MVC Lid

Reacties
    22
    14-03-2002

En wat studeer jij?

Asalaam wa3elekoem allemaal,

Hierbij wil ik jullie vragen om te reageren op de vraag wat studeer je?

Ik wil namelijk een beeld proberen te krijgen wt mijn broeders eb zusters hier in NL & België doen.

Met studeren doel ik trouwens niet alleen op mensen die op de Uni. zitten,
    volge je een leuke, aparte opleiding aan bijvoorbeeld het MBO...laat het me weten.

Alvast bedankt voor jullie reactie.
    I am a deeply religious man... I am satisfied with the mystery of life's eternity and with a knowledge, a sense, of the marvelous structure of existence -- as well as the humble attempt to understand even a tiny portion of the reason that manifests itself in nature.

Benny Felous Djelli

Reacties
    5.099
    13-09-2001

He meiden,

Ik doe Ict en geloof me ik had liever voor keukenkunde gekozen als ik wist dat het zo moeilijk was.

L Mounia

Allah u a3lam

Reacties
    79
    06-05-2002

ik studeer aan de pabo

Droom niet van Vrede
    "n vredeig leven
    op deze aarde"
    zal je niet beleven!

Moslima

Reacties
    182
    08-03-2002

Salaam oe aleikom,

Ik doe lerarenopleiding in Tilburg....

Ashlhie iqorn

Reacties
    24
    02-05-2002

Studie

Ik studeer biomedische wetenschappen aan de UU.

Trouwens als je een beeld hebt gekregen wil je dat dan effe samenvatten in een bericht? Alvast bedankt

Mystery member

Reacties
    246
    07-05-2002

Ik studeer communicatiesystemen.... HvU
    Hadith: Wie iemand tot het goede leidt, krijgt dezelfde beloning als de beloning van degene die (naar zijn advies) handelde. (Sahih Moeslim)

MVC Lid

Reacties
    2.677
    30-11-2001

Ik studeer International BiZneZZZ and Languages in DEN BOSCCHHHHH!!!!

byebyeeee

MVC Lid

Reacties
    3
    31-01-2002

Ik studeer Commerciele Economie aan de HEAO in Arnhem

xxxx Layla
    Liefde is mooi als het wederzijds is!

MVC Lid

Reacties
    84
    02-04-2002

hoihoi

uhm en ik 4vwo
    ciao
    Moge Allah ons Insha Allah vergeven ............. en de groetenn Shelha

MVC Lid

Reacties
    41
    05-05-2002

Hoi,

Nee die haammmiiddd heeft in zekere zin gelijk. We moeten niet overal braaf met niejath op reageren. Laat de mensen aan de hand van de discussies die gevoerd worden maar raden wat voor nivo je hebt!

PS: ik had gelogen over mijn nivo en dat is maar goed ook.

de groeten.

MVC Lid

Reacties
    22
    14-03-2002

Reactie

Asalaam wa3elekoem allemaal,

Voor diegene die al gereageerd hebben: bedankt vor jullie reactie!

Voor diegene die het niet de moeite waard vinden: ik ben geen zionist en als je niet wilt delen wat je zoal doet aan studie, dan niet...........niets moet!

Thalla en hoop graag nog meer reacties te ontvangen!
    I am a deeply religious man... I am satisfied with the mystery of life's eternity and with a knowledge, a sense, of the marvelous structure of existence -- as well as the humble attempt to understand even a tiny portion of the reason that manifests itself in nature.

MVC Lid

Reacties
    15
    11-04-2002

EEj HAMMIDD ZE3MA SLIMMERIK, WE HEBBEN OP DIT FORUM TOCH NIETS TE VERBERGEN WAAR BEN JE NOU MEE BEZIG MAN. BEETJE ACHTERDOCHT CREEEREN NOGMAALS, JIJ BENT ECHT PAS DOM!!!!!!!!!!!!!!1

Ashlhie iqorn

Reacties
    24
    02-05-2002

Yeah right!

En wat zouden de "zionisten" er dan aan hebben als ze ons niveau weten? Leg dat me maar eens uit, en hou alsjeblieft op met die koeieletters...Ik ben ook wel benieuwd over wat mijn brothaz and sistaz studeren.

Gegroet,

Appiechappie

MVC Lid

Reacties
    41
    05-05-2002

Ik gestudeerd internet communicatie wetenschappen aan de Universteit van kempoestad.

DesPeratlyInLoVeWhitIslaM

Reacties
    824
    10-03-2002

heY SalaaM AleikOm Hamiidddd....

We HebbeN Niks waar ze Ons hieR Op Kunnen PakkeN, alleeN maar intellegente Lui HieRo als Ik al die studie's LeeS........
    ***"Al was de oceaan inkt voor de Woorden van mijn Heer, SobhanTa'ala zo zou de oceaan zijn uitgeput, voordat de woorden van mijn Heer, SobhanTa'ala ten einde komen''***

***''The Sunna is like the Ark of Noah. Whoever embarks upon it reaches salvation and whoever refuses is drowned."***