1. #1
    MVC Premium

    Reacties
    77.606
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium

    Real Madrid wreed afgemaakt

    Ik geniet gewoon ervan zodra ik hoor dat Real Madrid verloren heeft en gisteren helemaal

    zij moeten blij wezen dat het geen 6-0 is geworden,wat was Lyon sterk aan het voetballen

  2. #2
    .

    Reacties
    1.475
    09-06-2005

    ik zij AL gister dat lyon kampioen wordt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    real maakt nog ook kans !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. #3
    9mm

    Reacties
    9
    09-07-2005

    Ik geniet gewoon ervan zodra ik hoor dat Real Madrid verloren heeft en gisteren helemaal

    zij moeten blij wezen dat het geen 6-0 is geworden,wat was Lyon sterk aan het voetballen
    ins'Allah doet f.c.barcelona het vandaag goed . dan kunnen die madrid niks zeggen
    F.C.BARCELONA

  4. #4
    MVC Premium

    Reacties
    77.606
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door borgerhout_city
    ins'Allah doet f.c.barcelona het vandaag goed . dan kunnen die madrid niks zeggen

    Barcelona zal vandaag schitteren in Bremen

    3 keer Ronaldinho

    2 keer Etó

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    117
    21-08-2005

    Real Madrid

    Het probleem met Real Madrid is dat ze denken met dezelfde spelers die er al jaren lopen nog steeds europa kunnen veroveren.

    Dan hebben ze wat gekocht weer voor miljoenen euro's maar ja die spelers denken alleen maar aan hun portomonee en dan gaan die verwende ventjes naast hun schoenen lopen. En dan verlies je vaak beslissende wedstrijden.

    Neem nou David Beckham dat is toch een speler die gehaald is voor de merchandising want dat mannetje vindt ik maar een hele matige voetballer, maar hij valt goed bij de meiden en dat is tegenwoordig blijkbaar belangerijker dan fatsoenlijk voetballen.

    Dus eindconclusie is dat de Koninklijke even op beide poten zijn gezet.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    425
    18-01-2005

    Citaat Geplaatst door jari
    Het probleem met Real Madrid is dat ze denken met dezelfde spelers die er al jaren lopen nog steeds europa kunnen veroveren.

    Dan hebben ze wat gekocht weer voor miljoenen euro's maar ja die spelers denken alleen maar aan hun portomonee en dan gaan die verwende ventjes naast hun schoenen lopen. En dan verlies je vaak beslissende wedstrijden.

    Neem nou David Beckham dat is toch een speler die gehaald is voor de merchandising want dat mannetje vindt ik maar een hele matige voetballer, maar hij valt goed bij de meiden en dat is tegenwoordig blijkbaar belangerijker dan fatsoenlijk voetballen.

    Dus eindconclusie is dat de Koninklijke even op beide poten zijn gezet.
    Elke club kent zijn mindere periodes dus Real ook in deze tijden, het is weer tijd voor Barcelona, zo gaat het al decinia lang. Alleen Barcelona wint zelden wat in Europa en Real wel.