1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    33
    24-04-2002

    Behandel onze Marokkaanse vrouwen met respect !

    Salaam dames en heren,

    Ik wil graag weten of er nog Marokkaanse mannen zijn die respect hebben voor onze vrouwen. Want tegenwoordig hebben de meeste mannen meer dan 1 vriendin en behandelen ze de meiden als een dweil en als sexobject. Ik vind dat ze dat niet verdienen. Het zijn ook mensen en hebben ook recht op geluk en verdienen het niet om pijn te lijden.

    Ik wil de Marokkaanse meiden vragen of ze ons nog vertrouwen, want niet alle mannen zijn natuurlijk zo. Is het zo dat jullie nog in ons kunnen vertrouwen of zijn alle mannen volgens jullie hetzelfde?

    Groetjes van

    Abdelmalek

  2. #2
    Mujahida

    Reacties
    1.947
    05-10-2002

    Niet iedereen is hetzelfde..!!..En overal zitten rotte appels tussen, of je nou een marokkaan of een chinees bent..

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.033
    23-01-2003

    Origineel gepost door Lady Cazawia
    Niet iedereen is hetzelfde..!!..En overal zitten rotte appels tussen, of je nou een marokkaan of een chinees bent..
    wou ik net zeggen...

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.529
    04-11-2002

    Re: Behandel onze Marokkaanse vrouwen met respect !

    Origineel gepost door Abdelmalek22
    Salaam dames en heren,

    Ik wil graag weten of er nog Marokkaanse mannen zijn die respect hebben voor onze vrouwen. Want tegenwoordig hebben de meeste mannen meer dan 1 vriendin en behandelen ze de meiden als een dweil en als sexobject. Ik vind dat ze dat niet verdienen. Het zijn ook mensen en hebben ook recht op geluk en verdienen het niet om pijn te lijden.

    Ik wil de Marokkaanse meiden vragen of ze ons nog vertrouwen, want niet alle mannen zijn natuurlijk zo. Is het zo dat jullie nog in ons kunnen vertrouwen of zijn alle mannen volgens jullie hetzelfde?



    tuurlijk...k heb zeker respect voor ze..zeker voor de marokkaanse meiden
    Don't sweat the technique!

  5. #5
    Wisdom, shame and tact ..

    Reacties
    199
    30-03-2003

    Nou om heel eerlijk te zijn heb ik geen greintje respect voor ze










































    Maar een heleboel
    You were born original so don't die a copy !!!

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    282
    27-01-2003

    Re: Behandel onze Marokkaanse vrouwen met respect !

    Origineel gepost door Abdelmalek22
    Salaam dames en heren,

    Ik wil graag weten of er nog Marokkaanse mannen zijn die respect hebben voor onze vrouwen. Want tegenwoordig hebben de meeste mannen meer dan 1 vriendin en behandelen ze de meiden als een dweil en als sexobject. Ik vind dat ze dat niet verdienen. Het zijn ook mensen en hebben ook recht op geluk en verdienen het niet om pijn te lijden.

    Ik wil de Marokkaanse meiden vragen of ze ons nog vertrouwen, want niet alle mannen zijn natuurlijk zo. Is het zo dat jullie nog in ons kunnen vertrouwen of zijn alle mannen volgens jullie hetzelfde?

    he chatte jij niet vaak bij *********.net of heb ik de verkeerde
    moge allah swt ons op de rechte pad lijden inch allah

  7. #7
    tamazgiht Power

    Reacties
    913
    05-12-2002

    ewaaaaaa, weet je het is de laatste tijd nogal ingewikkeld snap je ik zal het vraag zo stellen, voor wie heb je de laatste tijd recpect, mensne hebben geen recpect mer voor ouderen , voor je ouders enzzz ..... en ik zal eerlijk zijn ik ben extra voorzichig met het vertrouwen in mensen, wolahh want tegenwoordig kan je bijna niemand meer vertrouwen ik zeg niet iedereen, maar tuurlijk zijn er marokkaanse jongens die te vertrouwjen zijn, dat weet ik gewoon 100% zeker
    Ja Ja Ja..... Hier Ben ik Dan
    Op Marokko.nl

  8. #8
    tamazgiht Power

    Reacties
    913
    05-12-2002

    jaaaaa ik moet je daar in gelijk geven necromancer ewaaaaaa jaaaa thats lifeeeee........... tegenwoordig kan je niet alles hebben ja toch
    Ja Ja Ja..... Hier Ben ik Dan
    Op Marokko.nl

  9. #9
    18 jaar

    Reacties
    1.623
    25-05-2002

    Re: Behandel onze Marokkaanse vrouwen met respect !

    Origineel gepost door Abdelmalek22
    Salaam dames en heren,

    Ik wil graag weten of er nog Marokkaanse mannen zijn die respect hebben voor onze vrouwen. Want tegenwoordig hebben de meeste mannen meer dan 1 vriendin en behandelen ze de meiden als een dweil en als sexobject. Ik vind dat ze dat niet verdienen. Het zijn ook mensen en hebben ook recht op geluk en verdienen het niet om pijn te lijden.

    Ik wil de Marokkaanse meiden vragen of ze ons nog vertrouwen, want niet alle mannen zijn natuurlijk zo. Is het zo dat jullie nog in ons kunnen vertrouwen of zijn alle mannen volgens jullie hetzelfde?

    in de marokkaanse jongens zit een ding ze hebben niet het gevoel dat wij hun moslimzusters zijn ze vinden het niet leuk als hubn zusjes iets verkeerds doen terwijl ze dagelijks bnet nes kapot maken
    maar dat wil nog niet zeggen dat alnze broeders zo zijn er zijn elhamdoulilaah nog nette jongens die weten wat de islam inhoudt in die practiseren en die zijn wel te vertrouwen
    wa salam

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    33
    24-04-2002

    soort zoekt soort daar heb je gelijk in. Dat staat zelfs in de koran. Maar ik wil gewoon weten of de meiden alle Marokkaanse jongens over 1 kam scheren. En ik vind dat de goeie jongens dat niet verdienen.

    En om je vraag te beantwoorden Amel124. Ik heb wel eens gechat bij *********.net, maar het is maar wat je vaak noemt. Waarschijnlijk heb je de verkeerde voor je, maar het zou kunnen. De wereld is klein.
    Groetjes van

    Abdelmalek

  11. #11
    tamazgiht Power

    Reacties
    913
    05-12-2002

    abdelmalek ik geef je zeker gelijk wat betreft dat de goede jongens verdienen het zeker niet,
    Ja Ja Ja..... Hier Ben ik Dan
    Op Marokko.nl

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    282
    27-01-2003

    Origineel gepost door Abdelmalek22
    soort zoekt soort daar heb je gelijk in. Dat staat zelfs in de koran. Maar ik wil gewoon weten of de meiden alle Marokkaanse jongens over 1 kam scheren. En ik vind dat de goeie jongens dat niet verdienen.

    En om je vraag te beantwoorden Amel124. Ik heb wel eens gechat bij *********.net, maar het is maar wat je vaak noemt. Waarschijnlijk heb je de verkeerde voor je, maar het zou kunnen. De wereld is klein.
    ik bedoelde er niets mee hoor, je sprak vaak over de islam dat vond ik mooi van je maar sorry ik dacht dat jij dat was
    moge allah swt ons op de rechte pad lijden inch allah

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    33
    24-04-2002

    hoi Amal,

    ik bedoel het ook niet slecht hoor. Je hebt wel gelijk, want ik ben het wel. Maar dat is een tijdje terug. Ik kom daar niet echt meer, want mensen gingen gewoon uitschelden, maar dat terzijde. Zie je wel de wereld is klein he?
    Groetjes van

    Abdelmalek

  14. #14
    tamazgiht Power

    Reacties
    913
    05-12-2002

    ewaa ja necromancer wat moeten we nou tegenwoordig , alles veranderdddddd weet ej soms kan ik me echt ergen aan deze wereldje waar in we leven, bijna neimand heeft meer het beste voor elkaar, en dat is echt erg
    Ja Ja Ja..... Hier Ben ik Dan
    Op Marokko.nl

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    282
    27-01-2003

    Origineel gepost door Abdelmalek22
    hoi Amal,

    ik bedoel het ook niet slecht hoor. Je hebt wel gelijk, want ik ben het wel. Maar dat is een tijdje terug. Ik kom daar niet echt meer, want mensen gingen gewoon uitschelden, maar dat terzijde. Zie je wel de wereld is klein he?
    dat is de rede dat ik daar ook niet meer kom in het begin was het leuk maar later was het ook echt niet meer normaal leuk je weer te zien
    moge allah swt ons op de rechte pad lijden inch allah