1. #46
    Mimimomammimi

    Reacties
    19.838
    30-09-2005

    MVC Premium MVC Premium

    [GLOW="Red"]UP[/GLOW]

    F.Zohra

  2. #47
    -

    Reacties
    900
    19-09-2007

    MVC Premium MVC Premium
    ♥ Up! ♥
    supergirlsz.

  3. #48
    -

    Reacties
    1.509
    04-04-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Allah ie rahmou


    "Wanting to be someone else is a waste of the person you are." - Kurt Cobain


  4. #49
    Meerdere gebruikers.

    Reacties
    16
    06-07-2007

    Allahrahmou, dat verhaal s echt gwoon te mooi nog nooit heb ik een mooiere verhaal geleze

  5. #50
    Meerdere gebruikers.

    Reacties
    16
    06-07-2007

    kan iemand mij die link sturen waar die nu op staat of word bestand s ook goed

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    311
    24-08-2006

    ik wil ff reageren daar op dit is een echt levensverhaal en hij is in het echt ook dood gegaan heb ik gehoord en hij had heel veel problemen

  7. #52
    Meerdere gebruikers.

    Reacties
    16
    06-07-2007

    aaah meskien s echt erg man die verhaal wat die schreef was allemaal ook zo echt je kon gwoon een beeld zien van alle gebeurtenissen

  8. #53
    Zachte Gieeee

    Reacties
    29
    27-10-2008

    zou iemanddd mij die verhaaal van playerforlife willen sturen???
    xxx

  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    62
    04-05-2009

    awillie ikweet het dit verhaal was egt goedd tbarkellah van wael (allahyahmou) Ik vind het heel erggg ik wil graaagg het verhaal aflezen ik heb het in een word documentt die ik bij speedscare ofsoietss en die eindigg bij dat wael onderweg is naar die ene terrein waar hamid was wat blijkbaar niet was maar dat hamid bij zijn huis was samne met iman en die dacht dat ze Wael zouden verrmoorden
    daar ben ik dus gebleven meiden wollah ik wil het egtverder lezen ik heb er om gehuild niet normaal ik vond het prachtig dit verhaal dus als je het die andere vervolg hebt van waar ik was gebleven kun je AUB naar mij sturen in een worddocument of anderrss gwn met reacties of zonder maak niks uit ik wil die vervolg alleen hebben pleasss alvast bedantt loveu xx Yousraa

  10. #55
    SteenPapierSchaar

    Reacties
    9.848
    07-09-2011

    Heeft een van jullie het word doc hier nog van?
    .

  11. #56
    MVC Lid

    Reacties
    76
    15-06-2013

    Ik heb het verhaal wel eens voorbij zien komen vroeger paar jaar geleden dus, maar nooit ech5 erop geklikt en gelezen. Wel kon en kan ik nog steeds ervan opmaken dat het een geweldige schrijver is. Allahira7moe,. Wie wilt het verhaal van hem naar me sturen die het nog hebben staan in word?? Ik ben nu heel erg geïnteresseerd geraakt. Much love

  12. #57
    ignores idiots.

    Reacties
    2.932
    26-06-2012

    “They think they are generous, finding joy in feigning kindness while looking down on others.”
    #ProudEmarati

  13. #58
    SteenPapierSchaar

    Reacties
    9.848
    07-09-2011

    Citaat Geplaatst door Alemarat. Bekijk reactie
    Lees mijn vraag nog een keer? hahaha in een word document? ik ga toch niet alles kopiëren hahah

    Maar dank je wel voor het meedenken.
    .

  14. #59
    MVC Lid

    Reacties
    75
    04-01-2022

    Citaat Geplaatst door Benzy Bekijk reactie
    Is er iemand die dit verhaal ergens heeft? Heb hem zelf nooit afgelezen en was altijd benieuwd hoe die was afgelopen. Alleen lees ik nu dat de schrijver meskeen is overleden Allah Yarahmou.

    SubhanaAllah, hij is aan het verhaal begonnen en heeft het nooit kunnen afmaken. Zet je toch aan het denken en laat je weer beseffen hoe waardevol het leven eigenlijk is.
    https://www.s.cribd.com/document/509...layer-for-life

    Alsjeblieft.. ik heb m zelf niet gelezen. Onafgemaakte verhalen lees ik niet. Hij zal niet geopend kunne worden maar je moet scribd aan elkaar typen zonder puntje