1. #16
    Asalaam alaikoem

    Reacties
    12.420
    28-03-2002

    Re: Moet het heren?????

    Origineel gepost door leyla15
    Ewaaaaaaaaaaa drerries!!!!!!!

    Dit is een vraag voor de heren.
    Als jullie gaan trouwen, moet jullie vrouw dan kunnen koken???

    thallllouuuuuuuuuuu

    ciaooooooooooooo

    Je bent pas 15 jaar, dus je hebt genoeg tijd om te leren koken

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    597
    08-06-2002

    Ik vind van wel en anders kun je altyd recepten van vriendinnen uit proberen als je niet hebt geleerd om te koken, maar kom op iedere vrouw kan toch koken??????

  3. #18
    Asalaam alaikoem

    Reacties
    12.420
    28-03-2002

    Origineel gepost door dulce_lamia
    Ik vind van wel en anders kun je altyd recepten van vriendinnen uit proberen als je niet hebt geleerd om te koken, maar kom op iedere vrouw kan toch koken??????
    Jij hebt het waarschijnlijk over Algerijnse vrouwen, dit zijn Marokkaanse vrouwen................

  4. #19
    Extreme Member

    Reacties
    912
    20-08-2002

    Nou ik kan heerlijk koken. Me vrouw moet wel een prakkie klaar kunnen maken maar ze hoeft niet elke dag van mij . Het koken wil ik later wel doen als zij maar alles in de vaatwas machine stopt er uit haalt
    Ondertekening verwijderd door
    HEIBA

  5. #20
    Gemeenste lid.

    Reacties
    1.586
    03-08-2002

    Als ze er helemaal niks van zou bakken zou me dat zeker irriteren ja. Gelukkig kan ik het zelf goed en schep ik er aardigheid in. Er zijn echter wel dagen dat ik het koken aan mijn vrouw uitbesteed. Maar zo goed als ik wordt het toch nooit, het is wel lekker hoor, maar koken moet je ook met je hart om het verfijnd te doen
    Ik heb nooit slaap.


  6. #21
    Haloween Time

    Reacties
    86
    02-07-2002

    Re: Moet het heren?????

    Origineel gepost door leyla15
    Ewaaaaaaaaaaa drerries!!!!!!!

    Dit is een vraag voor de heren.
    Als jullie gaan trouwen, moet jullie vrouw dan kunnen koken???

    thallllouuuuuuuuuuu

    ciaooooooooooooo

    ewa als mijn vrouw niet kan koken, hoef ik haar niet eens dan is ze voor mij null waarde......als mijn maag niet werkt, werkt mijn hersenen niet en zie ik alles voor mij zwart......no foodwomen no me comprendo

    thalla

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    861
    31-07-2002

    Ik kan niet koken maar ik begin het stilletjes aan te leren zoals Marmita,brood maken,.... ik denk altijd voordat je trouwt kun je nog alles snel leren.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    21
    23-08-2002

    ik heb nog nooit mee gemaakt dat een marokkanse vrouw niet kon koken maar ja het schijnt dat ze er toch bestaan maar een beetje moeite dan leer je het zo vroeger kookt ik ook wel eens maar de laatste tijd geen tijd meer voor heele dag aan het werk en dan thuis komen en koken dat gaat niet daarom moet het vrouwtje koken
    :chef:

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    33
    24-04-2002

    Eten is niet alles hoor. Het moet niet zo zijn dat we elke dag pizza bestellen of junkfood eten, maar als je vrouw maar van je houd en jij van haar natuurlijk. En mensen kunnnen leren koken. Als de vrouw niet kan koken dan gaan ze samen leren koken. Lijkt me wel leuk.
    Groetjes van

    Abdelmalek

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    173
    06-05-2002

    Ik bak wel elke dag friet

  11. #26
    Extreme Member

    Reacties
    912
    20-08-2002

    So damn Men heeft een verdomd oude topic uit de sloot gevist
    Ondertekening verwijderd door
    HEIBA

  12. #27
    Al hoceima

    Reacties
    7.748
    03-06-2002

    ah...ik hoop niet dat me man(later..) shie keukenprinses wil...want dan moet ik hem maar snel uit de droom halen......nope, keuken nix voor mij..echt vreemd in deze situatie ben ik precies een tegenpool van me zus...haha...


    maar ja, hoop dat hij van buiteneten houdt, anders mag hij elke dag wel naar me moeder komen..

    als hij er echt moeite mee heeft, dan leer ik het wel voor hem...


    liefs Mokaltum(het zusje...)
    "Als men wist wat het gebed ons kon geven, dan ging ieder op zijn knieen door het leven"

    Inna lilahi wa inna ilayhi raji3oen.................Moge Allah swt hem een mooi plekje in el djenna schenken en hem vergeven en hem genadig zijn 09-02-2006

  13. #28
    HELLO,IT'S ME!

    Reacties
    708
    24-07-2002

    hahahaahh wardaroosje ben precies hetzelfde
    IK HAAT KOKEN!als niemand thuis is en er is niks klaar, dan sterf ik liever van de honger dan dat ik iets ga maken, zo niet dan maar een broodje ofzo
    mijn zussen kunnen wel koken, vooral wagd zus van me wejouw!
    en ik hoop dat me man ook gene keukenprinses wil dan hoeft hij niet naar mij toe te komen, maar ga het wel leren voordat ik ga trouwen, altijd buitenlands eten is ook nie leuk, af en toe marokkaans mag wel en voor de rest MOET mijn ook kunnen koken want ik zou niet altijd degne zijn die in de keuken zal staan en afhankelijk van mij moet zijn.

    ewa thallaw a ness
    I'm not your enemy, I'm not your friend but I 'm just somebody

  14. #29
    HELLO,IT'S ME!

    Reacties
    708
    24-07-2002

    hahahahahahahhahahha echt wel man, soms vraag ik mezelf af hoe ik dat later ga doen want waar ik een hekel aan heb is in de keuken staan. ik doe alles maar in de keuken dan heb ik opeens iets zeer belangrijks te doen maar zoals iemand zei een beetje me mama haar schuld want heb namelijk 2 zussen en die staan eerder in de keuken dan ik en ja met school en werk enz poeh poeh kom je echt niet aan de tijd om iets te doen of te leren en tja weekend is vrij voor mezelf
    I'm not your enemy, I'm not your friend but I 'm just somebody

  15. #30
    Egypte is mijn hart

    Reacties
    357
    13-03-2003

    Origineel gepost door BadBoy
    Salam alekoem

    Marokkaanse meisje worden al op jonge leefdtijd de keuken ingetrokken om te leren koken. Hun word ook wijs gemaakt dat als ze later niet goed kunnen koken dat ze een bruiloft wel kunnen vergeten want welke man wil nou trouwen met een vrouw die niet kan koken ..........

    Dat is dus waar ik het al eerder over had hier op yasmina die leerproces die mannen en vrouwen doormaken. Dit is weer een voorbeeld. Deze leerproces verschilt ook van cultuur. En in de marokkaanse cultuur is het nou eenmaal zo dat een vrouw moet kunnen koken anders is het geen "echte" vrouw. Het klinkt heel ouderwets maar kijk maar om je heen het gebeurd nog steeds. Ons ouders zijn ook zo opgevoed en weten niet beter. Misschien zal onze generatie het ook weer zo overbrengen op de andere generatie.

    Ik zou het zelf niet erg vinden als mijn vrouw niet zou kunnen koken. Dan gaan we wel aan de overkant van een snackbar wonen........... :melig:




    wat wil je? patatje met of toch maar weer eeb pizza