1. #1
    Sim Simma

    Reacties
    1.713
    09-04-2002

    Chirac waarschuwt Sharon

    PARIJS - De Franse president Chirac heeft de Israëlische premier Sharon gewaarschuwd voor de gevolgen als Israël zijn land blijft afschilderen als een antisemitische natie. Chirac heeft die boodschap telefonisch overgebracht aan de Israëlische eerste minister.



    De spanning tussen de joodse staat en Frankrijk is de afgelopen maanden aardig opgelopen. Parijs liet zich een aantal malen kritisch uit over de Israëlische militaire acties op de Westelijke Jordaanoever. Israël wees op de recente golf van aanslagen op joodse doelen in Frankrijk.

    Chirac is de Israëlische kritiek zat. In het telefoongesprek heeft hij Sharon erop gewezen dat tijdens de jongste massale demonstraties tegen de extreem-rechtse Le Pen, zijn volk zich nadrukkelijk tegen rassenhaat, vreemdelingenhaat en antisemitisme heeft uitgesproken.

  2. #2
    Sim Simma

    Reacties
    1.713
    09-04-2002

    Origineel gepost door MISS BEAUTY
    Ben jij dat op die foto Safira ??

    YOU ARE SOOOO UGLY
    thanks

    coming from you- that's a HUGE compliment dear !

  3. #3
    Sim Simma

    Reacties
    1.713
    09-04-2002

    Origineel gepost door Stille




    Je moet niet op die reactie letten van die lompe boeren.Jij hebt teminste durf om je foto te laten zien.Maar ik wou iets vragen.Ben jij arabische want ik vind dat jij op een arabische meisje lijkt.
    ja ik ben arabisch!!!

  4. #4
    Sim Simma

    Reacties
    1.713
    09-04-2002

    Origineel gepost door MISS BEAUTY


    Stille, ga jij maar een pamper aandoen en ga alvast
    naar bed om aan je duim te zuigen.. je weet NIKS !!!!!
    ze3ma, ze durft haar foto hier zetten, ZIELIG gewoon.

    En Safira, LELIJKE ARABISCHE WIJF !!! TFOEEEEEEEEEEEEEEE

    Je lijkt net een mislukte travestiet, UGLYYYYY
    - ik hou je wel bezig he

  5. #5
    Sim Simma

    Reacties
    1.713
    09-04-2002

    Origineel gepost door FarD
    Missy,

    ALs jij zo beauty bent laat dat dan zien. Registreer je en plaats je foto, daarna heb je alle recht om verder te blaten. Maar laat deze topic waar ie voor staat. Chirac en Sharon. Dank je wel.

    Safira,

    Trek je er niets van aan.

    Nice picture.

    FarD
    THANKS!!!

  6. #6
    Sim Simma

    Reacties
    1.713
    09-04-2002

    Origineel gepost door hammiid
    Miss Safira, teneerste wil ik op je inhoudelijk topic reageren,
    Wat is je beoogde doelstelling met deze text..?

    Chirac wil de woede van moslims die in frankrijk wonen, publiek relations,
    maar ook de druk van arabisch landen die gekoloniseerd waren door frankrijk een beetje te sussen, door zo een goedkoop media-propaganda van zion-j0den die ook heel wat te zeggen in Frankrijk zelf, na voren te komen dat ze iets kritisch zijn over de houding van israel tegenover palestijnen.

    Je noemt het zelf kritisch, terwijl de houding van israel is volkomen barbars die we afgelopen 55 jaar niet hebben kunnen in de zogenaamde beschafde wereld 'westers"
    En het moet niet alleen bij kritisch geluideb blijven...!!!er wordt massa slachting onder de ogen van de wereld gedaan en iedereen kijkt toe, terwijl de media objectieviteit of correctheid alang verdwijnen wanneer het gaat om de Moslims.

    Moslims landen blijven passief houding aannemen en wachten tot dat de westers en usa hun problemen komt oplossen...het heeft zo lang geduurt omdat de moslims landen nooit eenheid kunnen vormen...

    Zelfs nostradamus heeft voorspeld dat de westers wereld en usa zullen overwonen worden door een arabisch groote leder ....persoonlijk vindt ik dat dit weer een j00ds opgebouwde doelbewust angst aan te jagen bij westers wereld om zo het recht te hebben de arabisch wereld te blijven onderdrukken..
    Nostradamus zelf was een j00d dus............................................... ....................


    Haammiid@hotmail.com
    Ik heb geen mening gegeven over het stuk. Voor alle duidelijkheid, het stuk komt uit te krant. Het was slechts ter informatie. Veel mensen lezen de krant niet...maar yasmina wel he !!!!
    En uiteraard is het slechts een politieke uiting van Chirac. Maar het kan altijd nog slechter!

  7. #7
    Sim Simma

    Reacties
    1.713
    09-04-2002

    Origineel gepost door brahim1969
    Safira ik wil je schrijven dat je een mooie meid bent...

    Ik zal proberen je kenmerken vanuit je foto, jou persoonlijkheid beschrijven:

    Positief: Je bent oprecht, direkt, zelfvetrouwd, je zoekt naar de oorzaak gevolg en ondernemend

    Negatief: ongeduldig, snele persoonlijk geraakt en af en toe trek je subjectief opvattingen


    Heb ik gelijk of heb ik gelijk...
    Uhm dankjewel!!!! (al hoort het niet helemaal in de topic thuis he )

    Nou klopt wel en beetje hoor!!


  8. #8
    Sim Simma

    Reacties
    1.713
    09-04-2002

    Sharon lijdt gevoelige nederlaag

    Uitgegeven: 13-5-2002 7:42

    TEL AVIV - De Israëlische premier Sharon heeft binnen zijn Likud-partij een gevoelige nederlaag geleden. Op een bijeenkomst zondagavond in Tel Aviv nam het centraal comité van de partij een resolutie aan waarin een toekomstige Palestijnse staat wordt verworpen.



    Sharon had vorig jaar september gezegd dat een Palestijnse staat niet ondenkbaar is. Het besluit van de partij beperkt de speelruimte van Sharon in het vredesoverleg aanzienlijk. Het betekent ook een versterking van de positie van zijn rivaal binnen de partij, ex-premier Netanyahu. Die had op het aannemen van de resolutie aangestuurd en probeert alles in het werk te stellen om zelf weer premier te worden.

    Een poging van Sharon om het stemmen over de resolutie uit te stellen mislukte. In een poging zijn positie zo stevig mogelijk neer te zetten, hekelde hij voorgaande regeringen van Israël, die in tegenstelling tot hemzelf zaken deden met de Palestijnse president Arafat. "Ik heb hem niet de hand geschud", aldus Sharon. Netanyahu had eerder op de avond gepleit voor een harde aanpak van Arafat. Hij pleitte ervoor de Palestijnse president uit te wijzen. Volgens hem zit er niets anders op en is het vreemd dat het nog niet is gebeurd.

    De Palestijnse onderhandelaar Saeb Erekat veroordeelde de afkeurende houding van de Likud-partij tegenover de vorming van de Palestijnse staat fel. Voor de Amerikaanse nieuwszender CNN zei Erekat zondag: "Dit is een zeer gevaarlijke ontwikkeling." Ook benadrukte Erekat dat uit de uitkomst van de resolutie blijkt dat de militaire operaties van Israël in de Palestijnse gebieden "geen deel uitmaken van de strijd tegen het terrorisme".

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    93
    13-05-2002

    Angry

    salaam
    allereerst der is daar momenteel geen oorlog maar een laffe daad bezig
    dus al die mensen heben het recht om hun land te verdedigen
    en dat chirac israel waarschuwt al die regeringen heben gewaarschuwt
    en eerlijk wat heben ze gedaan niks alleen comentaar te geven van ze zijn te ver gegaan
    dus sorry maar kwestie palistina en israel ik steun zeker de palestijnse
    staat maar ja wie ben ik ik kan momenteel alleen maar de groepen steunen door geld te sturen en wie weet waar da terecht komt
    en zie een ding staat vast de joodse volk staat bij ons extra in de koran daar is ook een reden voor
    dus laat israel doen met wat ze bezig zijn maar de weerzijde van ons broeders en zusters die op een laffe daad zijn omgebracht zal zeker betaalt worden met bloed
    dus chirac of wie dan ook van een staat zeg wat je wilt zegen
    maar blijft ni met woorden en komt af met daden

    ps; zij is inderdaad een mooeie meid maar moeten jullie echt zo overdrijfen met jullie reacties op haar schoonheid
    vatos

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    313
    21-08-2001

    Origineel gepost door MISS BEAUTY
    Ben jij dat op die foto Safira ??

    YOU ARE SOOOO UGLY
    Jeetje wat ben jij gefrustreerd zeg...als je een beetje lef hebt laat jij je kippe foto zien "miss beauty"...

    Any way, topic is niet voor onzin gemaakt dus ik ga inhoudelijk verder op wat van belang is...ik denk inderdaad dat Chiraq gewoon een propagenda hanteerd, als hij werkelijk niet eens is met wat de zionisten doen, dan moet hij maar wat meer druk uitoefenen ...en een telefoontje plegen naar meneer de Zwijn Sharon zal echt niets uitmaken, en daar zal hij (sharon) ook niet wakker van liggen!!

    Groetjes,
    Just A girl
    Bismi Allah Rahmani Raheem 'Alle lof zij Allah, de Heer der Werelden De Barmhartige, de Genadevolle. Meester van de Dag des Oordeels. U alleen aanbidden wij en U alleen smeken wij om hulp. Leid ons op het rechte pad, Het pad dergenen, aan wie Gij gunsten hebt geschonken niet dat van hen, op wie toorn is nedergedaald, noch dat der dwalenden' (Al-fatiha, Het Begin)

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    93
    13-05-2002

    salaam
    scharon zal er zeker ni waker van ligen
    maar een ding scharon zal nooit met zijn twee ogen en oren ligen slapen
    der zal altijd een oog en een oor waker ligen en da geldt voor al die joodse kolonisten die zich op arabisch grondgebied bevinden
    en een ding staat vast ons tijd zal ooit komen om te zegevieren inshallaah
    dus.........
    vatos

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    41
    05-05-2002

    Salaam aleikkum,

    Ten eerste, ik heb nog nooit zoveel kakelende kippen gezien als op deze site. Typisch weer marokkaans he. Jullie halen met z'n allen het niveau van deze discussie wel erg diep omlaag hoor! Weten jullie als goede moslims nou nog niet dat uiterlijk er niet toe doet.

    Dat even terzijde. Ik wilde even reageren op deze topic, ja!

    Het hele politieke gedoe er om heen begint telkens meer op een toneelstuk te leiken. Including de reactie van het westen en dus Chirac. De zeer zorgwekkende houding, Israël die zich zojuist heeft uitgesproken tegen een Palastijnse staat, voert zich terug tot het politieke geharewar en machtstrijd binnen de partij. Een beslissing waar vrede of oorlog en verderf van afhangt, wordt slecht afgedaan als een politieke spelletje dat zich afspeelt in de politiek van Israël. Helaas past de pro-israëlische berichtgeving zich moeiteloos aan, en legt het daadwerkelijk belang van deze beslissing naast zich neer. In plaats van op de ernst van deze laffe beslissing, wat de aard en motieven van Israël eigenlijk daadwerkelijk bloot legt ( namelijk geen vrede sluiten, want geen eigen staat betekent geen vrede ), op in te gaan, in plaats daarvan wordt het feit afgedaan als slecht een politieke daad of beslissing. Het lijkt zo zonder gevolgen. Waarom blijft de reactie van Europa en de VS uit? Dit zijn namelijk de vredestichters en vechters tegen het terrorisme. De Israëlers moeten een ding beseffen: geen vrede zonder eigen Palastijnse staat! En de Palastijnen willen een eigen staat en daarmee vrede. Israël mag zich niet telkens in de slachtoffer rol verschuilen, die zij al sinds wo2 draagt, en nog steeds moeiteloos misbruikt om bepaalde besluiten te rechtvaardigen die niet te rechtvaardigen zijn. Daarbij zeg ik wel nadrukkelijk dat ik absoluut geen hekel aan Israëlers heb op grond van hun geloof en afkomst. En het is verschrikkelijk wat hun is overkomen. Maar maak daar dan ook geen misbruik van om onrecht te plegen. De Palastijnen willen vrede, dat is een ding wat voor mij zeker is. Want zij zijn toch degenen die onder de bezetting het meest leiden?

    Dit was mijn mening over het geheel en hoor graag wat jullie mening is.

    Groetjes.

  13. #13
    Sim Simma

    Reacties
    1.713
    09-04-2002

    Origineel gepost door Kempoeman
    Salaam aleikkum,

    Ten eerste, ik heb nog nooit zoveel kakelende kippen gezien als op deze site. Typisch weer marokkaans he. Jullie halen met z'n allen het niveau van deze discussie wel erg diep omlaag hoor! Weten jullie als goede moslims nou nog niet dat uiterlijk er niet toe doet.

    Dat even terzijde. Ik wilde even reageren op deze topic, ja!

    Het hele politieke gedoe er om heen begint telkens meer op een toneelstuk te leiken. Including de reactie van het westen en dus Chirac. De zeer zorgwekkende houding, Israël die zich zojuist heeft uitgesproken tegen een Palastijnse staat, voert zich terug tot het politieke geharewar en machtstrijd binnen de partij. Een beslissing waar vrede of oorlog en verderf van afhangt, wordt slecht afgedaan als een politieke spelletje dat zich afspeelt in de politiek van Israël. Helaas past de pro-israëlische berichtgeving zich moeiteloos aan, en legt het daadwerkelijk belang van deze beslissing naast zich neer. In plaats van op de ernst van deze laffe beslissing, wat de aard en motieven van Israël eigenlijk daadwerkelijk bloot legt ( namelijk geen vrede sluiten, want geen eigen staat betekent geen vrede ), op in te gaan, in plaats daarvan wordt het feit afgedaan als slecht een politieke daad of beslissing. Het lijkt zo zonder gevolgen. Waarom blijft de reactie van Europa en de VS uit? Dit zijn namelijk de vredestichters en vechters tegen het terrorisme. De Israëlers moeten een ding beseffen: geen vrede zonder eigen Palastijnse staat! En de Palastijnen willen een eigen staat en daarmee vrede. Israël mag zich niet telkens in de slachtoffer rol verschuilen, die zij al sinds wo2 draagt, en nog steeds moeiteloos misbruikt om bepaalde besluiten te rechtvaardigen die niet te rechtvaardigen zijn. Daarbij zeg ik wel nadrukkelijk dat ik absoluut geen hekel aan Israëlers heb op grond van hun geloof en afkomst. En het is verschrikkelijk wat hun is overkomen. Maar maak daar dan ook geen misbruik van om onrecht te plegen. De Palastijnen willen vrede, dat is een ding wat voor mij zeker is. Want zij zijn toch degenen die onder de bezetting het meest leiden?

    Dit was mijn mening over het geheel en hoor graag wat jullie mening is.

    Groetjes.
    nou ten eerste:

    Don't blame me- ik probeerde gewoon een topic te plaatsen!

    ten tweede ben ik voor 100% eens met je verhaal! En heb er niks aan toe te voegen!

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    93
    13-05-2002

    safira deze foto vind ik stukken beter
    vatos

  15. #15
    Sim Simma

    Reacties
    1.713
    09-04-2002

    Origineel gepost door vatos
    safira deze foto vind ik stukken beter
    Nou da's weer een beetje onaardig- maar goed ieder z'n mening