trouwjurk

    als eerste wil ik jullie heel veel geluk samen wensen en dat jullie heel gelukkig worden.

    je vroeg naar een marokkaanse trouwjurk liefst met hoofdbedekking, ik ken een Turkse zaak, maar wel in amsterdam, die bruidsjurken verkoopt met hoofdbedekking, je kunt die hoofdbedekking ook los kopen. ik ben zelf in de zomer getrouwd in maroc en daar kon ik niets vinden, de turkse zaak was toen uitverkocht,en toen heeft mijn nicht iets voor mij gemaakt wat precies bij de bruidsjurk paste. misschien een idee voor jouw.

    ik wens je veel succes en heb je vragen dan kun je me mailen.
    Volg de weg van allah dan zal je hart altijd rust vinden.

  6. #6
    MVC Premium

    Reacties
    1.000
    09-03-2001

    MVC Premium MVC Premium
    maryam jillal uit Utrecht is hartstikken goed.... Saloua uit Amersfoort is ook heel erg goed... Maryam heb ik vaker meegemaakt zij heeft mij ook opgemaakt.......
    Voor Marokkaanse bruidsjurken kun je terecht bij Zimba in Amsterdam.

    Veel succes en veel geluk...
    Heb je vragen stuur me dan een mailtje.

  7. #7
    missy

    Reacties
    86
    19-05-2003

    ik ben een zianna

    hoi meiske,

    ik ben een zianna en heb al heel wat bruiloften gehad ben net anderhalf jaar bezig.
    heb bruidstoelen jurken van alles.
    ik vraag per jurk 90 euro en als je 5 jurken neemt dan krijg je de 5de kadoo.
    bel me maar als je wil 0646553323
    ik ben zelf uit den haag.maar kom overal.