1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    163
    02-06-2005

    K1 gevecht

    wejow, wie heeft gisteren die gevecht gezien tussen jerome le banner en abidi. zo'n gevecht heb ik lang niet meer gezien, ze gingen egt helemaal los 5 ronden lang. die Abidi kan egt incasseren als een mofo, kreeg gewon een kk harde stoot recht in de gezicht en nog tog nog door. en weja bult had die le banner op z'n hoofd!!! dat hij nog door ging..

    Heeft iemand filmpje van deze gevecht, en weet iemand of die Abidi marokkaanse achtergrond heeft?
    West Side Mocro's Den Haaaggggg!!!


  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    163
    02-06-2005

    yo niemand mensen???
    West Side Mocro's Den Haaaggggg!!!


  3. #3
    Carpe diem.

    Reacties
    2.458
    07-01-2005

    Woensdag om 9 uur is er toch een herhaling op Eurosport

    Imagination is more important than knowledge


  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    163
    02-06-2005

    ahha, hij is opgeroeid in ghetto's van Marseille. Maar hij kan ook incasseren damn, enne ik heb die Hoost een keer gezien he, toen ik in een kickboks gala, die mutherfucker is kk breed gek,
    West Side Mocro's Den Haaaggggg!!!


  5. #5
    imzran

    Reacties
    1.183
    22-08-2004

    Citaat Geplaatst door NWAMarokkaan
    wejow, wie heeft gisteren die gevecht gezien tussen jerome le banner en abidi. zo'n gevecht heb ik lang niet meer gezien, ze gingen egt helemaal los 5 ronden lang. die Abidi kan egt incasseren als een mofo, kreeg gewon een kk harde stoot recht in de gezicht en nog tog nog door. en weja bult had die le banner op z'n hoofd!!! dat hij nog door ging..

    Heeft iemand filmpje van deze gevecht, en weet iemand of die Abidi marokkaanse achtergrond heeft?
    hij is vastwel tunesische of algerijns.
    ik denk eerder tunesische, de president an tunesie heet ook zin Abidi ben ali.
    die naam wordt nooit in maroc gebruikt
    tagnantfoeloest = kippenkont
    Met het avondeten zit ik altijd tegenover mijn vader.
    Mijn vader houdt van kippenborst. De schaal met de kip wordt zo neergelegd, dat de kip met haar sappige borsten richting mn vader zit. So what denk je
    jammer genoeg zit de kippenkont tegen over de kippen borst, en ik tegenover mn vader.
    ot geweizigd wegens ramadan censuur

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    14
    17-01-2003

    ik heb wel gezien man..........................die abidi is een taaie.........prachtige wedstrijd.....
    le banner had wel een grote bult op z'n voorhoofd en eentje op z'n neus.....
    een wedstrijd om niet te vergeten..............



    Thallaaaa

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    163
    02-06-2005

    ahhah daarom wou ik ook een filmpje ervan, ik wou dat ik zulke klappen kon incasseren bij een wedstrijd of zulke highkicks kon geven, die been van Abidi schiet opeens omhoog je ziet het niet eens en zijn been zit al in je nek
    West Side Mocro's Den Haaaggggg!!!