1. #931
    MVC Lid

    Reacties
    2.623
    11-11-2008

    pffff dit heeft me zo geraakt en wakker geschud, met tranen typ ik dit , zo pijnlijk terwijl er veel mensen klagen om de gekste dingen subhanallah wellahi wt een mooi lief persoon is het, moge Allah je een mooie plekje geven in het janaat alfirdouas met je moeder , vader , overigens moge allah bij elk gelezen stuk je alhasanaat voorschrijven , allahoema ameen


    dat meisje zal er zoveel spijt van krijgen ,wt ze heeft gedaan is not done, hoe kun je zo hard zijn subhana allah, hij had haar steun nodig terwijl ze met iemand anders ging verloven , hier blijkt uit dt ze niet eens om hem rouwt, hoe kan ze , zo jmmmr ze heeft hem zoveel pijn gdaan , maar inshallah zal hij in zijn eeuwige leven van het paradijs genieten.dat meisje zal haar hele leven ermee geconfronteerd mee worden , echt geen woorden hoe sommige meiden kunnen zijn subhana allah maar ghair moge allah ons allen leiden en slagen tot het paradijs,allahoemaa ameen

  2. #932
    MVC Lid

    Reacties
    1.114
    22-01-2005

    Citaat Geplaatst door noortje1986 Bekijk reactie
    Soubhanallah, in dat jaar had k ook een neef met bijna een gelijkaardig verhaal, alleen is hij getrouwd met dat meisje in april 2006 en is hij gestorven op 6 september 2006 allah ie rahmoe, allemaal niet gemakkelijk
    SoubhanAllah ik dacht ook dat het over hem ging, zo gelijkaardig.. ik denk dat je het over dezelfde hebt.. Dat ze beiden rust en genade mogen vinden in het paradijs insha Allah

  3. #933
    MVC Lid

    Reacties
    3
    17-11-2011

    Salaamou alaikoum broeder,

    Zoals andere leden voor mij gereageerd hebben, wil ook ik je op het hart drukken dat het voor ons allen morgen afgelopen kan zijn. Ongeacht gezondheid of andere belemmeringen. De zuster in kwestie is op de hoogte van jouw gezondheid en ondanks dat accepteert ze jou zoals je bent, alhamdouli'Allah.

    Ik zal je kort iets vertellen in de hoop dat dit je enigzins geruststelt..

    Een oom van mij lijdt nu ruim 8 jaar aan diverse erge ziekten. Toen zijn zus, die kerngezond was, dit te weten kwam werd zij erg bezorgd. Ze gaf heel veel om haar jongere broertje en had er alles voor over om hem beter te zien worden. Het meeste verdriet had zij gezien het feit dat het voor mijn oom - door onder andere zijn verlamming - niet mogelijk is om te reizen en mijn tante in Marokko woont. Telkens als we telefonisch contact hadden met mijn tante, sloot zij het gesprek af met de volgende woorden: ''Mijn grootste nachtmerrie is dat mijn broertje overlijdt, zonder dat ik hem gezien en omarmd heb''.
    Nu, jaren later, is mijn kerngezonde tante overleden Allahir7amha en mijn oom is nog in leven, Alhamdoulilah.

  4. #934
    MVC Lid

    Reacties
    3
    17-11-2011

    Ik heb zojuist gereageerd op het verhaal van de broeder.
    Helaas had ik niet verder gelezen dan pagina 2 en wist ik niet dat de broeder in kwestie inmiddels overleden is. :-(

    Allahirahmou. Moge Allah swt hem een plek schenken in het paradijs.
    Moge Allah swt zijn familie bijstaan met het verlies.

  5. #935
    MVC Lid

    Reacties
    150
    16-10-2010

    Inna lilahi wa inna ilayhi radji3oen. Moge Allah swt hem Djanat el Firdaus schenken! Ik heb met moeite het verhaal doorgelezen, ik kreer gewoon kippenvel, wallahi! Zo zie je maar weer, ons verblijf hier stelt helemaal niets voor.. het is gewoon een test. Doen we het goed en slagen we? Of laten we alle kansen schieten en gaan we mee met de kuffar?! Naar mijn mening ondernemen veel mensen pas actie wanneer ze worden beproefd met iets! Ziekte, ongemak of iets dergelijkse.. We moeten standvastig blijven in ons geloof! Duaa doen, tevreden zijn met wat je hebt en Moge Allah swt onze zonden vergeven en ons AlDjannah schenken!!!!!!!

    Alhamdoulilaah..


  6. #936
    MVC Lid

    Reacties
    4.598
    20-11-2010

    Inna lilahi wa inna ilayhi radji3oen.
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  7. #937
    MVC Lid

    Reacties
    3.779
    14-10-2008

    Allah yarham Faisal.

    Zo lang lid hier, maar ik lees dit voor het eerst. Het topic werd regelmatig omhoog gehaald en opeens niet meer, dus ik ga het bij deze uppen, om ajr mee te pakken voor de potentieel nieuwe mensen die dit zullen lezen en geïnspireerd raken om hun leven te beteren.

  8. #938
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Allah rahmo

  9. #939
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Dit is de meest heftige topic die ik ooit hier heb gelezen.

    Moge Allah deze broeder genadig zijn en laten behoren tot de bewoners van de hoogste rang in Jennah.

    Ameen op alle, alle duas in dit topic.

  10. #940
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Notif

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  11. #941
    MVC Lid

    Reacties
    621
    18-03-2008

    Ik heb dit net met tranen in mijn ogen gelezen.
    Inna lillahi wa inna ilayhi raji'un.

    Moge Allah swt onze broeder Faissal een mooi plekje in Djennet el firdaus schenken.

    Amin.
    “Verily, in the remembrance of Allah do hearts find rest.”❤️ (Qur’an 13:28)

  12. #942
    MVC Lid

    Reacties
    26
    22-03-2014

    Deze topic raakt mij keer op keer.. SubhanaAllah hoeveel mensen hij heeft wakker geschud.. Hij was en is nog steeds een voorbeeld voor ons..

    Inna lilahi wa inna ilayhi radji3oen!

    Moge Allah ons leiden!
    ...♥...

  13. #943
    Soufiane.

    Reacties
    9.623
    28-09-2005

    Ik schaam me echt was lange tijd geleden ook actief hier en nu ik dit lees denk ik echt waar was ik mee bezig vaak discussiëren en ruziën om onzin. ALLAH irham deze broeder en alle overledenen. Inshallah is hij gelukkig en getrouwd in djenna. Moge Allah ons vergeven en ook genadig zijn. Ameen en hoop dat leden die dit lezen en mij kennen mij ook vergeven ik heb iedereen vergeven
    Lam yansahu Lmalakaani hiena nasietahu, bal athbataahu wa anta laahin tal3abu.