1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Post Het verrotte leven van Selma

    Citaat Geplaatst door Ibtissame
    Hoi allemaal hier een verhaal die is geschreven door mijn 16jarige zusje ze kon hem er zelf niet op zetten omdat haar profiel niet geactiveerd kon worden of zo iets.... dus heb ik haar verhaal maar op de mijne gezet zeg maar wat jullie er van vinden moet ze verder gaan of stoppen ok ciao kusjes btissam



    Het was 8 uur toen selma's moeder selma riep :selma opstaan !!! el hamara nodie el goetik (ezel opstaan voor je zusjes) ik deed net alsof ik haar niet hoorde want het was zaterdag en ik wou uitslapen ik ben de hele week vroeg opgestaan en nu ik de kans had om uit te slapen moest ik opstaan. Maar het negeren duurde niet lang voor ze het wist stond haar moeder voor har neus met een riem elhamara genza zema je hoort me niet en ze begon te slaan tot dat ze striemen kreeg en er zelf bloed uit kwam ze rende naar het toilet en deed de deur op slot ze begon te huilen te huilen tot haar hoofd en ogen pijn deden ze deed de deur open en liep naar de badkamer waar ze haar gezicht met koud water spoelde ze keek in de spiegel ow allah waarom ik riep ze waarom ik waarom heb ik zo'n geweldadige moeder en begon weer te huilen ze spoelde weer haar gezicht en en deed de deur open daar stonden shireen en yasmina voor de deur met een treurig gezicht (haar tweeling zusjes van zes jaar)sorry selma ik wou niet dat je klappen kreeg geef nix het is niet jullie fout jullie konden het ook niet weten ze gaf ze een kus en liepen naar de huiskamer. Shireen wat wil je op je brood? Ik wil tosti kaas, en jij yasmina? Ik wil tosti met pindakaas, ze liep naar de keuken en smeerde hun brood ze had nog pijn op haar arm en vreef er overheen het gaf een zwaare tinteling wat moest ze maandag zeggen op school als ze gym had moest ze weer met een fake verhaal komen maar in ieder geval had ze twee dagen de tijd om een mooi verhaal te verzinnen laatst had ze verzonnen dat ze een auto ongeluk had gehad maar toen zat ze ook zwaar onder de blauwe plekken echt overal en haar arm was licht gekneust maar ze mocht niet naar de dokter van haar moeder want haar moeder was bang dat ze tegen de dokter zou zeggen dat ze klappen had gekregen. Amin (haar oudere broer van 19) kwam de keuken ingelopen zo wat is er met jou van waar al die blauwe plekken uhh ja mama was vandaag weer is chagarijnig ow zoals gewoonlijk riep hij ik praat straks wel met haar en wil je een brood je voor me smeren ik moet zo naar mjjn werk en waar is saloua (haar oudere zus van 20) ja die is al naar haar werk riep ze en begon verder te smeren ze gaf het brood aan haar zusjes, en deed de tv voor hun aan en liep naar de middelste verdiepen en begon de bedden opteruimen ze had zo'n last van haar rug maar ze negeerde de pijn en begon verder te opruimen na dat ze alles had opgeruimd liep ze naar de zolder (haar kamer) ze deed de stereo aan ze leip naar het cd rek en pakte een cd van haar zus ze was helemaal fan van destenischild ze kon echt uren naar hun muziek luisteren ze maakte echt alleen independit muziek waar ze echt van hield ze. Door dat het muziek hard stond kon ze haar moeder niet horen roepen de deur zwaaide hard open en daar stond haar moeder weer met haar riem ze was als de dood voor haar moeder haar moeder kon van die dodelijke blikken geven en ook nu had ze er een ze riep elhamara el genza waarom geef je geen antwoord als ik je roep en begon weer te slaan het enige wat ze riep was saffie a mama efek a mama had je echt niet gehoord haar broer amin kwam naar beven gerend toen hij het geschreeuw hoorde hij riep safie a mama laat haar ze had je niet gehoord galina a amin galini ik maak haar af riep haar moeder amin trok zijn moeder mee en keek selma met een meelevende blik aan hij zei ik kom zo ok en trok zijn moeder mee haar moeder keek nog steeds met een van haar dodelijke blikken ze deed ed deur dicht en begon weer te huilen ow allah alstubliefd help mij ik kan het niet meer riep ze, Amin klopte twee keer op de deur kom maar riep selma hij liep naar haar toe en omhelste haar he gaat het vroeg hij ja gaat wel ik heb alleen wat pijn maar het gaat wel, weet je wat zei amin jij gaat vandaag lekker de stad in ok je krijgt van mij 150 euro en koop er maar iets leuks mee ok dan kan je lekker bij komen en je hebt nieuwe kleren nodig toch? Thnx amin ik ben blij dat je mijn broer bent ik weet niet wat ik zonder moest geef nix zei amin ik ben ook blij dat je mijn zusje bent en hij aaide over haar hoofd en gaf haar de 150 euro en liep de kamer uit. Ze liep naar beneden haar moeder zat op de bank te ontbijten ze keek haar vel aan en zei denk maar niet dat amin je vooraltijd kan helpen selma keek bang en liep naar de keuken waar ze begon te opruimen ze wou snel klaar zijn want dan kon ze naar de stad toen ze klaar was met schoonmaken zei ze tegn haar moeder dat ze naar de stad moest dat ze kleren ging komen en dat ze geld van amin had gekregen ze leip naar haar kamer deed de deur op slot en draaide weer de cd van dc ze deed haar kast deur open en keek wat rond en zei wat zal ik aan trekken ze pakte een dkny spijker broek en een rood tuitje en haar dkny spijker jasje en legde het op haar bed ze en liep naar de badkamer ze stapte snel onder de douche ze voelde de warme douchstralen over haar blauweplekken lopen het deed een beetje pijn ze spoelde haar haar en wikkelde een handoek om haar heen en liep weer naar haar kamer ze trok haar kleren aan en kamde haar natte haar ze wikkelde een slordige knot en liep naar beneden ze patkte haar hakkelaarze en trok ze aan en en sloot de deur achter haar ze stond bij de bus halte ze dacht hmm wie zal ik bellen wie wil er met mij naar de stad naar enkele sec dacht ze meteen aan haar beste vriendin emel hetw as haar beste vriendin en ze vertelde alles aan elkaar ze typte haar nummer in na dad ie een paar keer was overgegaan nam haar vriendin en hem :hey skatje hoe is tie riep ze ja goed en met jou ja lekker ik wou vragen of je met me naar de stad wil ik heb 150 euro van amin gekregen en daar wil ik iets leuks mee kopen, is goed antw emel ik wact wel op het centraal station ok? Is goed ik zie daar over een kwartiertje en toen hing ze op
    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    255
    02-06-2002

    Ewa, laat je zus maar verder schrijven, aight! Ik wacht vol verwachting.
    bye bye Nadia

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    255
    02-06-2002

    Ewa, ipie.
    Het verhaal heeft een leuke opbouw. Ik kan de spanning wel vinden.
    Jemoet wel proberen om zinnen te maken dat leest makkelijker en dan kan je ook makkelijker de spanning vinden. Gewoon ff die spelfoutjes wegdenken en dan is het best een goed verhaal. Asl jemoeuite hebt om die fouten weg te halen kan je het ook eerst ff naar mij sturen dan haal ik ze eruit grotendeels. Ken je trouwens het boek het verrote leven van floortje bloem?Heel bekend boek. Gaat over een meisje dat in de prostitutie komt. keep it ot the good work gurl.

    kisses Nadia

  4. #4
    life your own live!!

    Reacties
    549
    25-07-2002

    mooi verhaal man ga verder die spelfouten kijk ik doorheen hihihi xx lady
    Life is a journey not a destination!!


  5. #5
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    zo is t wel een leuk verhaal maarrree.
    ze heeft de jongen net 1 keer gezien en 1 keer gebeld ofzo en ze noemt hem al lieverd en loopt met hem hand in hand...hmm dat vind ik best al wa vroeg of t kan aan my liggen
    maar verder is t verhaal okez en gha zo door

  6. #6
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    aigh than!!!!!ewa kom op met dat vervolgje!!!!zeeeeeeeeed!!!

  7. #7
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    de titel is net als dat boek van t verrotte leven van floortje bloem,echt een mooi verhaal.ik hoop dat verhaal ook zo leuk wordt..maar ik heb al een idee hoe t gaat aflopen.hij zal r off course gaan playen en ze wordt zyn *****

    denk ik,.ik zeg ook maar iest.solly als ik iest verklap hihi

  8. #8
    bekeerd tot het ware dien

    Reacties
    605
    10-05-2002

    hoop dat je snel weer door gaat!! leuk verhaal hoor liefs shafia
    "Allah de Verhevene kijkt niet naar jullie lichamen.
    En hij kijkt niet naar jullie uiterlijk, maar Hij kijkt naar jullie harten."


  9. #9
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    kom op iepie met dat vervolgje tempoooooooooooooooooooooo