1. #1
    La Illaha Illa Allah

    Reacties
    329
    10-04-2002

    Cool gezocht: energieke marokkaanse stageplek

    Geachte marokkaasjes,

    Ik, Latifa, ben op zoek naar een leuke energieke en het liefst nog een stageplek waar ik in aanraking kom met marokkanen en/ of marokkaanse instanties

    Nu roepen er al heel gauw, dat is makkelijk, je hoeft maar naar de eerste de beste winkel/ buurthuis te stappen die in het bezit is van een arabier.

    Maar het zit anders, een winkelier van kleine grootte (marokkaanse winkeltjes zijn vaak eenmanszaakjes) heeft vaak geen commerciele kracht (pr, sales promotion, marketingmedewerker) nodig en een buurthuis is niet winstgevend bedoeld, dus ook daar kan ik niet terecht voor mijn stage.

    Ik zal geniet nu van de Commerciele Economie en hiervoor heb ik BedrijfsAdministratie en de havo gedaan.

    In deze opleiding heb ik al het privelege gehad om een keer stage te lopen, namelijk bij de ABN AMRO Bank N.V. dit was een periode van 6 maanden.

    Na bij deze wat "stijve" instantie de nodige kennis te hebben opgedaan, wil ik nu een wat leukere en spannendere en meer cultureelgerichte beroepspraktijkvormingbedrijf vinden

    Bezit jij of ken jij zo'n energiek, liefst ook marokkaans, bedrijfje dat het wel leuk zou vinden om een dergelijke stagaire wederzijds van dienst te kunnen zijn, in de periode januari 2003 t.e.m. januari 2004, dan zou je me erg tevreden stellen als ik dit van je kan vernemen.

    Bij voorbaat dank,
    Latifa

    الــــــــــحــمد للـــه ربـــــي باســــــمــك يــهتفــــو قــــــلبــــي










  2. #2
    Upper-level demon

    Reacties
    89
    21-10-2002

    Elektriciteitsbedrijf, of waterleiding bedrijf.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    87
    22-10-2002

    hahha "Na bij deze wat "stijve" instantie de nodige kennis te hebben opgedaan" ik heb ook 6 maanden bij deze organistatie stage gelopen. maar je heb gelijk je heb heel weinig ruimte voor eigen inbrenge je moet je altijd houden aan de abn amro normen. Maar ik heb wel een leuke tijd daar gehad en heb zelfs een afscheidsreceptie gekregen terwijl een nederlands meisje die daar 8mnd werkte op dezelfde dag haar laatste dag had en deze een bos bloemen kreeg! Om eerlijk te zijn voelde ik me wel TROTS, een keer word je boven een nederlander gekozen, dat gebeurt niet vaak!!!

    maar hier bij ons in de buurt heb je heel veel marokkaanse en turkse uitzendburo's, is dat niks voor je een uitzend organisatie?
    Leef je eigen leven en niet die van anderen. Doe wat jij wil doen en niet wat anderen van je verwachten!!

  4. #4
    La Illaha Illa Allah

    Reacties
    329
    10-04-2002

    Origineel gepost door NadoriAmin
    hahha "Na bij deze wat "stijve" instantie de nodige kennis te hebben opgedaan" ik heb ook 6 maanden bij deze organistatie stage gelopen. maar je heb gelijk je heb heel weinig ruimte voor eigen inbrenge je moet je altijd houden aan de abn amro normen. Maar ik heb wel een leuke tijd daar gehad en heb zelfs een afscheidsreceptie gekregen terwijl een nederlands meisje die daar 8mnd werkte op dezelfde dag haar laatste dag had en deze een bos bloemen kreeg! Om eerlijk te zijn voelde ik me wel TROTS, een keer word je boven een nederlander gekozen, dat gebeurt niet vaak!!!

    maar hier bij ons in de buurt heb je heel veel marokkaanse en turkse uitzendburo's, is dat niks voor je een uitzend organisatie?

    begrijp me niet verkeerd, abn was kei leuk... maar nu wil ik gewoon wat anders...

    Uitzendbureau is beneden het niveau dat ik zoek... thx anywayz

    الــــــــــحــمد للـــه ربـــــي باســــــمــك يــهتفــــو قــــــلبــــي










  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    16
    16-10-2002

    Bij de bekende uitzendburo's hebben ze ook wel voor HBO'ers werk hoor.

  6. #6
    La Illaha Illa Allah

    Reacties
    329
    10-04-2002

    Origineel gepost door Solomon
    Bij de bekende uitzendburo's hebben ze ook wel voor HBO'ers werk hoor.
    die zijn weer niet multicultureel, snappie vous?

    الــــــــــحــمد للـــه ربـــــي باســــــمــك يــهتفــــو قــــــلبــــي










  7. #7
    eye of the beholder

    Reacties
    1.104
    30-09-2001

    Je kan de administratie doen van
    -coffeeshop,
    -slagerij,
    -schoenenzaak in beverwijk.
    Sunny days wouldn't be special, if it wasn't for rain

    Joy wouldn't feel so good, if it wasn't for pain

  8. #8
    La Illaha Illa Allah

    Reacties
    329
    10-04-2002

    Origineel gepost door Teaser
    Je kan de administratie doen van
    -coffeeshop,
    -slagerij,
    -schoenenzaak in beverwijk.
    ..... als sommige het begrip "commercieel" met het begrip "administratief" verdraaien... jah dan houdt mijn zoektocht hier ook op ben ik bang...

    الــــــــــحــمد للـــه ربـــــي باســــــمــك يــهتفــــو قــــــلبــــي










  9. #9
    ..................

    Reacties
    10.222
    16-09-2002

    Beverwijkse bazaar.
    Filiaal van een Marokkaanse bank in Nederland

    Als je helemaal niks kan vinden, dan kan je komen schoonmaken in het ziekenhuis: hartstikke multicultureel !
    Heb je medische vragen ? klik dan op hier: HIER


  10. #10
    ..................

    Reacties
    10.222
    16-09-2002

    Miss_QT = tanger24 ??? vrouw = man ?
    Heb je medische vragen ? klik dan op hier: HIER


  11. #11
    eye of the beholder

    Reacties
    1.104
    30-09-2001

    betrapt! iemand heeft een dubbele nick met een andere geslacht

    goed speurwerk doc25
    Sunny days wouldn't be special, if it wasn't for rain

    Joy wouldn't feel so good, if it wasn't for pain

  12. #12
    ..................

    Reacties
    10.222
    16-09-2002

    doc25 = sherlock holmes
    Heb je medische vragen ? klik dan op hier: HIER


  13. #13
    Khoroto NikeChrajm

    Reacties
    21.250
    25-03-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Inchalah vind je snel een plekkie

    Fear IS Healthy, Panic Is Fatal


    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬


  14. #14
    knhFHDHki

    Reacties
    457
    03-08-2005

    Citaat Geplaatst door AbouRfissa Bekijk reactie
    Inchalah vind je snel een plekkie
    als ze na 9 jaar nog niet afgestudeerd is dan weet ik het ook niet meer