1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    245
    01-07-2002

    Exclamation omdat het van mijn hart af moet!!

    salaam mensen,

    Ik (just a stranger) mail jullie vanaf een account van een vriendin.

    Heb mij iets op het hart... Het is geen gedicht en ook geen funny story...
    Wil het gewoon van me afschrijven... in de hoop dat ik er in de loop der tijd vanaf kom.

    Ik wil slapen maar ik kan niet.
    Wat er nu door me heen gaat:
    Ik denk aan hem en hoe erg ik hem mis!
    Dan bedenk ik me zijn laatste woorden en weet wat een enorme hufter het is.
    Ik heb het gevoel dat ik moet janken maar die tranen komen niet.
    ik besef dat ik mijn tranen voor hem heb gedroogd.
    Ik wil hem bellen, maar dat is problemen zoeken.
    Ik haat hem om het feit dat hij me nu haat.
    Ik hou van hem omdat hij me de wereld heeft gegeven.
    Nu zie ik in waarom hij zei ik wil niet meer leven, want ook ik ben dit leven zat.
    Leef nu alleen voor alle mensen om me heen, die mij hem hebben verboden!
    en dat is wat je noemt moeilijk.
    dus vergis je niet als je mij ziet lachen zoals ik dat altijd doe
    want ik ben net een clown die grijns zit er op gesmeerd maar vanbinnen is dat wel even anders..

    Sorry luitjes, dat moest ik er ff uitgooien...
    But feel free to send a reaction.

    Groet, van just a stranger.
    Ik vraag: om de Qor'aan de bron van mijn hart te maken het licht van mijn borst, de wimpel van mijn droefheid en verlichter van mijn wanhoop...

  2. #2
    .....

    Reacties
    23
    31-05-2005

    echt mooi..


    same just don"t appreciate the best things...

  3. #3
    »..Thaiboksend..«

    Reacties
    57
    29-03-2005

    .. Meissie vertel dan alles lucht je hartje want hier kan dat..misschien kan je zo nog door?
    niet meer in gebruik toedels m.nl

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    245
    01-07-2002

    hallo daar,

    Ben blij dat ik het even van mij heb afgeschreven, en soms is dat gewoon even nodig...

    Ik heb een tijdje geleden wel meer van me afgeschreven maar op papier... heb dat inmiddels verscheurd omdat ik er niks van wou weten..

    Nu ik het hier heb geplaatst lees ik het keer op keer.. en weet je dat is best goed... ik heb nu ook aardige reacties ontvangen waar ik ook wel blij mee was..

    Weet je wat het rare is van mijn hele situatie:

    Ze zeggen op elk potje past een dekseltje...
    Soms (het komt weinig voor) komen 2 mensen elkaar tegen, en weten dat het zo had moeten zijn.. Dat Allah het zo bedoeld had... Maar wat als jou dekseltje je door de neus geboord wordt? wat doe je dan? volg je hen of hem?
    Ik heb voor hen gekozen... omdat ik veel van hen hou... Maar wat echt hard is.. is dat ik meer van hem hou...
    Het is moeilijk uit te leggen wat ik voel, er gaat van alles door me heen..
    Ik lach wel van de buitenkant want dat is wie ik ben (dat is de "me" die de mensen kennen) dus zo blijf ik ook wel...
    Ik heb een hele tijd van binnen en buiten gehuild, maar daarmee haal je niks of niemand mee terug.. dus dat heb ik gelaten en gedroogd...
    Dus nu voel ik me raar vanbinnen, ik ben niet blij ik ben ook niet meer echt verdrietig.. Ik sta op een randje en weet niet van wat maar ben bang om te vallen, maar als ik val waar beland ik dan?
    Moet ik loslaten en gewoon gaan? of moet ik vasthouden? val ik in het onbekende? of hou ik vast aan het onbekende?

    Zo dat moest er weer even uit... Als jullie (diegenen die het lezen) er niks van begrijpen.. negeer het dan maar gewoon... want het is 1 grote wartaal.. En nee geen Willie wartaal... maar gewoon BLA! hahah

    Groetjes,

    Just a stranger!
    Ik vraag: om de Qor'aan de bron van mijn hart te maken het licht van mijn borst, de wimpel van mijn droefheid en verlichter van mijn wanhoop...

  5. #5
    La Princesse

    Reacties
    3.020
    13-11-2003

    Citaat Geplaatst door snoesje
    hallo daar,

    Ben blij dat ik het even van mij heb afgeschreven, en soms is dat gewoon even nodig...

    Ik heb een tijdje geleden wel meer van me afgeschreven maar op papier... heb dat inmiddels verscheurd omdat ik er niks van wou weten..

    Nu ik het hier heb geplaatst lees ik het keer op keer.. en weet je dat is best goed... ik heb nu ook aardige reacties ontvangen waar ik ook wel blij mee was..

    Weet je wat het rare is van mijn hele situatie:

    Ze zeggen op elk potje past een dekseltje...
    Soms (het komt weinig voor) komen 2 mensen elkaar tegen, en weten dat het zo had moeten zijn.. Dat Allah het zo bedoeld had... Maar wat als jou dekseltje je door de neus geboord wordt? wat doe je dan? volg je hen of hem?
    Ik heb voor hen gekozen... omdat ik veel van hen hou... Maar wat echt hard is.. is dat ik meer van hem hou...
    Het is moeilijk uit te leggen wat ik voel, er gaat van alles door me heen..
    Ik lach wel van de buitenkant want dat is wie ik ben (dat is de "me" die de mensen kennen) dus zo blijf ik ook wel...
    Ik heb een hele tijd van binnen en buiten gehuild, maar daarmee haal je niks of niemand mee terug.. dus dat heb ik gelaten en gedroogd...
    Dus nu voel ik me raar vanbinnen, ik ben niet blij ik ben ook niet meer echt verdrietig.. Ik sta op een randje en weet niet van wat maar ben bang om te vallen, maar als ik val waar beland ik dan?
    Moet ik loslaten en gewoon gaan? of moet ik vasthouden? val ik in het onbekende? of hou ik vast aan het onbekende?

    Zo dat moest er weer even uit... Als jullie (diegenen die het lezen) er niks van begrijpen.. negeer het dan maar gewoon... want het is 1 grote wartaal.. En nee geen Willie wartaal... maar gewoon BLA! hahah

    Groetjes,

    Just a stranger!
    Hey meid!

    Heel mooie geschreven, en je zit in een moeilijke situatie denk ik...
    Ik weet precies wat je bedoelt
    Blij, maar ook weer verdrietig...
    Eerst wass het alleen verdriet, huilen van binnen en buiten zoals jij zei.
    Maar toen kwam je erachter dat dat niet helpde, en nu is het blij en verdriet.
    Dus net op het randtje, zo een situatie zit ik ook.
    Of je wilt doorgaan met hemvergeten, of je krijgt de neiging om terug naar hem te gaan omdat je veel om hem geeft?
    Ik voel met je mee, ookal weet ik dat jij van me woorden niet sterker door word.
    Maar weet wel dat je gewoon door moet gaan met je leven, en hem vergeten??Hoeft niet altijd je kan hemaltijd nog een klein plekje in je hoofd geven.
    En als het mektab is ga je van zelf wel weer naar hem toe of hij naar jouw.
    Wacht tot het de juiste moment is, geef het een tijdje rust, want als je iets ebslist waar je later spijt van zal krijgen, zal het heel erg zijn

    Ik wens je het beste
    En mogen allah swt je veel sbarrr geven en inshallah komt alles goed met je
    amien

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    245
    01-07-2002

    Citaat Geplaatst door sweetysma
    Hey meid!

    Heel mooie geschreven, en je zit in een moeilijke situatie denk ik...
    Ik weet precies wat je bedoelt
    Blij, maar ook weer verdrietig...
    Eerst wass het alleen verdriet, huilen van binnen en buiten zoals jij zei.
    Maar toen kwam je erachter dat dat niet helpde, en nu is het blij en verdriet.
    Dus net op het randtje, zo een situatie zit ik ook.
    Of je wilt doorgaan met hemvergeten, of je krijgt de neiging om terug naar hem te gaan omdat je veel om hem geeft?
    Ik voel met je mee, ookal weet ik dat jij van me woorden niet sterker door word.
    Maar weet wel dat je gewoon door moet gaan met je leven, en hem vergeten??Hoeft niet altijd je kan hemaltijd nog een klein plekje in je hoofd geven.
    En als het mektab is ga je van zelf wel weer naar hem toe of hij naar jouw.
    Wacht tot het de juiste moment is, geef het een tijdje rust, want als je iets ebslist waar je later spijt van zal krijgen, zal het heel erg zijn

    Ik wens je het beste
    En mogen allah swt je veel sbarrr geven en inshallah komt alles goed met je
    amien
    Dankjewel lieve meid, je woorden hebben me wel goed gedaan.
    Het is namelijk altijd fijn om ff wat positieve woorden te horen.
    Ik begrijp ook uit je reactie dat jij zelf het een en ander zelf ook heb meegemaakt! En ach we zitten denk ik allemaal wel een keer in hetzelfde schuitje!

    Ik zit nu op het moment dat je wilt wegrennen van al je problemen, maar heb geleerd dat helaas niet zo makkelijk gaat. Want je kunt rennen wat je wilt, zelfs verstoppen.... "problemen" komen je altijd achterna en zult ze toch een keer moeten aankijken... en proberen op te lossen...

    Ik laat op dit moment ook alles even rusten.. heb even wat tijd voor mezelf genomen.. Dat heb ik nu namelijk wel nodig... Wordt tijd dat ik nu eens een keer aan mijzelf ga denken! Maar iedere keer als ik dat denk, van nu zet ik mijzelf voorop heb ik weer het idee dat ik egoistisch ben... maar weet je Vandaag mag ik egoistisch zijn... Morgen ben ik er weer voor iedereen, maar vandaag even niet!

    En Allah leid je overal doorheen, als je maar die wilskracht toond dat dat is wat je wilt.... En Allah altijd te gedenken en niet alleen in de moeilijke tijden!

    Gr. "Just a stranger"
    Ik vraag: om de Qor'aan de bron van mijn hart te maken het licht van mijn borst, de wimpel van mijn droefheid en verlichter van mijn wanhoop...

  7. #7
    La Princesse

    Reacties
    3.020
    13-11-2003

    Citaat Geplaatst door snoesje
    Dankjewel lieve meid, je woorden hebben me wel goed gedaan.
    Het is namelijk altijd fijn om ff wat positieve woorden te horen.
    Ik begrijp ook uit je reactie dat jij zelf het een en ander zelf ook heb meegemaakt! En ach we zitten denk ik allemaal wel een keer in hetzelfde schuitje!

    Ik zit nu op het moment dat je wilt wegrennen van al je problemen, maar heb geleerd dat helaas niet zo makkelijk gaat. Want je kunt rennen wat je wilt, zelfs verstoppen.... "problemen" komen je altijd achterna en zult ze toch een keer moeten aankijken... en proberen op te lossen...

    Ik laat op dit moment ook alles even rusten.. heb even wat tijd voor mezelf genomen.. Dat heb ik nu namelijk wel nodig... Wordt tijd dat ik nu eens een keer aan mijzelf ga denken! Maar iedere keer als ik dat denk, van nu zet ik mijzelf voorop heb ik weer het idee dat ik egoistisch ben... maar weet je Vandaag mag ik egoistisch zijn... Morgen ben ik er weer voor iedereen, maar vandaag even niet!

    En Allah leid je overal doorheen, als je maar die wilskracht toond dat dat is wat je wilt.... En Allah altijd te gedenken en niet alleen in de moeilijke tijden!

    Gr. "Just a stranger"
    Geen dank oegti, ja en we zitten zeker in de zelfde schuitje
    Aag meid vind het echt heel erg voor je, maar sta sterk in je schoenen wees sterk voor je zelf en niet wegrennen van je problemen want zoals jij al zei problemen blijven je achtervolgen selfs wanneer je denkt dat je het opgelost hebt
    Ja is het beste als je een tijdje alles even laat rusten enw anneer je er aan toe bent weer proberen op telossen tenminste als er iets valt op te lossen!
    En nogmaals sterkte en als je je hart wilt luchten, kan altijd schat

    Kuss

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    245
    01-07-2002

    Salaam luitjes,

    Alles goed met jullie?
    Daar ben ik weer dan.... ik ben een tijdje niet online geweest... omdat ik niet geconfronteerd wou worden met mijn eigen woorden.. die ik hier geplaatst heb...

    Maar raad eens... het gaat al stukken beter met mij... ik kan weer lachen zonder me schuldig te voelen, zonder het idee te hebben dat ik schijnheilig ben... omdat ik vanbinnen huilde!!
    T is lekker om dit weer te voelen...
    Ik kan weer praten en gezellig doen... en wat nog het belangrijkste is.. ik kan weer slapen snachts zonder mezelf in slaap te huilen...
    Ik denk dat het ook met mij wel goed komt... ik begin over hem heen te komen!!

    Ik hou nog zielsveel van hem, en ik weet dat het andersom ook zo is. (maar dat doet er niet meer toe)
    Ik mis hem nog wel...
    Want hij was tenslotte wel de persoon die mij in tijden van wanhoop en pijn...
    Met zijn mooie grote groene ogen zei dat het wel goed kwam,
    Zijn handen door mijn haar heen ging en aangaf dat het goed zat...
    En naar mij luisterde, en met zijn woorden mij weer geruststelde....
    Ik hou zo veel van hem, dat ik hoop dat ook hij INSHA'ALLAH gelukkig zal worden met een ander... hoe raar dat ook klinkt... want ook ik zal verder gaan met een ander... ik wou dat hij deze woorden kon lezen... en zo een kijkje in mijn hart kon nemen maar helaas!!

    Zo ook dat moest ik weer even kwijt hierzo...

    Ma3a salama, boesa van "just a stranger"
    Ik vraag: om de Qor'aan de bron van mijn hart te maken het licht van mijn borst, de wimpel van mijn droefheid en verlichter van mijn wanhoop...

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    245
    01-07-2002

    hello,

    Zo daar is IK weer ahahah...
    Het gaat weer stukken beter met me... en voel me best fijn!!
    ik heb nu namelijk niet echt meer de drang om bij hem te zijn...
    Wel wil ik hem nog elke dag bellen, en vertellen dat ik hem mis en van hem hou..
    zoo hoorde ik zijn stem laatst... en dat doet wat met je...
    Met hem praten, voeld zo goed, vertouwd en fijn..
    Ik heb het gevoel dat ik hem alles moet vertellen, maar helaas dat kan alleen in mijn dromen als wij samen zijn...
    Nu vandaag heb ik mij voorgenomen om ECHT verder te gaan met mijn leven..
    Ik denk wel elke dag aan hem, al is het maar even...
    want dat is voor mij voldoende om zo mijn dag door te komen...

    Misschien dat ik hem ooit nog wel de link geef naar deze site, zodat hij het een en ander eens kan lezen...

    Ik ga slapen, dus jullie ook slaap lekker luitjes!!
    Kusje van "just a stranger"
    Ik vraag: om de Qor'aan de bron van mijn hart te maken het licht van mijn borst, de wimpel van mijn droefheid en verlichter van mijn wanhoop...