1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    pfffffffffffffffffffffff

    Citaat Geplaatst door Corrie
    Ik ga een tijdje stoppen met reageren hier op het forum....

    Ik vind dat sinds de oorlog met irak en dat gezeik allemaal het hier erg is verhard, er word meer gescholden en elkaar omlaag gehaalt dan dat er werkelijk een discussie is waar meerdere meningen mogen zijn.

    Dit ben ik nooit gewend geweest van dit forum, de discussie konden altijd wel fel zijn en ok er was weleens een ruzietje, maar niets in vergelijk tot nu.

    Langzaam maar zeker voel ik mijn als nederlandse niet moslim niet meer thuis hier, terwijl dat al die tijd dat ik hier ben nooit zo is geweest.

    Ik ga dus terug naar alleen lezen en niet reageren, ik laat mezelf opfokken door de haat van andere en dat wil ik niet, dus hierbij stop ik die neerwaartse spiraal waarin ik mij anders misschien ga begeven.

    Ik wens niet iemand te zijn die gore taal bezigd, ik wens niemand te beledigen of af te katten en ik merk aan mezelf dat ik onnodig fel ga reageren op mensen door wat er in andere topics gebeurt.

    Nu mag dit nooit een smoes zijn voor mijn eigen gedrag, dat ligt geheel bij mij en niet bij iemand anders, maar ik weet van mezelf dat ik mij er door op laat fokken en dat wil ik dus niet....

    Dit forum is van een forum waa heerlijk gediscuseerd kon worden, waar ik de islam beter kon leren kennen, waar ik marokkanen beter kon leren kennen op een prettige manier geworden tot een zwart-wit forum...

    Bush heeft 1 ding voor elkaar gekregen, dat velen nu het volgende volgen, if you are not with us, you're against us.

    Het doet mij veel verdriet om te zien hoe de leuke, vriendelijke en open sfeer die hier altijd was te zien verdwijnen en dat de plaats word ingenomen door haat, angst en woede....

    We zullen zien of ik mijn eigen te fel reageren los kan laten.

    Tot die tijd, moge vrede met jullie gaan.

    Met vriendelijke groet,
    Corrie

    P.s. hierbij mijn excuse's aan de mensen die ik te fel heb bejegend.
    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    106
    05-04-2003

    Nee, fel reageren lucht juist op. Dat hebben wij Marokkanen voor op jullie. Wij gooien er gelijk de beuk in en denken niet aan de gevolgen. Gewoon rammen. BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM. en dan pas kijken of je iemand geraakt hebt.
    "Doch gelijk de snoet eens evers, zo moet mijn woord de grond uwer zielen openscheuren. Ploegschaar zal ik u zijn."

    Aldus sprak Grietje

  3. #3
    Heimelijk

    Reacties
    2.330
    04-03-2003

    Origineel gepost door pista
    Je wil zeggen, veel roepen en tieren en zo min mogelijk nadenken.
    Daar komt dus dat negatieve beeld vandaan dat men over Marokkanen heeft.
    Hier heb jij ook een bijdrage aan pista. Jij haalt het niveau van de vriendelijke belg erg omlaag.
    Gewoon Yups.

  4. #4
    AloOo

    Reacties
    3.025
    05-08-2002

    K zou het heel jammer vinden Corrie als je niet meer zo reageren.

    IK bedoel buffers zoals jij kunnen misschien juist de sfeer weer n beetje veranderen.

    Wat ik altijd doe, is dan even op kletshoekje reageren..tot de storm wat geluwd is.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    106
    05-04-2003

    Origineel gepost door pista
    Je wil zeggen, veel roepen en tieren en zo min mogelijk nadenken.
    Daar komt dus dat negatieve beeld vandaan dat men over Marokkanen heeft.

    Pista...... laat maar zitten. 'k ben vandaag nogal in een agressieve bui.

  6. #6
    Heimelijk

    Reacties
    2.330
    04-03-2003

    Re: corrie

    Origineel gepost door smartie2
    Nou luistert u even
    mevrouw corrie



    vredig of niet wij zijn marokkanen

    en gister was je nog palestijn.

    en spreek voor jezelf please.
    Gewoon Yups.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    106
    05-04-2003

    Ik denk dat je je het allemaal te serieus neemt LorrieCorrie. relativeer. dat wil nog wel eens helpen.
    "Doch gelijk de snoet eens evers, zo moet mijn woord de grond uwer zielen openscheuren. Ploegschaar zal ik u zijn."

    Aldus sprak Grietje

  8. #8
    Heimelijk

    Reacties
    2.330
    04-03-2003

    Origineel gepost door pista
    Heb ik hier geleerd mijn beste, heb ik hier geleerd.
    En nu nog effe met de rest van dit soort bijdragen aan komen hollen en dezen hetzelfde verwijten en de zaak is klaar...of ben je wat éénzijdig.
    tuurlijk pista, het ligt weer aan ons.
    Kijk eens naar jezelf man. Als iemand een persoon
    neerknalt, en gaat het nadoen ga je toch ook niet zeggen
    ik heb het van hem geleerd. Je komt over als een onbewust
    persoon die maar achter de media aanholt.

    En aan jou de vraag wie is hier nou eenzijdig.
    Gewoon Yups.

  9. #9
    Heimelijk

    Reacties
    2.330
    04-03-2003

    Origineel gepost door pista
    Jij ?
    aahhh pista, ik had toch wel wat meer
    van jou verwacht. Je begint een beetje op
    amazoullou te lijken met je verwijten.
    Gewoon Yups.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.868
    08-02-2003

    Ik kan echt niet bebrijpen dat er mensen zijn hier die jou schelden of beledigen???? Ik zou het echt jammer vinden dat jij niet meer reageert op dit forum. Ik vind je een van de betere forum- leden omdat je bijna altijd de discussiepunt van 2 kanten bekijkt en begrip heeft voor andermans mening. Wat me bij jou ook opvalt is dat jouw reactie op een andermans mening waarmee jij het niet mee eens bent nooit gepaard gaat met treiteringen! En dat je altijd op een goede manier wil uitleggen waarom je iets vind! Kan pista nog wat van leren( en ik ook trouwens)

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    232
    03-04-2002

    Re: pfffffffffffffffffffffff

    Origineel gepost door Corrie
    Ik ga een tijdje stoppen met reageren hier op het forum....

    Ik vind dat sinds de oorlog met irak en dat gezeik allemaal het hier erg is verhard, er word meer gescholden en elkaar omlaag gehaalt dan dat er werkelijk een discussie is waar meerdere meningen mogen zijn.

    Dit ben ik nooit gewend geweest van dit forum, de discussie konden altijd wel fel zijn en ok er was weleens een ruzietje, maar niets in vergelijk tot nu.

    Langzaam maar zeker voel ik mijn als nederlandse niet moslim niet meer thuis hier, terwijl dat al die tijd dat ik hier ben nooit zo is geweest.

    Ik ga dus terug naar alleen lezen en niet reageren, ik laat mezelf opfokken door de haat van andere en dat wil ik niet, dus hierbij stop ik die neerwaartse spiraal waarin ik mij anders misschien ga begeven.

    Ik wens niet iemand te zijn die gore taal bezigd, ik wens niemand te beledigen of af te katten en ik merk aan mezelf dat ik onnodig fel ga reageren op mensen door wat er in andere topics gebeurt.

    Nu mag dit nooit een smoes zijn voor mijn eigen gedrag, dat ligt geheel bij mij en niet bij iemand anders, maar ik weet van mezelf dat ik mij er door op laat fokken en dat wil ik dus niet....

    Dit forum is van een forum waa heerlijk gediscuseerd kon worden, waar ik de islam beter kon leren kennen, waar ik marokkanen beter kon leren kennen op een prettige manier geworden tot een zwart-wit forum...

    Bush heeft 1 ding voor elkaar gekregen, dat velen nu het volgende volgen, if you are not with us, you're against us.

    Het doet mij veel verdriet om te zien hoe de leuke, vriendelijke en open sfeer die hier altijd was te zien verdwijnen en dat de plaats word ingenomen door haat, angst en woede....

    We zullen zien of ik mijn eigen te fel reageren los kan laten.

    Tot die tijd, moge vrede met jullie gaan.

    Met vriendelijke groet,
    Corrie

    P.s. hierbij mijn excuse's aan de mensen die ik te fel heb bejegend.
    We need you corrie !!
    Ik ben pas sinds kort actief op dit forum ,en ik heb ook gemerkt dat ik best bij sommige reacties in de lach schiet (omdat ze echt heel grappig zijn) en bij sommige raak ik heffig teleurgesteld !! ik was ook aangenaam verbaasd dat er ook niet Marokanen reageerden. misschien is dat wel het mooie van dit forum ....en kom op ...haal nou niet het charme van dit forum weg!! laat je niet ontmoedigen door anderen .....en bovendien ...we kunnen ook wat droge Nederlandse humor gebruiken !! je doet me denken aan al mijn Nederlandse buren die me straatje hebben verlaten ....het was

  12. #12
    Heimelijk

    Reacties
    2.330
    04-03-2003

    Origineel gepost door pista
    O nee Niet op amazoeloe.
    Vertel eens, wat had je van mij verwacht?
    in ieder geval een antwoord op niveau. Laten we daar
    eens mee beginnen. Of je heb een gister een aanval
    gekregen, waardoor je je intelligentie bent kwijtgeraakt.
    Gewoon Yups.

  13. #13
    ...

    Reacties
    45
    31-03-2003

    Re: pfffffffffffffffffffffff

    Origineel gepost door Corrie
    Ik ga een tijdje stoppen met reageren hier op het forum....

    Ik vind dat sinds de oorlog met irak en dat gezeik allemaal het hier erg is verhard, er word meer gescholden en elkaar omlaag gehaalt dan dat er werkelijk een discussie is waar meerdere meningen mogen zijn.

    Dit ben ik nooit gewend geweest van dit forum, de discussie konden altijd wel fel zijn en ok er was weleens een ruzietje, maar niets in vergelijk tot nu.

    Langzaam maar zeker voel ik mijn als nederlandse niet moslim niet meer thuis hier, terwijl dat al die tijd dat ik hier ben nooit zo is geweest.

    Ik ga dus terug naar alleen lezen en niet reageren, ik laat mezelf opfokken door de haat van andere en dat wil ik niet, dus hierbij stop ik die neerwaartse spiraal waarin ik mij anders misschien ga begeven.

    Ik wens niet iemand te zijn die gore taal bezigd, ik wens niemand te beledigen of af te katten en ik merk aan mezelf dat ik onnodig fel ga reageren op mensen door wat er in andere topics gebeurt.

    Nu mag dit nooit een smoes zijn voor mijn eigen gedrag, dat ligt geheel bij mij en niet bij iemand anders, maar ik weet van mezelf dat ik mij er door op laat fokken en dat wil ik dus niet....

    Dit forum is van een forum waa heerlijk gediscuseerd kon worden, waar ik de islam beter kon leren kennen, waar ik marokkanen beter kon leren kennen op een prettige manier geworden tot een zwart-wit forum...

    Bush heeft 1 ding voor elkaar gekregen, dat velen nu het volgende volgen, if you are not with us, you're against us.

    Het doet mij veel verdriet om te zien hoe de leuke, vriendelijke en open sfeer die hier altijd was te zien verdwijnen en dat de plaats word ingenomen door haat, angst en woede....

    We zullen zien of ik mijn eigen te fel reageren los kan laten.

    Tot die tijd, moge vrede met jullie gaan.

    Met vriendelijke groet,
    Corrie

    P.s. hierbij mijn excuse's aan de mensen die ik te fel heb bejegend.
    erg zonde , I mean it.

  14. #14
    Heimelijk

    Reacties
    2.330
    04-03-2003

    Origineel gepost door pista
    Tja... maar nu weet ik nog steeds niet wat je van me verwacht.
    lees is goed, want volgens mij heb je gister echt een aanval
    gekregen.
    Gewoon Yups.

  15. #15
    Heimelijk

    Reacties
    2.330
    04-03-2003

    ja, please blijf kunnen we je niet overhalen.
    Gewoon Yups.