1. #16
    Mshiesha

    Reacties
    1.038
    13-09-2003

    geldt voor mij ook, elk jaar n nieuw ventje, wat zeg ik? elke week, van de een naar de ander



    Hada Houwa

  2. #17
    Schattig

    Reacties
    3.279
    01-01-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door supadupa
    geldt voor mij ook, elk jaar n nieuw ventje, wat zeg ik? elke week, van de een naar de ander



    Hada Houwa


  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    152
    18-08-2005

    Ware aard van sommige 'vrouwen' komt weer eens naar boven. Waar het hart vol van is loopt de mond van over. Dus je gaat nu niet met jan en allemans naar bed puur omdat je zgn 'moslima' bent. Terwijl het binnen de islam juist een achterliggende gedachte heeft, dat wereldwijd wordt gedeeld; zelfrespect.

    Ik heb daarom meer eerbied voor een 'ongelovige' met zelfrespect, dus niet met iedereen haar bed deelt, dan een zgn moslima die het halverwege laat vanwege 'haar geloof'. Voor de ongelovige is er nog hoop daar haar hart hallal is. Immers er zijn geen belemmeringen voor haar om zich als ... te gedragen maar ze laat het na omdat ZIJ het niet wil, boek of geen boek!. Ze is weliswaar onwetend niettemin hallal waar de zgn moslima 'wetend' is maar haar hart niet hallal (Imaan). Bahh wat een smerig schijnheiligheid.
    "Those who wish to appear wise among fools, among the wise seem foolish"

    "Wise men argue causes, and fools decide them."

  4. #19
    Agh jah...

    Reacties
    133
    24-04-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Dat heb je goed gezegd..!
    ஆ"Een mens struikelt vaker over zijn tong dan over zijn voeten"ஆ

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    152
    18-08-2005

    "Een mens struikelt vaker over zijn tong dan over zijn voeten"

    Dit is dus zo'n geval.
    "Those who wish to appear wise among fools, among the wise seem foolish"

    "Wise men argue causes, and fools decide them."

  6. #21
    Agh jah...

    Reacties
    133
    24-04-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Idd....Goed gezien
    ஆ"Een mens struikelt vaker over zijn tong dan over zijn voeten"ஆ

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    4.456
    16-07-2004

    Citaat Geplaatst door Miss_Vanitas
    serieus

    dan zou ik erop los krikken, zonder te trouwen

    want ik zou dan geen schuldgevoelens hebben
    Ja misschien zou jij dat doen
    Maar ik ken genoeg niet gelovige meiden die niet christelijk zijn of geen moslima die netjes 1 vriend hebben of zijn getrouwd..en die er ook niet op los ................... zoiets doet een normaal mens gewoon niet..

  8. #23
    strange 1

    Reacties
    726
    08-07-2005

    Citaat Geplaatst door Mortaz
    Ware aard van sommige 'vrouwen' komt weer eens naar boven. Waar het hart vol van is loopt de mond van over. Dus je gaat nu niet met jan en allemans naar bed puur omdat je zgn 'moslima' bent. Terwijl het binnen de islam juist een achterliggende gedachte heeft, dat wereldwijd wordt gedeeld; zelfrespect.

    Ik heb daarom meer eerbied voor een 'ongelovige' met zelfrespect, dus niet met iedereen haar bed deelt, dan een zgn moslima die het halverwege laat vanwege 'haar geloof'. Voor de ongelovige is er nog hoop daar haar hart hallal is. Immers er zijn geen belemmeringen voor haar om zich als ... te gedragen maar ze laat het na omdat ZIJ het niet wil, boek of geen boek!. Ze is weliswaar onwetend niettemin hallal waar de zgn moslima 'wetend' is maar haar hart niet hallal (Imaan). Bahh wat een smerig schijnheiligheid.
    Ik ben het volledig met je eens!!! Puntje waard
    Als je vecht om mensen te doen
    uitgroeien naar meer schoonheid,
    als je vecht om jezelf te zijn...
    onthoudt men slechts één ding
    van je: 'dat je vecht' en dat
    klinkt nogal slecht.

  9. #24
    ' Verloren '

    Reacties
    4.964
    13-08-2005

    Ik kan het subtiel zegge ma das wel een dergelyke ho' gedrag wat je nu zegt

    ' Geen geweten ' - verlang je dan zo naar dat éne ding.

    En dan zeggen ze da et de jongens altyd zyn.


    Citaat Geplaatst door Miss_Vanitas
    mwa, ik zou dr geen problemen mee hebben

    zoals gezegd, geen last van geweten

    gewoon genieten van die handel

    - Naughty by Nature -


  10. #25
    Bijna Lid

    Reacties
    589
    20-09-2004

    ik trouw liever met niet moslima en dat ze later wel moslima wordt inshallah

    dan heb je 2 dingen te verdienen en dan heb ik het over 7asanaat ( je word beloont door allah swt)

    1. beide stelletjes worden beloond omdat ze getrouwd zijn en trouwen is soena.

    2. en je hebt dan ook kans dat hij/zij word bekeerd tot het geloof islam, dankzij moslim(a) men waar hij/zij mee is getrouwd, en men wordt daarmee beloond en natuurlijk ook de bekeerde wordt op ze volst beloond door (allah swt)




  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    4.456
    16-07-2004

    Citaat Geplaatst door sssalima
    als ik geen moslim was zou ik ook niet trouwen gewoon lekker genieten van alles wat haram was?

    maar wallah ik ben allah swt dankbaar dat ik een moslima ben
    even serieus..dat meen je toch niet

  12. #27
    **SuPeR MeMbEr**

    Reacties
    3.554
    04-10-2003

    ik denk dat iedereen het bijna zo zou doen, pas later trouwen als je alles hebt geproeft en gehad.
    degene die zeggen dat ze dan liever een ongelovig meisje nemen ipv één die moslima is en zulke gedachten heeft. Wel we zijn juist blij dat de islam ons behoedt van zulk afstotelijk gedrag!
    ik wil hier de ongelovige niet slecht maken ofzo iedereen zijn dienn en zijn leven.

    maar ja mgarba hebben nu meer temprament dan ntsarra. Man of vrouw maakt niet uit .... allemaal zelfde handel.
    degene die schijnheilig komen zeggen van ik ben zelfrespect ja hallo iedereen probeert zelfrespect te behouden maar ken jij een hollands meisje van 23 of meer die nog maagd is! bij hen zou je eerder abnormaal zijn als je nog geen sex hebt gehad in je leven.

  13. #28
    Bijna Lid

    Reacties
    589
    20-09-2004

    je woont in belgje

    niet mixen! er zit altijd een groep met goed en slechte wezens

  14. #29
    love you........

    Reacties
    1.840
    04-04-2004

    Citaat Geplaatst door Miss_Vanitas
    en ik meen het serieus
    Wat heeft dat met moslim zijn te maken, als je niet wil trouwen, dan trouw je toch niet, wie houd je tegen
    What goes around, will come around..............

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    4.456
    16-07-2004

    Citaat Geplaatst door Lady_Yas
    ik denk dat iedereen het bijna zo zou doen, pas later trouwen als je alles hebt geproeft en gehad.
    degene die zeggen dat ze dan liever een ongelovig meisje nemen ipv één die moslima is en zulke gedachten heeft. Wel we zijn juist blij dat de islam ons behoedt van zulk afstotelijk gedrag!
    ik wil hier de ongelovige niet slecht maken ofzo iedereen zijn dienn en zijn leven.

    maar ja mgarba hebben nu meer temprament dan ntsarra. Man of vrouw maakt niet uit .... allemaal zelfde handel.
    degene die schijnheilig komen zeggen van ik ben zelfrespect ja hallo iedereen probeert zelfrespect te behouden maar ken jij een hollands meisje van 23 of meer die nog maagd is! bij hen zou je eerder abnormaal zijn als je nog geen sex hebt gehad in je leven.
    Er zijn zat nl meiden die ook nog maagd zijn op hun 25ste..bij christenen moet je ook maagd blijven hoor tot het huwelijk, zelfs de christelijke mannen houden zich daaraan

    en ookal hebben mensen geen geloof, dan betekend het niet dat ze zich gedragen als een h.o.e.r, of dat ze stelen..liegen of weet ik wat..
    Elk mens gelovig of niet gelovig heeft van God een geweten gekregen, zodat hij zelf weet wanneer iets goed of slecht is..
    Sommige niet gelovige mensen leven beter dan sommige moslims die lopen te stelen en meisjes gebruiken enz..