1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    21
    01-02-2003

    Arrow Verschillende Manieren van Hoofddoek Dragen

    hoi, kan iemand me helpen met het vinden van verschillende stijlen van de hoofddoek.Dus ik bedoel er is vast wel meer verschillende manieren om je hooffdoek te dragen. En dat wil ik weten.
    Kan iemand me helpen?.

    xxxjes
    Zeg:,,Indien gij Allah liefhebt, volgt mij, Allah zal u liefhebben en uw zonden vergeven. Allah is Vergevensgezind, Genadig.''

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    104
    20-10-2002

    Kijk gewoon als je op straat loopt goed om je heen
    kijk ook op t.v naar verschillende arabische programmas, en gebruik je eigen fantasie, ik weet zeker dat je er dan wel uitkomt.
    @1234567890/°qwertyuiop*asdfghjkl<z]xcvbnm,.-§!"#$%&_()'?~|>=:;/*-+,

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    33
    10-01-2003

    of doorzoek sites...
    Met allah swt hulp kom je er wel
    wahaleikom a salaam wr wb
    {*~ ManY PeoPle WeRe A TiTle Of a MosLiM...BuT TheY Don't PracTise Islam~*}

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    97
    10-10-2002

    Origineel gepost door $$Roukajah$$
    Als je schotel heb(moet elk marokkaans gezin wel hebben)
    moet je naar IQRA kijken,daar presenteert een vrouw(ben haar naam ff vergeten) ouahed programma,en daar laat ze ook zien hoe je je hoofddoek kan dragen(op een goede manier).
    Naam van het programma ben ik ook ff vergten(heb volgens mij een black out) maar het komt in ieder geval wel een beetje laat!!!
    niet alle gezinnen
    Waar geen wil is altijd wel een omweg, en waar onwil is, altijd wel een uitweg.

  5. #5
    Mama van 2 schatjes.

    Reacties
    9.388
    14-01-2003

    Sallaam Zuster, een goeie manier van een hoofddoek dragen in de islam is gewoon gesloten hijab over je borsten ook, dus helemaal bedekt. Die andere verschillende manieren van sjaaltjes en dergelijke zijn niet echt goed, maar gewoon hijab helemaal bedekt. Moge Allah je bijstaan zuster.


    Wa Sallaam Alikoum

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    15
    16-04-2003

    perfecte lhijaab is inderdaad gesloten hijaab over je borsten je hals moet ook bedekt worden, je kleding zo wijd mogelijk, als je open schoenen draag, moet je sokken er bij dragen, deze dingen horen ook onder hijaab

  7. #7
    :)

    Reacties
    106
    05-03-2003

    juist ja , maar goed , als je hoofddoek draagt vind ik dat al heel goed!



    xxxxxxxxx halima

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    83
    23-04-2003

    doe je het voor je geloof
    of om meer te versieren

    beslama
    mohammed love you

    Dit zegt genoeg over de islam..klik en luister ???.....http://users.skynet.be/fa543275/jvi.swf

  9. #9
    bekeerd tot het ware dien

    Reacties
    605
    10-05-2002

    Origineel gepost door louahmed
    perfecte lhijaab is inderdaad gesloten hijaab over je borsten je hals moet ook bedekt worden, je kleding zo wijd mogelijk, als je open schoenen draag, moet je sokken er bij dragen, deze dingen horen ook onder hijaab
    is dat zo dat je sokken dan MOET dragen? ik dacht dat het niet hoeft er staat toch bedek tot je enkels.....

    maar Allah oe Allem

    walikom salaam
    shafia
    "Allah de Verhevene kijkt niet naar jullie lichamen.
    En hij kijkt niet naar jullie uiterlijk, maar Hij kijkt naar jullie harten."


  10. #10
    la illa ill Allah!

    Reacties
    355
    30-12-2002

    Enkel je handen en je gezicht mogen vrij zijn

    Allahu alim

    salaam aleikum Dua
    Allahu akbar

  11. #11
    bekeerd tot het ware dien

    Reacties
    605
    10-05-2002

    ja Astafirullah voor mijn fout!! want ik heb gister gehoord dat je ook inderdaat je voeten moet bedekken nog maal sorry!
    "Allah de Verhevene kijkt niet naar jullie lichamen.
    En hij kijkt niet naar jullie uiterlijk, maar Hij kijkt naar jullie harten."


  12. #12
    AloOo

    Reacties
    3.025
    05-08-2002

    Voorbeeld :


  13. #13
    Abutje

    Reacties
    785
    03-06-2013

    Goed dat je het een "hoofddoek" noemt
    Sommige zeggen gewoon hijaab, a3oedoe billeh.
    -