1. #1
    ...Allahoe Akbar...

    Reacties
    3.252
    17-04-2005

    MVC Premium MVC Premium

    hoelang moet je henna in je haar laten intrekken??

    wie weet dat voor mij??

    Citaat: Het woord al-shams (de zon) is vrouwelijk en al-qamar (de maan) mannelijk. De zon brandt op zich om licht en leven te schenken aan alles rondom zich. De maan is moenier, wat betekent dat hij licht reflecteert. Vanuit zichzelf heeft hij geen licht; hij weerkaatst slechts de stralen van de zon. Wanneer wij mannen dus stralen, impliceert dit dat we het briljante licht van onze vrouwen weerkaatsen.


  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    241
    10-02-2004

    Hangt van het resultaat af. Hoe langer je het erin laat zitten hoe intenser en dieper de kleur en glans. Ikzelf doet het meestal 's morgens vroeg en was het pas aan het einde van de avond eruit. Als ik het er maar een paar uur in laat zitten is de kleur lang niet zo intens als wanneer ik het een hele dag erin laat zitten.

  3. #3
    ...Allahoe Akbar...

    Reacties
    3.252
    17-04-2005

    MVC Premium MVC Premium
    aha....ik hoef het niet zo rood...als ik iets maar zie...

    maar omdat jij het zegt...laat ik het nog een paar in zitten

    shokran

    Citaat: Het woord al-shams (de zon) is vrouwelijk en al-qamar (de maan) mannelijk. De zon brandt op zich om licht en leven te schenken aan alles rondom zich. De maan is moenier, wat betekent dat hij licht reflecteert. Vanuit zichzelf heeft hij geen licht; hij weerkaatst slechts de stralen van de zon. Wanneer wij mannen dus stralen, impliceert dit dat we het briljante licht van onze vrouwen weerkaatsen.


  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    241
    10-02-2004

    Wat is je eigen haarkleur. Ik zelf heb donkerbruin haar en als ik henna gebruik dan krijg ik er een mooie rode gloed in.

  5. #5
    ...Allahoe Akbar...

    Reacties
    3.252
    17-04-2005

    MVC Premium MVC Premium
    ik heb heel donkerbruin haar...lijkt net zwart, maar is donkerbruin...

    Citaat: Het woord al-shams (de zon) is vrouwelijk en al-qamar (de maan) mannelijk. De zon brandt op zich om licht en leven te schenken aan alles rondom zich. De maan is moenier, wat betekent dat hij licht reflecteert. Vanuit zichzelf heeft hij geen licht; hij weerkaatst slechts de stralen van de zon. Wanneer wij mannen dus stralen, impliceert dit dat we het briljante licht van onze vrouwen weerkaatsen.


  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    241
    10-02-2004

    Dan zul je zien dat je een mooie rode gloed zult krijgen. Hoe vaker je het doet hoe dieper de gloed. Ik deed het vroeger echt om de vier weken, mijn haar werd er zo sterk en gezond van.

  7. #7
    ...Allahoe Akbar...

    Reacties
    3.252
    17-04-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Mariyah
    Dan zul je zien dat je een mooie rode gloed zult krijgen. Hoe vaker je het doet hoe dieper de gloed. Ik deed het vroeger echt om de vier weken, mijn haar werd er zo sterk en gezond van.
    om de vier weken?? ik heb best wel droog haar...breekt het mijn haar niet af??

    Citaat: Het woord al-shams (de zon) is vrouwelijk en al-qamar (de maan) mannelijk. De zon brandt op zich om licht en leven te schenken aan alles rondom zich. De maan is moenier, wat betekent dat hij licht reflecteert. Vanuit zichzelf heeft hij geen licht; hij weerkaatst slechts de stralen van de zon. Wanneer wij mannen dus stralen, impliceert dit dat we het briljante licht van onze vrouwen weerkaatsen.


  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    16
    07-05-2005

    henna is super goed voor je haar. meiden die glans willen !! probeer henna. henna laat je minimaaaaaaaaaaal 4 uur zitten. het beste is een hele dag

    groet

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    111
    24-08-2004

    Heey..
    Ik wil ook graag henna zetten op me haren. Ik heb zwarte haren. Weten jullie mischien hoe lang ik henna in me haar moet laten zetten?

    Groetjes Meryem
    Say chiqitaa..say banana get funkyyy get funkyyyyyyy

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    65
    15-03-2005

    Hallo,

    Welke henna moet ik precies kopen die zo goed is? hebben jullie een bepaald merk?? Ik heb heel donkerbruijn haar en heb nog nooit Henna in mijn haar gebruikt.....
    Verkopen ze goede bij de Tuinen? en wat staat er op de verpakking? Je hebt volgens mij ook echt verf Henna voor je haar, maar het is geen verf toch??
    Hoop snel reactie te krijgen, dan ga ik het zo ff halen!

    Groetjes

  11. #11
    ...Allahoe Akbar...

    Reacties
    3.252
    17-04-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door lady_syl
    Hallo,

    Welke henna moet ik precies kopen die zo goed is? hebben jullie een bepaald merk?? Ik heb heel donkerbruijn haar en heb nog nooit Henna in mijn haar gebruikt.....
    Verkopen ze goede bij de Tuinen? en wat staat er op de verpakking? Je hebt volgens mij ook echt verf Henna voor je haar, maar het is geen verf toch??
    Hoop snel reactie te krijgen, dan ga ik het zo ff halen!

    Groetjes
    ik gebruik henna uit pakjes die ik in Marokko heb gekocht...ik heb nou echt een mooie kleur in mijn haar...

    Citaat: Het woord al-shams (de zon) is vrouwelijk en al-qamar (de maan) mannelijk. De zon brandt op zich om licht en leven te schenken aan alles rondom zich. De maan is moenier, wat betekent dat hij licht reflecteert. Vanuit zichzelf heeft hij geen licht; hij weerkaatst slechts de stralen van de zon. Wanneer wij mannen dus stralen, impliceert dit dat we het briljante licht van onze vrouwen weerkaatsen.


  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    241
    10-02-2004

    Citaat Geplaatst door lady_syl
    Hallo,

    Welke henna moet ik precies kopen die zo goed is? hebben jullie een bepaald merk?? Ik heb heel donkerbruijn haar en heb nog nooit Henna in mijn haar gebruikt.....
    Verkopen ze goede bij de Tuinen? en wat staat er op de verpakking? Je hebt volgens mij ook echt verf Henna voor je haar, maar het is geen verf toch??
    Hoop snel reactie te krijgen, dan ga ik het zo ff halen!

    Groetjes
    Meid, goede henna kun je het beste in marokko kopen. Mijn moeder koopt echt altijd een kilo of twee drie, het liefst geen pakjes omdat ze het echt zelf wilt uitkiezen, zodat ze zeker weet dat ze goede henna koopt. Als je geen goede henna gebruikt verpest je je haar en dat is wel erg zonde. Misschien verkopen ze het trouwens wel op de zwarte markt???? Ik vertrouw de henna van de tuinen en de bodyshop niet. Er is van alles en nog wat ingegooid.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    241
    10-02-2004

    Citaat Geplaatst door afghangirl007
    Heey..
    Ik wil ook graag henna zetten op me haren. Ik heb zwarte haren. Weten jullie mischien hoe lang ik henna in me haar moet laten zetten?

    Groetjes Meryem
    Zolang mogelijk, een dag en je zult zien dat je haar een mooie gloed krijgt, het kan ook zijn dat het pas na een paar keer pakt bij jou. Een vriendin van me moest het echt een paar keer inbrengen voordat er eindelijk resultaat was.

  14. #14
    MVC Premium

    Reacties
    29
    19-08-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Vroeger toen ik klein was, deed mn moeder ook henna in mn haar. Nu verf ik mn haar gewoon, is veel handiger dan die rwinaa op je hoofd, binnen een half uurtje ben je klaar en het effect is precies hetzelfde.

  15. #15
    MVC Premium

    Reacties
    29
    19-08-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door You$raa
    jaa maar het verschil is wel dat hennaa supeeeeeeeerrrr gezond is voor je haaar en het zal altijd gezond blijven!
    en je haar verfen juist nieeet
    Ja, dat klopt wel.

    Maar als je nt goed verzorgd enzo, komt et wel goed.