1. #1
    none

    Reacties
    1.811
    31-08-2004

    90% Kans dat TUNESIE naar het WK gaat omdat:

    Jongens, tuurlijk inchallah wint Marakko...maar laten we reeel blijven he!!!

    1) Tunesie heeft tot nu toe bijna elke wedstrijd overtuigend gewonnen, neem nou de 7-0 tegen malawi.

    2) Tunesie heeft spelers die met HART en ZIEL voor Tunesie uitkomen

    Daarentegen:

    1) Marokko heeft tot nu toe bijna elke wedstrijd NIET overtuigend gewonnen (let op...ik zei BIJNA)

    2) Marokko mist toch een echte killer voorin, wellicht is het beter BOUSABOUN is een basisplaats te geven

    3) Marokkaanse spelers spelen niet met HART en ZIEL voor Marokko, ze zijn meer bezig met hun uiterlijk op het veld dan met het spel. Kijk maar of je bij tunesie iemand ziet met lang haar of rastavlechtjes. Geen denken aan, kaalscheren en rennen achter de bal voor hun leven.

    Al met al hoop ik dat marokko wint, maar wallah ik zie het echt niet gebeuren.

    En Allah weet het beste

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    802
    01-08-2005

    Wallah ik geef je hierin gelijk, alleen wat kansen betreft om naar Duitsland te gaan is moeilijk te bepalen, want vergeet niet dat Tunesie haar deelname moet verdedigen terwijl Marokko niet veel te verliezen heeft dus ze gaan gelijk in de aanval en dat kan problemen voor Tunesie opleveren door al die druk!

  3. #3
    none

    Reacties
    1.811
    31-08-2004

    Citaat Geplaatst door Geitenhoeder007
    Wallah ik geef je hierin gelijk, alleen wat kansen betreft om naar Duitsland te gaan is moeilijk te bepalen, want vergeet niet dat Tunesie haar deelname moet verdedigen terwijl Marokko niet veel te verliezen heeft dus ze gaan gelijk in de aanval en dat kan problemen voor Tunesie opleveren door al die druk!
    Ja oke, maar je moet ook even het andersom zien. Marokko moet aanvallen en tuniesie heeft countermogelijkheden. Er gaan echt grote gaten ontstaan achterin bij marokko, en die gaten worden, naarmate de wedstrijd zijn einde nadert, alleen maar groter en groter.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    36
    12-06-2005

    tunesie gaat 100 procent naar de wk. dat meen ik serieus , neem het maar van mij aan, jullie zullen het zien.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    802
    01-08-2005

    Citaat Geplaatst door Cobraatjee
    Ja oke, maar je moet ook even het andersom zien. Marokko moet aanvallen en tuniesie heeft countermogelijkheden. Er gaan echt grote gaten ontstaan achterin bij marokko, en die gaten worden, naarmate de wedstrijd zijn einde nadert, alleen maar groter en groter.
    Ja dat ook idd, dus vandaar is het zo moeilijk om te zeggen welke team ongeveer het WK gaat halen, het is een wedstrijd van alles of niets.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    245
    17-08-2005

    helemaal mee eens dat marokko niet doorgaat

  7. #7
    MVC Premium

    Reacties
    441
    17-05-2004

    MVC Premium MVC Premium
    verrassingen zijn niet uitgesloten. In voetbal alles mogelijk, dus afwachten maar...
    L3ar enem amaminou, araja them inigh
    L3ar enem amaminou, araja shem eseksigh
    L3ar enem amaminou, ezine nem wathezrigh

  8. #8
    don't worry be happy

    Reacties
    13.106
    31-01-2004

    marokko gaat zeker weten door naar het wk 2006!!!!! ze winnen met 2-0
    A, is my favorite place when i need to get away

    I have committed no crime. A crime has been committed against me.
    it's not us it's the media

    allah yehdiek kbel ma yediek

  9. #9
    *~bent dar elbaida~

    Reacties
    1.216
    26-01-2004

    Citaat Geplaatst door amstermoro
    marokko gaat zeker weten door naar het wk 2006!!!!! ze winnen met 2-0

    Ben je bij Char het medium geweest???

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    245
    17-08-2005

    ej amstermoro zullen we een weddenschap houden

  11. #11
    .

    Reacties
    1.475
    09-06-2005

    wat weet jij nou weer marokko gaat door !!!!!!!!!!!

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    255
    08-06-2005

    Citaat Geplaatst door suleiman
    wat weet jij nou weer marokko gaat door !!!!!!!!!!!
    inshallah, maar we moeten afw8en,
    ik denk dat het wel goed komt met maroc

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    295
    05-05-2004

    ze moeten gewoon boukari boussabon en sektaoui opstellen dan komt alleshhhhhhhhh gutttttttt

    ALLES IST VORBEI A TOUNSIESSSSSSSS

  14. #14
    *Married*

    Reacties
    427
    24-02-2005

    Er gaat precies gebeuren zoals bij Africa Cup Finale van Marokko-Tunesiƫ.

    Marokko gaf toen ook alles, maar daardoor werden ze erg slordig. Verdedigers die helemaal naar voren gaan, waardoor er grote gaten ontstaan achterin, slechte communicatie. Blunders achterin, niet goed samenspelen voorin, ik denk dat vele voorin toch eerder voor eigen succes gaan.....iedereen wil het doelpunt dat ze misschien naar Duitsland brengt op zijn naam staat..

    ik zie het ook niet gebeuren

  15. #15
    none

    Reacties
    1.811
    31-08-2004

    Citaat Geplaatst door idioot
    ze moeten gewoon boukari boussabon en sektaoui opstellen dan komt alleshhhhhhhhh gutttttttt

    ALLES IST VORBEI A TOUNSIESSSSSSSS
    Helaas denkt Zaki er anders over, en zal hij die idioten (zaire, hadj) weer opstellen.

    Bousaboun en Sektaoui MOETEN in de basis staan!!!