1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    34
    12-03-2003

    Wie van de meiden/heren is getrouwd met iemand uit marokko!!!

    Sallaam meiden en heren, ik had een vraagje aan jullie, wie van jullie is getrouwd met iemand uit marokko of gaat dit jaar met iemand uit marokko trouwen? ben er namelijk heel benieuwd naar en hoe bevalt jullie het met iemand uit Marokko? wel een lange afstand, maar het is zekers waard. Ik zelf trouw dit jaar met iemand uit marokko waar ik al een jaar ben verloofd en inshaAllah gaat alles goed komen.

    Voor de aankomende bruidjes, wens ik jullie veel succes toe en maak er een leuke dag van.

    Graag jullie reacties hierop.


    Wa Sallaam Allikoum Wa Rahmatoe Allah Wa Barakatoe
    Sobhan AllahTahalla

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    18
    08-09-2002

    salaaam oe3aleikom.

    ik ben ook byna een jaar verloofd.myn verloofde woont ook in maroc.
    ga naar de zomer in augustus of september trouwen in challah.heb al alle papieren op gestuurd.nu nog wachten.het gaat heel goed tussen ons tot nu toe.ik hoop in onze verdere leven ook in challah.

    ALLES KOMT GOED IN CHALLAH.

    een big hug van zahia

    thalla

  3. #3
    The Classy One..

    Reacties
    7.090
    25-02-2003

    As salaam aleikum,

    Ik moet eerlijk zeggen dat ik super veel respect heb voor meiden die dat kunnen..
    Ik zelf krijg ook zo nu en dan aanzoeken van Maroc,maar k krijg er altijd zo n naar gevoel erbij..Ben altijd bang dat het enkel om de papieren gaat of voor een groot deel.Mijn zus zelf is wel met iemand van Maroc getrouwd en leeft nu al jaren gelukkig met deze man..
    Ik vroeg me af hoe het bij jullie zit..hebben jullie deze gevoel nooit?

    Wa aleikum salaam

  4. #4
    Mama van 2 schatjes.

    Reacties
    9.388
    14-01-2003

    Sallaam SadGirl2003, meid je moet gewoon je gevoel volgen en insha allah komt het goed. Kijk meid ik zeg niet dat jongens uit NL niet goed zijn ofzo, maar alles is El Maktab meid, ik heb vroeger ook gezegd dat ik nooit, maar ook nooit met iemand uit marokko trouw, maar kijk ik ga wel met iemand uit marokko trouwen, het is gewoon El Maktab en volg je hart meid. En meid hou 1 ding in je oren, niet alle jongens daar doen het voor de papieren, we horen hier in NL alleen de negatieve kanten, de positieve kanten willen we niet eens horen, maar er zijn ook positieve kanten hoor, en je zegt zelf je zus is gelukkig met een man uit marokko? dus het kan wel meid en misschien bij jouw ook, maar meid wacht gewoon af wat er op je weg komt en Allah is met je. Succes meid.


    Wa Sallaam Alikoum

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    18
    08-09-2002

    JE HEBT HELEMAAAAL GELIJK ATLAS_GEBERGTE

    ALLES IS EL MAKTAB.


    BESLAMMA

  6. #6
    The Classy One..

    Reacties
    7.090
    25-02-2003

    Origineel gepost door Atlas_Gebergte
    Sallaam SadGirl2003, meid je moet gewoon je gevoel volgen en insha allah komt het goed. Kijk meid ik zeg niet dat jongens uit NL niet goed zijn ofzo, maar alles is El Maktab meid, ik heb vroeger ook gezegd dat ik nooit, maar ook nooit met iemand uit marokko trouw, maar kijk ik ga wel met iemand uit marokko trouwen, het is gewoon El Maktab en volg je hart meid. En meid hou 1 ding in je oren, niet alle jongens daar doen het voor de papieren, we horen hier in NL alleen de negatieve kanten, de positieve kanten willen we niet eens horen, maar er zijn ook positieve kanten hoor, en je zegt zelf je zus is gelukkig met een man uit marokko? dus het kan wel meid en misschien bij jouw ook, maar meid wacht gewoon af wat er op je weg komt en Allah is met je. Succes meid.


    Wa Sallaam Alikoum
    Wa aleikum salaam 7bieba..

    Bedankt voor je reactie..Je hebt het heel erg mooi verwoord..Ben het helemaal met je eens..echt waar!
    Maar ik mis het besef ervan..Ik denk dat dat ook te maken heeft met de invloeden van mensne van buitenaf...
    Daarom kijk ik er elke keer ook van op als ik zie dat er toch npog Marokkaanse meiden van Nederland zijn die gewoon met een jongen van Maroc kunnen trouwen en lak hebben aan de rest.. ...
    Ik wens jullie allen een gezegende huwelijk insha'allah...
    Moge het beste jullie overkomen meiden...

    Wa aleikum salaam

  7. #7
    Mama van 2 schatjes.

    Reacties
    9.388
    14-01-2003

    Dank je wel zuster en moge Allah je bijstaan bij de keuze die je in de toekomst gaat maken.


    Wa Sallaam Alikoum

  8. #8
    The Classy One..

    Reacties
    7.090
    25-02-2003

    Ameen ya rabb!
    En allle Moslima's insha'allah!

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    28
    13-04-2003

    julie zijn raar stel hij doet voor papier
    Partyyyyy :hoera

  10. #10
    Mama van 2 schatjes.

    Reacties
    9.388
    14-01-2003

    Sallaam Samira123456789, zuster dat is jouw mening meid. Wie zegt dat alle jongens daar in marokko hetzelfde zijn? zusters het is allemaal El maktab en als Allah het zo wil dan gaat het ook zo gebeuren meid. Ik hoop zuster dat je niet alle negatieve verhalen van de mensen moeten horen, want het is allang niet altijd zo. Moge Allah over onze moslimbroeders en zusters waken.


    Wa Sallaam Alikoum

  11. #11
    Mama van 2 schatjes.

    Reacties
    9.388
    14-01-2003

    Miss_Magrebia weer hé hahahahah a tamschoemt, jij altijd met je grapjes hahahahah. maar meid die meiden weten waar ze over praten, wij weten wel beter hé hahahahahah.


    Wa Salaam Alikoum

  12. #12
    Mama van 2 schatjes.

    Reacties
    9.388
    14-01-2003

    Maar wij weten wel beter hé Miss_Maghrebia, trouwens heb je nog wat gehoord van de IND??????????? ik hoor je nog.


    Wa Sallaam Alikoum

  13. #13
    The Classy One..

    Reacties
    7.090
    25-02-2003


    Toppie meiden....*Zucht*

  14. #14
    Mama van 2 schatjes.

    Reacties
    9.388
    14-01-2003

    Sallaam Miss_Maghrebia vertel meid hoe ziet je trouwjurk eruit???????????? ben namelijk heel erg benieuwd meid hahahahah. Ik hoor het snel hé.


    Wa Sallaam Alikoum

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    5.615
    12-10-2002

    ik zou liever niet uit marokko trouwen,anders moet ik zoveel regelen hier en daar,en ik hou eenmaal niet van papierenwerk,waarom zou ik het moeilijk voor mezelf maken als het makkelijk kan.