1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    10
    19-12-2001

    Waarom moeten Palestijnen zoveel aanslagen plegen?

    Waarom moet en Palestijnen zoveel aanslagen plegen?

    Plestijnen moeten helaas noodzakelijke hun eigen bestaan zelfverdedeging,
    Op de dag dat Israel stopt en vertrekt uit bezet gebieden van 1947, zullen meteen ook de aanslagen stoppen..
    De verantwoordelijkheid ligt bij Israel en USA, die het grof geweld gebruiken tegen weerloze palestijns volk, om zo hun moslims te onderdrukken..

    55 jaar onderdrukking en negen jaar na ondertekening van de oslo-akkoorden heeft Israel ondanks eindeloze beloftes nog niets gedaan aan het terug geven van het land
    in plaats daarvan schieten ze op kleine bebys 3 maanden oud en hele wat palestijnenen zijn levend begraven zonder dat er iemand van buitenwereld het kan merken. dat is ergst wat je kan aandoen tegen een mens..zelfs in de tweede "oorlog werden mensen vergast en dat is tenminst geen lijdende dood" ondanks dat het verschikkelijk is...

    In Israel zijn geen moreel verschillen..tussen een burger en een soldaat omdat daar iedereen militair is en schuldig aan moord en onderdrukking....

    De algemene onevengewichtigheid in de pers, die pro-israel is en waar is "politiek correctheid'????

  2. #2
    DesPeratlyInLoVeWhitIslaM

    Reacties
    824
    10-03-2002

    Waarom worden wij moslim de terroristen genoemd...???? De wereld is zwaar getroffen door blindheid als niet men niet ziet wie de ware terroristen zijn SHARON,en BUSH........

    Onder de naam oorlog tegen terrorisme lopen ze onschuldige moslim burgers af te maken, leeftijd maakt ze niet uit...Baby's, kinderen, bejaarden, vrouwen, mannen.... Onze oemah wordt uitgemoord..... het is duidelijk dat deze terreur daden niet tegen het bestrijden van terroristen is, maar het is en oorlog tegen de ISLAM, waar zelfs moslims aan mee werken...... Die kijken blind toe aan de zij lijn

    Inschallah zal gerechtigheiden komen, die dag zal komen als de moslims het eeuwige leven zullen betreden, Jenah Inschallah..... Wie het best lacht, lacht het laats........

    Allahoemma moenzilal kitabi, sarie'al hisabi, ihzimil ahzaba, Allahoema ihzimhoem wa zalzilhoem

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    41
    05-05-2002

    Salaam,

    Ten eerste wil ik je er op wijzen dat het een moslim misstaat om dergelijke zelfmoordacties te ondernemen in naam van het geloof. De mensen die hierdoor getroffen worden zijn welliswaar joods, maar zeker niet de schuldigen. Is dit wat de Islam ons heeft geleerd? Een riem met expolosieven aan doen en maar tot ontlpoffing laten komen op het juiste moment wanneer er veel mensen in de buurt zijn? En dan niet te vergeten dat het gewoon zelfmoord blijft. Dit staat in de Islam bekend als iets lafs. Of iemand nou moslim is of niet, een zelfmoordenaar eindigt in de hel! En niet te vergeten dat op deze manier de Islam en het Palastijnse volk in discrediet wordt gebracht. Hoe kun je verwachten dat de buitenwereld dat soort acties goed zal keuren en er begrip voor hebben? Er bestaat zeker veel begrip voor de Palastijnse situatie, alleen wordt deze weer telkens overschaduwd door die bizarre zelfmoordenaars. Op deze manier houden de palastijnen uiteindelijk geen mensen meer over die voor Palastina moeten vechten. Want dat zullen ze! Met de steun van Allah! Maar zal Allah hun steunen bij het zichzelf doden?! Dat betwijfel ik.

    Als ik hoor dat het bouwen van nederzettingen alleen maar is toegenomen... Nee, zelfmoord als manier om de bezetting te bevechten als laatste. Ik vind het zeer demoraliserend voor de Palastijnen die op wat voor manier dan ook, diplomatiek of gewoon face to face, de bezetting proberen tegen te gaan. Dus als Israël doorgaat met de bezetting, dan heeft, als het zo doorgaat, heel palastina zichzelf opgeblazen. Waarom zouden ze dan ophouden met de bezetting? De Palastijnen ruimen immers zich zelf al uit de weg.

    En wat het erge van dit soort acties is, dat het ook nog altijd tegen de draad van hun leiders ingaat. Telkens wanneer ze eindelijk diplomatiek sterk staan, nadat Israël zijn gruweldaden heeft begaan, komt er weer zo een actie. Net dat we de publieke opinie voor ons hebben gewonnen, zelfs de VS leverde steeds meer kritiek, wordt het weer door zoiets onbenulligs overschaduwd. Deze acties halen weinig uit en zorgt ervoor dat Israël ongestraft wegkomt. En sterker nog, zelfs de volgende ker hetzelfde kan doen.

    Nee, de Palastijenen vormen alles behalve een vuist tegen Israël. Ze lopen elkaar duidelijk in de weg. Heeft de Islam ons niet geleerd achter onze leider te staan en te gehoorzamen? Waarom doen we dat dan niet?

    Ik begrijp, tot zover volgens de beelden op tv, dat palastijnen een zeer uitzichtloze situatie leven zonder toekomst perspectief. Zonder dat ik kan ervaren hoe erg die situatie zou zijn, want ik heb zoiets nooit megemaakt. Allah zal hun helpen!
    Maar de manier om hier tegen te vechten is niet door zelf uit het leven te stappen, en het dan nog als een overwinning vieren ook. Nee, het is zlefs in het voordeel van Israël. Wat voor gruweldaden israël ook heeft gepleegd, kijk maar naar de afgelopen maanden, door de meest recente actie is alle kritiek als sneeuw voor de zon verdewenen. De Palastijnen willen terecht vechten tegen de bezetting. Maar door op deze manier te vechten tegen de bezetting, is dit eigenlijk voor de joden een vrijbrief om te mogen bezetten. Dus volgens mij wordt het omgekeerde verwezenlijkt. Dit kan toch niet de bedoeling zijn? Ik ben van mening dat we deze tegenstelling moeten doorbreken. Hoewel ik nadrukkelijk wel vóór het verzet ben tegen de bezetter! Laat daar geen misverstand over bestaan! En natuurlijk ben ik ook voor een palastijnse staat!

    Dit alles wat ik hierboven heb geschreven is mijn mening en visie zoals ik die heb weergeven. Ik hoor graag jullie mening hierover.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    58
    27-11-2001

    j0den hebben nog steeds niks geleerd van het verleden ..
    Ze blijven grof geweld gebruiken tegen weerloze Palestijnen en ze ontzien niemand of het een bybe, gehandicapt, vrouwen, artsen politicie alles zelfs olijf bomen worden ontworteld....kortom het zijn misdadegers....

    j0den slaan aan twee kanten!!eene kant vermoorden, vernederen, verhongeren van Palestijns volk en aan de ander kant blijven ze via media de rol van slachtoffer bespelen en de wereld doet nog steeds niets..

    Denken j0den dat ze onverslaan zijn??? j0den zijn nog nooit zo kwetsbaar als nu..
    Onze moraal is zeer hoog er geen weg meer terug, Al Quuds zal snele bevrijd worden van Beni Kilab jahoud........

  5. #5
    Kijk & vergelijk...

    Reacties
    1.457
    04-10-2001

    ik heb er ook een topic over geopend...zie marokaanse jongeren en sexualiteit ofzo ( ik dacht..."hier kijken de meesten...misschien enige reacties....not!!)....wat mij is opgevallen is dat hoewel er veel mensen op tegen zijn er maar weinig op dergelijke topics reageren....bijna 200 die het hebben doorgenomen en maar 8 hebben gereageerd....waarom is dat zo? doet hen dat dan niets?....weten ze niet wat ze moeten schrijven (bij andere topics blijkbaar wel...)? willen ze er niet op reageren? waar ligt het aan?

    Naar zeggen de spiegels van onze ziel....

    Klik hier...!

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    74
    23-05-2002

    allah is groot........moge hij onze palestijnse broeders en zusters verlossen van die onmenselijke barbaren.


    En Corrie ik begrijp je reactie wel.....maar denk je niet dat de palestijnen ook rust willen naar al die jaren van onderdrukking, vernedering en verdriet? Maar er wordt hen geen rust gegund!! Ze hebben op de eerste plaats al geen innerlijke rust meer!! De westerse wereld is misschien de bloedbaden in Sabra en Shatilla al vergeten, maar de palestijnen niet. Zij hebben hun hele familie daar verloren. En verwacht jij dan van ze dat ze de Israeliers vergeven.De Israeliese burgers zijn schuldig. Zij stonden erbij en keken erna. En dat doen ze nog steeds. Zij hebben de man(of het monster)die verantwoordelijk is voor die bloedbaden en vele meer doden aangewezen als hun leider!!!!Hoe kan je dan zeggen dat ze onschuldig zijn?
    Sorry maar dat begrijp ik niet. Hoeveel onschuldige Palestijnen zijn opgepakt en nooit meer iets van vernomen? Niemand die naar ze omkijkt. Behalve hun familieleden, hun moeders, hun vaders die radeloos achterblijven en zich afvragen waar de westers wereld en ieder ander wezen blijft? Hoeveel onschuldige kinderen worden er niet dagelijks vermoord door Israelische soldaten en KOLONISTEN? En worden die kolonisten opgepakt en berecht? Nee natuurlijk niet, een Palestijns leven is NIETS waard!!!

    Soory Corrie maar als Israel vrede wil, moet hij eerst voor gerechtigheid zorgen. En voor ANTWOORDEN!!

    ma3a sellama

    dinaatje

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    74
    23-05-2002

    Dank je tiheshmiet. En waarom is het gevaarlijk dat ik uit Rotterdam kom? Rotterdam is gevaarlijk daar niet van...



    kisses dinaatje

  8. #8
    *Marrakchia*

    Reacties
    976
    05-06-2002

    ewa bazzzzzzzzzzzzzzz

    Ik begrijp het lef van sommigen gewoon niet!
    Ten eerste kempoeman (ofzoiets) GA NOOIT IN DE PLAATS VAN ALLAH SWT SPREKEN! Zo kwam het namelijk bij mij over!!!! Ik moet zeggen dat ik niet je hele tekst gelezen heb, omdat bij het eerste stukje mijn bloed al omhoog steeg!
    Warrom begrijpt men gewoon niet dat deze zelfmoordacties hun enige wapens zijn! (als je de kiezelsteentjes niet meerekent)
    En nee het is niks lafs en zo wordt het ook niet in de Islam gezien! Kijk als je zelfmoord pleegt omdat je je leven zat bent, je bent niet tevreden met je leven en je snijdt je polsen door, of je springt van een amsterdams hotel! Ja dat is haram!!!!!!1 Dan pleeg je zelfmoord!
    Maar als je voor je land vecht, je vecht tegen de onderdrukkers, je vecht tegen de moordenaar van je moeder/zus/breor/vader/neef/oom of gewoon moslim broeder, je vecht voor je godsdienst, je vecht voor el Quds, dan pleeg je geen zelfmoord! Dan ben je bezig met jihad!
    Deze mensen kunnen niet anders! Zij hebben geen tanks waar ze baby's mee kunnen overrijden, wat ze overigens nooit zullen doen! Zij hebben geen uzi's waar ze een hele familie mee kunnen uitmoorden, zij hebben geen bommen en granaten! Zij hebben alleen kiezelsteentjes en explosieven!
    Enne Corrie!!! Nnog ff dit..............in deze "westerse beschaving" begrijpt men de jihad van de Palestijnen niet! Dat klopt daar heb je groot gelijk in! Het enige wat deze "westerse beschaving" begrijpt is dat de joden/israeliers een heel volk is aan het uitmoorden en vervolgens zielig gaan zitten doen! Het enige wat deze "westerse beschaving" begrijpt is dat de israeliers met tanken over volle huizen rijden, dat deze israeliers baby's vermoorden, dat deze Israeliers zwangere vrouwen lynchen! Dat is het enige wat deze "westerse beschaving" begrijpt he?!
    Met tranen op mijn wangen en shahadaa op mijn lippen kijk ik naar de verschrikkelijke beelden van mijn vermoorde broeders en zusters!
    De groeten

    *...Marrakech Bladi...*


  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    41
    05-05-2002

    Assalaam Alleikum,

    Vergis je niet Bouhourmia of zo! Mij raakt het héél diep en persoonlijk als moslim als ik de beelden op tv zie. Met name de beelden die door arabische tv zenders worden uitgezonden. Deze laten de grenzeloze gruweldaden van de israëliers zien. Wat de nl media zelden of bijna nooit laat zien. Behalve de aanslagen van de palastijnen dan. Vergis je niet! Ik ben absoluut voor verzet als wij onderdrukt worden. Dit is de plicht van elke moslim. Vechten voor je rechten en eigendom. Doe je dit niet, dan ben je een laffaard en zeker geen moslim. Vergis je niet, ik wordt woedend van binnen als ik de beelden op tv zie. Woedend op ook de arabische landen die sterk verdeeld zijn en zelfs niets van zich laten horen.

    Wat ik met mijn verhaal heb proberen duidelijk te maken is, dat ik van mening ben, (en het is ook slechts mijn mening als simpele ziel) dat er nog genoeg andere manieren zijn om de bezetting te bevechten. Dit kan op diplomatiek maar ook rechtstreeks aan het front zijn. Bijvoorbeeld israël is omsingeld door arabische landen. Waarom heeft bijna geen enkele palastijn de beschikking over wapens? Zo zien we dat zelfs Nederland betrokken is bij de levering van gratis wapens aan israël terwijl ze er al zoveel hebben. En die bommen, kunnen die niet gewoon gericht worden tegen de boosdoeners (het leger, regering en iedereen die oorlog voort behalve vrouwen en kinderen), en op afstand tot ontploffing worden gebracht. Ik noem maar wat. Het is belangrijk dat de palastijnen zich hiervoor goed organiseren en samenwerken zoals het een moslimbroeder betaamt. Doen ze dit niet dan worden ze stuk voor stuk gebroken. En daarbij komt dat ik denk dat israëliers zelfs baat heeft bij die zelfmoordacties (dit is vergeleken met het geweld van israël slechts een druppel op een gloeiende plaat). Doch het valt in het niets bij de onmenselijkheid van de israëliers, maar is wel altijd weer een rechtvaardiging (ook naar de buitenwereld toe) om hiermee door te gaan. En het is belangrijk dat de opinie juist voor de palastijenen is omdat zij nog enig invloed kunnen hebben op de situatie.

    Want vergis je niet! Ik ben voor verzet zolang er geen vrede is. In de hoop dat er vrede komt. En ik ben van mening dat zelfmoordacties een vorm van verzet is dat de kans op vrede verder weg brengt. Helaas ben ik bang dat de uitzichtloze situatie gecreëerd door israël, de palastijnen dwingt tot dit soort acties. Het is maar al te makkelijk om als buitenstaander dit soort meningen te verkondigen. Dus bourmia, ik begrijp je reactie volkomen. Enigszins schaam ik me ook hiervoor omdat ik niet kan weten hoe enorm uitzichtloos, vernederend en pijnlijk de situatie kan zijn die jonge palastijnen tot dit soort acties dwingt.

  10. #10
    *Marrakchia*

    Reacties
    976
    05-06-2002

    Mijn naam is Bahjaouia

    Assalaam 3aleikoem,
    Ik begrijp je stukje tekst nu wat beter! Maar ja we kunnen allemaal wel zeggen dat de Arabische landen mee moeten helpen om onze broeders en zusters te helpen, wellikien el 7aq ie tgel rahoem koelhoem ne3sien!
    Vertaling: de waarhedi moet gezegd worden, ze zijn allemaal aan het slapen!
    Ze laten de palestijnen vermoord worden! Dusssssssss
    Mijn hart verscheurd als ik de beelden zie!

    Enne kempoeman! Het is Bahjaouia weet je wel van Bent el Bahja weet je wel van Marrakech weet je wel

    *...Marrakech Bladi...*


  11. #11
    *Marrakchia*

    Reacties
    976
    05-06-2002

    Angry En nu ben ik boos

    IK WORD ECHT KOTSMISSELIJK VAN MENSEN ZOALS JIJ IDF
    Allah ie n3el el jahud b7ellek!!!!!!!
    Sorry maar heb je dan lef of heb je dan lef om zo een reactie te plaatsen! Ga je informatiebronnen maar nog een keer na! Want er klopt geen reet van! Of wat zeg ik ..........dom dom dom van me jou informatiebron is zeker de cnn.....america's rules of joden zijn zielig ... klopt dat? Volgens mij wel...............JIJ BENT GEWOON EEN EIKEL! En dat is mijn mening! Ik bedoel een ontwetende eikel!

    *...Marrakech Bladi...*


  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    10
    19-12-2001

    Dit is absoluut niet waar. Hamas en Islamitische jihaat hebben gezworen israel van de kaart te vegen en nergens anders genoegen mee te nemen als de verwijning van Israel. Niks te grenzen van 1947...De verantwoordelijkheid voor een aanslag ligt bij degene die hem pleegt, niet bij degene die er door gedood worden. En het Israelische geweld wordt NIET ingezet tegen weerloze burgers, maar tegen burgers die gewapend aan de strijd deelnemen. Het kan gebeuren dat daarbij onschuldigen zoals baby's sneuvelen, maar dat is dan niet de opzet, en zeker geen beleid. Het zijn in tegendeel een deel van(!) de Palestijnen die hun kinderen gebruiken als wapen, door hen met opzet in de vuurlinie te brengen om zo martelaren te maken en er daarna tegen de rest van de wereld over te klagen. Als daarentegen Israelische baby's met opzet worden doodgeschoten vieren ze feest. Dat is beslist andersom niet het geval. Kolonisten die niet uit zelfverdediging schieten worden berecht als misdadigers.


    Dit is absuluut leugens . Kachmovement en andere organisaties zoals Jewish Defense League, Masada2000, de Groene Vrouwen en de Etzion doen er alles om een groot-Israël zonder Arabieren te stichten op een uiterst wreedvolle manier verwezenlijken. Denk aan de talloze moorden en bedreigingen, het voor Palestijnse volk te spelen op die manier zo te intimideren en angst aanjagen. Denk aan bloedbad waarin 49 onschuldige oude bejaarde mannen biddend in Kirjat Arba door de Kach-aanhanger mordenaar Baruch Goldstein met steun van militaieren zijn doodgeschoten. En hij wordt gedenkt als een held , zijn graaf trekt dagelijks honderde j00ds bezoekers aan om zo hun steun te betuigen. Waarom moet dit alles op zo’n geweldadige manier gerealiseerd worden?Als dat gerechtvaardigd is? 49 biddende moslims in hun gebed doodschieten, is dat ‘gerechtvaardigd’?


    Teruggeven kan gewoon nog niet. Bovendien is het wel gebeurd, het egyptische deel is teruggegeven en de Israelische dorpen daar ontmanteld. Maar hier was sprake van land voor vrede, niet land voor opnieuw aanslagen. We hebben het gezien in Hebron. Het eerste wat de palestijnen deden was het graf van Jozef vernielen en er een moskee op bouwen. Je denkt toch niet dat de Israeliers achterlijk zijn? Om diezelfde rede kan er zowiezo geen sprake zijn van teruggave van Jeruzalem: De klaagmuur zou direkt verwoest worden.

    Het is juist andersom , De Arabische wijk in ander delen van israel werd met de grond gelijkgemaakt. Er verrezen een markt, een vuilnisstortplaats en een openbaar toilet. De Moskeen werden als geitenstal en discobar gebruikt en de Islamitisch begraafplaats deed als groententuin dienst en zo gaat israel met het bezet land om terwijl ze pas in 1967 zeggenschap gedwongen over klaag muur hebben..terwijl wij moslims al 1300 eeuwen zeggenschap hadden over de klaagmuur en hebben al heilig domen van joden beschermt tegen kruistochten van christenen die op uit zijn totaal vernietiging van joden..
    Wij Moslims hadden ons vijanden moeten uitrooien en genade moeten tonen.Onze tolerentie tegenover j00ds volk heeft ons ondergang gekost


    Ik weet niet waar je bij dat levend begraven aan refereert: als je soms de "massaslachting in Jenin", bedoeld? inderdaad heel merkwaardig dat niemand van de buitenwereld er van merkte. Nederlandse forensische onderzoekers die daar onderzoek deden, vonden en roken zelfs geen spoortje van massabegraving. Knap gedaan van die Israelisch. Maar misschien nog knapper van de palestijnen, om een massagraf te maken waar het niet was, kompleet met zogenaamde begravingen.

    En wie zijn de nederlandse onderzoekers??? de zogenaamde onderzoekers die niet eens naar de plekken zijn gegaan waar alles gebeurde en ten tweede het waren zelf nederlands j0den..
    Terwijl israel doet er alles om de echte VN onderzoekers niet toe te laten!!!waarom???????????


    En ook fijn dat je vergassen kennelijk minder erg vind dan levend begraven. Dat gebeurde wel met blauwzuurgas, niet met een of ander verdovingsspul hoor. En het ging daar over uitmoorden, niet over gevechtssituaties. En in een gevecht zijn ook andere belabberde manieren om aan je eind te komen. Wat te denken van een vlammenwerper? En levend geroosterd te worden in een tank?

    Ach mister IDF ik heb liever dat ik j00ds middadegers levend geroosterd worden..Maar met allah’s hulp en met ons vader Saddam zullen we jullie verslaan met simpel maar effeciant middelen...
    Ten eerste belooft SADDAM ons een groot verenigd arabisch land, dat wordt dus per definitie gerealiseerd. Zonder idealen heb je geen leven, als de SADDAM doelen vanuit menselijke redenatie onrealistisch zijn maakt dat me eigenlijk weinig uit.

  13. #13
    *Marrakchia*

    Reacties
    976
    05-06-2002

    GO MAO GO MAO

    GO MAO........ GO MAO........ GO MAO........Je krijgt van mij een dikke vette TIEN!!!!!!!!!!!!!!!!! :duim: :duim: :duim: :duim:

    *...Marrakech Bladi...*


  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    74
    23-05-2002

    Beste Corrie,

    Ten eerste wil ik je laten weten dat ik grote bewondering voor je heb, voor de manier waarop jij gehandeld hebt. Dat je iemand die je zoiets verschrikkelijks heeft aangedaan kan vergeven......voor zo iemand kan ik niets anders dan bewondering voor hebben.

    Maar beste Corrie sommige mensen zijn niet zo sterk. Ze kunnen de persoon die hun hele familie heeft uitgemoord niet vergeven. Zeker niet als het nog steeds doorgaat.

    En Corrie ik ben zeker niet van mening dat ''kleuterpraat'' goed is. Maar op dit moment zie ik een groot deel van de schuld bij de Israeliers liggen. Zij hebben de grootste fout gemaakt door Sharon als hun leider te kiezen. Door hem te kiezen zenden ze als het ware een signaal van uitdaging naar de Palestijnen toe. Sharon haat de Palestijnen en alles waar ze voor staan!! Zo iemand kan nooit voor vrede zorgen. Hoe kunnen de Palestijnen in godsnaam gaan onderhandelen met de man die zoveel Palestijnen heeft uitgemoord? Ze kunnen niet eens naar hem kijken zonder aan alle verschrikkeingen terug te denken. En dan moeten ze met hem onderhandelen? Dat kun je toch niet van hen vragen?

    En ook vind iemand die kinderen vermoord en slecht wezen. Daar moeten de Palestijnen niet aan meedoen. Maar Corrie vertel me alsjeblieft......hoeveel onschuldige palestijnse kinderen en baby's zijn er wel niet vermoord door het Israelische leger en de kolonisten? Een schot in het hoofd, een schot in het hart.........het Israelische leger bestaat uit scherpschutters. Is het zo moeilijk voor hen om kinderen te onderscheiden van gewapende mannen? Is het zo moeilijk voor hen om in een been te schieten? Natuurlijk moeten de Palestijnen geen kinderen vermoorden. Kinderen zijn onschuldig. Die weten nog van niets. Maar jijzelf bent moeder.......kan jij de pijn van een ouder niet begrijpen die al haar/zijn kinderen heeft verloren? Een moeder die al haar kinderen of 1 van haar kinderen verliest heeft haar zin in het leven verloren. Er rest haar dan nog maar 1 ding en dat is wraak. De ander laten meemaken wat haar pijn is. Misschien is dat niet goed.....maar de liefde van een moeder voor haar kinderen moet men niet onderschatten.Die kan men niet begrijpen.Ja in zulke situaties onstaat dan wel het ik-jij geval.


    En IDF jij zegt dat kolonisten die iemand uit niet uit zelfverdediging neerschieten, gewoon berecht worden. Sorry maar daar heb ik niets van gemerkt. Het is geen geheim dat de kolonisten het leven makkelijk wordt gemaakt.


    liefs dinaatje

  15. #15
    *Marrakchia*

    Reacties
    976
    05-06-2002

    Origineel gepost door IDF

    Schelden is het wapen van hen die geen argumenten hebben....

    Ik wil niet vervelend doen hoor, maar ik heb 1 niet zitten schelden en 2 er zijn al zoveeeeeeeeeeeeeeeeeeel argumenten/feiten gegeven maar je blijft je ogen gewoon gesloten houden!!!!!!!!! Dus ga wat nuttigs doen met je 'wijze' woorden!!!!
    O ja nog 1 advies......................blijf de situatie niet vanuit 1 kant bekijken.........je zal nog veel kunnen leren!!!!!
    De groeten

    *...Marrakech Bladi...*