1. #1
    ....

    Reacties
    193
    13-12-2004

    live eredivisie

    binnenkort komt er een vernieuwde rtl5 daarin worden alle live wedtsrijden op tv uitgezonden had ik net op reclame gezien op rlt 5



    yessssssssssss, dan kunnnen we ook wedtrsijden van zoals pvs -ajax zien of ajax-feyenoord

    dus die nieuwe comepititie kunnne we zien op tv

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    163
    02-06-2005

    ik denk dat je daarvoor echt wel moet betalen, anders gaan bedrijven zoals Versatel/Talpa en de omroep NOS niet zoveel moeite doen om de rechten van live wedstrijden te krijgen. Maar zal zeker wel leuk zijn als dat waar zou zijn
    West Side Mocro's Den Haaaggggg!!!


  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    672
    26-06-2005

    Citaat Geplaatst door NWAMarokkaan
    ik denk dat je daarvoor echt wel moet betalen, anders gaan bedrijven zoals Versatel/Talpa en de omroep NOS niet zoveel moeite doen om de rechten van live wedstrijden te krijgen. Maar zal zeker wel leuk zijn als dat waar zou zijn
    rtl5 heeft ook daarvoor moeten betalen, naast talpa heeft rtl5 ook voetbal rechten gekocht.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    655
    24-06-2005

    Droom niet. RTL heeft alleen rechten op het uitzenden van live eredivisie wedstrijden op de vrijdagavond

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    672
    26-06-2005

    Citaat Geplaatst door marozigh
    Droom niet. RTL heeft alleen rechten op het uitzenden van live eredivisie wedstrijden op de vrijdagavond
    Juist.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    802
    01-08-2005

    Citaat Geplaatst door marozigh
    Droom niet. RTL heeft alleen rechten op het uitzenden van live eredivisie wedstrijden op de vrijdagavond

    Ja klopt dit is ook wat ik gelezen heb ergens, alleen een live wedstrijd op vrijdagavond heeft rtl recht op.

  7. #7
    ben soms lief .

    Reacties
    341
    16-06-2004

    jullie zijn echt naar de klote . wat praten jullie ?
    tuurlijk moet je dokke als een mongool voor live wedstrijden . ze3ma rtl5 ghaddie thalla finna ? hahaa grapjas topic.
    ALLAH OE AKBAR !!

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    292
    31-07-2005

    maar op de vrijdagavond komen alleen die saaie wedstrijden

  9. #9
    Gunner

    Reacties
    6.226
    24-02-2005

    MVC Premium MVC Premium
    vrijdag komt live AZ tegen Sparta (live op rtl5) en dat is wel een leuke voetbalwedstrijd



  10. #10
    Anti Bid3ah!

    Reacties
    3.704
    22-05-2005

    Citaat Geplaatst door MR_player
    binnenkort komt er een vernieuwde rtl5 daarin worden alle live wedtsrijden op tv uitgezonden had ik net op reclame gezien op rlt 5



    yessssssssssss, dan kunnnen we ook wedtrsijden van zoals pvs -ajax zien of ajax-feyenoord

    dus die nieuwe comepititie kunnne we zien op tv
    http://www.rtl.nl/active/tvview/inde...1&blok=1&dag=7

    os Adoradores não provaram nenhum gosto melhor
    do que Allah,
    para chamar quando ele esta sozinho


  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    163
    02-06-2005

    ja vrijdag komen wel crisis wedstrijden, maar soms ook ADO dus dat wordt wel kijken
    West Side Mocro's Den Haaaggggg!!!


  12. #12
    Anti Bid3ah!

    Reacties
    3.704
    22-05-2005

    liever Ado en Sparta dan walloe toch..normaal krijgen we niks te zien..alleen Amstelcup..

    os Adoradores não provaram nenhum gosto melhor
    do que Allah,
    para chamar quando ele esta sozinho


  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    292
    31-07-2005

    maar op de vrijdagavond spelen bijna nooit ajax, psv,feyenoord.

  14. #14
    Anti Bid3ah!

    Reacties
    3.704
    22-05-2005

    maar dat is wel betaald kijken snap je ? canal + en versatel hebben de rechten ervoor..

    os Adoradores não provaram nenhum gosto melhor
    do que Allah,
    para chamar quando ele esta sozinho