1. #1
    gone

    Reacties
    201
    10-03-2005

    Unhappy Player for life!!!!!!!! Wael.......

    Hello mensjesss

    Ik heb zoals vele van jullie het verhaal Player for life gelezen.
    Jammer genoeg ben ik er te laat aan begonnen en heb ik er niet meer op kunnen reageren. Omdat die topic was gesloten ofzo.
    Ik moet toch kwijt dat ik het verhaal zoooooooooooooooo mooi vind. Het is serieus het prachtigste verhaal dat ik oooit in mn leven heb gelezen. Zoveel emoties echt k heb gehuild, gelachen van allessss. Het is ook nog door een jongen geschreven dat vind ik al helemaal mooi. Wael (Zo was zijn naam net als die van de hoofdrol in het verhaal) is helaas gestorven. Allah ie Rahmoe.
    Zijn broer was nog verder gegaan met het verhaal wat ik zo goed van hem vind. Het leek net of er een bekende van mij was gestorven. Echt................
    Ik vind dat er een topic moet zijn waar mensen alsnog een reactie kunnen plaatsen of gewoon kwijt kunnen wat ze van het verhaal vonden.
    Ik kon Wael persoonlijk niet maar dit verhaal heeft zo een grote indruk op mij achtergelaten dat ik dit gwoon kwijt moest.

    Het is niet mijn bedoeling om herinneringen op te roepen maar het verhaal mag en kan gewoon niet vergeten worden.

    Kussssss

  2. #2
    MVC Premium

    Reacties
    305
    15-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    ik ben het helemaal met je eens meid..

    ik vind het zo jammer dat het een open einde is .. dat je gewoon niet terug kon lezen of ze terug zijn bij elkaar ...

    gr moslima18

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    254
    21-10-2005

    hallo meiden

    er is een topic van player voor life zonder reacties weten jullie waar die staan en willen die jullie die misschien naar mijn hotmail zetten of een link zetten

    dank je wel ik wil het verhaal graag lezen

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    43
    25-10-2005

    hej ik heb playr 4 life op een word document .. pm me maar als je m wilt maar ik heb m helaas neit helemaal omdat wael gestroven is Allah ie Rahmoe.
    maar waar kan ik dat verhaal vinde waar zn broer aan verder is gegaan :$ .. please give me more infoo!!
    xx

  5. #5
    Independent Woman...

    Reacties
    4.372
    04-05-2005

    jah was mooi verhaal!! maar ik heb vervolg niet meer kunnen lezen..kan iemand me ze doorsturen ofzo??

    xXx widjan xXx


    Van "niemand" naar "iemand".. Patience is the key to succes.. Geef niet op en houd hoop, werk jezelf naar de top..Wacht maar af en je ziet het zelf Insa'Allah..

  6. #6
    gone

    Reacties
    201
    10-03-2005

    Citaat Geplaatst door moslima18
    ik ben het helemaal met je eens meid..

    ik vind het zo jammer dat het een open einde is .. dat je gewoon niet terug kon lezen of ze terug zijn bij elkaar ...

    gr moslima18
    jah ik zou het ook zo leuk vinden om te weten hoe het met ze eindigt
    het was net of wael en imane echt bestonden
    het laatste einde was volgens mij dat ze hem wouden vermoorden
    echt jammer dat het geen einde heeft.................

  7. #7
    gone

    Reacties
    201
    10-03-2005

    Jah het verhaal is plots verdwenen............................

    Ik kan het niet vinden??????

    Ik heb hem wel gelezen tot waar zijn broer het heeft afgemaakt

    Maar dat was met reacties en die is weg???

    Zodra k het vind zal k m sturen naar jullie

    En waar staat het verhaal dan zonder reacties doe wil k wel op mn pc hebben.........

    Kussssss

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    38
    29-08-2005

    hooI ..wie heeft hier dan de STORY van player for life ik wil hem graag lezen...wie hem heeft kan zij/hij de verhaal dan naar mij sturen ----> sweety_mocro_girl6@hotmail.com

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    101
    10-03-2005

    Allah Lahroemoeh Wael..!!
    Vele verhalen hier op marokko.nl vondt ik zo nep
    maar zijn heeft ergg geraakt en heb er ook dingen van geleerd..!!
    Ik heb LETTERLIJK om bepaalde stukken tranen gehad...!!
    Insh''Allah zal Allah jouw Leiden Naar Het Paradijs .

    Salaam AleikOm..!


  10. #10
    I Am Lovestoned....

    Reacties
    274
    17-11-2005

    ik hoop dat allah bij hem zal zijn. Zo jong!!!!echt jammer en die broer van hem veeel veeel sterkte. echt ik meen het. en wael alah nezel 3lik a rahma

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    43
    25-10-2005

    hej heeft er iemand nog wat ghoort dat de breor verder zou gaan en waar kan k dat LEZE!!
    kusxx

  12. #12
    gone

    Reacties
    201
    10-03-2005

    Player for life echt soms kan ik wel huilen omdat het niet is afgemaakt.
    Het verhaal ging gewoon een eigen leven leiden ....................

    Pracht van een verhaal en k zie dat er meerdere zijn die dat vinden

    Ik wens wael echt het allerbeste en insha allah zal hij het paradijs betreden..........

    Kusss

  13. #13
    Marokko 2007!

    Reacties
    857
    27-10-2005

    jah ik wil hem wel lijkt me leuk en ik hoor van iedereen dat ik hem echt moet lezen als je hem aan mij zou sturen zou ik het heel aardig vinden!!

    Dikke kus Maryam

  14. #14
    gone

    Reacties
    201
    10-03-2005

    Ik weet ook niet meer waar k het verhaal kan vinden

    Ik heb het helaas ook niet op mn pc staan


  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    667
    10-01-2004

    Salaam, Ik had een vraagje heeft een van jullie het verhaal Player For Life opgeslagen 0p de c0mputer , me broertje wilt uhm namelijk lezen ik heb die verhaal vorig jaar al gelezen maar ik kan het verhaal op dit moment niet vinden in de verhalenrubriek... Ik hoop dat een van jullie het verhaal : wie uhm heeft zou die me dan kunnen pm bedankt alvast groetjes

    Soms lopen dingen niet precies zoals je wilt , dan sta je er alleen voor !!