1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    97
    10-10-2002

    Op de AEL-site heb ik dit gevonden:


    Bismillah ar-rachmeini ar-rahiem

    Het interim-bestuur van AEL Nederland deelt mede dat het broeder Mohammed Cheppih

    voor zal dragen als kandidaat voor het voorzitterschap van AEL Nederland. Het interim-

    bestuur heeft na langdurige besprekingen met broeder Cheppih geconcludeerd dat hij de

    beste kandidaat is. Broeder Cheppih is strijdbaar, trots op zijn afkomst en heeft een

    diepgaande kennis van de islam. Hij heeft een eigen stijl en charme en is terecht een

    populaire opinionleader onder Arabische en moslim jongeren in Nederland.

    Broeder Cheppih heeft overigens aangegeven in verband met zijn kandidatuur zijn

    werkzaamheden bij de Wereld Moslim Liga Nederland neer te zullen leggen. De voordracht

    vindt plaats aan het congres bestaande uit afgevaardigden van afdelingen, dat eind mei is

    gepland. Het interim-bestuur van AEL Nederland betreurt dat dit nieuws aan de media (Nova)

    is uitgelekt, voordat zij de gelegenheid had alle leden persoonlijk te informeren over haar

    keuze.


    Interim-bestuur AEL Nederland.
    ******************
    Waar geen wil is altijd wel een omweg, en waar onwil is, altijd wel een uitweg.

  2. #17
    Perish...

    Reacties
    114
    05-01-2003

    Dit las`kook,
    Klootzakke van Nova,
    Gelijk heel zwartmakend en negatief,
    "Hoe minder je hebt te bieden, hoe mooier je de verpakking maakt."

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    42
    10-03-2003

    Re: cheppih voorzitter AEL Nl

    Origineel gepost door misantazaghin
    cheppih wordt zondag voorgesteld als de nieuwe voorzitter van de Ael.

    Ik ben nu aan het nadenken. Als hij het nu is zou ik misschien toch de ael steunen. In ieder geval een goede leider.

    He nu komt de aap uit de mouw.
    Was jij niet een vervente tegenstander van de AEL omdat het woord arabisch daarin voorkwam.

    En in mijn draadje scheinheilig voorkomen dat je geen rasict bent en dat mijn stelling dat Amasigt ( de mensen die gedemonstreerd hebben tegen de AEL) voor El Fitna zorgt verwerpelijk en onjuist is.

    Het gaat jullie helemaal niet om de islam maar om de autoriteit. Dus vandaar dat ik ook met behulp van de hadith zei dat culturisme, nationalisme etc voor el fitna zorgt.

    Wat een stel hypocrieten!!!

  4. #19
    Heimelijk

    Reacties
    2.330
    04-03-2003

    Origineel gepost door mokromike
    zou je je dan mischien toch vergist hebben in de AEL ?

    zou je dan toch te veel de media achterna hebben gelopen ?

    zou de AEL dan toch echt voor de Amazigh op komen ?

    zou trots op het arabisch zijn dan toch samen met islam kunnen ?

    allah ou a3lam
    BEdankt mokromike, door die ene laatste zin in jou post weet ik dat ik toch maar geen aanhanger van de ael word. Cheppih bewonder ik wel.
    En arabie jammer jongen een van je aanhangers heeft het verpest. Ik ben toch blij dat ik niet met zulke apen hoef te hollen. En mokromike je derde zin laat me niet lachen zeg.
    Gewoon Yups.

  5. #20
    Heimelijk

    Reacties
    2.330
    04-03-2003

    Re: Re: cheppih voorzitter AEL Nl

    Origineel gepost door arabie
    He nu komt de aap uit de mouw.
    Was jij niet een vervente tegenstander van de AEL omdat het woord arabisch daarin voorkwam.

    En in mijn draadje scheinheilig voorkomen dat je geen rasict bent en dat mijn stelling dat Amasigt ( de mensen die gedemonstreerd hebben tegen de AEL) voor El Fitna zorgt verwerpelijk en onjuist is.

    Het gaat jullie helemaal niet om de islam maar om de autoriteit. Dus vandaar dat ik ook met behulp van de hadith zei dat culturisme, nationalisme etc voor el fitna zorgt.

    Wat een stel hypocrieten!!!
    Ik veracht nog altijd het woord arabisch in de naam en dat zal ik altijd blijven doen. Je hebt me niet horen zeggen dat ik dat niet meer doe.

    Ik kom nog hierop terug.
    Gewoon Yups.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    16
    22-03-2003

    Die Cheppih stond een aantal weken geleden toch lijn recht tegeonver Abu jahja in het debat. Het was toch Cheppih in debat met de AEL??

    hahaha is ie toch overstag gegaan na dit debat. Maar goed vind CHeppih niet echt een goede woordvoerder.....simpelweg omdat ik hem niet zo bekwaam vind in een dialoog. Hij komt gewoon niet uit de verf.

  7. #22
    Defender ante mortem

    Reacties
    384
    08-01-2003

    Re: Re: Re: cheppih voorzitter AEL Nl

    Origineel gepost door misantazaghin
    Ik veracht nog altijd het woord arabisch in de naam en dat zal ik altijd blijven doen. Je hebt me niet horen zeggen dat ik dat niet meer doe.

    Ik kom nog hierop terug.
    voor racisten zoals jou is geen plaats binnen de AEL.

    Arab Pride does not mean Arab supremacy !

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    97
    10-10-2002

    Re: Re: Re: Re: cheppih voorzitter AEL Nl

    Origineel gepost door mokromike
    voor racisten zoals jou is geen plaats binnen de AEL.

    Arab Pride does not mean Arab supremacy !
    Mokromike,

    Ik vind het jammer dat je altijd zo agressief overkomt. Je bent er altijd als de kippen bij om bovenop alle geuite kritiek te springen. Als AEL´er heb je een voorbeeldfunctie.

    Ik ben géén AEL-tegenstander. Dit is gewoon goedbedoelde opbouwende kritiek. Denk er eens over na.

    Een zuster
    Waar geen wil is altijd wel een omweg, en waar onwil is, altijd wel een uitweg.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    16.156
    11-06-2002

    ........Bij de AEL zijn alle mensen welkom die zich Moslim noemen, en anderen die zich Moslim noemen ook daadwerkelijk als Moslims zien, en bereid zijn met hen allen in broederschap samen te werken voor de zaak van ALLAH (fi sabililah)..........

    Mogen NIET moslims OOK lid worden??
    "God is een door de mens gemaakt wezen, waarop de mens omwille van eigen geluk en genotsverhoging zijn menselijke idealen, noden en wensen projecteert."

    - L. Feuerbach

  10. #25
    Heimelijk

    Reacties
    2.330
    04-03-2003

    Origineel gepost door an3sdej
    ........Bij de AEL zijn alle mensen welkom die zich Moslim noemen, en anderen die zich Moslim noemen ook daadwerkelijk als Moslims zien, en bereid zijn met hen allen in broederschap samen te werken voor de zaak van ALLAH (fi sabililah)..........

    Mogen NIET moslims OOK lid worden??

    Juist en ik als moslim voel me niet welkom bij de AEL. Maar ans3dej nee niet-moslims mogen niet lid worden, maar dat mag omdat het een organisatie is en geen politieke partij.
    Gewoon Yups.

  11. #26
    Heimelijk

    Reacties
    2.330
    04-03-2003

    Re: Re: Re: Re: cheppih voorzitter AEL Nl

    Origineel gepost door mokromike
    voor racisten zoals jou is geen plaats binnen de AEL.

    Arab Pride does not mean Arab supremacy !
    Kom op maar scheld mijn huid maar vol, zegt genoeg over de aanhangers van de AEl.

    En mokromike om jou een plezier te doen ik VEracht Arab Pride en Arab supremacy. Dus kom de een niet goedkeuren met een veroordeling naar de ander. Please kom volgende keren met argumenten.
    Gewoon Yups.

  12. #27
    Defender ante mortem

    Reacties
    384
    08-01-2003

    uhhh...an3sdej....Moslims mogen WEL lid worden.

  13. #28
    Heimelijk

    Reacties
    2.330
    04-03-2003

    Origineel gepost door mokromike
    uhhh...an3sdej....Moslims mogen WEL lid worden.

    Leugenaar foei schande, ga je mond spoelen. Liegen is haram en duivels dat moet jij weten. Of ben je alleen een arabier.
    Gewoon Yups.

  14. #29
    Defender ante mortem

    Reacties
    384
    08-01-2003

    Ik weet het...je kunt het niet uitstaan...maar het is toch echt waar...



    getekend,

    Arab Pride Forever !

  15. #30
    Heimelijk

    Reacties
    2.330
    04-03-2003

    `kom met feiten dat het zo is, kwam zelfs op het journaal dat niet-moslims geen lid mogen worden. Het mag wel tenzijn je een arabier bent. Dus een ongelovige nederlander mag geen lid worden.


    Amazight Pride forever.
    Gewoon Yups.