1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    33
    24-04-2002

    insgelijks hoor en het is niet zien, maar lezen. Mag ik ook vragen wie jij bent ?
    Groetjes van

    Abdelmalek

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    282
    27-01-2003

    Origineel gepost door Abdelmalek22
    insgelijks hoor en het is niet zien, maar lezen. Mag ik ook vragen wie jij bent ?
    ik denk niet dat je weet wie ik was omdat ik vaak andere naam nam maar zegt fatima jouw iets
    moge allah swt ons op de rechte pad lijden inch allah

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    33
    24-04-2002

    nee helemaal niks, misschien komt dat omdat heel veel mensen Fatima heetten. Maar jij verdiept je dus ook in de Islam? Draag je een hoofddoek?

    Sorry voor al mijn vragen, als je niet wilt antwoorden begrijp ik dat hoor.
    Groetjes van

    Abdelmalek

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    282
    27-01-2003

    Origineel gepost door Abdelmalek22
    nee helemaal niks, misschien komt dat omdat heel veel mensen Fatima heetten. Maar jij verdiept je dus ook in de Islam? Draag je een hoofddoek?

    Sorry voor al mijn vragen, als je niet wilt antwoorden begrijp ik dat hoor.
    ja ik draag een hoofddoek sinds een jaar dus niet lang maar ik weet wel zeker dat die er nooit meer afgaat en ja ik verdiep me graag in de islam het is en blijft een mooi geloof.
    moge allah swt ons op de rechte pad lijden inch allah

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    33
    24-04-2002

    Origineel gepost door amel124
    ja ik draag een hoofddoek sinds een jaar dus niet lang maar ik weet wel zeker dat die er nooit meer afgaat en ja ik verdiep me graag in de islam het is en blijft een mooi geloof.
    ben trots op je wallah. Een vrouw met hoofddoek straalt rust uit en is schoon en beschermt haar kuisheid. En daar heb ik echt heel veel respect voor, want het is makkelijk om op het slechte pad te komen, maar het is ontzettend moeilijk om op het rechte pad te blijven. Een andere voorbeeld. Het is veel makkelijker en sneller om geld te stelen dan om ervoor te gaan werken.

    Maar ik moet nu helaas weg. Dis is geen discussie meer maar een chat geworden.

    Groetjes van

    Abdelmalek

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    282
    27-01-2003

    Origineel gepost door Abdelmalek22
    ben trots op je wallah. Een vrouw met hoofddoek straalt rust uit en is schoon en beschermt haar kuisheid. En daar heb ik echt heel veel respect voor, want het is makkelijk om op het slechte pad te komen, maar het is ontzettend moeilijk om op het rechte pad te blijven. Een andere voorbeeld. Het is veel makkelijker en sneller om geld te stelen dan om ervoor te gaan werken.

    Maar ik moet nu helaas weg. Dis is geen discussie meer maar een chat geworden.

    ja dat is waar oke tot ziens ik zie je vast wel weer insjallah
    moge allah swt ons op de rechte pad lijden inch allah

  7. #22
    Get Lost

    Reacties
    173
    07-04-2003

    Re: Behandel onze Marokkaanse vrouwen met respect !

    Origineel gepost door Abdelmalek22
    Salaam dames en heren,

    Ik wil graag weten of er nog Marokkaanse mannen zijn die respect hebben voor onze vrouwen. Want tegenwoordig hebben de meeste mannen meer dan 1 vriendin en behandelen ze de meiden als een dweil en als sexobject. Ik vind dat ze dat niet verdienen. Het zijn ook mensen en hebben ook recht op geluk en verdienen het niet om pijn te lijden.

    Ik wil de Marokkaanse meiden vragen of ze ons nog vertrouwen, want niet alle mannen zijn natuurlijk zo. Is het zo dat jullie nog in ons kunnen vertrouwen of zijn alle mannen volgens jullie hetzelfde?

    Wat mij opvalt is dat dit de eerste topic is die over het onderwerp: respect tegenover de MAROKKAANSE vrouw gaat. Jij bent de eerste van de MAROKKAANSE jongens de hier een opmerking over maakt
    (tenminste die ik ben tegengekomen).

    De vraag waarop jij een antwoord verwacht is opzich moeilijk te beantwoorden. Er zijn mannen die respect tonen tegenover de vrouw maar die kom je niet zo snel tegen. Maar de manier waarover de meeste hier op deze site over de meisjes praten dan krijg je vanzelf een hele andere indruk van ze. Ligt het nou aan de man of juist aan de vrouw?

  8. #23
    oujdia 4life

    Reacties
    79
    21-08-2002

    Salaam aleikoum,

    Ik wil er een ding aan toevegen: als je zegt behandel de marokkaanse dames met respect. dan zeg ik okey, natuurlijk. Maar meiden benader de heren dan ook met respect.

    Wie respecteert zal gerespecteerd worden
    =Sbar maftahou lgheer=

  9. #24
    Krullerig lid

    Reacties
    560
    26-07-2002

    Origineel gepost door necromancer
    soort zoekt soort...

    slechte jongens zoeken slechte meisjes...

    en omgekeerd...

    Ik ben het hier gedeeltelijk mee eens ... want wat je ook ziet is dat mensen die geen eens s.tront te bieden hebben om goud durven te vragen .....

    En soms heb je ook dat een meisje dat lief, zachtaardig en vooral naief is in de val wordt gelokt door zo een slick rick don juan casanova wanna be.... en omgekeerd heb je ze natuurlijk ook .... Ik zeg altijd tegenpolen trekken elkaar aan ....

    With will, fire becomes sweet water; and without will, even water becomes fire.
    ˜

  10. #25
    Wild Thing

    Reacties
    2.430
    01-01-2003

    Re: Behandel onze Marokkaanse vrouwen met respect !

    Origineel gepost door Abdelmalek22
    Salaam dames en heren,

    Ik wil graag weten of er nog Marokkaanse mannen zijn die respect hebben voor onze vrouwen. Want tegenwoordig hebben de meeste mannen meer dan 1 vriendin en behandelen ze de meiden als een dweil en als sexobject. Ik vind dat ze dat niet verdienen. Het zijn ook mensen en hebben ook recht op geluk en verdienen het niet om pijn te lijden.

    Ik wil de Marokkaanse meiden vragen of ze ons nog vertrouwen, want niet alle mannen zijn natuurlijk zo. Is het zo dat jullie nog in ons kunnen vertrouwen of zijn alle mannen volgens jullie hetzelfde?

    God straft direct,
    Ik straf erna!

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    33
    24-04-2002

    Origineel gepost door Jemiena
    Sommige jongens zoeken het zelf uit .... wie vallen de meiden lastig op straat met hun psssst ksscht ... of je nu een hijaab draagt of niet maakt voor de jongen niet uit ... als je erop reageert ben je een **** en als je er niet op reageert dan schelden ze je uit als een ¨******
    Ik geef je hier groot gelijk in Jemiena. Maar je moet ook beseffen dat niet alle mannen zo zijn en dat de goeie mannen thuis zitten en geen vlieg kwaad doen. En om eerlijk te zeggen zijn sommige dames zo schaars gekleed dat sommige jongens hun gevoelens niet meer in de hand hebben. Natuurlijk hebben ze dan nog steeds niet het recht om zich zo te gedragen, maar het gebeurt wel en dat vind ik echt schandalig. Die jongens kennen geen schaamte, want die vallen zelfs meiden met hoofddoek lastig. En dan heb ik het over die meiden die hun hoofddoek naar achteren dragen terwijl hun nek bedekt moet zijn. Ik noem dat modehoofddoeken .

    Ik vind gewoon dat vrouwen gerespecteerd moeten worden ongeacht de ras of nationaliteit. Vroeger hadden vrouwen helemaal geen rechten. Als er een dochter werd geboren dan werd ze levend begraven. Sommige ouders gooiden hun dochter levend in de put en lieten haar achter om te sterven. En dit deden ze, omdat vrouwen niet sterk waren om te werken en dus niet voor geld konden zorgen. Vroeger kon een zoon gewoon zijn moeder erven als zijn vader was gestorven. Toen de Islam is gekomen heeft de vrouw veel rechten gekregen en Allah heeft haar verheft in haar status. Rasoul heeft nooit 1 van zijn vrouwen geslagen. Integendeel, hij speelde altijd spelletjes met ze.

    We leven nu in 2003 en nog zijn er mannen die nog dommer zijn dan een ezel en vrouwen nog steeds slecht behandelen. Ik kan alleen hopen dat ze zullen veranderen. Helaas kan ik niet meer voor jullie doen dames.

    Groetjes van

    Abdelmalek

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    31
    28-03-2003

    Ik ben het helemaal met je eens. Ik loop stage in een vrouwenopvang en als ik zie en hoor wat de vrouwen meegemaakt hebben, doet het veel pijn. Zoals je zegt zijn het domme mensen die puur uit onmacht handelen. En natuurlijk zijn er ook goeie mannen die er net zo over denken als jij.

    mra selama

  13. #28
    tamazgiht Power

    Reacties
    913
    05-12-2002

    zekerzz tew eten!!!!!!!
    Ja Ja Ja..... Hier Ben ik Dan
    Op Marokko.nl

  14. #29
    fatihaatje

    Reacties
    486
    24-01-2003

    De meeste zijn , maar de meeste zijn echt gewoon buuuuuuuuuh!! Gewoon om te kotsen!! Ze willen je aand8, geef je ze geen aand8, dan ben je een ****, geef je ze aand8 dan ben je ook een ****, maar dat is natuurlijk niet bij allemaal zo!!
    De jongens die ik ken zijn
    Geniet van je leven, maar hou het wel rustig!