1. #1
    jihadkiller!!!

    Reacties
    87
    01-01-2005

    volkert van der g vrijlaten of levenslang?

    graag jullie mening van mij mogen ze m ook vrijlaten
    weleens meegenomen door een zelfmoordaanslag?

  2. #2
    Jij=nog een keer ik

    Reacties
    12.429
    29-11-2004

    Citaat Geplaatst door valentina_
    Vrijlaten wat denk je dan, en iedereen die dat niet vindt moet maar eens alles op een rijtje zetten.
    Ze moeten die man vrijlaten en dan een giro 444 openen alle moslims massaaal geld storten en dan kan ie gaan genieten waar ie maar wil.
    Dit is wat hij verdient.

    REspect voor volkert van de g
    Zoals jullie gemerkt hebben, kijken er autochtonen mee, zoals ik.
    Ook de AIVD en andere organisaties hebben GROTE belangstellling voor dit forum.
    Ga zo door. Mijn haat groeit.
    Ik blijf geloven dat er gematigde, redelijke Marokkanen bestaan.
    Maar het wordt me steeds moeilijker gemaakt.

    Volkert van der G. was net zo'n grote lafbek als Mohammed B. was.

    Iemand in zijn rug schieten, en als iemand stervend op de grond ligt, nog eens door blijven schieten. En waarom? Omdat Pim Fortuyn geen probleem met de wildjacht had, of met nertsfokkerijen. Tsjonge, tsjonge, tsjonge wat belangrijk. Als je je dan toch om dieren druk maakt, doe dan eens iets tegen legbatterijen of varkensfokkerijen.

    Dat soort mensen verdienen de doodstraf. Jammer dat ie afgeschaft is.
    • Vriendenlijst: Davud (beschaafd), Kohinoor (lief), miss_tetouan425 (rechtvaardig), TheStef (rechtvaardig), Cabal (ontwikkeld), Greebo (wijs), Patrick, Habibizoef, DutchBart, atropos, Scottie, Deliana (net ik)
    • Zwarte lijst: hamaswaalqaeda, moslim82, Louiz, maghrabiaa, baby_selly, JiWie, Dockers, Oum_Ayoub, AliBanaali, Al Moqrin, jenniferlopezzz, Maria, f-gurl, canim_habibti, Nahimaaaatje, 0rgoglio, mopalestina, selima17__1986, moppi, Narcis4, Ouidath, Nousratakoum1, Maroc_Mootjuh, al khalifa, Valentina, jihad112, Dorian (gevaarlijke gekken), MohammedALI (gevaarlijk)
    • Negeerlijst: Raadman (randdebiel)

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    20.480
    28-08-2004

    Citaat Geplaatst door valentina_
    Vrijlaten wat denk je dan, en iedereen die dat niet vindt moet maar eens alles op een rijtje zetten.
    Ze moeten die man vrijlaten en dan een giro 444 openen alle moslims massaaal geld storten en dan kan ie gaan genieten waar ie maar wil.
    Dit is wat hij verdient.

    REspect voor volkert van de g
    Nou ja, jij hebt ook een mening, weliswaar nergens op gebaseerd, maar goed het is een....

    en dan ook nog zeggen dat moslims massaal geld moeten storten!

    pfffff, sommige kinderen..
    De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen

    Wat een wereldgoal, ééntje om nooit te vergeten!

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    7.337
    05-11-2004

    Van mij mag hij vrij , hij heeft niets gedaan wat mijn leven verslechterd heeft. Ik ben er eigenlijk alleen maar op vooruit gegaan sinds p. fortuyn's dood. Lintje geven die man.
    Hij nog vegetarier ook dus eet geen varkens zoals de rest van nederland

  5. #5
    Flagellum Dei

    Reacties
    720
    08-01-2005

    Vastzetten. Een moord is een moord en daar staat altijd straf op. Volkert had geen recht op het wegnemen van Pim zijn leven. Pim had ideeen en een mening waar niet iedereen het mee eens was, maar dit mág gewoon niet.

    @MohammedALI:
    Hoe ben je d'r op vooruitgegaan? Merk je verschil sinds het momemt dat Pim zijn laatste adem heeft uit geblazen?

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    400
    21-11-2003

    Uiteraard vast laten zitten, net als Mo. B.
    Moord is moord.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    11
    03-01-2005

    Citaat Geplaatst door jihad112
    graag jullie mening van mij mogen ze m ook vrijlaten
    Ieder moordenaar hoort levens lang te krijgen.
    Behalve mensen die uitzelfverdedeging iemand doden.
    marokko .nl.leerzaam

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    7.337
    05-11-2004

    Citaat Geplaatst door Gerlach
    Vastzetten. Een moord is een moord en daar staat altijd straf op. Volkert had geen recht op het wegnemen van Pim zijn leven. Pim had ideeen en een mening waar niet iedereen het mee eens was, maar dit mág gewoon niet.

    @MohammedALI:
    Hoe ben je d'r op vooruitgegaan? Merk je verschil sinds het momemt dat Pim zijn laatste adem heeft uit geblazen?
    De helft van de stad was op gelucht , de andere helft liep te janken.
    Ik hoorde bij dat eerste deel.

    Hij heeft pim niet vermoord , maar hij heeft een kankergezwel verwijderd uit de maatschappij. Hellaas was het al uitgezaaid.

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    7.337
    05-11-2004

    Citaat Geplaatst door boyy
    Ieder moordenaar hoort levens lang te krijgen.
    Behalve mensen die uitzelfverdedeging iemand doden.
    dan mogen van der G. en Mo. B. gaan , want het was uit zelf verdediging.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    26
    08-01-2005

    Citaat Geplaatst door boyy
    Ieder moordenaar hoort levens lang te krijgen.
    Behalve mensen die uitzelfverdedeging iemand doden.
    daar sluit ik me nou helemaal bij aan

  11. #11
    Flagellum Dei

    Reacties
    720
    08-01-2005

    Citaat Geplaatst door mohammedALI
    De helft van de stad was op gelucht , de andere helft liep te janken.
    Ik hoorde bij dat eerste deel.

    Hij heeft pim niet vermoord , maar hij heeft een kankergezwel verwijderd uit de maatschappij. Hellaas was het al uitgezaaid.
    Je bent gek. Je bent ziek. Je bent een idioot.
    Iemand met volgens jou een verkeerd idee is een kankergezwel? Gebruik dat woord niet meer, het stoort me enorm en het is tevens gewoon zielig om een zaak als deze te koppelen aan kanker.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    20.480
    28-08-2004

    Citaat Geplaatst door mohammedALI
    dan mogen van der G. en Mo. B. gaan , want het was uit zelf verdediging.
    Ben ik niet met je eens Mo. Uit zelfverdediging? Laat me niet lachen.
    De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen

    Wat een wereldgoal, ééntje om nooit te vergeten!

  13. #13
    Flagellum Dei

    Reacties
    720
    08-01-2005

    Typ alstjeblieft normaal. Ik wil zo niet met je in discussie gaan. Alvast bedankt!

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    20.480
    28-08-2004

    Citaat Geplaatst door valentina_
    Reactie Op Rbel En Tat Twam Asi………………………………………

    Voor Jullie Allebei Ten Eerste Boeit Het Me Niet Dat Autochtone En De A.i.v.d Meekijken.
    Jou Haaaat Groeit Jij Hoeft Niet Elke Dag Naar De Tv Te Kijken Om Te Zien Dat Autochtone Jou Geloof En Jou Geloofsgenoten En Jou Landgenoten Zwart Maken Om Iets Wat Een Persoon Gedaan Heeft.

    Moest Heel De Nederlandse Bevolking Die De Moord Op Meneer Forteyn Veroordelen Op Tv Hun Medelevn Tonen Neeeeeeee.
    En Dan Kan Ik Nog Effe Doorgaan.

    En Dat Je Me Niet Mag Maakt Me Ook Niet Uit Er Zijn Miljoenen Nederlanders Die Me Niet Mogen Omdat Ik Een Allochtoon. Ben Ik Ben Weliswaar Hier Geboren En Getogen Maar Jah Dat Zien Ze Niet.
    Dus Een Erbij Kan Ik Wel Hebben Hoor Tweee Ook En Drie Ook.
    Maar Jou Mag Ik Nog Wel Hoor Je Geeft Alleeen Je Mening En Daar Is Niets Mis Mee.

    En Voor Die Andere Ik Ben Geen Kind En Mijn Mening Is Wel Dergelijk Ergens Op Gebaseerd, Voor Het Geval Je Het Niet Weeet Het Is Mijn Mening En Mischien Voor Jou Nergens Op Gebasseeerd Maar Voor Mij Wel Anders Was Het Geen Mening.
    Maar Goed Vergeef Je Voor Deze Ene Keer.

    Reageer Normaal Nooit Op Marokko.nl Maar Na Alles Wat Er De Laatste Tijd Gebeurt Is En Na Alles Wat Ik Zie Op Tv Kon Ik Me Niet Inhouden Was Niet De Bedoeling Om Iemand Te Kwetsen Maar Gewoon Effe Me Hart Gelucht.

    En Voor De Duidelijkheid Ik Heb Geen Hekel Aan Nederlanders Kan Goed Met Ze Opschieten .
    Heb Al 16 Jaar Een Nederlandse Hartsvriendin.
    Mijn Reactie Is Gebasseerd Op Wat Ik Op Tv Hoor En Zie.
    Zo, je hebt je best gedaan om een reactie terug te geven.

    Allereerst: ik ben GEEN autochtoon, WEL moslima. Je frustraties kan ik wel begrijpen maar om te zeggen dat Volkert daarom maar vrijgelaten moet worden MET een donatie van moslims slaat gewoon NERGENS op.
    De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen

    Wat een wereldgoal, ééntje om nooit te vergeten!

  15. #15
    Limburger

    Reacties
    11.681
    05-08-2003

    Citaat Geplaatst door jihad112
    graag jullie mening van mij mogen ze m ook vrijlaten
    Levenslang !

    Zowel voor Volkert als voor Mohammed
    Misschien kunnen ze samen in een cel?
    j'ai vu ta lumière dans ma jante