1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    313
    21-08-2001

    Origineel gepost door vatos
    salaam
    en ja oeps sorry ik bedoelde natuurlijk pim
    sorry hoor zal in de toekomst er op leten
    Hahaha maakt niet uit meid..ik dacht alleen dat misschien de letter P op jouw toetsenbord ontbrak...

    Ma3a salama...
    Bismi Allah Rahmani Raheem 'Alle lof zij Allah, de Heer der Werelden De Barmhartige, de Genadevolle. Meester van de Dag des Oordeels. U alleen aanbidden wij en U alleen smeken wij om hulp. Leid ons op het rechte pad, Het pad dergenen, aan wie Gij gunsten hebt geschonken niet dat van hen, op wie toorn is nedergedaald, noch dat der dwalenden' (Al-fatiha, Het Begin)

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    93
    13-05-2002

    Wink

    salaam
    en ja nogmaal eens oeps
    en weet je nu waarom awel
    omdat ik namelijk geen meid ben
    vatos

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    313
    21-08-2001

    Origineel gepost door vatos
    salaam
    en ja nogmaal eens oeps
    en weet je nu waarom awel
    omdat ik namelijk geen meid ben
    Hahaha ohhhh dat meen je niet OEPS...sorry, maar ik zag vatos ik dacht de marokkaanse naam fatousch je weet wel.
    Mijn excuses...
    Bismi Allah Rahmani Raheem 'Alle lof zij Allah, de Heer der Werelden De Barmhartige, de Genadevolle. Meester van de Dag des Oordeels. U alleen aanbidden wij en U alleen smeken wij om hulp. Leid ons op het rechte pad, Het pad dergenen, aan wie Gij gunsten hebt geschonken niet dat van hen, op wie toorn is nedergedaald, noch dat der dwalenden' (Al-fatiha, Het Begin)

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    93
    13-05-2002

    salaam
    en wablieft vatos van fatouche
    nee hoor vatos komt van
    vatos locos forever
    en ik krijg al 12 jaar de naam vatos mee
    kan er ook niks aan doen
    vatos

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    41
    05-05-2002

    Hallo,

    Wat doet zij nou verkeerd? Sorry hoor ik zie het bos door de bomen even niet meer.

    Als zij geen moslim is, dan is zij niet van ons. Als zij denkt dat zij nuttige dingen voor o.a. allochtonen kan doen, want het gaat dus volgens de meesten niet goed met de integratie, dan is dat haar keus. Als we de media moeten geloven gaat er trouwens veel meer alles behalve goed met allochtonen. Dat even terzijde. En als blijkt dat zij klakkeloos de idealen van Pimie volgt, dan is zij niet meer en minder dan diegene zelf.

    Groetjes.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    12
    09-05-2002

    Oef wat zal ik zeggen. Toen ik alle reacties las dacht ik: wat een stelletje meelopers en leeghoofden!

    Tuurlijk hoor je niet te discrimineren en de islam een achterlijk cultuur te noemen maar wanneer zullen WIJ de MAROKKANEN een keer KRITISCH naar ONS ZELF te KIJKEN?!?!?!?!?!

    Wanneer staat er iemand op en zegt: JA ER ZIJN PROBLEMEN EN WE GAAN ER VOOR ZORGEN DAT DAAR WAT AAN GEDAAN WORDT!!

    Waarom spelen jullie mooi weer? Ik kan me hier zo kwaad om maken! Die Farous of Fairous of whatever the hell her name is zit toch niet in die club met KWADE bedoelingen??? OF wel???? Heeft één van jullie er uit kunnen halen dat zij HET NIET MET DE ALLOCHTONEN voor heeft?!?!

    ******* toch allemaal een eind op! Iedereen gaat even op de troon van Allah zitten en oordelen over een ander. Durf es naar jezelf te kijken en eerlijk te zijn over wat er allemaal beter kan in deze samenleving ........... vooral wat de allochtonen betreft!

    Staat er een keer iemand op die ons NIET BETUTTELD en keihard zegt wat hij vindt= dan wordt ie meteen tot op het bot afgekraakt. EN JA HIJ HEEFT ABSOLUUT DINGEN GEZEGD DIE NIET DOOR DE BEUGEL KUNNEN!!! Dat ben ik met een heleboel eens.........maar smoor daarmee niet de discussie over integratieproblemen in de kiem!!!

    Eén achterlijke uitspraak hoeft niet meteen te betekenen dat ALLES wat Pim zei ONZIN was!!!

    Nog iets....ik heb 't idee dat een aantal mensen hier begrijpend lezen moeten leren. Stelletje achterdochtige slachtoffertjes........

    Leefde Pim nog maar............
    lef is het meervoud van leven

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    93
    13-05-2002

    hey emotoin
    aller eerst ik kom uit belgie
    en ik kom van uit een buurt da gekend is als ghetto
    en in den tijd dat wij jong waren en van alles mis gingen doen toen kwamen ze naar ons om oplossingen en toen was er de een vergadering naar de ander en toen kwamen ze tot conclusie dat er een
    jeugdhuis moest komen met mensen die contacten haden met ons gemeente
    awel da werdt ons meerdere keren belooft en kwam er toen iets van nee hoor
    vandaag de dag en wij zijn al 11 jaar verder is het nog altijd een ghetto
    en ik ben al 9 jaar weg van mijn crimineel verleden en kwattekwaad
    en geloof mij niemand heeft daar iets aan gedaan maar uit ons eigen beweging dus zeker ni die politiekers die met ons toen vergaderde
    en zoals je zei allah gaat over ons beoordelen maar weet een ding de maatschappij waar ik in toen zat werd gemaakt door de belgen ze dropten ons maar bijeen en haden nooit gedacht dat wij zo gingen worden
    en nu dat wij volwassene zijn heben ze klachten awel zoals in holland of belgie
    ga een praten met die jongere en je zult zien der valt echt mee te praten dan gewoon zeiken en reclameren
    vatos

  8. #23
    aya ralla bouya

    Reacties
    4.347
    25-02-2002

    Origineel gepost door Emotion
    Oef wat zal ik zeggen. Toen ik alle reacties las dacht ik: wat een stelletje meelopers en leeghoofden!

    Tuurlijk hoor je niet te discrimineren en de islam een achterlijk cultuur te noemen maar wanneer zullen WIJ de MAROKKANEN een keer KRITISCH naar ONS ZELF te KIJKEN?!?!?!?!?!

    Wanneer staat er iemand op en zegt: JA ER ZIJN PROBLEMEN EN WE GAAN ER VOOR ZORGEN DAT DAAR WAT AAN GEDAAN WORDT!!

    Waarom spelen jullie mooi weer? Ik kan me hier zo kwaad om maken! Die Farous of Fairous of whatever the hell her name is zit toch niet in die club met KWADE bedoelingen??? OF wel???? Heeft één van jullie er uit kunnen halen dat zij HET NIET MET DE ALLOCHTONEN voor heeft?!?!

    ******* toch allemaal een eind op! Iedereen gaat even op de troon van Allah zitten en oordelen over een ander. Durf es naar jezelf te kijken en eerlijk te zijn over wat er allemaal beter kan in deze samenleving ........... vooral wat de allochtonen betreft!

    Staat er een keer iemand op die ons NIET BETUTTELD en keihard zegt wat hij vindt= dan wordt ie meteen tot op het bot afgekraakt. EN JA HIJ HEEFT ABSOLUUT DINGEN GEZEGD DIE NIET DOOR DE BEUGEL KUNNEN!!! Dat ben ik met een heleboel eens.........maar smoor daarmee niet de discussie over integratieproblemen in de kiem!!!

    Eén achterlijke uitspraak hoeft niet meteen te betekenen dat ALLES wat Pim zei ONZIN was!!!

    Nog iets....ik heb 't idee dat een aantal mensen hier begrijpend lezen moeten leren. Stelletje achterdochtige slachtoffertjes........

    Leefde Pim nog maar............




    en riep er iemand stront ?????waar heb jij last van????? zehma kapsonens zehma leefde pim maar ke gaaaaaa slapen jij wie denk jij wel dat jij bent zehma jij komt hier ons de les lezen van gaa begrijpend lezen leren ik heb het al geleerd nu jij nog !!!! en wij zijn geen" slachtoffertje's "dat je nog steeds
    rouwt om de dood van pim hoef je ons er niet onder te laten lijden hoor

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    93
    13-05-2002

    das een feit emsoem
    rouwen en dan nog voor iemand als die pim
    dood is dood en die lompe mensen die er om rouwen
    die willen er een messiah van maken maar die vergeten een ding
    ze rouwen om een echte choco prins



    ps: choco prins is met andere woorden een homo
    vatos

  10. #25
    erelid

    Reacties
    399
    13-08-2001

    Emotion
    IK HEB MIJN REACTIE NIET GEGEVEN ALS ALLOCHTOON, DAT BEN IK NAMELIJK NIET MAAR ALS NEDERLANDER DIE TOT DE ISLAM IS BEKEERD.................de opmerkingen van de heer Fortuyn beperkten zich namelijk niet tot allochtonen maar strekten zich uit tot de Islam in het algemeen. En daar gaat mijn reactie over. Gelukkig ben jij in het bezit van zoveel wijsheid om iedereen over een kam te scheren. De opmerkingen van PF zijn beledigend voor een religie en niet voor een aantal Marokkkanen waar jij denkt de woordvoerder van te kunnen zijn.

    een meeloper en leeghoofd

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    93
    13-05-2002

    nou der zullen spijtig genoeg altijd
    leeghoofden en meelopers zijn
    vatos

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    41
    05-05-2002

    Zeg sunny friend,

    Eerst mijn waardering dat jij voor het rechte pad, het pad van de rechtgeleiden hebt gekozen. Er zijn veel marokkanen die ervoor gekozen hebben deze pad niet te bewandelen (helaas).

    Even een vraagje? Je had het over integratie. Ben jij als nl er van mening dat het wel goed gaat met de integratie in de zin die jij net noemde? bijdrag aan maatschappij ed.

  13. #28
    erelid

    Reacties
    399
    13-08-2001

    ten dele wel op grond van de volgende feiten

    1 opleidingsnivo is enorm gestegen jammer genoeg wel meer bij meisjes.

    2 er werken meer allochtonen dan vroeger

    3 roep niet altijd er zijn hier mensen die zijn hier 30 jaar en spreken nog geen Nederlands. dat interesseert mij geen biet. Een samenleving is gebaseerd op de lange termijn .. de 1e generatie sterft uit en er komen nieuwe generaties beter geschoold..

    4 criminaliteit is natuurlijk een hard punt. Maar maak ook eens een onderscheid tussen criminaliteit van Marokkanen en Turken/Antillianen/etc. Marokkanen zijn meestal kleine crimi's. Harde criminaliteit is vaak toe te schrijven aan andere etnische groepen.

    Wanneer gaat het goed met integratie..als meisjes de disco's in en uit lopen, de moskeeen leeg lopen of de boerenkool met worst uit de tron komt voor de kinderen die net uit de creche komen ??

    Salahdin

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    93
    13-05-2002

    hahahaha nou sorry maar
    ik geef die sunny gelijk
    vatos

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    41
    05-05-2002

    Nou Sunny friend, You are my friend! :verliefd: